Οι αρχές της δεκαετίας του '50 σημαδεύονται από τον Ψυχρό Πόλεμο, την ένταξη Τουρκίας -και Ελλάδας- στο ΝΑΤΟ, και ανάπτυξη στενών σχέσεων ΗΠΑ και Τουρκίας, όχι μόνο εμπορικών αλλά και στρατιωτικών που είχαν σαν αποτέλεσμα την παροχή πλούσιας στρατιωτικής βοήθειας από την πρώτη στην δεύτερη. Μεταξύ άλλων είχαμε και την ίδρυση της Türk Willys Overland Ltd από τον κ. Ferruh Verdi στην Tuzla, στην ανατολική πλευρά της Κωσταντινούπολης το 1954. Πολύ σημαντικό γεγονός για την αυτοκινητοβιομηχανία της Τουρκίας- ήταν η πρώτη εταιρεία συναρμολόγησης τότε, από τις πολλές μετέπειτα.

Δεν είναι γνωστό ΠΟΣΑ jeep κατασκευάστηκαν στην μονάδα αυτή μέχρι σήμερα. Σύμφωνα πάντως με ένα διαφημιστικό φυλλάδιο του 1960 μέχρι τότε είχαν συναρμολογηθεί στο εργοστάσιο στην Τούζλα περισσότερα από 1600 CJ-3B, με μέρη που είχαν έρθει από τις ΗΠΑ μέσω της στρατιωτικής βοήθειας, χωρίς να υπολογίζονται τα περίππου 2000 πολιτικά CJ-3B και CJ-5.


Ένα από αυτά μπορεί κανείς να δει στο Μουσείο του Rahmi M. Koc στην Κων/πολη. Το τουρκικό αυτό jeep στην πραγματικότητα είναι ένα CJ-3B το οποίο εύκολα ξεχωρίζει από τα μοντέλα του ΒΠΠ από το ψηλοτερο καπώ προκειμένου να χωρέσει ο μεγαλύτερος κινητήρας. Άλλη διαφορά είναι οι υαλοκαθαριστήρες του παρπρίζ που στα τούρκικα είναι χαμηλά και κινούνται εσωτερικά από ηλεκτρικό μοτέρ, καθώς και άλλες στο εσωτερικό του.
Ο πίνακας οργάνων περιλαμβάνει το χειρόφρενο ψηλά στο ταμπλώ, χαρακτηριστικό που υιοθετήθηκε στα αμερικάνικα CJ-3B jeep κάπου μεταξύ Νοεμβρίου 1960 και Φεβρουαρίου 1961, καταδεικνύωντας ότι το εκτιθέμενο όχημα είναι κατασκευής της δεκαετίας του 1960.

Ο κινητήρας Hurricane διαθέτει 4 κυλύνδρους σε σειρά, είναι 134 cubic inches, και παράγει 74 ίππους.
Αξιοπρόσεκτες οι δύο (!) κόρνες ψηλά, αντί μιας μπροστά και αριστερά.
