ενα ενδιαφερον αρθρο....

Γιάννης Αθανασίου

Re: ενα ενδιαφερον αρθρο....

Post by Γιάννης Αθανασίου »

Καμία διαφωνία σε αυτό. Λέω μάλιστα για roll cage.

To θέμα της μέσης ταχύτητας είναι σοβαρότατο. Γι΄αυτό και πρέπει να έχει σχέση πάντα με τα επιβαλόμενα μέσα ασφάλειας.

Με τον κίνδυνο να επαναληφθώ αναφέρω ότι για τον 24ωρο θα ισχύει

Ζ4 Rally, με full συστήματα, κλειστές ειδικές απέναντι στο χρονόμετρο.
Z3 Open, με κάποια συστήματα, μέση ωριαία το πολύ 35.
Z2 normal, χωρίς συστήματα, μέση το πολύ 30
Ζ1 entry, χωρίς regularite, μέση στα 25
Ζ0 SUV, χωρίς regularite, μέση στα 25

Αυτό εννοώ.
souki
Posts: 64
Joined: Fri Jul 31, 2009 14:55

Re: ενα ενδιαφερον αρθρο....

Post by souki »

:?: Γιαννη...κατι ασχετο.Στους 4ημερους αγωνες υπαρχει καποιος κανονισμος για τους συνοδηγους?Δηλ.μπορω σαν οδηγος να εχω 2?Εννοω να τρεξω με τον 1 τις δυο μερες και με τον αλλο τις αλλες...υπαρχει κατι που να το απαγορευει?
Γιάννης Αθανασίου

Re: ενα ενδιαφερον αρθρο....

Post by Γιάννης Αθανασίου »

Ναι, απαγορεύεται.

Ακόμη και αν έχεις πολυμελές πλήρωμα, που δεν προβλέπεται στον κανονισμό, αυτό πρέπει να είναι ΣΥΝΕΧΕΙΑ μέσα στο αυτοκίνητο! Και αυτό σε διεθνές επίπεδο και όχι μόνο ελληνικό.
User avatar
stavrosd
Posts: 690
Joined: Thu Jun 18, 2009 11:47

Re: ενα ενδιαφερον αρθρο....

Post by stavrosd »

Γιάννης Αθανασίου wrote:Καμία διαφωνία σε αυτό. Λέω μάλιστα για roll cage.

To θέμα της μέσης ταχύτητας είναι σοβαρότατο. Γι΄αυτό και πρέπει να έχει σχέση πάντα με τα επιβαλόμενα μέσα ασφάλειας.

Με τον κίνδυνο να επαναληφθώ αναφέρω ότι για τον 24ωρο θα ισχύει

Ζ4 Rally, με full συστήματα, κλειστές ειδικές απέναντι στο χρονόμετρο.
Z3 Open, με κάποια συστήματα, μέση ωριαία το πολύ 35.
Z2 normal, χωρίς συστήματα, μέση το πολύ 30
Ζ1 entry, χωρίς regularite, μέση στα 25
Ζ0 SUV, χωρίς regularite, μέση στα 25

Αυτό εννοώ.
Μου κάνει μιά χαρά...αρκεί για τη Ζ3 το 35 να είναι δύσκολο ;)

Απο άποψη πρωταθλήματος?
Πώς θα βαθμολογηθούν?
Δημητριάδης Σταύρος
mbg
Posts: 188
Joined: Thu Jun 18, 2009 10:37

Re: ενα ενδιαφερον αρθρο....

Post by mbg »

Πολυ λαθος η συγκριση των αγωνων αυτοκινητων με το ποδοσφαιρο και το μπασκετ. Αν τα δυο αυτα δημοφιλη σπορ ηταν εξισου επικυνδυνα με τους αγωνες αυτοκινητου τοτε να εισαστε σιγουροι οτι θα φορουσαν ολοι οι παιχτες κρανος.
Ενημερωτικα θελω να αναφερω οτι η συνολικη παραγωγη της BUGATI ειναι πουλημενη πριν ακομη παραχθουν τα αυτοκινητα.
Και μια παρατηρηση ακομη. Οι μεσοι οροι των ταχυτητων ειναι σκετη παραπλανηση. Το ιδιο εργαλειο χρησιμοποιουν και οι πολιτικοι (μεσους ορους και ποσοστα) για να κοροιδεψουν τον κοσμο. Το θεμα της ασφαλειας δεν εχει τοσο μεγαλη σχεση με την μεση ταχυτητα οσο με την ΣΤΙΓΜΙΑΙΑ ταχυτητα που μπορει να αναπτυξει καποιος και με την επικινδυνοτητα της διαδρομης στο συγκεκριμενο σημειο. Πραμα που ολοι ξερουμε οτι δεν ελεγχεται και δεν περιοριζεται.
Γιάννης Αθανασίου

Re: ενα ενδιαφερον αρθρο....

Post by Γιάννης Αθανασίου »

Ελέγχεται, ελέγχεται... Και η ταχύτητα, μα πόσο μάλλον η διαδρομή.

Αν και θα συμφωνήσω μαζί σου ότι η τρέλα δε πάει στα βουνά και κάποιοι, όπως πάντα, θα το παρακάνουν. Τί προτίνεις γι΄αυτούς;

Σταύρο

αν μετρήσει τελικά στο πρωτάθλημα, η Ζ3 και η Ζ2 θα ειναι οι κατηγορίες του πρωταθλήματος. Ζ4, Ζ1 και Ζ0 θα είναι εκτός.
User avatar
stavrosd
Posts: 690
Joined: Thu Jun 18, 2009 11:47

Re: ενα ενδιαφερον αρθρο....

Post by stavrosd »

Γιάννης Αθανασίου wrote: ...
αν μετρήσει τελικά στο πρωτάθλημα, η Ζ3 και η Ζ2 θα ειναι οι κατηγορίες του πρωταθλήματος...
Με διαφορετικές ΜΩΤ και διαδρομή?
(Πάμε πάλι :) )
Δημητριάδης Σταύρος
Γιάννης Αθανασίου

Re: ενα ενδιαφερον αρθρο....

Post by Γιάννης Αθανασίου »

Διαφορετική μέση.

Η διαδρομή θα είναι μεγαλύτερη για την Ζ3 και μικρότερη για την Ζ2, όπως και πέρσι για τις δύο κατηγορίες. Αλλά κατά βάση θα είναι η ίδια με διαφοροποιήσεις σε κάποια σημεία για να βγει η διαφορά.
Αν τα δυο αυτα δημοφιλη σπορ ηταν εξισου επικυνδυνα με τους αγωνες αυτοκινητου τοτε να εισαστε σιγουροι οτι θα φορουσαν ολοι οι παιχτες κρανος.
Δεν είναι πιο επικίνδυνα; Περισσότεροι σκοτώνονται κάθε χρόνο σε αγώνες ποδοσφαίρου από ότι σε αγώνες αυτοκινήτου!
User avatar
Nicolas
Site Admin
Posts: 2983
Joined: Tue Jun 16, 2009 09:10
Contact:

Re: ενα ενδιαφερον αρθρο....

Post by Nicolas »

Nicolas wrote:...το wrangler μου δηλαδή είναι ακατάλληλο να το οδηγώ χωρίς κράνος?
...
Δεν βλέπω να μου απαντάει κανένας και ειλικρινά το έχω απορία...
Τί το διαφορετικό έχει το δικό μου από ένα καλοφτιαγμένο και προστατευμένο κλωβό?
Γιάννης Αθανασίου wrote: Περισσότεροι σκοτώνονται κάθε χρόνο σε αγώνες ποδοσφαίρου από ότι σε αγώνες αυτοκινήτου!
Αν εννοείς το "δικό σου" "ποδόσφαιρο" (την στήλη εννοώ) τότε πραγματικά υπάρχουν πιθανότητες να γίνει μακελιό :lol: :lol: :lol:
"Η σιωπή μας, μόνο με τον κατήγορό μας γίνεται σύμμαχος".
Από την άλλη όμως, "Όσο πιο αθόρυβος είσαι, τόσα περισσότερα ακούς".
Γιάννης Αθανασίου

Re: ενα ενδιαφερον αρθρο....

Post by Γιάννης Αθανασίου »

Το Wrangler σου έχει έγκριση τύπου με το roll cage, οπότε έχουν ληφθεί τα κατάλληλα μέτρα για τους επιβάτες. Ξέρεις πολλά αγωνιστικά roll cage που να έχουν έγκριση τύπου για κυκλοφορία στο δρόμο;

Θυμάσαι εκείνον τον δικαστικό που είχε ένα Ascona με roll cage που χτύπησε ένα Skoda στην εθνική κάπου στο Κάστρο και σκοτώθηκαν δύο; Ακόμη τραβιέται!

Για το ποδόσφαιρο τώρα λέω να το εκλάβω σαν θετικό, απλά γιατί κάποιοι του χώρου θέλουν ΣΚΟΤΩΜΑ!!! Σε κάλυψα;
Post Reply

Return to “Αγώνες 4Χ4”