





αλλα μπορω να σε καταλαβω.δεν σου αρεσει τα μισα να ειναι καινουργια κ τα αλλα παλια??







οποτε προσπαθεις να το σπασεις ολο μαζι???
αλλα αυτη την φορα πρεπει να το εχεις παρακανει!!πας κ για βοηθητικο???








Εχω την εντυπωση οτι καποιος παει να "φαει" τη θεση του βασηλια τωρα που εμεινε χωρις τουτουνι!!!georgexj wrote:ρεεεεε τι κανατε εδω????????
μιλαμε για ολοκληρωτικη καταστροφη!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ξεπερασατε κ τον αντωνη!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Καλησπερα στα παιδια τα καλα.sirros wrote:αν ηθελες να πας το ψυγειο νερου πισω,εχεισ βρει πως θα το εκανες???
απο που θα περναγες τους σωληνες
σε ρωταω για το δικο μου που ειναι το ιδιο μοντελο
Τάκη τη στιγμή που έκανες τόσο μεγάλη τροποποίηση, γιατί δεν χρησιμοποίησες μια επιπλέον αντλία, ηλεκτρική 12VDCΤΑΚΗΣ wrote:Καλησπερα στα παιδια τα καλα.sirros wrote:αν ηθελες να πας το ψυγειο νερου πισω,εχεισ βρει πως θα το εκανες???
απο που θα περναγες τους σωληνες
σε ρωταω για το δικο μου που ειναι το ιδιο μοντελο
Δεν ειναι δυσκολο να μεταφερης το ψυγειο πισω το εκανα εγω
πριν τα αλλαξω ολα ...
Το μεγαλο προβλημα ειναι οτι δεν εχει δυναμη η τρομπα νερου να γυρισει τα νερα
σε τοση αποσταση με αποτελεσμα στα ζορια να ανεβαζει θερμοκρασια.
Υπαρχει λυση αλλα ειναι υμιμετρα.
Βγαζεις τον θερμοστατη ,βαζεις 2 Fan μεγαλα πισω και εχεις συνεχεια κυκλωμα.
Δεν κανει ομως το μοτερ να δουλευει κρυο,γιατι αυτο θα κανει οταν δεν ζοριζεται.
ΥΓ Κωστα δεν του δινεις τους αξονες να ησυχασει απο σπασιματα.![]()
![]()
Αυτο ξαναπεστο!!!ΤΑΚΗΣ wrote:
ΥΓ1 οταν βιαζεσαι κανεις Μ@Λ@ΚΙΕΣ.