aggas wrote:Συγνώμη αλλά αυτά ισχύουν για τον εργοστασιακό άξονα!!! Δεν αλλάζει τίποτα τώρα που κάνεις ιδιοκατασκευή;;;
ίσα - ίσα ρε φωστήρα μου, τώρα που κάνω ιδιοκατασκευή, μπορώ να έχω την καλύτερη γωνία πηνίου με τον άξονα μετάδοσης και την καλύτερη θετική κάστερ. και όπως λεέι ο κατασκευαστής, η προτεινόμενη κάστερ είναι στις 7 μοίρες για να έχω επαναφορά τιμονιού, ελαφρύ τιμόνι, καλή στροφή, αποφυγη death wooble και τέλος και βασικότερο σταθερό τιμόνι μετά τα 160 χλμ/ωρα
aggas wrote:Συγνώμη αλλά αυτά ισχύουν για τον εργοστασιακό άξονα!!! Δεν αλλάζει τίποτα τώρα που κάνεις ιδιοκατασκευή;;;
ίσα - ίσα ρε φωστήρα μου, τώρα που κάνω ιδιοκατασκευή, μπορώ να έχω την καλύτερη γωνία πηνίου με τον άξονα μετάδοσης και την καλύτερη θετική κάστερ.
Ρε κουρελοφωτισμένε, δεν έχω ασχοληθεί καθόλου με το θέμα και δεν ξέρω, αλλά βρίσκω ευκαιρία να ρωτήσω και να μάθω...
antonisxj wrote: και όπως λεέι ο κατασκευαστής, η προτεινόμενη κάστερ είναι στις 7 μοίρες για να έχω επαναφορά τιμονιού, ελαφρύ τιμόνι, καλή στροφή, αποφυγη death wooble και τέλος και βασικότερο σταθερό τιμόνι μετά τα 160 χλμ/ωρα
ΑΠΟ ΤΑ ΠΟΣΑ ΚΑΙ ΜΕΤΑΑ;;;;
TERRANO II ZD30Ti(ΜΕ ΜΕΤΑΚΑΥΣΤΗΡΑ F16 )
Facebook: Agelos SpanakosSkype : aspanakos
Proud member of 4x4 KAGKOURAS CLUB
Κι αν δεν υπάρχει μονοπάτι, θα το δημιουργήσουμε.......
aggas wrote:
Ρε κουρελοφωτισμένε, δεν έχω ασχοληθεί καθόλου με το θέμα και δεν ξέρω, αλλά βρίσκω ευκαιρία να ρωτήσω και να μάθω...
μα δεν σου είπα και τίποτα. φωστήρα σε είπα μόλις μάθω κι'εγώ, θα σε ενημερώσω.
...και ναί... ο υποπόταμος πιάνει τα 160. όταν μια φορά σύνδεσα τη ντίζα του ταχυμέτρου με το black&decker, εκεί να δείς χιλιόμετρα. σαν τρελλός πήγαινε...
antonisxj wrote:
ίσα - ίσα ρε φωστήρα μου, τώρα που κάνω ιδιοκατασκευή, μπορώ να έχω την καλύτερη γωνία πηνίου με τον άξονα μετάδοσης και την καλύτερη θετική κάστερ. και όπως λεέι ο κατασκευαστής, η προτεινόμενη κάστερ είναι στις 7 μοίρες για να έχω επαναφορά τιμονιού, ελαφρύ τιμόνι, καλή στροφή, αποφυγη death wooble
Γιατι να τα ξαναγραφω???Αφου τα λεει ο ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗΣ!!!!
antonisxj wrote:
και βασικότερο σταθερό τιμόνι μετά τα 160 χλμ/ωρα
Σε κατηφορα με κλιση 90% και με ευνοικο τυφωνα!!!!
Ειπαμε να το κανεις να μην σπαει οταν πας να παρκαρεις πανω στο πεζοδρομιο αλλα οχι και να το κανεις dragster!!!!
Ο Θεος να με φυλαει απο τους φιλους
γιατι τους εχθρους μου τους γνωριζω.
Εγώ να κάνω τώρα μια ερώτηση για να καταλαβαίνω και να μάθω; Αν υποθέσουμε ότι ξηλώνω στο Terrano όλο το μπροστινό και βάλω άξονα οι ρυθμίσεις CASTER-CAMPER θα είναι οι ίδιες που έχει προβλέψει ο κατασκευαστής σύμφωνα με αυτό που έχει κατασκευάσει;;
TERRANO II ZD30Ti(ΜΕ ΜΕΤΑΚΑΥΣΤΗΡΑ F16 )
Facebook: Agelos SpanakosSkype : aspanakos
Proud member of 4x4 KAGKOURAS CLUB
Κι αν δεν υπάρχει μονοπάτι, θα το δημιουργήσουμε.......
Καθε τυπος αναρτησης εχει της δικες της ρυθμισεις οι οποιες εξαρτουνται απο πολλες παραμετρους οπως σημεια στηριξης,τυπος αναρτησης,ανεξαρτητη ή ακαμπτος αξονας,διαδρομη αναρτησης,βαρος που υποστιριζει και χιλιαδυο αλλα πραγματα.Ενα αλλο παραδειγμα,το δικο σου Terrano με ανεξαρτητη αναρτηση εμπρος δεν εχει καμια σχεση με την γεωμετρια της ανεξαρτητης αναρτησης του δικου μου L 200.Οποτε αν βαλεις αξονα στο Terrano θα πας με την γεωμετρια που "επιβαλει" ο αξονας.
Ο Θεος να με φυλαει απο τους φιλους
γιατι τους εχθρους μου τους γνωριζω.
Άρα δηλαδή ο Αντώνης απ' την στιγμή που βάζει άλλο άξονα εμπρός και πατενταρισμένο πισινό για μπροστά, πρέπει να πάει με τα στάνταρντ της Jeep ή της Ford;;
TERRANO II ZD30Ti(ΜΕ ΜΕΤΑΚΑΥΣΤΗΡΑ F16 )
Facebook: Agelos SpanakosSkype : aspanakos
Proud member of 4x4 KAGKOURAS CLUB
Κι αν δεν υπάρχει μονοπάτι, θα το δημιουργήσουμε.......
Ούτε με τα στανταρντ της Jeep ούτε και με αυτά της Ford.
Θα ξεκινήσει με ρυθμίσεις περίπου ίδιες με αυτές της Jeep και θα προχωρήσει ανάλογα.
Η κάμπερ σε άξονες γενικότερα δεν ρυθμίζεται και όποια διαφορά με το μηδέν σημαίνει στραβωμένο εξάρτημα.
Η σωστή ρύθμιση της κάστερ θα γίνει trial 'n' error αφού δεν υπάρχει "σωστή" τιμή γιατί αυτή εξαρτάται από
την ανάρτηση που έχεις, τα λάστιχα, ή ακόμα και το τί θες από το αυτοκίνητο.
"Η σιωπή μας, μόνο με τον κατήγορό μας γίνεται σύμμαχος".
Από την άλλη όμως, "Όσο πιο αθόρυβος είσαι, τόσα περισσότερα ακούς".
Nicolas wrote:Ούτε με τα στανταρντ της Jeep ούτε και με αυτά της Ford.
Θα ξεκινήσει με ρυθμίσεις περίπου ίδιες με αυτές της Jeep και θα προχωρήσει ανάλογα.
Η κάμπερ σε άξονες γενικότερα δεν ρυθμίζεται και όποια διαφορά με το μηδέν σημαίνει στραβωμένο εξάρτημα.
Η σωστή ρύθμιση της κάστερ θα γίνει trial 'n' error αφού δεν υπάρχει "σωστή" τιμή γιατί αυτή εξαρτάται από
την ανάρτηση που έχεις, τα λάστιχα, ή ακόμα και το τί θες από το αυτοκίνητο.
Μάϊστα!!!!! Τώρα ξεκαθαρίζει το τοπίο!!!!
TERRANO II ZD30Ti(ΜΕ ΜΕΤΑΚΑΥΣΤΗΡΑ F16 )
Facebook: Agelos SpanakosSkype : aspanakos
Proud member of 4x4 KAGKOURAS CLUB
Κι αν δεν υπάρχει μονοπάτι, θα το δημιουργήσουμε.......