1. Οι αγώνες πρέπει να γίνουν λιγότεροι, για να πάνε καλύτερα οι αγώνες.
2. Οι αγώνες πρέπει να έχουν ένα ενιαίο χαρακτήρα. Στο πρωτάθλημα πρέπει όλοι οι διοργανωτές να κάνουν ίση δουλειά. Ο συντελεστής στην βαθμολογία απλά εξυπηρετεί καταστάσεις.
3. Στο Πρωτάθλημα πρέπει να ισχύουν ίσα μέτρα και σταθμά για όλους
4. Η πρόταση για τα νυχτερινά έγινε στην ΕΘΕΑ και αφορά τα αυτοκίνητα. Στο εξωτερικό γίνονται εδώ και χρόνια αγώνες με μοτο βράδυ. Ούτως ή άλλως αυτό που κάνουμε απέχει πολύ απο το να λέγεται Rally Raid στην ουσία του. Οι κανονισμοί δεν επιτρέπουν την εκκίνηση ειδικής βράδυ. Οχι τον τερματισμό της. Και δεν μιλάμε για events στο καλεντάρι της FIM. Ας επιλέξει ο κόσμος. Το πείραμα στον 24ωρο πέτυχε με τα Quad και προσωπικά υπόσχομαι ότι θα επαναληφθεί.
5. Οτι και να γίνει η διέλευση απο κατοικημένες περιοχές είναι σαφώς πιο επικίνδυνη. Δεν καταλαβαίνω τι μπορείς να ψάξεις σε ένα χωριό. Δεν θα βρείς τίποτα καλύτερο στην παραπάνω ρούγα. Πρέπει επίσης πάντα οι ειδικές να ξεκινάνε απο απομακρυσμένα σημεία και όχι απο τις πλατείες και τα σοκάκια.
6. Η Αττική είναι πια επικίνδυνη. Οτι και να κάνουμε, Κυριακή στην φύση μέσα στην Πάρνηθα, τον κάμπο της Θήβας και τα γύρω μέρη πια έχει φανατικούς. Και είμαστε ήδη στο στόχαστρο πολλών. Αν πιέσουμε την τύχη μας και άλλο τότε θα κλείσουν όλα τα βουνά και εμείς θα έχουμε να θυμόμαστε. Στην Αττική όλοι μας έχουν βαρεθεί. Εκτός Αττικής υπάρχουν κοινωνίες που διψάνε για αγώνες και βάζουν πολλά χεράκια για την διεξαγωγή τους. Το επιπλεόν κόστος ισοσκελίζεται απο την μείωση των αγώνων και το όφελος είναι εκτός των άλλων η προσέλκυση ξένων και ή άνοδος του επιπέδου των Ελλήνων (διοργανωτών και αγωνιζόμενων). Κάτι που το έχουμε ανάγκη. Λίγοι και καλύτεροι - δυσκολότεροι είναι σίγουρα η μόνη λύση αυτη την εποχή
7. Τα όρια μειώνουν την ΜΩΤ, εκτός ορίων υπάρχουν οι προπορείες. Ας γίνουν αυστηρότερες. Για Ζ2,Ζ3 & entry
8. Κλειστή ειδική, δεν σημαίνει κορδέλα. Σημαίνει ειδική με εξασφαλίσμενη την μη κυκλοφορία άλλων οχημάτων. Αν μη τι άλλο, όσοι ξόδεψαν χρήματα για cage και άλλες προδιαγραφές ασφαλείας το αξιζουν και με το παραπάνω. Κάπου πρέπει να χρησιμοποιήσουμε και τα χρονομετρα εκτός απο τα excel. Οπως γίνεται παντού δηλαδή. Δεν είναι δυνατόν να αποκαλείς κάτι Rally Raid με 200χλμ regularity. Και απο την στιγμή που δεν είμαστε στην Αφρική, Πορτογαλία, Ρωσία και στην Τουρκία για να κάνουμε ασφαλείς ανοιχτές, δεν κάνουμε αγώνες βράδυ που δεν κυκλοφορεί ψυχή, πρέπει να βρούμε το καλύτερο δυνατό υποκατάστατο.
9. To θέμα των ημερομηνιών των αγώνων του Πρωταθλήματος είναι θέμα της ΕΘΕΑ, αν ληφθούν υπ'όψιν όλες οι ημερομηνίες πρέπει να επέμβει συνολικά η επιτροπή. Δεν μπορούν να κλειδώνουν ημερομηνίες χωρίς να υπάρχει κάποιος να το αποφασίζει πάνω και περα απο τους διοργανωτές. Ειδικά στην περίπτωση που προκυρήσει αγώνες η Επιτροπή. Για αυτόν τον λόγο ζητάω επίμονα να προκυρήσεται το πρωτάθλημα νωρίς και οι προτάσεις να κατατίθενται τουλάχιστον 2 μήνες πρίν απο την 1η κάθε έτους. Και πρέπει να λαμβάνουν υπ'όψιν τους όχι μόνο το τι βολεύει το καθέναν αλλά και το συνολικό όφελος ενός αγώνα για τον χώρο.
10. To θέμα των λεσχών για μένα ήταν προεξωφλημένο, νόμιζα ότι κάνανε αγώνες μόνο οι λέσχες μέχρι τώρα. Προσωπικά υποστηρίζω πλήρως την διοργάνωση μόνο απο λέσχες. Οι λόγοι πολλοί και διάφοροι. Ο βασικότερος ότι για την ίδρυση μιας λέσχης χρειάζονται 22 μέλη. Αρα πάντα θα υπάρχει κάποιος εκεί να αναλάβει τις ευθύνες πέρα απο επιχειρηματικά ρίσκα και προσωπικά οφέλη. Και ο μη κερδοσκοπικός χαρακτήρας τους μπορεί να φανεί πολύ χρήσιμος στις δύσκολες εποχές που διανύουμε.
11. Πρέπει επιτέλους στους αγώνες να εκδίδονται αποδείξεις στους αγωνιζόμενους. Και πρέπει επιτέλους όσοι αναλαμβάνουν αγώνες να αποδεικνύουν την βιωσιμοτητά τους σαν φορείς σε κάποιον επίσημο φορέα. Και πρέπει επίσης με κάποιον τρόπο τα παράβολα στην ΕΛΠΑ να εκδίδονται σε τιμολόγια για τον ισοσκελισμό εσόδων-εξόδων.
12. Τα αυτοκίνητα πρέπει να τρέχουν επι ίσοις όροις. 4λιτρο Cherokee με 1.3 Jimny μαζί μόνο και μόνο επειδή έχουν cage είναι λάθος. Απο την άλλη Rally Raid με αυτοκίνητα χωρίς προδιαγραφές επίσης δεν γίνεται. Πρωτάθλημα μόνο με regularity επίσης δεν γίνεται. Αν είναι έτσι, MK II και Αlfasud υπάρχουν πολλά και τα δικά τους regularity είναι και πιο ενδιαφέροντα. Το πρωτάθλημα πρέπει να μυρίζει και λίγο "βαρβατίλα".
13.
Το Off Road Team ποτέ δεν έκανε κάτι λιγότερο από ότι προανήγγειλε.
Το Off Road Team ποτέ δεν υποσχέθηκε πράγματα που τελικά δεν πραγματοποίησε.
Το Off Road Team ποτέ δεν είπε ψέματα στους αγωνιζόμενούς του προκειμένου να τους πείσει να συμμετάσχουν σε αγώνα του.
Συμφωνώ και επαυξάνω και το επιβεβαιώνω 100%, αλλά έχω την εντύπωση ότι κανείς δεν έκανε το αντίθετο. Προτείνω σε ανάλογη περίπτωση μη τήρησης αυτών των δεδομένων να παραπέμπεται ο διοργανωτής στην επιτροπή και σε περίπτωση που ισχύουν τα αντίθετα να τιμωρείται με αποκλεισμό 2 ετών. Η βαθμολογία των αγωνιζόμενων και του παρατηρητή είναι αρκετά στοιχεία.
14. Το θέμα της ακύρωσης με "άτσαλο" τρόπο είναι σημαντικό. Η τιμωρία απο τους αγωνιζόμενους δεν φτάνει κατα την άποψη μου.
15. Οι αγώνες ενέχουν οικονομικό ρίσκο για όλους τους εμπλεκόμενους. Ακόμα και τους κριτές.
Και τους αγωνιζόμενους. Στην περίπτωση τους όμως κανείς δεν θα λάβει υπ'όψιν του τα εξοδά τους για να αξιολογήσει την επιδοσή τους. Είναι "προσωπικό θέμα" το πόσα ξόδεψες. Το αποτέλεσμα κρίνεται.
16. Δηλώνω ανοιχτός σε κάθε συνεργασία (ήδη επετεύχθει μία) για το 2011. Επι ίσοις όροις.
17. Είμαι υπέρμαχος ενός promoter και προτείνω ανεπιφύλακτα την σύσταση ομάδας για αυτή την δουλειά μέσα απο τον σκληρό πυρήνα (διοργανωτές - αγωνιζόμενοι - στελέχη ΕΠΑ). Με 2 χρόνια αφιλοκερδούς εργασίας και μετά αναλόγως πορείας άς λάβει ο κάθενας ότι του αναλογεί. Μάλλον είναι ο μόνος τρόπος να γίνουν καλύτερα τα πράγματα.
Προσωπικά προσφέρομαι, φαντάζομαι και ο Αθανασίου το ίδιο, ο Σταθάκος το ίδιο, ο Παυλόπουλος το ίδιο, ο Δημητριάδης και όσοι άλλοι που μπορούμε να κάτσουμε σε ένα τραπέζι να βρούμε την άκρη. Για το Πρωτάθλημα.
Οι προσωπικές βλέψεις και τα συμφέροντα μας μπορούν να μείνουν εκτός. Τουλάχιστον για όσο τα πράγματα δείχνουν ζωφερά.
Τα σέβη μου, συγνώμη για το μακροσκελές. Προτιμώ την δημόσια κουβέντα.
Συνάντηση για αγώνες αντοχής 4χ4 του 2011
Re: Συνάντηση για αγώνες αντοχής 4χ4 του 2011
Στην κουβέντα πρέπει να συμμετέχει και ο Αθανασίου.Νομίζω ότι πρέπει να του επιτραπεί η πρόσβαση τουλάχιστον εδω
Re: Συνάντηση για αγώνες αντοχής 4χ4 του 2011
Πριν την διαγραφή του, τον προειδοποίησαν ΚΑΙ για αυτή την περίπτωση και προτίμησε να το αγνοήσει.meletis wrote:Στην κουβέντα πρέπει να συμμετέχει και ο Αθανασίου.Νομίζω ότι πρέπει να του επιτραπεί η πρόσβαση τουλάχιστον εδω
Τον ίδιο χαβά συνεχίζει μέχρι και τώρα.
Τις επιλογές του τις έχει κάνει.
Ωστόσο θα το συζητήσω με τον Στάθη όταν αυτός βγει με το καλό.
Συμφωνώ απόλυτα.meletis wrote: 14. Το θέμα της ακύρωσης με "άτσαλο" τρόπο είναι σημαντικό. Η τιμωρία απο τους αγωνιζόμενους δεν φτάνει κατα την άποψη μου.
Πρέπει να υπάρχουν διοικητικές κυρώσεις για ΚΑΘΕ σοβαρή παράβαση και όχι μόνο στις "άτσαλες" ακυρώσεις αγώνων.
"Η σιωπή μας, μόνο με τον κατήγορό μας γίνεται σύμμαχος".
Από την άλλη όμως, "Όσο πιο αθόρυβος είσαι, τόσα περισσότερα ακούς".
Από την άλλη όμως, "Όσο πιο αθόρυβος είσαι, τόσα περισσότερα ακούς".
Re: Συνάντηση για αγώνες αντοχής 4χ4 του 2011
Και αντιλήφθηκες πως "βαράω" το Σταύρο?Φωκίων wrote:Ακριβως αυτο εχω κανει.Nicolas wrote:Διάβασε καλύτερα.
Ξαναδιάβασε και αν δεν καταλαβαίνεις και πάλι το τί λέω
πάρε με καλύτερα τηλέφωνο να σου το εξηγήσω, πριν το ερμηνεύσεις και πάλι στραβά.
"Η σιωπή μας, μόνο με τον κατήγορό μας γίνεται σύμμαχος".
Από την άλλη όμως, "Όσο πιο αθόρυβος είσαι, τόσα περισσότερα ακούς".
Από την άλλη όμως, "Όσο πιο αθόρυβος είσαι, τόσα περισσότερα ακούς".
Re: Συνάντηση για αγώνες αντοχής 4χ4 του 2011
Νικολα
Μια που η κουβεντα συνεχιζεται "επι του θεματος"
ας το αφησουμε
Πες οτι δεν καταλαβα εγω καλα.. ο καθενας με την γνωμη του ( και δεν εννοω βεβαια μονο εσενα κι εμενα αλλα κι ολους οσους κρυφα ή φανερα διαβαζουν )
Να αρχισουμε παραθεσεις επι παραθεσεων το πως το ερμηνευει ο καθενας??
θα χαλασουμε την ροη της κουβεντας
( τουλαχιστον αυτη τη στιγμη )
Μια που η κουβεντα συνεχιζεται "επι του θεματος"
ας το αφησουμε
Πες οτι δεν καταλαβα εγω καλα.. ο καθενας με την γνωμη του ( και δεν εννοω βεβαια μονο εσενα κι εμενα αλλα κι ολους οσους κρυφα ή φανερα διαβαζουν )
Να αρχισουμε παραθεσεις επι παραθεσεων το πως το ερμηνευει ο καθενας??
θα χαλασουμε την ροη της κουβεντας
( τουλαχιστον αυτη τη στιγμη )
Re: Συνάντηση για αγώνες αντοχής 4χ4 του 2011
Αντε να κάνουμε λίγο δουλίτσα
Η πρότασή μας για 5 πρωταθληματικούς και παράλληλα κύπελλο Trail ride έχει να κάνει με την σκέψη οτι η ύπαρξη οποιουδήποτε θεσμού έχει σκοπο να δώσει ένα επιπλέον κίνητρο σε κάποιον που έχει αρχικά προγραμματίσει να κάνει κάποιους λίγους αγώνες, τα αποτελέσματα του να τον "σπρώξουν" να κάνει μερικούς ακόμα! Αν κάνουμε θεσμό με 8 αγώνες στην παρούσα κατάσταση ζήτημα αν 5-6 θα μπορέσουν να το ακολουθήσουν οπότε ο θεσμός θα έχει αξία μόνο για αυτούς
Να μήν υπάρχει η πολυμορφικότητα?
Για ποιόν συντελεστή μιλάς?
Ναι υπάρχουν περιοχές που δεν ενδεικνύονται, αυτό έχει να κάνει με την δυσκολία στη σχεδίαση! Πχ και το Ναύπλιο όπως είπα και στην συνάντηση είναι μια περιοχή πολύσύχναστη άρα και δύσκολη, οπότε θα πρέπει να μεριμνήσουν ιδιαίτερα είτε για την ενημέρωση των κατοίκων σε συνδυασμό με τις αρχές, είτε να μας μεταφέρουν με μία απλή 20-30 χλμ πιό έξω!
Το να είσαι κοντά σε κάποιο κέντρο όπου κυκλοφορεί κόσμος οπότε και κάποια προβολή έχει αξία δεν είναι κακό!
Ασε που κάποιοι αγώνες θα πρέπει να είναι σε μία ακτίνα που να μην τρομάζει τους μη τακτικούς αγωνιζόμενους και τους νέους!
Σίγουρα βέβαια κάποιες πολύ επιβαρυμένες περιοχές θα πρέπει να αποφεύγονται μήν πάρει η μπάλα όλους μας.
Εντοπίστε ποιές είναι οι περιοχές αυτές και αποφύγετε να περάσετε απο εκεί! Ίσως αυτή θα πρέπει να είναι και μέσα στις αρμοδιότητες της ΑΜΟΕ πριν δώσει έγκριση τέλεσης του κάθε αγώνα(?).
).
Νομίζω οτι ανάλογα το πλήθος και τον τύπο των αγωνιζόμενων μπορεί να γίνει χωρίς πολλά πολλά (αυτό κατάλαβα στη συνάντηση)
προς Admin.
καταλαβαίνω οτι ο χώρος είναι δικό σας αλλά για την παρούσα συζήτηση η συμμετοχή του Αθανασίου είναι επιβεβλημένη!
Αν δεν μπορέσει να συμμετάσχει μειώνετε η αξία της συζήτησης εξαιρώντας έναν σημαντικό παράγοντα και αυτό είναι κάτι που δεν θέλουμε!
Αντιλαμβάνεστε οτι θα πρέπει να συνεχίσουμε αλλού αν και ούτε αυτό το θέλουμε (εγώ τουλάχιστον) καθότι είστε το σπίτι για τους internetάκιδες του χώρου
.

να προσθέσω αυτό που είπα και στην συνάντηση.meletis wrote:1. Οι αγώνες πρέπει να γίνουν λιγότεροι, για να πάνε καλύτερα οι αγώνες.
Η πρότασή μας για 5 πρωταθληματικούς και παράλληλα κύπελλο Trail ride έχει να κάνει με την σκέψη οτι η ύπαρξη οποιουδήποτε θεσμού έχει σκοπο να δώσει ένα επιπλέον κίνητρο σε κάποιον που έχει αρχικά προγραμματίσει να κάνει κάποιους λίγους αγώνες, τα αποτελέσματα του να τον "σπρώξουν" να κάνει μερικούς ακόμα! Αν κάνουμε θεσμό με 8 αγώνες στην παρούσα κατάσταση ζήτημα αν 5-6 θα μπορέσουν να το ακολουθήσουν οπότε ο θεσμός θα έχει αξία μόνο για αυτούς

Τι εννοείς?meletis wrote:2. Οι αγώνες πρέπει να έχουν ένα ενιαίο χαρακτήρα. Στο πρωτάθλημα πρέπει όλοι οι διοργανωτές να κάνουν ίση δουλειά. Ο συντελεστής στην βαθμολογία απλά εξυπηρετεί καταστάσεις.
Να μήν υπάρχει η πολυμορφικότητα?
Για ποιόν συντελεστή μιλάς?
??helpmeletis wrote:3. Στο Πρωτάθλημα πρέπει να ισχύουν ίσα μέτρα και σταθμά για όλους
Δεν συμφωνώ απόλυτα!meletis wrote:6. Η Αττική είναι πια επικίνδυνη. Οτι και να κάνουμε, Κυριακή στην φύση μέσα στην Πάρνηθα, τον κάμπο της Θήβας και τα γύρω μέρη πια έχει φανατικούς. Και είμαστε ήδη στο στόχαστρο πολλών. Αν πιέσουμε την τύχη μας και άλλο τότε θα κλείσουν όλα τα βουνά και εμείς θα έχουμε να θυμόμαστε. Στην Αττική όλοι μας έχουν βαρεθεί. Εκτός Αττικής υπάρχουν κοινωνίες που διψάνε για αγώνες και βάζουν πολλά χεράκια για την διεξαγωγή τους. Το επιπλεόν κόστος ισοσκελίζεται απο την μείωση των αγώνων και το όφελος είναι εκτός των άλλων η προσέλκυση ξένων και ή άνοδος του επιπέδου των Ελλήνων (διοργανωτών και αγωνιζόμενων). Κάτι που το έχουμε ανάγκη. Λίγοι και καλύτεροι - δυσκολότεροι είναι σίγουρα η μόνη λύση αυτη την εποχή
Ναι υπάρχουν περιοχές που δεν ενδεικνύονται, αυτό έχει να κάνει με την δυσκολία στη σχεδίαση! Πχ και το Ναύπλιο όπως είπα και στην συνάντηση είναι μια περιοχή πολύσύχναστη άρα και δύσκολη, οπότε θα πρέπει να μεριμνήσουν ιδιαίτερα είτε για την ενημέρωση των κατοίκων σε συνδυασμό με τις αρχές, είτε να μας μεταφέρουν με μία απλή 20-30 χλμ πιό έξω!
Το να είσαι κοντά σε κάποιο κέντρο όπου κυκλοφορεί κόσμος οπότε και κάποια προβολή έχει αξία δεν είναι κακό!
Ασε που κάποιοι αγώνες θα πρέπει να είναι σε μία ακτίνα που να μην τρομάζει τους μη τακτικούς αγωνιζόμενους και τους νέους!
Σίγουρα βέβαια κάποιες πολύ επιβαρυμένες περιοχές θα πρέπει να αποφεύγονται μήν πάρει η μπάλα όλους μας.
Εντοπίστε ποιές είναι οι περιοχές αυτές και αποφύγετε να περάσετε απο εκεί! Ίσως αυτή θα πρέπει να είναι και μέσα στις αρμοδιότητες της ΑΜΟΕ πριν δώσει έγκριση τέλεσης του κάθε αγώνα(?).
Χμμμ! Αν και εγώ είμαι υπέρ του μη κερδοσκοπικού χαρακτήρα φοβάμαι ακριβώς επειδή οι εποχές είναι δύσκολες θέλει μια συνέπεια και υπευθυνότητα που όσοι το κάνουν "για την ψυχή της μάνας τους" μπορεί εύκολα να κάνουν πίσω, ή αμή τι άλλο να μην αφιερώσουν τους απαιτούμενους πόρους! Έτσι τουλάχιστον έχει αποδειχθεί μέχρι τώρα (με εξαιρέσεις πάνταmeletis wrote:10. To θέμα των λεσχών για μένα ήταν προεξωφλημένο, νόμιζα ότι κάνανε αγώνες μόνο οι λέσχες μέχρι τώρα. Προσωπικά υποστηρίζω πλήρως την διοργάνωση μόνο απο λέσχες. Οι λόγοι πολλοί και διάφοροι. Ο βασικότερος ότι για την ίδρυση μιας λέσχης χρειάζονται 22 μέλη. Αρα πάντα θα υπάρχει κάποιος εκεί να αναλάβει τις ευθύνες πέρα απο επιχειρηματικά ρίσκα και προσωπικά οφέλη. Και ο μη κερδοσκοπικός χαρακτήρας τους μπορεί να φανεί πολύ χρήσιμος στις δύσκολες εποχές που διανύουμε.

Φαντάζομαι οτι εννοείς τις υποκατηγορίες των βασικών Ζ1,Ζ2,Ζ3?meletis wrote:12. Τα αυτοκίνητα πρέπει να τρέχουν επι ίσοις όροις. 4λιτρο Cherokee με 1.3 Jimny μαζί μόνο και μόνο επειδή έχουν cage είναι λάθος. Απο την άλλη Rally Raid με αυτοκίνητα χωρίς προδιαγραφές επίσης δεν γίνεται. Πρωτάθλημα μόνο με regularity επίσης δεν γίνεται. Αν είναι έτσι, MK II και Αlfasud υπάρχουν πολλά και τα δικά τους regularity είναι και πιο ενδιαφέροντα. Το πρωτάθλημα πρέπει να μυρίζει και λίγο "βαρβατίλα".
Νομίζω οτι ανάλογα το πλήθος και τον τύπο των αγωνιζόμενων μπορεί να γίνει χωρίς πολλά πολλά (αυτό κατάλαβα στη συνάντηση)
Πάντα διαθέσιμος...με την καλή την έννοιαmeletis wrote:Προσωπικά προσφέρομαι, φαντάζομαι και ο Αθανασίου το ίδιο, ο Σταθάκος το ίδιο, ο Παυλόπουλος το ίδιο, ο Δημητριάδης και όσοι άλλοι που μπορούμε να κάτσουμε σε ένα τραπέζι να βρούμε την άκρη. Για το Πρωτάθλημα.

προς Admin.
καταλαβαίνω οτι ο χώρος είναι δικό σας αλλά για την παρούσα συζήτηση η συμμετοχή του Αθανασίου είναι επιβεβλημένη!
Αν δεν μπορέσει να συμμετάσχει μειώνετε η αξία της συζήτησης εξαιρώντας έναν σημαντικό παράγοντα και αυτό είναι κάτι που δεν θέλουμε!
Αντιλαμβάνεστε οτι θα πρέπει να συνεχίσουμε αλλού αν και ούτε αυτό το θέλουμε (εγώ τουλάχιστον) καθότι είστε το σπίτι για τους internetάκιδες του χώρου

Δημητριάδης Σταύρος
Re: Συνάντηση για αγώνες αντοχής 4χ4 του 2011
Mια διευκρινηση....stavrosd wrote:Αντε να κάνουμε λίγο δουλίτσα
Χμμμ! Αν και εγώ είμαι υπέρ του μη κερδοσκοπικού χαρακτήρα φοβάμαι ακριβώς επειδή οι εποχές είναι δύσκολες θέλει μια συνέπεια και υπευθυνότητα που όσοι το κάνουν "για την ψυχή της μάνας τους" μπορεί εύκολα να κάνουν πίσω, ή αμή τι άλλο να μην αφιερώσουν τους απαιτούμενους πόρους! Έτσι τουλάχιστον έχει αποδειχθεί μέχρι τώρα (με εξαιρέσεις πάνταmeletis wrote: 10. To θέμα των λεσχών για μένα ήταν προεξωφλημένο, νόμιζα ότι κάνανε αγώνες μόνο οι λέσχες μέχρι τώρα. Προσωπικά υποστηρίζω πλήρως την διοργάνωση μόνο απο λέσχες. Οι λόγοι πολλοί και διάφοροι. Ο βασικότερος ότι για την ίδρυση μιας λέσχης χρειάζονται 22 μέλη. Αρα πάντα θα υπάρχει κάποιος εκεί να αναλάβει τις ευθύνες πέρα απο επιχειρηματικά ρίσκα και προσωπικά οφέλη. Και ο μη κερδοσκοπικός χαρακτήρας τους μπορεί να φανεί πολύ χρήσιμος στις δύσκολες εποχές που διανύουμε.).
Ποιος υποχρεωνει μια Λεσχη να ειναι "μη κερδοσκοπικου" χαρακτηρα????
Γιατι εγω νομιζω οτι δεν ειναι υποχρεωτικο.....
Re: Συνάντηση για αγώνες αντοχής 4χ4 του 2011
κανένας αλλά μια λέσχη εχει την δυνατότητα να κάνει κάτι με 0 ισολογισμόmitsos wrote:Mια διευκρινηση....stavrosd wrote:Αντε να κάνουμε λίγο δουλίτσα
Χμμμ! Αν και εγώ είμαι υπέρ του μη κερδοσκοπικού χαρακτήρα φοβάμαι ακριβώς επειδή οι εποχές είναι δύσκολες θέλει μια συνέπεια και υπευθυνότητα που όσοι το κάνουν "για την ψυχή της μάνας τους" μπορεί εύκολα να κάνουν πίσω, ή αμή τι άλλο να μην αφιερώσουν τους απαιτούμενους πόρους! Έτσι τουλάχιστον έχει αποδειχθεί μέχρι τώρα (με εξαιρέσεις πάνταmeletis wrote: 10. To θέμα των λεσχών για μένα ήταν προεξωφλημένο, νόμιζα ότι κάνανε αγώνες μόνο οι λέσχες μέχρι τώρα. Προσωπικά υποστηρίζω πλήρως την διοργάνωση μόνο απο λέσχες. Οι λόγοι πολλοί και διάφοροι. Ο βασικότερος ότι για την ίδρυση μιας λέσχης χρειάζονται 22 μέλη. Αρα πάντα θα υπάρχει κάποιος εκεί να αναλάβει τις ευθύνες πέρα απο επιχειρηματικά ρίσκα και προσωπικά οφέλη. Και ο μη κερδοσκοπικός χαρακτήρας τους μπορεί να φανεί πολύ χρήσιμος στις δύσκολες εποχές που διανύουμε.).
Ποιος υποχρεωνει μια Λεσχη να ειναι "μη κερδοσκοπικου" χαρακτηρα????
Γιατι εγω νομιζω οτι δεν ειναι υποχρεωτικο.....
Re: Συνάντηση για αγώνες αντοχής 4χ4 του 2011
Σταύρο κ Μελέτη καλά το πάτε προχωράτε μπας και δούμε καλές ημέρες οι προυποθέσεις είναι αρκετά καλές αρκεί να μην τα χαλάμε στο διαταύτα, διότι εκεί κολλάμε.
Δυστυχώς ή ευτυχώς πρέπει σε αυτή την κουβέντα να είναι και ο Αθανασίου.
Πιστεύουμε (οι ερασιτέχνες σαν και εμένα, είμαστε 4 τώρα) ότι είναι η καλύτερη ευκαιρία.
ΑΝΑΜΕΝΟΥΜΕ ΚΑΛΑ ΝΕΑ
Κ.Ν.
Δυστυχώς ή ευτυχώς πρέπει σε αυτή την κουβέντα να είναι και ο Αθανασίου.
Πιστεύουμε (οι ερασιτέχνες σαν και εμένα, είμαστε 4 τώρα) ότι είναι η καλύτερη ευκαιρία.
ΑΝΑΜΕΝΟΥΜΕ ΚΑΛΑ ΝΕΑ
Κ.Ν.
Re: Συνάντηση για αγώνες αντοχής 4χ4 του 2011
Αρκεί ΟΛΟΙ οι εμπλεκόμενοι να συμπεριφέρονται με τρόπο που δεν εκθέτει εαυτούς και αλλήλους.stavrosd wrote:Το να είσαι κοντά σε κάποιο κέντρο όπου κυκλοφορεί κόσμος οπότε και κάποια προβολή έχει αξία δεν είναι κακό!