Πως αντιμετωπίζουμε την ιστορική πραγματικότητα?
- sv2ipw stelios
- Posts: 953
- Joined: Wed Jun 17, 2009 13:14
- Location: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ TΩΡΑ ΚΑΙ ΣΤΗ ΛΑΡΙΣΑ
- Contact:
Re: Πως αντιμετωπίζουμε την ιστορική πραγματικότητα?
Σωστός , ο Γιάννης. Το έχουμε ρίξει στο γράψιμο εδώ μέσα και έχουμε αφήσει τις δουλείες μας...
ΣΤΕΛΙΟΣ SV2IPW
JEEP Μ-151Α2
(Ο)ΙΙΙΙΙΙ(Ο)
JEEP Μ-151Α2
(Ο)ΙΙΙΙΙΙ(Ο)
Re: Πως αντιμετωπίζουμε την ιστορική πραγματικότητα?
Καθόλου. Δεν κριτικάρω το πως κάνεις τη διαχείριση ούτε εσένα προσωπικά (δεν γνωριζόμαστε άλλωστε). Παίρνω αφορμή από κάτι που συνέβη για να θέσω ένα θέμα ευρύτερου προβληματισμού.XAΡΙΔΗΜΟΣ wrote: Επειδή οι διαπιστώσεις του Φραγκίσκου στρέφονται εμμέσως πλην σαφώς εναντίον μου,
Το θεωρούσα και το θεωρώ αυτονόητο, γι' αυτό και συμμετέχω.XAΡΙΔΗΜΟΣ wrote: Δεν υπάρχει οπως θα έχουμε διαπιστώσει όλοι εδώ μέσα-κανένας απολύτως περιορισμός, αντίθετα δε υπάρχει απόλυτη ελευθερία, και θα μπορούσε ο καθένας μας κάλλιστα να ανοίξει ένα θέμα και να συζητήσει αυτά τα Ιστορικά Θέματα με όποιον ενδιαφέρεται.
Εδώ βάζεις ένα πολύ σοβαρό θεωρητικό ζήτημα: επηρεάζει η χρήση του πρωτογενούς υλικού για κάποιον σκοπό την δυνατότητα χρήσης του για άλλον σκοπό? Πιό απλά το ερώτημα θα μπορούσε να διατυπωθεί ως εξής: και τι μας νοιάζει αν τις χρησιμοποιούν οι Τούρκοι; Είναι αληθινές ή όχι; H απάντηση δεν είναι μοναδική, θέλει πολλή σκέψη...XAΡΙΔΗΜΟΣ wrote: ... αλλά και γιατί οι συγκεκριμένες φωτό χρησιμοποιούνται από τα τουρκικά στρατιωτικά εθνικιστικά site για να χλευάσουν και να κατασυκοφαντήσουν τον ηρωϊκό αλλά άνισο αγώνα των υπερασπιστών της Κύπρου, και να καταδείξουν πόσο ανίκητος είναι ο τουρκικός στρατός. Η χρήση τους από έναν Έλληνα σε ελληνικό site, έτσι στο άσχετο, όταν δλδ δεν είναι ενταγμένες στην ιστορική αφήγηση, δεν δείχνει γνώση των γεγονότων, αλλά δείχνει τουλάχιστον αφέλεια.
Προφανώς εδώ δεν έχουμε καμμία πολιτική ομάδα, δεν χρησιμοποιούμε συστηματικά την πληροφορία, δεν θέλουμε να κατευθύνουμε τις μάζες αλλά έχουμε μια πληροφορία που επηρεάζεται από μας (αυτή είναι η σωστή λέξη, ούτε διαστεβλώθηκε κάτι, ούτε μεγαλοποιήθηκε, απλώς αποκρύφθηκε). Το ιστορικό ανάλογό του είναι η ιστορία με το σβησμένο ρολόι στο χέρι του φαντάρου που ανεμίζει την Σοβιετική Σημαία πάνω στο Ραιχσταγκ όταν κατέλαβαν το Βερολίνο (δες http://eu1.1host.gr/~aspromav/wordpress/?p=2660)XAΡΙΔΗΜΟΣ wrote:Ο όρος "Προπαγάνδα" είναι πολιτικός όρος και σημαίνει μια πληροφορία που μεγαλοποιείται/διαστρεβλώνεται και χρησιμοποιείται συστηματικά από πολιτικές ομάδες με σκοπό να καθοδηγηθούν προς την Α ή Β κατεύθυνση οι μάζες. Βλέπεις να συνέβει αυτό;
ktm25089 wrote:Εγω παλι επιμενω οτι αυτο το φορουμ εχει σχεση με τα οχηματα και μονο.Σαν "σιδερο" να πω????
ΔΕΝ υπαρχει για εμενα θεση εδω σε ενα τετοιο φορουμ για πολιτικες συζητησεις.
Εμένα πάλι με ενδιαφέρει όλο το πλαίσιο. Τα "σίδερα" είναι ενταγμένα σε ένα ιστορικό (και μοιραία, πολιτικό) πλαίσιο και μέσα σε αυτό με ενδιαφέρει να τα δω. Ποσώς με ενδιαφέρει τι ψηφίζει ο καθένας εδώ μέσα, αλλά το γιατί και το πως ενός πολέμου, σαφώς και με αφορούν.ktm25089 wrote:Και οταν λεω ιστορια εννοω το εξης.Ποια εταιρια το παραγει,ποτε βγηκε στην παραγωγη,που πολεμησε,τεχνικα χαρακτηριστικα και αλλα τετοια.Και για να μην παρεξηγηθω.Οταν λεω που πολεμησε εννοω π.χ εαν το Μ38Α1 πηγε στην Κορεα.ΔΕΝ με ενδιαφερει ποιος ηταν ο νικητης αυτου του πολεμου και ποια η αφορμη που ξεκινησε και ποιος ηταν ο πολιτικος σκοπος του.
Τι ακριβώς σημαίνει αυτό?ktm25089 wrote:Οποιος δεν θελει την εξοδο την ξερει
Re: Πως αντιμετωπίζουμε την ιστορική πραγματικότητα?
Λοιπόν γαι να το ελαφρύνουμε λιγακι λεω εγω δεν βάζετε ολοι σας ενα χερακι να τελειωσω το Μ38 και μετα τα ξαναλεμε!!!!!!








FORD M151A2 1970
WILLYS M38
tel 6974780634
WILLYS M38
tel 6974780634
- Cruiserhead
- Posts: 360
- Joined: Tue Feb 02, 2010 03:30
Re: Πως αντιμετωπίζουμε την ιστορική πραγματικότητα?
Συμφωνω με Frank(Φραγκισκο;).
Kαιρια και η παρεμβαση του Βαιου!
Καλη βδομαδα σε ολους!
Μητς
--------------
1975 AMC CJ5 (unfinished project)
TLC diesel frame-off resto
Kαιρια και η παρεμβαση του Βαιου!
Καλη βδομαδα σε ολους!
Μητς
--------------
1975 AMC CJ5 (unfinished project)
TLC diesel frame-off resto
Re: Πως αντιμετωπίζουμε την ιστορική πραγματικότητα?
Εμένα πάλι με ενδιαφέρει όλο το πλαίσιο. Τα "σίδερα" είναι ενταγμένα σε ένα ιστορικό (και μοιραία, πολιτικό) πλαίσιο και μέσα σε αυτό με ενδιαφέρει να τα δω. Ποσώς με ενδιαφέρει τι ψηφίζει ο καθένας εδώ μέσα, αλλά το γιατί και το πως ενός πολέμου, σαφώς και με αφορούν.
Δεν διαφωνω σε αυτο.το θεμα ειναι κατα ποσο εχουν θεση εδω μεσα,σε συτο το φορουμ συζητησεις σε σχεση με το γιατι και το πως ενος πολεμου.Ξαναλεω 4χ4 club.Τοσο λαθος ειμαι σε αυτο που λεω?Δλδ να προσπαθησουμε να κρατησουμε το φορουμ σε αυτο που ηταν αρχικα?Δλδ δεν υτπαρχουν αλλα φορουμ η site που να αναλυουν την ιστορια και οτι εχει σχεση με τους πολεμους?Και εμενα με ενδιαφερουν.Ειδικα ο 2οςΠΠ.Ειδες πουθενα να αναφερω τιποτα?
Δεν διαφωνω σε αυτο.το θεμα ειναι κατα ποσο εχουν θεση εδω μεσα,σε συτο το φορουμ συζητησεις σε σχεση με το γιατι και το πως ενος πολεμου.Ξαναλεω 4χ4 club.Τοσο λαθος ειμαι σε αυτο που λεω?Δλδ να προσπαθησουμε να κρατησουμε το φορουμ σε αυτο που ηταν αρχικα?Δλδ δεν υτπαρχουν αλλα φορουμ η site που να αναλυουν την ιστορια και οτι εχει σχεση με τους πολεμους?Και εμενα με ενδιαφερουν.Ειδικα ο 2οςΠΠ.Ειδες πουθενα να αναφερω τιποτα?
Re: Πως αντιμετωπίζουμε την ιστορική πραγματικότητα?
Συμφωνώ και με τους δύο...
Σαφώς και το θέμα μας είναι το 4x4 ωστόσο δεν μπορούμε να είμαστε αποστειρωμένοι.
Πολλές φορές μπερδεύουμε την ιστορία με την πολιτική και δυστυχώς τις περισσότερες φορές τα όρια είναι θαμπά.
Η τήρηση ενός ορίου, έστω και ασαφούς, μπορεί να είναι και τέχνη την οποία ομολογώ πως δεν κατέχω σε ικανοποιητικό βαθμό,
είναι όμως εφικτή.
Σαφώς και το θέμα μας είναι το 4x4 ωστόσο δεν μπορούμε να είμαστε αποστειρωμένοι.
Πολλές φορές μπερδεύουμε την ιστορία με την πολιτική και δυστυχώς τις περισσότερες φορές τα όρια είναι θαμπά.
Η τήρηση ενός ορίου, έστω και ασαφούς, μπορεί να είναι και τέχνη την οποία ομολογώ πως δεν κατέχω σε ικανοποιητικό βαθμό,
είναι όμως εφικτή.
"Η σιωπή μας, μόνο με τον κατήγορό μας γίνεται σύμμαχος".
Από την άλλη όμως, "Όσο πιο αθόρυβος είσαι, τόσα περισσότερα ακούς".
Από την άλλη όμως, "Όσο πιο αθόρυβος είσαι, τόσα περισσότερα ακούς".