ολοι εχουμε κανει μαλακιες απο ''τρεχαλα''.
ΥΓ. τακη περνα απο τον Πανο ενα βραδακι να δεις τα ''υδραυλικα''
Range Rover trayback
Re: Range Rover trayback
Πιτσα - Μπαλα και Καρατε
- Dimitris_TL
- Posts: 174
- Joined: Thu Nov 26, 2009 19:28
Re: Range Rover trayback

Γειάσου Τάκη, πάντως εάν θέλεις να κάνεις σωστή δουλεια, για να μην δουελεύει συνεχώς η ηλεκρική αντλία, μπορείς να βάλεις ένα ηλεκτρικό θερμοστάτη(ΠΧ έχει σε κιτ η SMARTKIT http://www.smartkit.gr/details2.php?lan ... &thepid=75 για να μην κάθεσε να σχεδιάζεις με τελεστικούς κτλ) που όταν πιάνει την θερμοκρασία το νερό αυτή που ανοίγει ο κανονικός θερμοστάτης του αυτοκινήτου,(80C, 87C ανάλογα το μηχανικό θερμοστάτη που έχεις), τότε να δίνει εντολή μέσω ρελέ να ξεκινάει η αντλία 12VDC και να αποκαθίσταται η κυκλοφορία του νερού στο εξωτερικό κύκλωμα.... και φυσικά διακόπτη για χειροκίνητη εντολή σε περίπτωση αστοχίας του αυτόματου συστήματος



Σχετικά με τα λάθη, μην ανησυχείς όλοι κάνουμε λάθη και..."π@π@ριές" και μέσα από αυτά μαθαίνουμε....
Re: Range Rover trayback
OK Θα παω μεσα στο ΣΚ να τα δω .
Ευχαριστω.
Ευχαριστω.
V12-6,0L portal axles Transversal .
Hydraulic suspension
hydraulic winch front-real
Hydraulic suspension
hydraulic winch front-real
Re: Range Rover trayback
Τωρα που θα το ξηλωσω και θα το στησω απο την αρχη .
Αναλογα τα οικονομικα φυσικα.
με το πασο μου θα τα παρω ολλα απο την αρχη.
Ευχαριστω για την βοηθεια παιδια.
Και για οτι αλλο χρειαστω δεν ντρεπομαι να ρωτησω.
Αναλογα τα οικονομικα φυσικα.
με το πασο μου θα τα παρω ολλα απο την αρχη.
Ευχαριστω για την βοηθεια παιδια.
Και για οτι αλλο χρειαστω δεν ντρεπομαι να ρωτησω.
V12-6,0L portal axles Transversal .
Hydraulic suspension
hydraulic winch front-real
Hydraulic suspension
hydraulic winch front-real
Re: Range Rover trayback
Dimitris_TL wrote:
Γειάσου Τάκη, πάντως εάν θέλεις να κάνεις σωστή δουλεια, για να μην δουελεύει συνεχώς η ηλεκρική αντλία, μπορείς να βάλεις ένα ηλεκτρικό θερμοστάτη(ΠΧ έχει σε κιτ η SMARTKIT http://www.smartkit.gr/details2.php?lan ... &thepid=75 για να μην κάθεσε να σχεδιάζεις με τελεστικούς κτλ) που όταν πιάνει την θερμοκρασία το νερό αυτή που ανοίγει ο κανονικός θερμοστάτης του αυτοκινήτου,(80C, 87C ανάλογα το μηχανικό θερμοστάτη που έχεις), τότε να δίνει εντολή μέσω ρελέ να ξεκινάει η αντλία 12VDC και να αποκαθίσταται η κυκλοφορία του νερού στο εξωτερικό κύκλωμα.... και φυσικά διακόπτη για χειροκίνητη εντολή σε περίπτωση αστοχίας του αυτόματου συστήματος![]()
![]()
Σχετικά με τα λάθη, μην ανησυχείς όλοι κάνουμε λάθη και..."π@π@ριές" και μέσα από αυτά μαθαίνουμε....
Ευχαριστω για την ιδεα.
Σκεφτομαι ισως να τραβηξω μια παραληλη γραμη απο την βαλβιδα
του βιντιλατερ.
οταν θα ξεκινα το βιντιλατερ να δουλευη,ταυτοχρονα να δουλευη
και η αντλια.συν εχτρα διακοπτη οπως ειπες για την δυσκολη ωρα.
Για να μην εχει πολλα ηλεκτρικα και αυτοματισμους.
V12-6,0L portal axles Transversal .
Hydraulic suspension
hydraulic winch front-real
Hydraulic suspension
hydraulic winch front-real
- ΒΡΑΖΙΛΙΑΝΟΣ
- Posts: 738
- Joined: Sun Nov 01, 2009 17:26
- Location: Ξανθη
Re: Range Rover trayback
...και συνεχιζουμε!!!Με 7cm αποστατες σε καθε τροχο ειναι φυσικο να μην μπορει να ανταπεξελθει το υπαρχον συστημα διευθηνσης,ετσι επιστρατευτηκε μια υδραυλικη μπουκαλα για να βοηθησει την κατασταση.




Ο Θεος να με φυλαει απο τους φιλους
γιατι τους εχθρους μου τους γνωριζω.
http://www.4x4brasil.com.br/forum/mitsu ... -lift.html
γιατι τους εχθρους μου τους γνωριζω.
http://www.4x4brasil.com.br/forum/mitsu ... -lift.html
Re: Range Rover trayback
ενδιαφερον.............!!!!!!