




Ακριβές αντίγραφο από το Αγορά Αυτοκινήτου Τεύχος 337
Πάντως τα diesel ακόμα και με χαμηλότερες ιπποδυνάμεις έχουν παραπλήσιες επιδόσεις με τις βενζίνες λόγω καλύτερου διαγράμματος ροπής.Φωκίων wrote:με αρκετες "παραπλανησεις" θα ελεγα...
τα περισσότερα μοντελα δεν εχουν συγκρισιμες ιπποδυναμεις, πχ το πολο με 75 και 105 αλλογα σημαινει διαφορά... 30%, τεραστια... το ιδιο και με αλλα μοντελα που αναφερονται.
δευτερον ενω στο εισαγωγικό κοματι αναφερει περι after εγκαταστασης τελικά συγκρινει εργοστασιακές.
Πουθενα στο αρθρο δεν αναφερθηκαν τα γνωστα προβληματα στις εγκαταστασεις υγραεριου ειδικά τις after που γραφει το αρθρο οπως καμενες βαλβιδες κ.λ.π.
Φωκιωνα,δες ομως και τη διαφορα ροπης του ενος απο το αλλο.Εξ ισου τεραστια.Φωκίων wrote:με αρκετες "παραπλανησεις" θα ελεγα...
τα περισσότερα μοντελα δεν εχουν συγκρισιμες ιπποδυναμεις, πχ το πολο με 75 και 105 αλλογα σημαινει διαφορά... 30%, τεραστια... το ιδιο και με αλλα μοντελα που αναφερονται.
δευτερον ενω στο εισαγωγικό κοματι αναφερει περι after εγκαταστασης τελικά συγκρινει εργοστασιακές.
Πουθενα στο αρθρο δεν αναφερθηκαν τα γνωστα προβληματα στις εγκαταστασεις υγραεριου ειδικά τις after που γραφει το αρθρο οπως καμενες βαλβιδες κ.λ.π.
Ωπα, σιγά εδώ γιατί δημιουργούνται παρερμηνείες.Κ. ΠΑΠΑΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ wrote:Φωκιωνα,δες ομως και τη διαφορα ροπης του ενος απο το αλλο.Εξ ισου τεραστια.Φωκίων wrote:με αρκετες "παραπλανησεις" θα ελεγα...
τα περισσότερα μοντελα δεν εχουν συγκρισιμες ιπποδυναμεις, πχ το πολο με 75 και 105 αλλογα σημαινει διαφορά... 30%, τεραστια... το ιδιο και με αλλα μοντελα που αναφερονται.
δευτερον ενω στο εισαγωγικό κοματι αναφερει περι after εγκαταστασης τελικά συγκρινει εργοστασιακές.
Πουθενα στο αρθρο δεν αναφερθηκαν τα γνωστα προβληματα στις εγκαταστασεις υγραεριου ειδικά τις after που γραφει το αρθρο οπως καμενες βαλβιδες κ.λ.π.
Τα προβληματα με το υγραεριο σε πολυ μεγαλο βαθμο εχουν εξαλειφθει πια.
Οσον για τα περιοδικα που αναφερει ο friar,εχω παντα επιφυλαξεις σε αυτα που γραφουν,γιατι παντα με τυρανα η ιδεα οτι η Χ εταιρεια μπορει να τα εχει χωσει στο περιοδικο ποικιλοτροπως για να παρουσιασει το εμπορευμα αστερι.
Πολύ ευχάριστω να έχουμε και την άποψη ενός μέλους με εμπειρία από πρώτο χέρι.Darnel-L/R110 wrote:Σχετικά με Defender που έχω εμπειρία
Το V8 είναι οικονομικότερο από το 2.5 (βενζίνες) αν κινούνται και τα 2 με τον ίδιο ρυθμό.
Μεταξύ Βενζίνης, diesel και LPG, το οικονομικότερο σε σχέση κόστος ανά klm είναι το LPG [με τα σημερινά δεδομένα]