Παίζει πολυ τωρα τελευταία, πιθανως και λογω της κρίσης. Στη θεωρία δουλευει αλλά η απόσταση απο την πράξη ειναι μια άλλη υπόθεση.
Κάποιος που το εχει δοκιμάσει????
ΥΔΡΟΓΟΝΟ ΣΕ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ- Η ΑΠΛΑ ΜΙΑ ΑΚΟΜΑ ΝΕΑ Π@Π@ΡΙ@
Re: ΥΔΡΟΓΟΝΟ ΣΕ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ- Η ΑΠΛΑ ΜΙΑ ΑΚΟΜΑ ΝΕΑ Π@Π@ΡΙ@
Εγώ.
Σε 1:10 κλίμακα.
Σε πειραματικό επίπεδο δουλεύει.
Πρακτικά δεν υπάρχει περίπτωση. Τουλάχιστον όχι ακόμα.
Σε 1:10 κλίμακα.
Σε πειραματικό επίπεδο δουλεύει.
Πρακτικά δεν υπάρχει περίπτωση. Τουλάχιστον όχι ακόμα.
"Η σιωπή μας, μόνο με τον κατήγορό μας γίνεται σύμμαχος".
Από την άλλη όμως, "Όσο πιο αθόρυβος είσαι, τόσα περισσότερα ακούς".
Από την άλλη όμως, "Όσο πιο αθόρυβος είσαι, τόσα περισσότερα ακούς".
- friar
- Posts: 2512
- Joined: Sun Jun 14, 2009 20:39
- Location: Οικία Περιγιάλι Παροικία www.to4x4.gr
- Contact:
Re: ΥΔΡΟΓΟΝΟ ΣΕ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ- Η ΑΠΛΑ ΜΙΑ ΑΚΟΜΑ ΝΕΑ Π@Π@ΡΙ@
Χμμμμ...
Τα αυτοκίνητα υπάρχουν
http://www.emercedesbenz.com/tag/hydrogen/
Τα δίκτυα ανεφοδιασμού υπάρχουν
http://en.wikipedia.org/wiki/Hydrogen_highway
Η βούληση υπάρχει????
http://www.hellenicparliament.gr/
Χρόνια πολλά.
Τα αυτοκίνητα υπάρχουν
http://www.emercedesbenz.com/tag/hydrogen/
Τα δίκτυα ανεφοδιασμού υπάρχουν
http://en.wikipedia.org/wiki/Hydrogen_highway
Η βούληση υπάρχει????
http://www.hellenicparliament.gr/
Χρόνια πολλά.

"C'est en voyant un moustique se poser sur ses testicules qu'on réalise qu' on ne peut pas régler tous les problèmes par la violence"...
Re: ΥΔΡΟΓΟΝΟ ΣΕ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ- Η ΑΠΛΑ ΜΙΑ ΑΚΟΜΑ ΝΕΑ Π@Π@ΡΙ@
Αν υπάρξει δίκτυο ανεφοδιασμού τα πράγματα είναι κάπως καλύτερα.
Ωστόσο όταν ο κόσμος μιλάει για υδρογόνο κατά βάση έχουν στο μυαλό τους αυτό που έχουν ακούσει πως μπορείς να πάρεις υδρογόνο από το νερό.
Και αυτό αλήθεια είναι μόνο που είναι ακόμα δύσκολο και ακριβό να το πάρεις και ακόμα πιο δύσκολο να το αποθηκεύσεις.
Υπάρχουν πρωτότυπα κινητήρων εσωτερικής καύσης που χρησιμοποιούν υδρογόνο ως καύσιμο αλλά η πιο υποσχόμενη τεχνολογία είναι αυτή των κυψελών καυσίμου.
Όπως και να έχει, είτε υπάρχει βούληση είτε όχι, το υδρογόνο έχει λίγη ενέργεια ανά μονάδα όγκου και για αποδοτική χρήση απαιτούνται πιέσεις μεγαλύτερες των 500bar,
ενώ τα προβλήματα που δεν έχουν αντιμετωπιστεί ακόμα είναι το μεγάλο βάρος των δεξαμενών αποθήκευσης, η αποθήκευση αυτή καθ αυτή, η μεταφορά και το γέμισμα,
η χαμηλή αποδοτικότητα των μέχρι τώρα μεθόδων παραγωγής του και τέλος ας μην ξεχνάμε πως εφόσον η αποδοτική παραγωγή του είναι δύσκολη,
απαιτεί μία πιο κεντρικοποιημένη λύση παραγωγής μεταφοράς και διάθεσης, αντίθετα με τον μύθο πως μπορείς να το φτιάξεις σπίτι,
πράγμα που σημείναι πως το κόστος της υποδομής για την χρήση του στο δρόμο είναι τεράστιο.
Αν υπάρχει κανένας πιο σχετικός στην παρέα, με τρώει η περιέργεια να μάθω περισσότερα...
Ωστόσο όταν ο κόσμος μιλάει για υδρογόνο κατά βάση έχουν στο μυαλό τους αυτό που έχουν ακούσει πως μπορείς να πάρεις υδρογόνο από το νερό.
Και αυτό αλήθεια είναι μόνο που είναι ακόμα δύσκολο και ακριβό να το πάρεις και ακόμα πιο δύσκολο να το αποθηκεύσεις.
Υπάρχουν πρωτότυπα κινητήρων εσωτερικής καύσης που χρησιμοποιούν υδρογόνο ως καύσιμο αλλά η πιο υποσχόμενη τεχνολογία είναι αυτή των κυψελών καυσίμου.
Όπως και να έχει, είτε υπάρχει βούληση είτε όχι, το υδρογόνο έχει λίγη ενέργεια ανά μονάδα όγκου και για αποδοτική χρήση απαιτούνται πιέσεις μεγαλύτερες των 500bar,
ενώ τα προβλήματα που δεν έχουν αντιμετωπιστεί ακόμα είναι το μεγάλο βάρος των δεξαμενών αποθήκευσης, η αποθήκευση αυτή καθ αυτή, η μεταφορά και το γέμισμα,
η χαμηλή αποδοτικότητα των μέχρι τώρα μεθόδων παραγωγής του και τέλος ας μην ξεχνάμε πως εφόσον η αποδοτική παραγωγή του είναι δύσκολη,
απαιτεί μία πιο κεντρικοποιημένη λύση παραγωγής μεταφοράς και διάθεσης, αντίθετα με τον μύθο πως μπορείς να το φτιάξεις σπίτι,
πράγμα που σημείναι πως το κόστος της υποδομής για την χρήση του στο δρόμο είναι τεράστιο.
Αν υπάρχει κανένας πιο σχετικός στην παρέα, με τρώει η περιέργεια να μάθω περισσότερα...
"Η σιωπή μας, μόνο με τον κατήγορό μας γίνεται σύμμαχος".
Από την άλλη όμως, "Όσο πιο αθόρυβος είσαι, τόσα περισσότερα ακούς".
Από την άλλη όμως, "Όσο πιο αθόρυβος είσαι, τόσα περισσότερα ακούς".
- friar
- Posts: 2512
- Joined: Sun Jun 14, 2009 20:39
- Location: Οικία Περιγιάλι Παροικία www.to4x4.gr
- Contact:
Re: ΥΔΡΟΓΟΝΟ ΣΕ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ- Η ΑΠΛΑ ΜΙΑ ΑΚΟΜΑ ΝΕΑ Π@Π@ΡΙ@
"C'est en voyant un moustique se poser sur ses testicules qu'on réalise qu' on ne peut pas régler tous les problèmes par la violence"...
- Dimitris_TL
- Posts: 174
- Joined: Thu Nov 26, 2009 19:28
Re: ΥΔΡΟΓΟΝΟ ΣΕ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ- Η ΑΠΛΑ ΜΙΑ ΑΚΟΜΑ ΝΕΑ Π@Π@ΡΙ@
Γειάσας παιδιά,
εγώ προσωπικά είμαι λίγο επιφυλακτικός σε ότι αφορά χρήση αερίων καυσίμων αποθηκευμένων σε δεξαμενές υπό υψηλή πίεση, όποτε ακούω για υδρογόνο έρχεται στο μυαλό μου η καταστροφή του Ζeppelin στη N.Y, καί όποτε ακούω για LPG αμέσως θυμάμαι το τροχαίο στα Καμμένα Βούρλα που εξαϋλώθηκε ολόκληρο το όχημα της πυροσβεστικής μαζί με τους άτυχους πυροσβέστες...
Θα ρωτήσω κάτι, που εγώ προσωπικά πιστεύω ότι κρύβονται τεράστια οικον. συμφέροντα από πίσω, γιατί στην χρήση αερίων καυσίμων και όχι μεθυλικής η αιθυλικής αλκοόλης, το απλό οινόπνευμα και το ξυλόπνευμα που είναι πολύ ποιό ασφαλη από τα αέρια και ποιό οικολογικά από την βενζίνη?
Συγνώμη αν βγήκα λίγο έξω από το θέμα...
εγώ προσωπικά είμαι λίγο επιφυλακτικός σε ότι αφορά χρήση αερίων καυσίμων αποθηκευμένων σε δεξαμενές υπό υψηλή πίεση, όποτε ακούω για υδρογόνο έρχεται στο μυαλό μου η καταστροφή του Ζeppelin στη N.Y, καί όποτε ακούω για LPG αμέσως θυμάμαι το τροχαίο στα Καμμένα Βούρλα που εξαϋλώθηκε ολόκληρο το όχημα της πυροσβεστικής μαζί με τους άτυχους πυροσβέστες...
Θα ρωτήσω κάτι, που εγώ προσωπικά πιστεύω ότι κρύβονται τεράστια οικον. συμφέροντα από πίσω, γιατί στην χρήση αερίων καυσίμων και όχι μεθυλικής η αιθυλικής αλκοόλης, το απλό οινόπνευμα και το ξυλόπνευμα που είναι πολύ ποιό ασφαλη από τα αέρια και ποιό οικολογικά από την βενζίνη?
Συγνώμη αν βγήκα λίγο έξω από το θέμα...
Re: ΥΔΡΟΓΟΝΟ ΣΕ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ- Η ΑΠΛΑ ΜΙΑ ΑΚΟΜΑ ΝΕΑ Π@Π@ΡΙ@
Καλησπέρα Δημήτρη,
Ο σκοπός είναι η χρήση εναλλακτικών και ανανεώσιμων καυσίμων.
Ως τέτοια θεωρούνται η βιοαιθανόλη, το βιοαέριο και το υδρογόνο.
Το καθαρότερο όλων (απολύτως καθαρό διότι η παραγωγή του θεωρητικά μπορεί να γίνει αποκλειστικά με χρήση ανανεώσιμων πηγών ενέργειας ενώ το προϊόν της καύσης του είναι σκέτο καθαρό νεράκι) είναι το υδρογόνο και αυτό είναι και το καύσιμο του μέλλοντος.
Εναλλακτικά στην βενζίνη και σε μεσοπρόθεσμη βάση θα μπορούσαν να χρησιμοποιηθούν
και η βιοαιθανόλη ή το βιοαέριο (έστω και ως πρόσθετα)
ωστόσο ούτε καθαρά σαν το υδρογόνο είναι ούτε και το ενεργειακό ισοζύγιο της παραγωγής τους επιτρέπει αυτή την στιγμή την χρήση τους.
Χαρακτηριστικά αναφέρω πως όλη η παραγωγή καλαμποκιού (από το οποίο εδώ και χρόνια παράγουν οινόπνευμα) στις ΗΠΑ αρκεί για να καλύψει μόνο το 7% των καυσίμων που απαιτούνται για τα οχήματα της χώρας.
Τα δε εργοστάσια κυτταρίνης είναι ακόμα πολύ επίφοβα όσον αφορά την επιτυχή εξέλιξη και αναπαραγωγή των ενζύμων που απαιτούνται για την μετατροπή ζαχαροκάλαμου σε καύσιμο.
Στην Ελλάδα αν καλιεργούσαμε το 15% των πεδιάδων της Βόρειας Ελλάδας, Θεσσαλίας, Μακεδονίας και Θράκης θα μπορούσαμε να παράγουμε βιοκαύσιμο το οποίο θα κάλυπτε το 35% των αναγκών μας και 240 τόνους ημερησίως πρωτεϊνες για ζωοτροφές.
Το δε κόστος ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ θα πλησίαζε περίπου το κόστος ΠΩΛΗΣΗΣ της βενζίνης.
Επιπλέον το οινόπνευμα που παράγεται αυτή την στιγμή είναι 95%. Για να χρησιμοποιηθεί θα πρέπει να ξηραίνεται έτσι ώστε να παραχθεί προϊόν 100%.
Αυτό είναι ακόμα ένα πρόβλημα...
Ακόμα όμως και αν χρησιμοποιούσαμε προσωρινά έστω αιθανόλη ως καύσιμο κινητήρων εσωτερικής καύσης, οποιαδήποτε αναλογία μεγαλύτερη του 10% σε σχέση με την βενζίνη θα δημιουργούσε προβλήματα λόγω της διαβρωτικής ικανότητας της αιθανόλης.
Πλαστικά, φλάτζες κλπ πρέπει να αντικατάσταθούν. Το μέγεθος της μετατροπής που απαιτείται ισοδυναμεί με επανασχεδιασμό κινητήρα (αν και από ότι έχω καταλάβει μπορεί και να ψηθείς να το κανεις
).
Δεν θα πρέπει να μας μπερδεύει το γεγονός πως το υδρογόνο έχει μικρή ενέργεια ανά μονάδα όγκου, ωστόσο ανά μονάδα βάρους (αφού η πίεση της δεξαμενής είναι μεγαλύτερη των Κ.Σ. και μπλα μπλα μπλα μπλα) έχει 3 φορές μεγαλύτερη ενέργεια από της βενζίνη (120,000 KJoules ανά kgr)
Κατά συνέπεια το θέμα με τα συμπιεσμένα αέρια κάτω από τον κώλο μας θα έπρεπε να μας απασχολεί ΟΛΟΥΣ περισσότερο, ιδίως εμάς που ταλαιπωρούμε τα αυτοκίνητά μας, πόσο μάλλον σε αγώνες...
Ο σκοπός είναι η χρήση εναλλακτικών και ανανεώσιμων καυσίμων.
Ως τέτοια θεωρούνται η βιοαιθανόλη, το βιοαέριο και το υδρογόνο.
Το καθαρότερο όλων (απολύτως καθαρό διότι η παραγωγή του θεωρητικά μπορεί να γίνει αποκλειστικά με χρήση ανανεώσιμων πηγών ενέργειας ενώ το προϊόν της καύσης του είναι σκέτο καθαρό νεράκι) είναι το υδρογόνο και αυτό είναι και το καύσιμο του μέλλοντος.
Εναλλακτικά στην βενζίνη και σε μεσοπρόθεσμη βάση θα μπορούσαν να χρησιμοποιηθούν
και η βιοαιθανόλη ή το βιοαέριο (έστω και ως πρόσθετα)
ωστόσο ούτε καθαρά σαν το υδρογόνο είναι ούτε και το ενεργειακό ισοζύγιο της παραγωγής τους επιτρέπει αυτή την στιγμή την χρήση τους.
Χαρακτηριστικά αναφέρω πως όλη η παραγωγή καλαμποκιού (από το οποίο εδώ και χρόνια παράγουν οινόπνευμα) στις ΗΠΑ αρκεί για να καλύψει μόνο το 7% των καυσίμων που απαιτούνται για τα οχήματα της χώρας.
Τα δε εργοστάσια κυτταρίνης είναι ακόμα πολύ επίφοβα όσον αφορά την επιτυχή εξέλιξη και αναπαραγωγή των ενζύμων που απαιτούνται για την μετατροπή ζαχαροκάλαμου σε καύσιμο.
Στην Ελλάδα αν καλιεργούσαμε το 15% των πεδιάδων της Βόρειας Ελλάδας, Θεσσαλίας, Μακεδονίας και Θράκης θα μπορούσαμε να παράγουμε βιοκαύσιμο το οποίο θα κάλυπτε το 35% των αναγκών μας και 240 τόνους ημερησίως πρωτεϊνες για ζωοτροφές.
Το δε κόστος ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ θα πλησίαζε περίπου το κόστος ΠΩΛΗΣΗΣ της βενζίνης.
Επιπλέον το οινόπνευμα που παράγεται αυτή την στιγμή είναι 95%. Για να χρησιμοποιηθεί θα πρέπει να ξηραίνεται έτσι ώστε να παραχθεί προϊόν 100%.
Αυτό είναι ακόμα ένα πρόβλημα...
Ακόμα όμως και αν χρησιμοποιούσαμε προσωρινά έστω αιθανόλη ως καύσιμο κινητήρων εσωτερικής καύσης, οποιαδήποτε αναλογία μεγαλύτερη του 10% σε σχέση με την βενζίνη θα δημιουργούσε προβλήματα λόγω της διαβρωτικής ικανότητας της αιθανόλης.
Πλαστικά, φλάτζες κλπ πρέπει να αντικατάσταθούν. Το μέγεθος της μετατροπής που απαιτείται ισοδυναμεί με επανασχεδιασμό κινητήρα (αν και από ότι έχω καταλάβει μπορεί και να ψηθείς να το κανεις




Δεν θα πρέπει να μας μπερδεύει το γεγονός πως το υδρογόνο έχει μικρή ενέργεια ανά μονάδα όγκου, ωστόσο ανά μονάδα βάρους (αφού η πίεση της δεξαμενής είναι μεγαλύτερη των Κ.Σ. και μπλα μπλα μπλα μπλα) έχει 3 φορές μεγαλύτερη ενέργεια από της βενζίνη (120,000 KJoules ανά kgr)
Κατά συνέπεια το θέμα με τα συμπιεσμένα αέρια κάτω από τον κώλο μας θα έπρεπε να μας απασχολεί ΟΛΟΥΣ περισσότερο, ιδίως εμάς που ταλαιπωρούμε τα αυτοκίνητά μας, πόσο μάλλον σε αγώνες...
"Η σιωπή μας, μόνο με τον κατήγορό μας γίνεται σύμμαχος".
Από την άλλη όμως, "Όσο πιο αθόρυβος είσαι, τόσα περισσότερα ακούς".
Από την άλλη όμως, "Όσο πιο αθόρυβος είσαι, τόσα περισσότερα ακούς".
Re: ΥΔΡΟΓΟΝΟ ΣΕ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ- Η ΑΠΛΑ ΜΙΑ ΑΚΟΜΑ ΝΕΑ Π@Π@ΡΙ@
Δηλαδή;;;Nicolas wrote:...βιοαέριο...



Ν' αρχίσω να τις μαζεύω μετά από τα γεύματα οσπρίων (και έχουν πολλαπλασιαστεί στην κατάσταση που μας έφεραν);;;


Θα μου επιφέρουν έσοδα;;;


Μην χάνονται έτσι άσκοπα στην ατμόσφαιρα.







- Dimitris_TL
- Posts: 174
- Joined: Thu Nov 26, 2009 19:28
Re: ΥΔΡΟΓΟΝΟ ΣΕ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ- Η ΑΠΛΑ ΜΙΑ ΑΚΟΜΑ ΝΕΑ Π@Π@ΡΙ@
Νίκολα σε ευχαριστώ για τις πληροφορίες ....
Re: ΥΔΡΟΓΟΝΟ ΣΕ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ- Η ΑΠΛΑ ΜΙΑ ΑΚΟΜΑ ΝΕΑ Π@Π@ΡΙ@
Drimon wrote:Δηλαδή;;;Nicolas wrote:...βιοαέριο...![]()
![]()
![]()
Ν' αρχίσω να τις μαζεύω μετά από τα γεύματα οσπρίων (και έχουν πολλαπλασιαστεί στην κατάσταση που μας έφεραν);;;![]()
![]()
Θα μου επιφέρουν έσοδα;;;![]()
![]()
Μην χάνονται έτσι άσκοπα στην ατμόσφαιρα.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ε τώρα με προκαλείς να σου απαντήσω...

Αν η εξασκημένη σούφρα σου μπορεί να πιάσει πιέσεις άνω των 50 bar,
τότε ΝΑΙ χάνεις καθημερινά χρήμα







"Η σιωπή μας, μόνο με τον κατήγορό μας γίνεται σύμμαχος".
Από την άλλη όμως, "Όσο πιο αθόρυβος είσαι, τόσα περισσότερα ακούς".
Από την άλλη όμως, "Όσο πιο αθόρυβος είσαι, τόσα περισσότερα ακούς".