ΤΕΤΡΑΔΙΕΥΘΥΝΣΗ.
Re: ΤΕΤΡΑΔΙΕΥΘΥΝΣΗ.
κ Μανωλη μην παιρνεις και ορκο οτι δεν θα υπαρξουν ανωμαλοι που να πανε για καφε
για μπανιο σε καποια παραλια για να μοστραρουν την τετραδιευθινση.
Φιλικα.
για μπανιο σε καποια παραλια για να μοστραρουν την τετραδιευθινση.
Φιλικα.
V12-6,0L portal axles Transversal .
Hydraulic suspension
hydraulic winch front-real
Hydraulic suspension
hydraulic winch front-real
Re: ΤΕΤΡΑΔΙΕΥΘΥΝΣΗ.
Κατ αρχάς θα ήθελα να ξέρουμε όλοι ότι ο Δουκέρης είναι από τους πρωτοπόρους του είδους και σίγουρα κάτι ξέρει παραπάνω . Είναι μεγάλη μας χαρά να συμμετέχει στην συζήτηση ως παλιός αγωνιζόμενος αλλά και ως οργανωτής όπως θα είναι μεγαλύτερη να δούμε κι άλλους οργανωτές να εκφράζουν την γνώμη τους .
Θα ήθελα αν είναι δυνατόν , επιχειρήματα με βάση και σκοπό την βελτίωση του αθλήματος .
Σπύρο συμφωνώ μαζί σου ως προς την χρήση της τετραδιεύθυνσης αλλά σκέψου έναν αγώνα κόντρα στο χρονόμετρο ! πως θα λειτουργούσε το σύστημα ? θα ωφελούσε ή θα μπέρδευε ?
Αγωνιστικά για την trial challenge ?
Να σας δείξω μόνο τα φετινά , δηλαδή τις κατασκευές του 2010 ?
Πάμε
By George Anthis
http://www.facebook.com/home.php#!/albu ... &aid=43726
by Lotos (από το περιοδικό TetrakinisiMag )
http://s191.photobucket.com/albums/z229 ... _t62_1.jpg
dy Tsourklakis
http://zookaction.gr/forum/viewtopic.php?f=19&t=4463
by Diamandis
http://zookaction.gr/forum/viewtopic.php?f=19&t=4477
Και αυτά είναι μόνο όσα ξέρω εγώ !
Τα προβλήματα στον χώρο των Trail ?
1- Ελάχιστες συμμετοχές στην Κ3 και κάποιες φορές και στην Κ2
2- Μικρό ενδιαφέρων των θεατών για τις μικρές κατηγορίες Κ0-Κ1
3- <<Βαρετοί >> αγώνες , τρέχεις ένα εμπόδιο για 4 λεπτά και τρέχεις το επόμενο μετά από δυο ώρες τουλάχιστον .
4- Προβλήματα οργανωτών σε σχέση με το Terrain ,αφού μπορεί να βρεις έναν ιδανικό χώρο για να κάνεις την Κ3 και ταυτόχρονα ακατάλληλο για Κ1 .Άσε που αν ο αγώνας είναι <<σούπα >> θα θεωρηθείς χαβαλές . Κι αν ο general , που είναι κουλάδι , χώσει γκάζια εδώ και φέρει καμιά 30αρια τούμπες , ποιο ποτάμι θα μας ξεπλύνει ???
5- Ασαφές ποινολόγηση αφού έχεις να κάνεις με πασσαλάκια , το είδα δεν το είδα ή το μετρήσαμε δυο φορές , με όπισθεν , έκανα λίγο ή δεν έκανα γιατί μου έφυγε λίγο πίσω , αδικία αφού κάποιοι έχουν 10 άτομα να τους καθοδηγούν απ έξω και κάποιοι κανέναν .
6- Έλλειψη χορηγών .
7- Έλλειψη εποικοδομητικών και ασφαλών φυτωρίων .
8- Ακραίους κανονισμούς ασφάλειας για αγωνιστικά και αγωνιζόμενους που δεν σηκώνουν το κόστος και προκαλούν διχόνοια ανάμεσα σε οδηγούς αφού η απειλή της ένστασης γιατί δεν έχεις πιτσιλιτήρια σε κάνει να τρέμεις ότι θα σου πάρουν το κύπελλο μέσα από τα χέρια .
9- Έλλειψη στελεχών στην αρμόδια για τους αγώνες μας υπηρεσία με γνώση των αγώνων , των αυτοκινήτων , αλλά και των κινδύνων τους .
Είχα δηλώσει μετά το supertrail της Πάτρας ότι οι Πατρινοί έδειξαν το δρόμο και αυτό προσπαθώ να υποστηρίξω . Υπάρχουν όμως προβλήματα τόσο σε σχέση με τους αγωνιζόμενους όσο και με τους οργανωτές και την ΕΘΕΑ .Νομίζω πως καλό είναι να εκφράσουμε την γνώμη μας και τις προτάσεις μας εδώ , έτσι ώστε αν γίνουν αλλαγές το 2012 να είναι προς το καλό όλων μας .
Θα ήθελα αν είναι δυνατόν , επιχειρήματα με βάση και σκοπό την βελτίωση του αθλήματος .
Σπύρο συμφωνώ μαζί σου ως προς την χρήση της τετραδιεύθυνσης αλλά σκέψου έναν αγώνα κόντρα στο χρονόμετρο ! πως θα λειτουργούσε το σύστημα ? θα ωφελούσε ή θα μπέρδευε ?
Αγωνιστικά για την trial challenge ?
Να σας δείξω μόνο τα φετινά , δηλαδή τις κατασκευές του 2010 ?
Πάμε
By George Anthis
http://www.facebook.com/home.php#!/albu ... &aid=43726
by Lotos (από το περιοδικό TetrakinisiMag )
http://s191.photobucket.com/albums/z229 ... _t62_1.jpg
dy Tsourklakis
http://zookaction.gr/forum/viewtopic.php?f=19&t=4463
by Diamandis
http://zookaction.gr/forum/viewtopic.php?f=19&t=4477
Και αυτά είναι μόνο όσα ξέρω εγώ !
Τα προβλήματα στον χώρο των Trail ?
1- Ελάχιστες συμμετοχές στην Κ3 και κάποιες φορές και στην Κ2
2- Μικρό ενδιαφέρων των θεατών για τις μικρές κατηγορίες Κ0-Κ1
3- <<Βαρετοί >> αγώνες , τρέχεις ένα εμπόδιο για 4 λεπτά και τρέχεις το επόμενο μετά από δυο ώρες τουλάχιστον .
4- Προβλήματα οργανωτών σε σχέση με το Terrain ,αφού μπορεί να βρεις έναν ιδανικό χώρο για να κάνεις την Κ3 και ταυτόχρονα ακατάλληλο για Κ1 .Άσε που αν ο αγώνας είναι <<σούπα >> θα θεωρηθείς χαβαλές . Κι αν ο general , που είναι κουλάδι , χώσει γκάζια εδώ και φέρει καμιά 30αρια τούμπες , ποιο ποτάμι θα μας ξεπλύνει ???
5- Ασαφές ποινολόγηση αφού έχεις να κάνεις με πασσαλάκια , το είδα δεν το είδα ή το μετρήσαμε δυο φορές , με όπισθεν , έκανα λίγο ή δεν έκανα γιατί μου έφυγε λίγο πίσω , αδικία αφού κάποιοι έχουν 10 άτομα να τους καθοδηγούν απ έξω και κάποιοι κανέναν .
6- Έλλειψη χορηγών .
7- Έλλειψη εποικοδομητικών και ασφαλών φυτωρίων .
8- Ακραίους κανονισμούς ασφάλειας για αγωνιστικά και αγωνιζόμενους που δεν σηκώνουν το κόστος και προκαλούν διχόνοια ανάμεσα σε οδηγούς αφού η απειλή της ένστασης γιατί δεν έχεις πιτσιλιτήρια σε κάνει να τρέμεις ότι θα σου πάρουν το κύπελλο μέσα από τα χέρια .
9- Έλλειψη στελεχών στην αρμόδια για τους αγώνες μας υπηρεσία με γνώση των αγώνων , των αυτοκινήτων , αλλά και των κινδύνων τους .
Είχα δηλώσει μετά το supertrail της Πάτρας ότι οι Πατρινοί έδειξαν το δρόμο και αυτό προσπαθώ να υποστηρίξω . Υπάρχουν όμως προβλήματα τόσο σε σχέση με τους αγωνιζόμενους όσο και με τους οργανωτές και την ΕΘΕΑ .Νομίζω πως καλό είναι να εκφράσουμε την γνώμη μας και τις προτάσεις μας εδώ , έτσι ώστε αν γίνουν αλλαγές το 2012 να είναι προς το καλό όλων μας .
Re: ΤΕΤΡΑΔΙΕΥΘΥΝΣΗ.
Kαλα καλα...
Kατσε ο Γιωργακης να φτασει 2 ευρω τηv αμολυβδη (πλησιαζει οπου να'ναι) και θα δουμε μετα για ποια τιμονια θα κουβεντιάζουμε.
Kατσε ο Γιωργακης να φτασει 2 ευρω τηv αμολυβδη (πλησιαζει οπου να'ναι) και θα δουμε μετα για ποια τιμονια θα κουβεντιάζουμε.
Re: ΤΕΤΡΑΔΙΕΥΘΥΝΣΗ.
YJmud wrote:Kαλα καλα...
Kατσε ο Γιωργακης να φτασει 2 ευρω τηv αμολυβδη (πλησιαζει οπου να'ναι) και θα δουμε μετα για ποια τιμονια θα κουβεντιάζουμε.
Μετα θα κανουμε κουβεντα για που ειναι τα φθηνα πρατηρια και για εναλακτηκες μορφες
καυσιμων ΑΜΑΝ να δουμε που θα φτασουν.



V12-6,0L portal axles Transversal .
Hydraulic suspension
hydraulic winch front-real
Hydraulic suspension
hydraulic winch front-real
- friar
- Posts: 2512
- Joined: Sun Jun 14, 2009 20:39
- Location: Οικία Περιγιάλι Παροικία www.to4x4.gr
- Contact:
Re: ΤΕΤΡΑΔΙΕΥΘΥΝΣΗ.
Τελευταία φορά που ρώτησα τον κο Δουκέρη (γειά σου Σπύρο) μου αποκρίθηκε "Θα πήξουμε στα τουμπίδια".GENERAL LEE wrote:Σπύρο συμφωνώ μαζί σου ως προς την χρήση της τετραδιεύθυνσης αλλά σκέψου έναν αγώνα κόντρα στο χρονόμετρο ! πως θα λειτουργούσε το σύστημα ? θα ωφελούσε ή θα μπέρδευε ?
Σήμερα πιστεύω ότι μπορούμε με χρονόμετρο. Οι σκάρτοι το απέδειξαν ότι μπορούμε.
Υπάρχουν μερικοί, όντως δεν είναι αρκετοί.GENERAL LEE wrote:9- Έλλειψη στελεχών στην αρμόδια για τους αγώνες μας υπηρεσία με γνώση των αγώνων , των αυτοκινήτων , αλλά και των κινδύνων τους .
Δεν γίνεται εγώ να τρέχω στην Κόνιτσα ο Μήλας στην Κέρκυρα και ο Τσέτσος στην Ορεστιάδα.
Οποια Λέσχη θέλει οργανώνει σεμινάρια για τα μέλη της και όχι μόνον και η Επιτροπή 4Χ4 μπορεί να ρυθμίσει την πιστοποίηση τους. Εχει γίνει και μπορεί να ξαναγίνει.
Και κάθε Λέσχη μπορεί και πρέπει να έχει μέλη της ικανά και πιστοποιημένα στελέχη.
Λίγο διάβασμα των κανονισμών θέλει και παρακολούθηση μερικών αγώνων και είναι έτοιμοι.
"C'est en voyant un moustique se poser sur ses testicules qu'on réalise qu' on ne peut pas régler tous les problèmes par la violence"...
-
- Posts: 50
- Joined: Thu Nov 05, 2009 21:54
Re: ΤΕΤΡΑΔΙΕΥΘΥΝΣΗ.
ΠΑΙΔΙΑ ΚΑΛΑ ΤΑ ΛΕΤΕ ΟΛΑ .ΕΔΩ ΦΕΤΟΣ ΑΚΟΜΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΑΝΑΚΟΙΝΩΘΕΙ ΕΠΙΣΗΜΑ ΤΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ??????????
ΤΕΛΟΣ ΠΑΝΤΩΝ ΤΙ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΜΕ ΤΑ ΣΩΛΗΝΩΤΑ ΠΟΥ ΦΤΙΑΧΝΟΥΜΕ .ΘΑ ΜΑΣ ΖΗΤΗΣΟΥΝ ΑΔΕΙΑ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ?
ΣΥΜΦΩΝΩ ΟΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΞΕΛΙΧΘΟΥΜΕ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΠΟΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΠΡΕΠΕΙ ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΑΓΩΝΙΖΩΜΕΝΟΙ ΚΑΙ ΚΑΠΙΟΙ ΠΟΥ ΦΤΙΑΧΝΟΥΜΕ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΝΑΜΙΛΗΣΟΥΜΕ ΜΕ ΤΟΥΣ ΑΡΜΟΔΙΟΥΣ.(ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΚΑΝ ΠΟΙΟΙ ΕΙΝΑ)
ΟΣΟ ΑΦΟΡΑ ΤΑ ΑΜΕΡΙΚΑΝΙΚΑ ΠΡΟΤΗΠΑ ΔΕΙΤΕ W.E ROCK CRAWLING ΚΑΙ ΘΑ ΔΕΙΤΕ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΥΣ ΚΤΛΠ
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΥΖΗΤΗΣΗ
ΤΕΛΟΣ ΠΑΝΤΩΝ ΤΙ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΜΕ ΤΑ ΣΩΛΗΝΩΤΑ ΠΟΥ ΦΤΙΑΧΝΟΥΜΕ .ΘΑ ΜΑΣ ΖΗΤΗΣΟΥΝ ΑΔΕΙΑ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ?
ΣΥΜΦΩΝΩ ΟΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΞΕΛΙΧΘΟΥΜΕ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΠΟΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΠΡΕΠΕΙ ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΑΓΩΝΙΖΩΜΕΝΟΙ ΚΑΙ ΚΑΠΙΟΙ ΠΟΥ ΦΤΙΑΧΝΟΥΜΕ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΝΑΜΙΛΗΣΟΥΜΕ ΜΕ ΤΟΥΣ ΑΡΜΟΔΙΟΥΣ.(ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΚΑΝ ΠΟΙΟΙ ΕΙΝΑ)
ΟΣΟ ΑΦΟΡΑ ΤΑ ΑΜΕΡΙΚΑΝΙΚΑ ΠΡΟΤΗΠΑ ΔΕΙΤΕ W.E ROCK CRAWLING ΚΑΙ ΘΑ ΔΕΙΤΕ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΥΣ ΚΤΛΠ
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΥΖΗΤΗΣΗ
GEORGE ANTHIS TUNING
- friar
- Posts: 2512
- Joined: Sun Jun 14, 2009 20:39
- Location: Οικία Περιγιάλι Παροικία www.to4x4.gr
- Contact:
Re: ΤΕΤΡΑΔΙΕΥΘΥΝΣΗ.
Η Προκήρυξη δημοσιεύθηκε εδώ και ένα μήνα
Δες viewtopic.php?f=31&t=3865
Βγάζεις πινακίδες αγωνιστικού από την ΕΘΕΑ.
Η Επιτροπή 4Χ4 από 10/11/2010, αποτελείται από Αργυρίου Γιώργο, Σταθάκο Δημήτρη (Dista), Μήλα Παναγιώτη (Panmil).
.
Και μένα μου αρέσουν αλλά οι κανονισμοί δεν βγαίνουν με copy paste,
υπάρχουν και άλλοι παράμετροι που καθορίζουν τους κανονισμούς.
Ρώτα τον General Lee.
Δες viewtopic.php?f=31&t=3865
Βγάζεις πινακίδες αγωνιστικού από την ΕΘΕΑ.
Η Επιτροπή 4Χ4 από 10/11/2010, αποτελείται από Αργυρίου Γιώργο, Σταθάκο Δημήτρη (Dista), Μήλα Παναγιώτη (Panmil).
.
Και μένα μου αρέσουν αλλά οι κανονισμοί δεν βγαίνουν με copy paste,
υπάρχουν και άλλοι παράμετροι που καθορίζουν τους κανονισμούς.
Ρώτα τον General Lee.
"C'est en voyant un moustique se poser sur ses testicules qu'on réalise qu' on ne peut pas régler tous les problèmes par la violence"...
-
- Posts: 105
- Joined: Thu Jun 18, 2009 10:14
Re: ΤΕΤΡΑΔΙΕΥΘΥΝΣΗ.
Καλησπέρα
Να διευκρυνίσω πως απλά αυτή είναι η άποψή μου και πως σαφώς ειναι σεβαστές και οι δικές σας απόψεις. Εξάλλου εσείς είστε στις επάλξεις τώρα και εσείς έχετε τον πρώτο λόγο σαν άμεσα ενδιαφερόμενοι. Απλά πάντα να έχετε στο μυαλό σας πως οι κανονισμοί δεν πρέπει να βγαίνουν για τον Σπύρο τον Τάκη τον Βαγγέλη, αλλά κυρίως για το καλό των αγώνων διότι διαφορετικά οι πιο πάνω θα έχουν αυτοκίνητα αλλά δε θα έχουν αγώνες. Μανώλη δεν έχει σχέση το σαζμάν κ.λπ. με αυτό που έγραψα. Ένας μπροστινός άξονας όταν τοποθετείται πίσω γυρνάει ανάποδα. Δουλεύει σαν να πηγαίνει το αυτοκίνητο με όπισθεν. Σαφώς και υπάρχουν λύσεις Τάκη άλλες φορές ευκολότερες και άλλες πιο δύσκολες.
Όπως και να έχει σκοπός μου δεν ήταν να σας κάνω τεχνικό σεμινάριο φυσικά, εξάλλου δεν είμαι μηχανικός, απλά επειδή δημιουργήθηκε η εντύπωση εδώ μέσα ότι είναι απλό πράγμα, ήθελα να σας επιστήσω την προσοχή. Συγχωρέστε με αλλά δεν μπορώ να ξέρω το μέγεθος της εμπλοκής του καθενός με το θέμα και το τι ξέρει ή τι φαντάζεται ο καθένας μας.
Ούτε φυσικά πρόκειται για σαμποτάζ Μανώλη, τι έχω να κερδίσω άλλωστε;
Τα σχόλια που έκανα αφορούσαν μόνο την τετραδιεύθυνση και όχι τον τρόπο διεξαγωγής των αγώνων. Είπα ότι δε θα μου έλεγε τίποτα να δω κάποιον να στρίβει σε πασσαλάκια με τους πίσω τροχούς. Ο αγώνας της Πάτρας φυσικά και ήταν κορυφαίος δε διαφώνησα κάπου. Μακάρι να είχαμε και άλλους τέτοιους.
General, τετραδιεύθυνση είναι ο τίτλος και εσύ μας πήγες στους αγώνες του 2012. Αυτό κι αν θέλει μεγάλη κουβέντα.
Προσωπικά πιστεύω πως οι αγώνες πρέπει να είναι αγώνες και οι εκδρομές, εκδρομές. Τα έχουμε ξαναπεί. Τα «φυτώρια» κ.λπ. είναι φούμαρα σε τέτοιου είδους παιχνίδια τελικά. Ή είσαι συνειδητοποιημένος και πας ή κάθεσαι σπίτι. Οι άλλες λύσεις κακά τα ψέματα είναι για να βγουν τα έξοδα του οργανωτή. Ο θεατής θέλει δράση. Όχι λακουβάκια με νερό.
Να διευκρυνίσω πως απλά αυτή είναι η άποψή μου και πως σαφώς ειναι σεβαστές και οι δικές σας απόψεις. Εξάλλου εσείς είστε στις επάλξεις τώρα και εσείς έχετε τον πρώτο λόγο σαν άμεσα ενδιαφερόμενοι. Απλά πάντα να έχετε στο μυαλό σας πως οι κανονισμοί δεν πρέπει να βγαίνουν για τον Σπύρο τον Τάκη τον Βαγγέλη, αλλά κυρίως για το καλό των αγώνων διότι διαφορετικά οι πιο πάνω θα έχουν αυτοκίνητα αλλά δε θα έχουν αγώνες. Μανώλη δεν έχει σχέση το σαζμάν κ.λπ. με αυτό που έγραψα. Ένας μπροστινός άξονας όταν τοποθετείται πίσω γυρνάει ανάποδα. Δουλεύει σαν να πηγαίνει το αυτοκίνητο με όπισθεν. Σαφώς και υπάρχουν λύσεις Τάκη άλλες φορές ευκολότερες και άλλες πιο δύσκολες.
Όπως και να έχει σκοπός μου δεν ήταν να σας κάνω τεχνικό σεμινάριο φυσικά, εξάλλου δεν είμαι μηχανικός, απλά επειδή δημιουργήθηκε η εντύπωση εδώ μέσα ότι είναι απλό πράγμα, ήθελα να σας επιστήσω την προσοχή. Συγχωρέστε με αλλά δεν μπορώ να ξέρω το μέγεθος της εμπλοκής του καθενός με το θέμα και το τι ξέρει ή τι φαντάζεται ο καθένας μας.
Ούτε φυσικά πρόκειται για σαμποτάζ Μανώλη, τι έχω να κερδίσω άλλωστε;
Τα σχόλια που έκανα αφορούσαν μόνο την τετραδιεύθυνση και όχι τον τρόπο διεξαγωγής των αγώνων. Είπα ότι δε θα μου έλεγε τίποτα να δω κάποιον να στρίβει σε πασσαλάκια με τους πίσω τροχούς. Ο αγώνας της Πάτρας φυσικά και ήταν κορυφαίος δε διαφώνησα κάπου. Μακάρι να είχαμε και άλλους τέτοιους.
General, τετραδιεύθυνση είναι ο τίτλος και εσύ μας πήγες στους αγώνες του 2012. Αυτό κι αν θέλει μεγάλη κουβέντα.
Προσωπικά πιστεύω πως οι αγώνες πρέπει να είναι αγώνες και οι εκδρομές, εκδρομές. Τα έχουμε ξαναπεί. Τα «φυτώρια» κ.λπ. είναι φούμαρα σε τέτοιου είδους παιχνίδια τελικά. Ή είσαι συνειδητοποιημένος και πας ή κάθεσαι σπίτι. Οι άλλες λύσεις κακά τα ψέματα είναι για να βγουν τα έξοδα του οργανωτή. Ο θεατής θέλει δράση. Όχι λακουβάκια με νερό.
-
- Posts: 105
- Joined: Thu Jun 18, 2009 10:14
Re: ΤΕΤΡΑΔΙΕΥΘΥΝΣΗ.
Aν πάλι θέλετε ντε και καλά τετραδιεύθυνση να φτιάξουμε ένα δικό μας μοντέλο, κρίσης, φτηνιάρικο.
Να πέσει Ελληνική πατέντα. Να μετακινούμε όλο τον άξονα αλλάζοντας το μεταξόνιο.
Να πέσει Ελληνική πατέντα. Να μετακινούμε όλο τον άξονα αλλάζοντας το μεταξόνιο.

Re: ΤΕΤΡΑΔΙΕΥΘΥΝΣΗ.
Γιώργο
Ως αφορά τις πινακίδες για το σωληνωτό , να ξέρεις ότι μπορείς να βγάλεις αγωνιστικές χωρίς η κατασκευή σου να στηρίζεται σε κάποιο πλαίσιο άλλου αυτοκινήτου , . Μίλα με τον dista να σου πει τις λεπτομέρειες .
Ως αφορά το πρόγραμμα ξέρω ότι οι αγώνες έχουν μοιραστεί .Το γιατί δεν το έχουμε δει ακόμη δεν το γνωρίζω ….
Ως αφορά τα αμερικάνικα πρότυπα , το ξέρω και συμφωνώ μαζί σου αλλά εδώ ήμαστε Ευρώπη και η νομοθεσία αλλάζει ...τεσπα το παλεύουμε κι ότι βγει .
Θα αναλύσω το θέμα του βοηθού που έχω αναφέρει ποιο πριν για να γίνει λίγο ποιο κατανοητό .
Ο βοηθός δηλώνετε από τον οδηγό και δεν πληρώνει συμμετοχή ούτε φορά κράνος , μπορεί να είναι οποιοσδήποτε ενήλικας ακόμη και συναγωνιστής ,φοράει φωσφοριζέ γιλέκο με την ένδειξη ΒΟΗΘΟΣ ακολουθεί το αυτοκίνητο έξω από τις κορδέλες και καθοδηγεί τον οδηγό όπου χρειάζεται , μπορεί να μπει μέσα από τις κορδέλες με την άδεια του αλυτάρχη , δεν μπορεί να αγγίξει το αυτοκίνητο , ενημερώνετε επί τόπου για τις ποινές του αυτοκινήτου (δηλαδή π.χ. ο κριτής λέει 1 έσω πασαλάκι και ο αυτός το επιβεβαιώνει ) είναι ο μόνος υπεύθυνος του οδηγού και αποτρέπει τους θεατές να μιλάνε προς αυτόν .
Επί τι ευκαιρία σας παρουσιάζω ένα ακόμη σωληνωτό , μοντέλο 2010 από τα Χανιά που μου ήρθε με π.μ.
viewtopic.php?f=37&t=3957
Μπράβο παιδιά !!!
Ως αφορά τις πινακίδες για το σωληνωτό , να ξέρεις ότι μπορείς να βγάλεις αγωνιστικές χωρίς η κατασκευή σου να στηρίζεται σε κάποιο πλαίσιο άλλου αυτοκινήτου , . Μίλα με τον dista να σου πει τις λεπτομέρειες .
Ως αφορά το πρόγραμμα ξέρω ότι οι αγώνες έχουν μοιραστεί .Το γιατί δεν το έχουμε δει ακόμη δεν το γνωρίζω ….
Ως αφορά τα αμερικάνικα πρότυπα , το ξέρω και συμφωνώ μαζί σου αλλά εδώ ήμαστε Ευρώπη και η νομοθεσία αλλάζει ...τεσπα το παλεύουμε κι ότι βγει .
Θα αναλύσω το θέμα του βοηθού που έχω αναφέρει ποιο πριν για να γίνει λίγο ποιο κατανοητό .
Ο βοηθός δηλώνετε από τον οδηγό και δεν πληρώνει συμμετοχή ούτε φορά κράνος , μπορεί να είναι οποιοσδήποτε ενήλικας ακόμη και συναγωνιστής ,φοράει φωσφοριζέ γιλέκο με την ένδειξη ΒΟΗΘΟΣ ακολουθεί το αυτοκίνητο έξω από τις κορδέλες και καθοδηγεί τον οδηγό όπου χρειάζεται , μπορεί να μπει μέσα από τις κορδέλες με την άδεια του αλυτάρχη , δεν μπορεί να αγγίξει το αυτοκίνητο , ενημερώνετε επί τόπου για τις ποινές του αυτοκινήτου (δηλαδή π.χ. ο κριτής λέει 1 έσω πασαλάκι και ο αυτός το επιβεβαιώνει ) είναι ο μόνος υπεύθυνος του οδηγού και αποτρέπει τους θεατές να μιλάνε προς αυτόν .
Επί τι ευκαιρία σας παρουσιάζω ένα ακόμη σωληνωτό , μοντέλο 2010 από τα Χανιά που μου ήρθε με π.μ.
viewtopic.php?f=37&t=3957
Μπράβο παιδιά !!!