24 Ώρες 4Χ4 2010
Re: 24 Ώρες 4Χ4 2010
και οφειλουν τουλαχιστον το 12.6....
Re: 24 Ώρες 4Χ4 2010
εγω παλι διαφωνω το fair play δεν το κανει το κυπελο
αλλα η παιδεια του καθε αθλητη (οχι επαγγελματια)
σε οποιοδηποτε σπορ
ευχαριστω για τα καλα λογια
αλλα με εχουν βοηθηση και μενα πολες φορες
πολλοι συναθλητες
νομιζω οτι στους αγωνες 4χ4 σπανιο θα ειναι να μην σε βοηθησουν!!!
αλλα η παιδεια του καθε αθλητη (οχι επαγγελματια)
σε οποιοδηποτε σπορ
ευχαριστω για τα καλα λογια
αλλα με εχουν βοηθηση και μενα πολες φορες
πολλοι συναθλητες
νομιζω οτι στους αγωνες 4χ4 σπανιο θα ειναι να μην σε βοηθησουν!!!
Re: 24 Ώρες 4Χ4 2010
Στους πρώτους 24ωρους είχαμε τα κουπόνια βόήθειας.
Κάθε αυτοκίνητο είχε 5 κουπόνια.
Οι Έλληνες αγωνιζόμενοι είναι ΜΑΚΡΑΝ... και τους αξίζουν συγχαρητήρια. Ειλικρινά κάνουν την οργάνωση να νιώθει μία πρόσθετη ασφάλεια. Δεν είναι καθόλου λίγοι εκείνοι που έχουν καταστρέψει τον αγώνα τους για να βοηθήσουν.
ΤΟ ΚΥΠΕΛΟ ΗΘΟΥΣ ΑΞΙΖΕΙ ΣΕ ΟΛΟΥΣ
Κάθε αυτοκίνητο είχε 5 κουπόνια.
- Αν σταματούσες να βοηθήσεις έπρεπε ο βοηθούμενος να σου δωσει ένα κουπόνι.
- Για κάθε κουπόνι που είχες παραπάνω των 5 γλύτωνες 5 λεπτά καθυστέρηση - αν είχες.
- Για κάθε κουπόνι που είχες λιγότερο απο τα 5, χρεωνόσουν 5 λεπτά καθυστέρηση.
- Δύο πληρώματα δε μπορούσαν αν ανταλλάξουν περισσότερα απο 2 κουπόνια.
Οι Έλληνες αγωνιζόμενοι είναι ΜΑΚΡΑΝ... και τους αξίζουν συγχαρητήρια. Ειλικρινά κάνουν την οργάνωση να νιώθει μία πρόσθετη ασφάλεια. Δεν είναι καθόλου λίγοι εκείνοι που έχουν καταστρέψει τον αγώνα τους για να βοηθήσουν.
ΤΟ ΚΥΠΕΛΟ ΗΘΟΥΣ ΑΞΙΖΕΙ ΣΕ ΟΛΟΥΣ
Re: 24 Ώρες 4Χ4 2010
Έτοιμη η διαδρομή!
Πέντε μέρες στο βουνό. Καταγράφηκε σχεδόν όλη η διαδρομή. Μένει το τελευταίο, μικρό κομμάτι.
Κάναμε περισσότερα από 1000 χιλιόμετρα, πολλά λάθη, ψάξαμε άπειρες νέες διαδρομές, επιλέξαμε τις καλύτερες – για εμάς φυσικά! Κάψαμε 250 λίτρα καύσιμο, φάγαμε περισσότερα από 30 σουβλάκια και αρκετό χαλβά Φαρσάλων – έχει παζάρι στη Λιβαδειά. Οδηγήσαμε για περισσότερες από 40 ώρες, μείναμε σταματημένοι άλλες 10, κολλημένοι στη λάσπη 5 και κοιμηθήκαμε, κατάκοποι τις υπόλοιπες.
Αυτή τη στιγμή έχουμε:
Ειδική Πρώτη, Olympus – Δίστομο, 156 χιλιόμετρα.
Ειδική Δεύτερη, Δίστομο – Δίστομο, 101 χιλιόμετρα.
Ειδική Τρίτη, Δίστομο – Θήβα, 200 χιλιόμετρα (περίπου, δε την έχουμε περάσει στο Excel).
Tα περισσότερα κομμάτια είναι ΚΑΙΝΟΥΡΙΑ! Και όσα είναι παλιά, τα περνάμε ΑΝΑΠΟΔΑ! Οπότε ξεχάστε ΟΣΑ ΞΕΡΑΤΕ!
Το μήκος των ειδικών, μέχρι στιγμής, είναι 477 χιλιόμετρα και πιθανά να αλλάξει λίγο, προς τα επάνω, μόλις ολοκληρωθεί και η καταγραφή της τέταρτης, κάπου εκεί γύρω στο Μοσχοπόδι!
Η διαδρομή δεν έχει λάσπη, δεν έχει πέτρα, δεν είναι απαιτητική σε πλοήγηση, δεν είναι απαιτητική σε οδήγηση, δεν έχει όμορφα τοπία! Είναι ένας ακόμη βαρετός 24ωρος αγώνας! Όλα όσα σας έχουν πει γι΄αυτόν είναι αληθινά…
Μπορούν να σας τα επιβεβαιώσουν και οι φωτογραφίες της διαδρομής!

Εικόνα από το ξεκίνημα του αγώνα. Στενό λασπώδες κομμάτι σε λόφους.

Ειδική πρώτη, στο πρώτο τρίτο. Πατημένο κομμάτι σε καλό χωματόδρομο, κάπου πριν την Υλίκη.

Ειδική πρώτη, στο πρώτο τρίτο. Πατημένο κομμάτι σε καλό χωματόδρομο, κάπου μέσα στη βιομηχανική περιοχή της Θήβας.

Ειδική πρώτη, δίπλα στα αγωγό.

Ειδική πρώτη, δίπλα στα αγωγό, δε λείπει η λάσπη.

Ειδική πρώτη, στην Κωπαΐδα, καλός χωματόδρομος.

Ειδική πρώτη, στην Κωπαΐδα, τα πράγματα… στενεύουν!!!

Ειδική πρώτη, στην Κωπαΐδα, αρκετή λάσπη και νερά.

…πολλά νερά!!!

Ειδική πρώτη, στην Κωπαΐδα, απίστευτα όμορφο τοπίο, λασπερό οδόστρωμα.

Ειδική πρώτη, στην Κωπαΐδα, λασπερό οδόστρωμα.

Ειδική πρώτη, τα πράγματα στενεύουν, στις παρυφές του Ελικώνα.

Ειδική πρώτη, τα πράγματα στενεύουν, στις παρυφές του Ελικώνα και αρχίζει η λάσπη…

Ειδική πρώτη, τα πράγματα στενεύουν, στις παρυφές του Ελικώνα, σε απίστευτο τοπίο!!!

Ειδική πρώτη, τα πράγματα στενεύουν, στις παρυφές του Ελικώνα, αυτή είναι η λάσπη…

…η χειρότερη που αντιμετωπίσαμε 5 μέρες τώρα!!!

Πρώτη ειδική, στη μέση, κάπου νότια της Λιβαδειάς.

Πρώτη ειδική προς το τέλος, σε αλπικό τοπίο, αν και σε χαμηλό υψόμετρο.

Πρώτη ειδική, λίγο μετά τη Δαύλεια.

Πρώτη ειδική, με φόντο το Γεροντόβραχο.

Πρώτη ειδική. Δε λείπει η λάσπη προς το τέλος…

Πρώτη ειδική και σασπένς στο τελείωμα!!!

Ειδική δεύτερη, αρχή, με φόντο τον Παρνασσό.

Απίστευτη εικόνα από τη δεύτερη ειδική, κάτω από τους Δελφούς.

Δεύτερη ειδική, Παρνασσός και εικόνες από Rally Acropolis.

Δεύτερη ειδική, Παρνασσός, κάπου κοντά στα 1500 μέτρα υψόμετρο. Αν χιονίσει…

Δεύτερη ειδική, προς το τελείωμα, πάνω από την Αράχωβα.

Τρίτη ειδική, σε αρκετό υψόμετρο στον Ελικώνα, ανάμεσα στα έλατα, με φόντο τις ανεμογεννήτριες.

Τρίτη ειδική, δε λείπει η λάσπη κάπου ανάμεσα σε Κυριάκι και Ελικώνα.

Τρίτη ειδική, με φόντο την Κωπαΐδα.

Τρίτη ειδική, στις πλαγιές, με αρκετή λάσπη.

Τρίτη ειδική, παρέα με τις Μούσες! Μετά… νυχτώσαμε.

Πέντε μέρες στο βουνό. Καταγράφηκε σχεδόν όλη η διαδρομή. Μένει το τελευταίο, μικρό κομμάτι.
Κάναμε περισσότερα από 1000 χιλιόμετρα, πολλά λάθη, ψάξαμε άπειρες νέες διαδρομές, επιλέξαμε τις καλύτερες – για εμάς φυσικά! Κάψαμε 250 λίτρα καύσιμο, φάγαμε περισσότερα από 30 σουβλάκια και αρκετό χαλβά Φαρσάλων – έχει παζάρι στη Λιβαδειά. Οδηγήσαμε για περισσότερες από 40 ώρες, μείναμε σταματημένοι άλλες 10, κολλημένοι στη λάσπη 5 και κοιμηθήκαμε, κατάκοποι τις υπόλοιπες.
Αυτή τη στιγμή έχουμε:
Ειδική Πρώτη, Olympus – Δίστομο, 156 χιλιόμετρα.
Ειδική Δεύτερη, Δίστομο – Δίστομο, 101 χιλιόμετρα.
Ειδική Τρίτη, Δίστομο – Θήβα, 200 χιλιόμετρα (περίπου, δε την έχουμε περάσει στο Excel).
Tα περισσότερα κομμάτια είναι ΚΑΙΝΟΥΡΙΑ! Και όσα είναι παλιά, τα περνάμε ΑΝΑΠΟΔΑ! Οπότε ξεχάστε ΟΣΑ ΞΕΡΑΤΕ!
Το μήκος των ειδικών, μέχρι στιγμής, είναι 477 χιλιόμετρα και πιθανά να αλλάξει λίγο, προς τα επάνω, μόλις ολοκληρωθεί και η καταγραφή της τέταρτης, κάπου εκεί γύρω στο Μοσχοπόδι!
Η διαδρομή δεν έχει λάσπη, δεν έχει πέτρα, δεν είναι απαιτητική σε πλοήγηση, δεν είναι απαιτητική σε οδήγηση, δεν έχει όμορφα τοπία! Είναι ένας ακόμη βαρετός 24ωρος αγώνας! Όλα όσα σας έχουν πει γι΄αυτόν είναι αληθινά…
Μπορούν να σας τα επιβεβαιώσουν και οι φωτογραφίες της διαδρομής!

Εικόνα από το ξεκίνημα του αγώνα. Στενό λασπώδες κομμάτι σε λόφους.

Ειδική πρώτη, στο πρώτο τρίτο. Πατημένο κομμάτι σε καλό χωματόδρομο, κάπου πριν την Υλίκη.

Ειδική πρώτη, στο πρώτο τρίτο. Πατημένο κομμάτι σε καλό χωματόδρομο, κάπου μέσα στη βιομηχανική περιοχή της Θήβας.

Ειδική πρώτη, δίπλα στα αγωγό.

Ειδική πρώτη, δίπλα στα αγωγό, δε λείπει η λάσπη.

Ειδική πρώτη, στην Κωπαΐδα, καλός χωματόδρομος.

Ειδική πρώτη, στην Κωπαΐδα, τα πράγματα… στενεύουν!!!

Ειδική πρώτη, στην Κωπαΐδα, αρκετή λάσπη και νερά.

…πολλά νερά!!!

Ειδική πρώτη, στην Κωπαΐδα, απίστευτα όμορφο τοπίο, λασπερό οδόστρωμα.

Ειδική πρώτη, στην Κωπαΐδα, λασπερό οδόστρωμα.

Ειδική πρώτη, τα πράγματα στενεύουν, στις παρυφές του Ελικώνα.

Ειδική πρώτη, τα πράγματα στενεύουν, στις παρυφές του Ελικώνα και αρχίζει η λάσπη…

Ειδική πρώτη, τα πράγματα στενεύουν, στις παρυφές του Ελικώνα, σε απίστευτο τοπίο!!!

Ειδική πρώτη, τα πράγματα στενεύουν, στις παρυφές του Ελικώνα, αυτή είναι η λάσπη…

…η χειρότερη που αντιμετωπίσαμε 5 μέρες τώρα!!!

Πρώτη ειδική, στη μέση, κάπου νότια της Λιβαδειάς.

Πρώτη ειδική προς το τέλος, σε αλπικό τοπίο, αν και σε χαμηλό υψόμετρο.

Πρώτη ειδική, λίγο μετά τη Δαύλεια.

Πρώτη ειδική, με φόντο το Γεροντόβραχο.

Πρώτη ειδική. Δε λείπει η λάσπη προς το τέλος…

Πρώτη ειδική και σασπένς στο τελείωμα!!!

Ειδική δεύτερη, αρχή, με φόντο τον Παρνασσό.

Απίστευτη εικόνα από τη δεύτερη ειδική, κάτω από τους Δελφούς.

Δεύτερη ειδική, Παρνασσός και εικόνες από Rally Acropolis.

Δεύτερη ειδική, Παρνασσός, κάπου κοντά στα 1500 μέτρα υψόμετρο. Αν χιονίσει…

Δεύτερη ειδική, προς το τελείωμα, πάνω από την Αράχωβα.

Τρίτη ειδική, σε αρκετό υψόμετρο στον Ελικώνα, ανάμεσα στα έλατα, με φόντο τις ανεμογεννήτριες.

Τρίτη ειδική, δε λείπει η λάσπη κάπου ανάμεσα σε Κυριάκι και Ελικώνα.

Τρίτη ειδική, με φόντο την Κωπαΐδα.

Τρίτη ειδική, στις πλαγιές, με αρκετή λάσπη.

Τρίτη ειδική, παρέα με τις Μούσες! Μετά… νυχτώσαμε.

Re: 24 Ώρες 4Χ4 2010
Σιγουρα το fair play δεν το κανει το κυπελο.kmarselos wrote:εγω παλι διαφωνω το fair play δεν το κανει το κυπελο
αλλα η παιδεια του καθε αθλητη (οχι επαγγελματια)
σε οποιοδηποτε σπορ
ευχαριστω για τα καλα λογια
αλλα με εχουν βοηθηση και μενα πολες φορες
πολλοι συναθλητες
νομιζω οτι στους αγωνες 4χ4 σπανιο θα ειναι να μην σε βοηθησουν!!!
Γιατι μηπως κανει τον νικητη; Δηλ χαλαμε ενα σκασμο λεφτα ,σε προετοιμασια και επισκευες μετα για να παρουμε ενα τσιγκινο πραγματακι;
Τα κουπονια δεν χρησιμοποιηθηκαν. Ισως θα μπορουσε να γινει μια μινι ψηφοφορια πιο πληρωμα ηταν πιο fair play απο τα αλλα πληρωματα,κατα την ληξη του αγωνα.
Μιλησα για επιβραβευση. Εννοειται δεν ειναι αυτοσκοπος.
Re: 24 Ώρες 4Χ4 2010
JOHNVOR wrote:Ειναι παντα ωραιο να ανταμοιβεται ηθικα η ανθρωπια που δειχνεται απο αγωνιζομενο σε αγωνιζομενο.
Δεν το βλεπω ομως να γινεται πουθενα. Δυστυχως.
Γίνεται σε πολλούς,
εσύ δεν είσαι σε αυτούς....
Re: 24 Ώρες 4Χ4 2010
Η διαδρομη φαινετα σουπερ.. μακαρι να κρατησει η λασπη
μεχρι τελος του μηνα !
μεχρι τελος του μηνα !
All I want for Christmas is a Tomcat
Re: 24 Ώρες 4Χ4 2010
To χρονοδιάγραμμα του αγώνα

Σημαντικά σημεία
Το χρονοδιάγραμμα ενδέχεται να αλλάξει ελάχιστα μέχρι τον αγώνα.

Σημαντικά σημεία
- Εκκίνηση στις 12:00 το μεσημέρι του Σαββάτου, για προβολή των χορηγών των αυτοκινήτων!
- Τρία Service Parks στο Olympus Plaza, μόνο το δεύτερο, στις 6:38 το πρωί της Κυριακής, ουσιαστικό.
- Δύο Service Parks στο Δίστομο, στις 18:48 και στις 23:40 το Σάββατο, αμφότερα ουσιαστικά. Θα υπάρχουν διαθέσιμα συνεργείο, βουλκανιζατέρ και πρατήριο βενζίνης.
- Πέρασμα από την Αράχωβα στις 23:10, ώρα αιχμής για προβολή των χορηγών των αυτοκινήτων!
Το χρονοδιάγραμμα ενδέχεται να αλλάξει ελάχιστα μέχρι τον αγώνα.
-
- Posts: 48
- Joined: Wed Dec 16, 2009 03:03
Re: 24 Ώρες 4Χ4 2010
Aggelos wrote:Εκκινηση Αιγλη = Αιγλη Ζαππείου;
λες?