ενα ενδιαφερον αρθρο....
Re: ενα ενδιαφερον αρθρο....
Εμένα άλλα μου "είπε" ο Σταύρος:
1. Μία μεγάλη κατηγορία με υψηλές απαιτήσεις σε ταχύτητα και μέτρα ασφαλείας τύπου rally. Εδώ τρέχουν μόνο όσα αυτοκίνητα έχουν μέτρα ασφαλείας.
2. Μία μεσαία κατηγορία με φτιαγμένα και normal, με λιγότερες απαιτήσεις σε ταχύτητα και λιγότερα μέτρα ασφαλείας. Εδώ τρέχουν ΟΛΑ τα αυτοκίνητα.
3. Μία κατηγορία για νέους, με τελείως Normal αυτοκίνητα. Εδώ τρέχουν μόνο τα ΝΟΡΜΑΛ αυτοκίνητα.
Ετσι καλύπτονται όλοι, νομίζω.
1. Μία μεγάλη κατηγορία με υψηλές απαιτήσεις σε ταχύτητα και μέτρα ασφαλείας τύπου rally. Εδώ τρέχουν μόνο όσα αυτοκίνητα έχουν μέτρα ασφαλείας.
2. Μία μεσαία κατηγορία με φτιαγμένα και normal, με λιγότερες απαιτήσεις σε ταχύτητα και λιγότερα μέτρα ασφαλείας. Εδώ τρέχουν ΟΛΑ τα αυτοκίνητα.
3. Μία κατηγορία για νέους, με τελείως Normal αυτοκίνητα. Εδώ τρέχουν μόνο τα ΝΟΡΜΑΛ αυτοκίνητα.
Ετσι καλύπτονται όλοι, νομίζω.
Re: ενα ενδιαφερον αρθρο....
Δε διαφωνουμε!!!
Μονο θυμιζω το αρχικό αρθρο "τι μας λεει" σαν μια "παραπλευρη" κουβεντα οτι "και αλλου" εχουν "θεματα" που καλο ειναι μια που απο οτι δειχνει παμε ( ή θελουμε ) μια εκβαθρων "αλλαγη" στο πως λειτουργει ο χωρος να τα εχουμε υποψη μας
Αυτα που αναφερεις σαφως τα εχουμε συζητησει και τα σηζηταμε στα αλλα θεματα..
Μονο θυμιζω το αρχικό αρθρο "τι μας λεει" σαν μια "παραπλευρη" κουβεντα οτι "και αλλου" εχουν "θεματα" που καλο ειναι μια που απο οτι δειχνει παμε ( ή θελουμε ) μια εκβαθρων "αλλαγη" στο πως λειτουργει ο χωρος να τα εχουμε υποψη μας
Αυτα που αναφερεις σαφως τα εχουμε συζητησει και τα σηζηταμε στα αλλα θεματα..
Re: ενα ενδιαφερον αρθρο....
Δεν είμαστε, δυστυχώς, οι μόνοι που έχουμε δικαίωμα στα προβλήματα. Δες ΔΕΘ και ΑΟΘ να πάρεις μία ιδέα...
Re: ενα ενδιαφερον αρθρο....
Ειδα... δυστυχως...
Το παλαι ποτε "ΔΕΘ" συμαινων αγωνας του ευρωπαικου πρωταθληματος τοτε και 2η ευκαιρεια προβολής της χωρας μας και εθνικά αλλα και αγωνιστικά
δε βρισκει χορηγό για να γινει....
Αρα λοιπον ενας ΑΚΟΜΑ λογος να μην μπουμε στην ιδια "λουμπα"... ακομα μπορουμε... πιστευτε το και ........ καντε το.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Το παλαι ποτε "ΔΕΘ" συμαινων αγωνας του ευρωπαικου πρωταθληματος τοτε και 2η ευκαιρεια προβολής της χωρας μας και εθνικά αλλα και αγωνιστικά
δε βρισκει χορηγό για να γινει....
Αρα λοιπον ενας ΑΚΟΜΑ λογος να μην μπουμε στην ιδια "λουμπα"... ακομα μπορουμε... πιστευτε το και ........ καντε το.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Re: ενα ενδιαφερον αρθρο....
ΠερίπουΓιάννης Αθανασίου wrote:Μας πας κάπου... Μήπως το θέμα μας λοιπόν είναι τί θέλει να κάνει ο αγωνιζόμενος και πώς μπορεί να το κάνει; Άρα κατηγορίες με διαφορετικές αγωνιστικές απαιτήσεις και όχι υποχρεωτικά διαφορετικά αυτοκίνητα; Μήπως καλύτερα που θες να τρέξεις και όχι που πρέπει να τρέξεις;

Εγώ στο μυαλό μου το έχω περίπου έτσι:
Το "πού πρεπει να τρέξεις" να γίνει "που θες να τρέξεις" αλλά και "που μπορείς να τρέξεις"!
Δηλαδή οι κατήγορίες όντως να χωρίζονται βάση αγωνιστικών απαιτήσεων και να έχουν ανάλογα το επίπεδο,ελάχιστες απαιτήσεις ασφαλείας.
Αν θελουμε να κάνουμε επιπλέον κατηγορίες βάση δυνατοτήτων των αυτοκινήτων, θεωρώ οτι έχει κάποιο νόημα ο διαχωρισμός βάση κυβικών (όπως ΤR) όχι τόσο γιατί τα μεγάλα είναι πιό ικανά απο τα μικρά αλλά γιατι χωρίζονται σε πιό ομοιογενοί ομάδες (μέγθος, βάρος, ιπποδύναμη , τεχνολογία κ.α.)
Δημητριάδης Σταύρος
Re: ενα ενδιαφερον αρθρο....
Κάπου πηγαίνει το θέμα.
Κατηγορίες με κυβικά ναι, όταν οι ομάδες ανδριωθούν! Σωστά... Και ομάδες με βάση το που μπορώ να τρέξω. Χμμμμ... Βοήθησέ με. Πόσο απέχει απο το που θέλω να τρέξω; Πώς θα διαμόρφωνες τις παρακάτω κατηγορίες εσύ;
1. Μεγάλη, μεγάλη μέση ή ανοιχτή, συστήματα ασφαλείας rally.
2. Μεσαία, λογική μέση π.χ. 35, όλα τα αυτοκίνητα, σταδιακά επιβαλλόμενα μέτρα ασφαλείας.
3. Μικρή, μικρή μέση π.χ. 25, μόνο normal αυτοκίνητα.
4. SUV, όπως μικρή για αυτοκίνητα χωρίς βοηθητικό.
ΥΓ. Αποφεύγω τις μέχρι τώρα ονομασίες για να μην μπερδευτούμε.
Κατηγορίες με κυβικά ναι, όταν οι ομάδες ανδριωθούν! Σωστά... Και ομάδες με βάση το που μπορώ να τρέξω. Χμμμμ... Βοήθησέ με. Πόσο απέχει απο το που θέλω να τρέξω; Πώς θα διαμόρφωνες τις παρακάτω κατηγορίες εσύ;
1. Μεγάλη, μεγάλη μέση ή ανοιχτή, συστήματα ασφαλείας rally.
2. Μεσαία, λογική μέση π.χ. 35, όλα τα αυτοκίνητα, σταδιακά επιβαλλόμενα μέτρα ασφαλείας.
3. Μικρή, μικρή μέση π.χ. 25, μόνο normal αυτοκίνητα.
4. SUV, όπως μικρή για αυτοκίνητα χωρίς βοηθητικό.
ΥΓ. Αποφεύγω τις μέχρι τώρα ονομασίες για να μην μπερδευτούμε.
Re: ενα ενδιαφερον αρθρο....
Ορθόν!Γιάννης Αθανασίου wrote:Κάπου πηγαίνει το θέμα.
Κατηγορίες με κυβικά ναι, όταν οι ομάδες ανδριωθούν! Σωστά...
Απέχει αρκετά! Εγώ μπορεί να θέλω να τρέξω στους "γρήγορούς" αλλά χωρίς κράνοι, rollbar κλπ. ...δέ μπορώ! Μπορώ να παίξω μόνο στις πιό "αργές" κατηγορίες που δεν έχουν τις ανάλογες απαιτήσεις σε ασφάλεια.Γιάννης Αθανασίου wrote:Και ομάδες με βάση το που μπορώ να τρέξω. Χμμμμ... Βοήθησέ με. Πόσο απέχει απο το που θέλω να τρέξω;
1.Μεγάλη μεσαία που θα μπορεί να βεί μόνο απο το 20% των πληρωμάτων αν όλα τους πάνε καλά (να δώ πότε θα συμβεί αυτόΓιάννης Αθανασίου wrote:Πώς θα διαμόρφωνες τις παρακάτω κατηγορίες εσύ;
1. Μεγάλη, μεγάλη μέση ή ανοιχτή, συστήματα ασφαλείας rally.
2. Μεσαία, λογική μέση π.χ. 35, όλα τα αυτοκίνητα, σταδιακά επιβαλλόμενα μέτρα ασφαλείας.
3. Μικρή, μικρή μέση π.χ. 25, μόνο normal αυτοκίνητα.
4. SUV, όπως μικρή για αυτοκίνητα χωρίς βοηθητικό.

2.ΜΩΤ λογική που θα βγαίνει απο το 70 % των πληρωμάτων αν όλα πάνε καλά, με έμφαση στη πλοήγηση και με μέγιστη όχι πάνω απο 70 χλμ/ω. Με επιπλεόν ασφάλεια τα κράνοι αλλά κυρίως τον σχεδιασμό του αγώνα.
3.Μικρή ΜΩΤ που θα βγαίνει απο το 100% των πληρωμάτων άνετα (και με λάθη στη πλοήγηση) που το παιχνίδι θα κριθεί στο ποιο πληρωμα θα κάνει τα λιγότερα λάθη και θα αντιλιφθεί τη φιλοσοφία του αγώνα. Μέγιστη ταχύτητα τα 65 χλμ/ω.
Η μέγιστη είναι ενδεικτική και θεωρώ οτι θα πρέπει να μεταβάλεται σε διάφορα τμήματα του αγώνα ανάλογα το τεραίν.
Δημητριάδης Σταύρος
Re: ενα ενδιαφερον αρθρο....
Συμφωνούμε απόλυτα, αν και τα λέμε με άλλα λόγια. Ακόμη και στο "θέλω" ή "μπορώ". Είναι περίπου το σκεπτικό που είχαμε πέρσι στο 24ωρο.
Re: ενα ενδιαφερον αρθρο....
Να επισημάνω οτι θεωρώ το rollcage θα πρέπει να είναι προτεινόμενο και μάλλον υποχρεωτικό απο τα μέσα ίσως του 2010.
Δεν είμαι κατηγορηματικός στο υποχρεωτικό, γιατι αν γίνει υποχρεωτικό το rollbar και διαμορφωθεί ο σχεδιασμός των αγώνων έτσι ωστε να περιοριστούν τα επικίνδυνα γρήγορα κομμάτια είναι ένα πρώτο σημαντικό βήμα στο θέμα ασφάλειας χωρίς να αποθαρρύνει τους αγωνιζόμενους.
Ο απώτερος σκοπός όμως νομίζω οτι θα πρέπει να είναι οι αγωνιζόμενοι να συνειδητοποιήσουν οτι τρέχουν σε αγώνες και πρέπει να το κάνουν με αγωνιστικά στημένα αυτοκίνητα για το καλό όλων μας!
Δεν είμαι κατηγορηματικός στο υποχρεωτικό, γιατι αν γίνει υποχρεωτικό το rollbar και διαμορφωθεί ο σχεδιασμός των αγώνων έτσι ωστε να περιοριστούν τα επικίνδυνα γρήγορα κομμάτια είναι ένα πρώτο σημαντικό βήμα στο θέμα ασφάλειας χωρίς να αποθαρρύνει τους αγωνιζόμενους.
Ο απώτερος σκοπός όμως νομίζω οτι θα πρέπει να είναι οι αγωνιζόμενοι να συνειδητοποιήσουν οτι τρέχουν σε αγώνες και πρέπει να το κάνουν με αγωνιστικά στημένα αυτοκίνητα για το καλό όλων μας!
Δημητριάδης Σταύρος
Re: ενα ενδιαφερον αρθρο....
Μάλλον οι κλειδοκράτορες θα πρέπει να μεταφέρουν τα τελευταία μας posts στα άλλα σχετικά θέματα 

Δημητριάδης Σταύρος