ενα ενδιαφερον αρθρο....

User avatar
stavrosd
Posts: 690
Joined: Thu Jun 18, 2009 11:47

Re: ενα ενδιαφερον αρθρο....

Post by stavrosd »

souki wrote:στους αντοχης επειδη δεν ξερουμε αν και του χρονου θα ειναι τοσοι...?Αυτοι που ακολουθουν το πρωταθλημα θα φερουν ηδη κλουβι ,οποτε οκ!Τους βαζουμε στην (α)
Οι υπολοιποι που δεν φερουν κλουβι και πανε για την εμπειρια ή γιατι γουσταρουν τον αγωνα αντοχης (και πιστεψε με,ειναι αρκετοι)πανε στη (β)κατηγορια.Απλα θα προσαρμοζα λιγο τη ΜΩΤ να μην ειναι βαρετο το πραγμα..ουτως ή αλλως οι συμμετοχες που ειχε π.χ ο ιχνηλατης δεν ακολουθουσαν ολοι το πρωταθλημα,για να μην πω οτι εμεις ειμασταν μετρημενοι στα δαχτυλα.
Απλα θα συμβει το εξης:η (β) θα εχει περισσοτερες συμμετοχες).Τι λες?
Που σημαινει οτι και ο οργανωτης δεν θα χανει τις συμμετοχες του...
Συγνώμη αλλά μπερδεύτηκα λίγο :oops:
Εννοείς να υπάρχει μιά "πρωταθληματική" κατηγορία η (α) με αυξημένα μέτρα ασφαλείας, και μια δεύτερη (β) με χαμηλότερες απαιτήσεις ασφαλείας αλλά και πιό χαλαρό απο άποψης χρόνων αγώνα?
souki wrote:λετε για το κλουβι και πως θα μπει η οικογενεια μεσα!πλακα κανετε?ξερεις που ηταν η κολωνα του landrover μετα απο την τουμπα?Που θα βαζω εγω τα παιδακια μου αν δεν υπαρχει ουτε τουτου αλλα ουτε και εγω...απορω!
Κανω λαθος Σταυρο?
Θεωρώ για την κατηγορία μας ή τέλος πάντων για τους αγώνες μας ώς έχουν, minimum εξοπλισμό ασφαλείας τα κράνη σε όλο τον αγώνα, ζώνες τεσσάρων σημείων με τα αντίστοιχα καθίσματα και Roll-bar με ταυτόχρονη μείωση της μέγιστης ταχύτητας (και βέβαια έλεγχο αυτής). Προσωπικά ελπίζω μέχρι τον αγώνα του Οκτωβρίου να έχω κλουβί στο αμάξι, αλλά εγώ πήγαινα να βοηθήσω τους πυροσβέστες το τριήμερο και ήμουν ποιο καλά εξοπλισμένος απο αυτούς :D :D.
Δημητριάδης Σταύρος
souki
Posts: 64
Joined: Fri Jul 31, 2009 14:55

Re: ενα ενδιαφερον αρθρο....

Post by souki »

ναι αυτο εννοω :shock:
Γιάννης Αθανασίου

Re: ενα ενδιαφερον αρθρο....

Post by Γιάννης Αθανασίου »

Σούκι

μη ξαναγυρνάμε στα ίδια. Αυτοκίνητο με roll cage - κλουβί δεν κάνει για καθημερινή χρήση. Που θα βάλετε τα παιδιά; Θα τους φορέσετε κράνη; Γιατί roll cage χωρίς κράνος είναι ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΚΟ.

Γι΄αυτό και πρέπει να διαφοροποιηθεί η open από τη normal: όποιος θέλει ταχύτητα να βάλει roll cage. Όποιος δεν μπορεί να πάει πιό κάτω και να παίξει πιό αργά με ασφάλεια. Και όποιος θέλει να μάθει, να δει πως γίνεται, να πάει στην entry. Πρέπει να καλυφθούν όλοι από πλευράς ικανοποίησης/ασφάλειας. Το κλάσμα αυτό πρέπει να μένει σταθερό.

πολύ ασφάλεια/πολύ ικανοποίηση = μέτρια ασφάλεια/μέτρια ικανοποίηση = λίγη ασφάλεια/λίγη ικανοποίηση

που οδηγεί στο

κατηγορία open - κατηγορία μεσαία - κατηγορία μικρή (εισαγωγής)

Κατηγορία open + rally: roll cage το 2010 και μέχρι το 2012 συστήματα ασφαλείας τύπου rally σε όλους, με regularite και κλειστές ειδικές, όπου γίνεται.

Κατηγορία Normal (μεσαία): κράνη, καθίσματα bucklet και ζώνες 4 σημείων σε προοπτική μέχρι το 2011, ταχύτητες κάτω από 30 χ.α.ω. με regularite.

Κατηγορία Entry (εισαγωγής): κράνη, ταχύτητες κάτω από 25 χ.α.ω. χωρίς regularite.

Με ΠΟΛΥ ΕΛΕΓΧΟ σε όλες τις κατηγορίες και ΑΠΟΚΕΦΑΛΙΣΜΟ στους παραβάτες! Η σκέψη μου είναι αποκλεισμός απο τον αγώνα την πρώτη φορά, τρίμηνος αποκλεισμός τη δεύτερη και μιά χρονιά off την τρίτη φορά.

Και μία κατηγορία SUV για να παίζουν και αυτοί.

Σταύρο, το roll cage δεν διαφοροποιεί την κατάσταση στα μεγάλα αυτοκίνητα: τα κάνει άχρηστα για καθημερινή χρήση.
souki
Posts: 64
Joined: Fri Jul 31, 2009 14:55

Re: ενα ενδιαφερον αρθρο....

Post by souki »

γιατι σε καιει και εχεις κολλησει με την καθημερινη χρηση?εγω δεν ειπα κατι τετοιο και ουτε με ενδιαφερει αν καποιος εχει 2ο αυτ/το ή οχι.εγω αν σιδερωνα το land δεν θα το κυκλοφορουσα εξω.αν δεν θελω κλουβι δεν τρεχω ή τρεχω σε απλη κατηγορια με ενα μαμα,ετσι για να κανω το κεφι μου.Ενα αγωνιστικο ειναι αγωνιστικο εκτος αν τελικα κανουμε παιδειες.Στους υπολοιπους αγωνες δηλαδη ρωτανε τον αγωνιζομενο αν εχει 2ο αμαξι κι αν οχι τον αφηνουν να τρεξει χωρις κλουβι?
Απο ολα αυτα που εγραψα το μονο που σου εκανε κουκου ειναι το κλουβι βρε?
Φωκίων

Re: ενα ενδιαφερον αρθρο....

Post by Φωκίων »

οχι
αλλα κατι πρεπει (???) να κανουμε και γι αυτους που δεν θελουν δεν μπορουν να εχουν 2ο "αγωνιστικο" αυτοκινητο...

κι ετσι οπως εσυ και ο Γιαννης τα λετε δειχνει οτι υπαρχει χωρος ΚΑΙ γι αυτους, κατι που πιστευω ειναι τελικά το ζητουμενο, να μπορουν να "παιξουν" ΟΛΟΙ, ο καθενας με το οτι μπορει..

το μονο σχολιο ισως ειναι αυτο το κρανος επι τοσα χλμ σε ολες τις κατηγοριες... αλλα για να το λετε θα χρειαζεται..
User avatar
Nicolas
Site Admin
Posts: 2983
Joined: Tue Jun 16, 2009 09:10
Contact:

Re: ενα ενδιαφερον αρθρο....

Post by Nicolas »

Συγνώμη κιόλας ρε συνάδελφοι, αντιλαμβάνομαι το πρόβλημα του κλωβού χωρίς κράνος αλλά το wrangler μου δηλαδή είναι ακατάλληλο να το οδηγώ χωρίς κράνος?

Μία καλή κατασκευή με τίγκα "μαξιλαράκια" δεν νομίζω οτι είναι πρόβλημα ούτε για τα παιδιά ούτε για κανέναν...
"Η σιωπή μας, μόνο με τον κατήγορό μας γίνεται σύμμαχος".
Από την άλλη όμως, "Όσο πιο αθόρυβος είσαι, τόσα περισσότερα ακούς".
Γιάννης Αθανασίου

Re: ενα ενδιαφερον αρθρο....

Post by Γιάννης Αθανασίου »

souki wrote:γιατι σε καιει και εχεις κολλησει με την καθημερινη χρηση?εγω δεν ειπα κατι τετοιο και ουτε με ενδιαφερει αν καποιος εχει 2ο αυτ/το ή οχι.εγω αν σιδερωνα το land δεν θα το κυκλοφορουσα εξω.αν δεν θελω κλουβι δεν τρεχω ή τρεχω σε απλη κατηγορια με ενα μαμα,ετσι για να κανω το κεφι μου.Ενα αγωνιστικο ειναι αγωνιστικο εκτος αν τελικα κανουμε παιδειες.Στους υπολοιπους αγωνες δηλαδη ρωτανε τον αγωνιζομενο αν εχει 2ο αμαξι κι αν οχι τον αφηνουν να τρεξει χωρις κλουβι?
Απο ολα αυτα που εγραψα το μονο που σου εκανε κουκου ειναι το κλουβι βρε?

Αν θέλουμε αγώνες με 10-15 συμμετοχές έχεις δίκιο.

Προσωπικά ελπίζω σε κάτι καλύτερο. Και έτσι γίνονται οι αγώνες 4Χ4 σε όλον σχεδόν τον κόσμο. Σαν κανονικοί αγώνες που συνοδεύονται απο παιδειές. Με τις παιδειές να έχουν συνήθως περισσότερες συμμετοχές και ανταγωνισμό. Και πάντα σαν αγώνες αντοχής με μεγάλες ειδικές και πολλά χιλιόμετρα κάθε μέρα.
User avatar
stavrosd
Posts: 690
Joined: Thu Jun 18, 2009 11:47

Re: ενα ενδιαφερον αρθρο....

Post by stavrosd »

Γιάννης Αθανασίου wrote: Σταύρο, το roll cage δεν διαφοροποιεί την κατάσταση στα μεγάλα αυτοκίνητα: τα κάνει άχρηστα για καθημερινή χρήση.
Εννοείς μάλλον οτι το Roll-bar δεν διαφοροποιείτε απο το Roll-cage χρηστικά για ένα αυτοκίνητο!?
Προσωπικά (έχω δει μόνο εφαρμογές σε δίπορτα) θεωρώ οτι έχουν και μεγάλη διαφορά στη χρηστικότητα (μπες-βγες, κεφάλια οδηγού-συνοδηγού, ευκολία αφαίρεσης πίσω χιαστών), στο κόστος (~300 vs ~1000) αλλά και στην προσφερόμενη ασφάλεια.
Ένα Roll-bar και επιπλέον ασφάλεια προσφέρει και δεν τρομοκρατεί κάποιον όπως το cage, συν οτι τον εκπαιδεύει να πάει στο επόμενο βήμα!
Συνδυαστικά με τα υπόλοιπα μέτρα και τις αλλαγές και ελέγχους στη διάρκεια του αγώνα , θεωρώ οτι είναι μια καλή αναβάθμιση της ασφάλειας μας χωρίς να διώξει και κόσμο απο το χώρο.
Δημητριάδης Σταύρος
Γιάννης Αθανασίου

Re: ενα ενδιαφερον αρθρο....

Post by Γιάννης Αθανασίου »

Σταύρο, δε διαφωνώ για τα 2πορτα, ιδίως τα μικρά. Στα 4πορτα όμως; Και είναι πολλά τα τετράπορτα που τρέχουν, περισσότερα από το 25%. Μαζί με τα μακριά 2πορτα ξεπερνούν το 50%. Οπότε έχουμε πρόβλημα.

Όταν φτιάχνουμε ένα προϊόν, στην περίπτωση μας αγώνες, το θέμα δεν είναι πόσο καλό είναι στα χαρτιά. Το θέμα είναι τί ανταπόκριση έχει στο... αγοραστικό κοινό. Αν δεν έχει, τότε έχασες.

Παράδειγμα, έστω και τραβηγμένο; Τα αυτοκίνητα Bugatti. ΕΚΠΛΗΚΤΙΚΑ! Αλλά χωρίς αγοραστικό κοινό, λόγω τιμής. Και σήμερα απλά το κερασάκι στην τούρτα της VW, που ξεκίνησε φτιάχνοντας έναν απλό Σκαραβαίο, που τρελάθηκε να πουλάει για περισσότερα από 50 χρόνια.

Αυτό δεν πρέπει να μας είναι ένα μάθημα; Όχι αγώνες μόνο για τους λίγους που θέλουν και μπορούν να έχουν ένα ειδικό αυτοκίνητο. Αγώνες για όλους, ακόμη και αν είναι λιγότερο "πικάντικοι" για τους λίγους.

Το ποδόσφαιρο είναι το πιό δημοφιλές σπορ απλά γιατί μπορεί να παιχτεί με μία μπάλα σε κάθε στενό. Το μπάσκετ, για παράδειγμα, είναι λιγότερο δημοφιλές γιατί θέλει και ένα καλάθι. Τί θέλουμε να κάνουμε τους αγώνες 4Χ4 στην Ελλάδα; Μην ξεχνάμε ότι από το street socker μέχρι τα διεθνή γήπεδα, το ποδόσφαιρο παίζεται βασικά με τους ίδιους κανόνες και από τους ίδιους ανθρώπους. Αυτό δεν αποζητάμε; (Προσωπικά αγαπώ περισσότερο το μπάσκετ, αλλά αυτό δεν έχει σημασία στη συζήτησή μας).
User avatar
stavrosd
Posts: 690
Joined: Thu Jun 18, 2009 11:47

Re: ενα ενδιαφερον αρθρο....

Post by stavrosd »

Και εγώ θα ήθελα να κάνω αυτά που μπορεί η Bugatti με σκαραβαίο...δεν γίνεται! Και είμε σίγουρος οτι κανένας δεν αγόρασε τον σκαραβαίο γιατί τον προτιμούσε απο τη Bugatti :lol:

Αλλα στη προκείμενη περίπτωση μιλάμε για την ασφάλεια.
Πράγμα που κανείς δεν εκτιμάει μέχρι να τη χρειαστεί (όπως και η Σούλα, ο Φώτης, o Δήμος, ο Σπύρος και όλοι) δυστυχώς.
Δε μιλάω για υπερβολές αλλά δε μπορεί η ΜΩΤ απο τα 25 ΧΛΜ/Ω το 2004 να έχει φτάσει στα 40 ΧΛΜ/Ω και να μην αναβαθμίζονται αντίστοιχα και τα μέτρα ασφαλείας!

Επαναλαμβάνω οτι η πρόταση μου για Roll-bar είναι μόνο για τους "γρήγορους".
Δημητριάδης Σταύρος
Post Reply

Return to “Αγώνες 4Χ4”