Περί Αντιψυκτικού
- Dimitris_TL
- Posts: 174
- Joined: Thu Nov 26, 2009 19:28
Περί Αντιψυκτικού
Καλησπέρα,
ψάχνοντας στο διαδίκτυο για αντιψυκτικά βρήκα τα χαρακτηριστικά του αντιψυκτικού της Οπελ το οποίον χρησιμοποιώ εδώ και χρόνια. Μου έκαναν μεγάλη εντύπωση τα χαρακτηριστικά του και αυγκεκριμένα αυτά τα οποία είναι γραμμένα στη σελίδα 8 του εγγράφου της Οπελ. Αναφέρεται συγκεκριμένα , θερμοκρασία παγοποίησης (Solidification temperature): -37C, Θερμοκρασία βρασμού (Boilling point): 175C και θερμοκρασία που αρχίζει να εξατμίζεται δηλ.να εκλύει ατμούς (Flash point): 115C
Δηλαδή και σε περίπτωση που κάτι δεν πάει καλά με τους ανεμιστήρες στο ψυγείο του αυτοκινήτου η ακόμα κολήσει ο θερμοστάτης κλειστός, μέχρι τους 175 βαθμούς κελσίου το αντιψυκτικό δεν θα βράσει, συνεπώς έχεις πολύ περισσότερες πιθανότητες να γλυτώσεις σοβαρή ζημιά στον κινητήρα παρά χρησιμοποιόντας ένα κοινό αντιψυκτικό!
Αυτός είναι και ο λόγος που σκέφτηκα να μοιραστώ αυτό μαζί σας,
εαν κάποιος άλλος φίλος έχει να προτείνει κάτι αντίστοιχο η ακόμα κάτι καλύτερο παρακαλώ ας το γράψει.
Το έγγραφο που έβαλα σαν επισυναπτόμενο αρχείο μπορείτε να το μεταφορτώσεται από τον επόμενο δεσμό...
http://www.google.gr/url?sa=t&source=we ... bA&cad=rja
ψάχνοντας στο διαδίκτυο για αντιψυκτικά βρήκα τα χαρακτηριστικά του αντιψυκτικού της Οπελ το οποίον χρησιμοποιώ εδώ και χρόνια. Μου έκαναν μεγάλη εντύπωση τα χαρακτηριστικά του και αυγκεκριμένα αυτά τα οποία είναι γραμμένα στη σελίδα 8 του εγγράφου της Οπελ. Αναφέρεται συγκεκριμένα , θερμοκρασία παγοποίησης (Solidification temperature): -37C, Θερμοκρασία βρασμού (Boilling point): 175C και θερμοκρασία που αρχίζει να εξατμίζεται δηλ.να εκλύει ατμούς (Flash point): 115C
Δηλαδή και σε περίπτωση που κάτι δεν πάει καλά με τους ανεμιστήρες στο ψυγείο του αυτοκινήτου η ακόμα κολήσει ο θερμοστάτης κλειστός, μέχρι τους 175 βαθμούς κελσίου το αντιψυκτικό δεν θα βράσει, συνεπώς έχεις πολύ περισσότερες πιθανότητες να γλυτώσεις σοβαρή ζημιά στον κινητήρα παρά χρησιμοποιόντας ένα κοινό αντιψυκτικό!
Αυτός είναι και ο λόγος που σκέφτηκα να μοιραστώ αυτό μαζί σας,
εαν κάποιος άλλος φίλος έχει να προτείνει κάτι αντίστοιχο η ακόμα κάτι καλύτερο παρακαλώ ας το γράψει.
Το έγγραφο που έβαλα σαν επισυναπτόμενο αρχείο μπορείτε να το μεταφορτώσεται από τον επόμενο δεσμό...
http://www.google.gr/url?sa=t&source=we ... bA&cad=rja
- Attachments
-
- Opel Antifreeze eng_93165162.rar
- (348.55 KiB) Downloaded 254 times
-
- Posts: 73
- Joined: Tue Jun 16, 2009 22:57
Re: Περί Αντιψυκτικού
Δες και αυτο: http://streetdragfluids.com/
Η τιμη τσουζει αλλα το βαζεις μια φορα και δεν το αλλαζεις ποτε(εκτος εαν βαλεις το R).
Η τιμη τσουζει αλλα το βαζεις μια φορα και δεν το αλλαζεις ποτε(εκτος εαν βαλεις το R).
- Dimitris_TL
- Posts: 174
- Joined: Thu Nov 26, 2009 19:28
Re: Περί Αντιψυκτικού
Πάρα πολύ ενδιαφέρουσα η πληροφορία... προσωπικά εδώ και 20 χρόνια χρησιμοποιώ το αντιψυκτικό της Οπελ (χωρίς να το αραιώνω με νερό), και δεδομένου ότι δεν έχω παρατηρήσει την απειροελάχιστη διάβρωση στο κύκλωμα ψύξης των κινητήρων όλα αυτά τα χρόνια, και με τις προδιαγραφες που εντελώς τυχαία ανακάλυψα τελευταία δεν έχω λόγο να δοκιμάσω κάτι διαφορετικό. Πολύ πιθανόν να πρόκεται για το ίδιο χημικό,(που είναι κόκκινο αντί τα συνιθησμένα πράσινα αντιψυκτικά), σε διαφορετική συσκευασία και φίρμα δεδομένου ότι και αυτό δεν είναι συμβατό με τα συνηθισμένα αντιψυκτικά...
Πάντως μια έρευνα σχετικά με την τιμή στην αγορά, και συγκεκριμένα στα service Opel που πωλούν το αντιψυκτικό αυτό σε τιμή χονδρικής θα βοηθίσει κάποιον να αποφασίσει τι θα χρησιμοποιήσει..
Πάντως μια έρευνα σχετικά με την τιμή στην αγορά, και συγκεκριμένα στα service Opel που πωλούν το αντιψυκτικό αυτό σε τιμή χονδρικής θα βοηθίσει κάποιον να αποφασίσει τι θα χρησιμοποιήσει..
-
- Posts: 73
- Joined: Tue Jun 16, 2009 22:57
Re: Περί Αντιψυκτικού
http://www.yacco.gr/products_view.php?id=21&catid=1006
Αυτο το "βαζω" στο συμβατικο ιχ μου που ετρωγε πολυ σκληρη χρηση,drift κλπ.Δεν ειχα κανενα προβλημα.
Περυσι ειχα παρει τα 10 λιτρα(2 μπετονια των 5) 50€.Εχει σαν βαση το ζμι της αγκιναρας!!!!
Αυτο το "βαζω" στο συμβατικο ιχ μου που ετρωγε πολυ σκληρη χρηση,drift κλπ.Δεν ειχα κανενα προβλημα.
Περυσι ειχα παρει τα 10 λιτρα(2 μπετονια των 5) 50€.Εχει σαν βαση το ζμι της αγκιναρας!!!!
- Dimitris_TL
- Posts: 174
- Joined: Thu Nov 26, 2009 19:28
Re: Περί Αντιψυκτικού
Κατέβασα το αρχείο pdf http://www.yacco.gr/download.php?id=106 με τα χαρακτηριστικά του αντιψυκτικού από τη σελίδα που ανέφερες και συγκεκριμένα γράφει στη σελίδα 3 παράγραφο 9
9. Propriétés physiques et chimiques
- état physique : Liquide à température ambiante.
- couleur : Bleue.
- odeur : Caractéristique.
- pH : 8.0.
- Point d'éclair : 115°C.
- Masse volumique : 1079 g/l à 15°C.
- Solubilité : Soluble en toutes proportions dans l'eau. Insoluble dans les corps gras.
το Point d'éclair είναι το Flash Point που είναι το ίδιο με της Οπελ.
Ομως δεν αναφέρει το σημείο βρασμού που είναι 175°C για το αντιψυκτικό της Οπελ αλλά πολύ πιθανόν να πρόκεται για το ίδιο προϊόν σε διαφορετική συσκευασία επειδή και τα δύο στερεοποιούνται στους -35°C Εάν δε και τα δύο είναι κόκκινα τότε πρέπει να είναι το ίδιο αντιψυκτικό...
Να πω και κάτι ακόμα, πριν από ένα μηνα περίπου μου κόλησε σε λειτουργία ο θερμοστάτης κλειστός μέσα στην κίνηση, έβαλα τέρμα το καλοριφέρ και κατόρθωσα να έχω θερμοκρασία στο παραφλού 112°C την οποία έβλεπα στο Scangauge και με την "ψυχή" στο στόμα επέστρεψα πίσω...Λοιπόν το Νίβα δεν έπαθε την παραμικρή ζημιά, ούτε φλάτζα έκαψε, ουτε εβρασε το αντιψυκτικό ούτε τίποτα, πιστεύω αυτό το οφείλω στο αντιψυκτικό της Οπελ που εγώ προσωπικά το χρησιμοποιώ όπως είναι χωρίς να το αραιώνω καθόλου... Από θερμοστάτη τώρα πια χρησιμοποιώ Γερμανικης κατασκευής και ευχομαι να μην ξαναπεράσω τα ίδια....
9. Propriétés physiques et chimiques
- état physique : Liquide à température ambiante.
- couleur : Bleue.
- odeur : Caractéristique.
- pH : 8.0.
- Point d'éclair : 115°C.
- Masse volumique : 1079 g/l à 15°C.
- Solubilité : Soluble en toutes proportions dans l'eau. Insoluble dans les corps gras.
το Point d'éclair είναι το Flash Point που είναι το ίδιο με της Οπελ.
Ομως δεν αναφέρει το σημείο βρασμού που είναι 175°C για το αντιψυκτικό της Οπελ αλλά πολύ πιθανόν να πρόκεται για το ίδιο προϊόν σε διαφορετική συσκευασία επειδή και τα δύο στερεοποιούνται στους -35°C Εάν δε και τα δύο είναι κόκκινα τότε πρέπει να είναι το ίδιο αντιψυκτικό...
Να πω και κάτι ακόμα, πριν από ένα μηνα περίπου μου κόλησε σε λειτουργία ο θερμοστάτης κλειστός μέσα στην κίνηση, έβαλα τέρμα το καλοριφέρ και κατόρθωσα να έχω θερμοκρασία στο παραφλού 112°C την οποία έβλεπα στο Scangauge και με την "ψυχή" στο στόμα επέστρεψα πίσω...Λοιπόν το Νίβα δεν έπαθε την παραμικρή ζημιά, ούτε φλάτζα έκαψε, ουτε εβρασε το αντιψυκτικό ούτε τίποτα, πιστεύω αυτό το οφείλω στο αντιψυκτικό της Οπελ που εγώ προσωπικά το χρησιμοποιώ όπως είναι χωρίς να το αραιώνω καθόλου... Από θερμοστάτη τώρα πια χρησιμοποιώ Γερμανικης κατασκευής και ευχομαι να μην ξαναπεράσω τα ίδια....
Last edited by Dimitris_TL on Thu Apr 28, 2011 23:01, edited 1 time in total.
-
- Posts: 73
- Joined: Tue Jun 16, 2009 22:57
Re: Περί Αντιψυκτικού
Μεσα στο μπετονι ειναι κοκκινο.Οταν το βαζω στο ψυγειο παιρνει ενα πρασινωπο χρωμα.
- Dimitris_TL
- Posts: 174
- Joined: Thu Nov 26, 2009 19:28
Re: Περί Αντιψυκτικού
Οχι της Οπελ παραμένει κόκκινο σαν το ροζέ κρασί...αλλά δεν πίνεται




-
- Posts: 34
- Joined: Thu Jul 23, 2009 08:16
Re: Περί Αντιψυκτικού
Η άποψη μου είναι η εξής:
Το αντιψυκτικό είναι αυτό που λέει το όνομά του, δηλαδή κατεβάζει το σημείο πήξης του νερού ώστε να μην παγώνει στις χαμηλές θερμοκρασίες της κάθε περιοχής. Επιπλέον περιέχει συστατικά που παρεμποδίζουν τη διάβρωση του κυκλώματος ψύξης από ηλεκτρόλυση (λόγω των διαφορετικών μετάλλων που το απαρτίζουν)
Την απαγωγή θερμότητας την κάνει ουσιαστικά το νερό, το οποίο έχει μεγάλη θερμοχωρητικότητα (δηλ. έχει την δυνατότητα να αποροφά μεγάλα ποσά θερμότητας αυξάνοντας λίγο τη θερμοκρασία του).
Ο συνδυασμός λοιπόν απεσταγμένου νερού και ενός καλού αντιψυκτικού (στη σωστή αναλογία βάσει των θερμοκρασιών της περιοχής) προσφέρει τη ζητούμενη συμπεριφορά.
Επίσης, το ανιψυκτικό μόνο του έχει μεγαλύτερο ιξώδες απ' ότι αραιωμένο με νερό, γεγονός που αλλάζει τη ροική συμπεριφορά του υγρού εντός του κυκλώματος.
Το αντιψυκτικό είναι αυτό που λέει το όνομά του, δηλαδή κατεβάζει το σημείο πήξης του νερού ώστε να μην παγώνει στις χαμηλές θερμοκρασίες της κάθε περιοχής. Επιπλέον περιέχει συστατικά που παρεμποδίζουν τη διάβρωση του κυκλώματος ψύξης από ηλεκτρόλυση (λόγω των διαφορετικών μετάλλων που το απαρτίζουν)
Την απαγωγή θερμότητας την κάνει ουσιαστικά το νερό, το οποίο έχει μεγάλη θερμοχωρητικότητα (δηλ. έχει την δυνατότητα να αποροφά μεγάλα ποσά θερμότητας αυξάνοντας λίγο τη θερμοκρασία του).
Ο συνδυασμός λοιπόν απεσταγμένου νερού και ενός καλού αντιψυκτικού (στη σωστή αναλογία βάσει των θερμοκρασιών της περιοχής) προσφέρει τη ζητούμενη συμπεριφορά.
Επίσης, το ανιψυκτικό μόνο του έχει μεγαλύτερο ιξώδες απ' ότι αραιωμένο με νερό, γεγονός που αλλάζει τη ροική συμπεριφορά του υγρού εντός του κυκλώματος.
- Dimitris_TL
- Posts: 174
- Joined: Thu Nov 26, 2009 19:28
Re: Περί Αντιψυκτικού
Εγώ το χρησιμοποιώ σε αναλογία 65/35 = Αντιψυκτικό/Απιονισμένο Νερό και είμαι απόλυτα ικανοποιημένος




-
- Posts: 162
- Joined: Tue Sep 29, 2009 14:15
Re: Περί Αντιψυκτικού
Σημερα ανοιξα το μοτερ μου για ρεκτιφιε μιλαμε πως μεσα ητανε σαν βαλτος απο το πρασινο υγρο που μια ζωη βαζαμε στην μηχανη.
Προσεξτε πως κανει μπαμ η πρασινη γλιτσα
.

Το μονο καλο που κανανε οτι ευκολα εντοπιζεις τις διαρροες
Προσεξτε πως κανει μπαμ η πρασινη γλιτσα


Το μονο καλο που κανανε οτι ευκολα εντοπιζεις τις διαρροες
