Λοιπόν είχα ένα ηλεκτρικό duct-fan το οποίον είχε μια πολύ ικανοποιητική παροχή αέρα και αναπαυόταν σε κάποιο ράφι στην αποθήκη, η αρχική ιδέα ήταν να το τοποθετήσω μεταξύ αισθητήρα όγκου αέρα (Λουφτ) και πολλαπλής εισαγωγής, πράγμα που το δοκίμασα και δούλευε καταπληκτικά, αλλά δυστυχώς δεν με έπαιρνε ο χώρος για μόνιμη εγκατάσταση, οπότε είπα να το βάλω πριν το φίλτρο αέρα με τον φόβο να μου επηρεάζει το λουφτ με μπουκώματα και τα σχετικά...
Λοιπόν η δοκιμή πέτυχε και για να σιγουρευτώ πήγα σε αναλυτή καυσαερίων όπου διαπίστωσα τα εξής.
Εάν δεν έχω βάλει τον αντάπτορα της σωλήνας στην εισαγωγή του duct-fan έχω υπερβολικούς υδρογονάνθρακες στα καυσαέρια πράγμα που δεν επιθυμώ, δηλαδή τότε επηρεάζει το λουφτ και το κάνει να δίνει εντολή για παρουσία υπερβολικής ποσότητας αέρα και τότε το ECU δίνει εντολή για ποιό πλούσιο μείγμα...
Δηλαδή σαν να το είχα "ζιγκλερώσει" αν υποτίθεται ότι είχε καρμπυρατερ το Νιβα, δηλαδή μπορεί να έβγαζε μεγαλύτερη δύναμη ο κινητήρας αλλά έκαιγε και παραπάνω οπότε απορίπτεται αυτή η συνδεσμολογία....
Με τον αντάπτορα συνδεδεμένο και με την σωλήνα συνδεδεμένη επίση τα καυσαέρια ήταν τέλοια!!!
Κάτι άλλο που διαπίστωσα ήταν με σβυστό κινητήρα και το duct-fan σε λειτουργία αφού είχα ξεσυνδέσει την σωλήνα αναθυμιάσεων από την πολλαπλή ώστε να βγαίνει ο αέρας από εκεί, εμπειρικά δεν είδα καμία διαφορά στην ροή του αέρα από εκεί, με και χωρίς τον αντάπτορα στην είσοδο του duct-fan και με η χωρίς την υπόλοιπη σωλήνα συνδεδεμένη!
Το duct-fan τραβάει 4Α οπότε η κατανάλωση είναι σε επιτρεπτά όρια.
Αυτά τα ολίγα





