24 Ώρες 4Χ4 2010
Re: 24 Ώρες 4Χ4 2010
Τα αυτοκίνητα με υγραέριο είναι bi-fuel, με δύο καύσιμα δηλαδή, οπότε έχουν μεγαλύτερη αυτονομία εκ προϊμίου.
Re: 24 Ώρες 4Χ4 2010
.... το οποιο υπο συνδιασμό συνθηκών μπορει να μην ειναι και τοσο απο πλεονεκτημα οσο εκ πρωτης δειχνει.
Σιγουρα παντως ειμαι πολυ περιεργος μετα τον αγωνα αν θα επιβεβαιωθω ή θα διαψευσθω.
α. κατ αρχην εχουμε το αυξημενο βαρος με την εκινηση, δηλ τις 2 γεματες δεξαμενες. Κι αυτο ΑΝ κοντα στο ολυμπους εχει ανεφοδιασμό γκαζιου αλλιως θα πρεπει να φτασει μεχρι εκει με την βενζινα μονο και να ξαναγεμισει χωρις να εχει χρησιμοποιησει το γκαζι.
β. το πρωτο σκελος λογικά ενα φυσιολογικό αυτοκινητο το βγαζει με ενα ρεζερβουαρ, ποσο δε το κοντό Αραχωβα αραχωβα. Αρα πλεονεκτημα μεχρι εδω, μηδεν.
γ. αν η Αραχωβα ΔΕΝ εχει ευκολο ( ή ... ανοιχτό καθοτι γινεται ανεφοδιασμος απο... σπιτική μπουκαλα??? - δεν το γνωριζω) σημειο ανεφοδιασμου γκαζιου τοτε σημαινει οτι ολο αυτο το διαστημα "φυλαγε" το γκαζι για το τριτο σκελος οποτε το (α) ηταν παρων ολο αυτο το διαστημα που σε δυο ιδια αυτοκινητα σημαινει οτι το βαρυ εχανε συνεχως χρονο για διαφορους λογους και ταχυτητας και οδηγικους...( ποσο ομως???? τοσο που να ισοφαρισει τον ανεφοδιασμό?? αυτο περιμενω να δω), χωρις να υπολογίσουμε την παραπανω καταπονηση στα μηχανικά λογω και παλι του βαρους.
Σιγουρα απο την στιγμη που φευγεις απο το σπιτι σου μεχρι την επιστροφη θα κερδισεις χρηματα ειτε εντός αγωνα ειτε στο πηγαινε - ελα ειτε σε συνδιασμο
Αγωνιστικό πλεονεκτημα είναι που δεν βλεπω ενα ντε και καλα και εκ πρωτης ματιας παντα, και για το συνολο του αγωνα, την ωρα που αυτος γινεται ( κλειστα τα βενζιναδικα ως επι το πλειστον), και την σπανιωτητα των "γαζαδικων" βενζιναδικων ετσι κι αλλιως, που αν θελεις να ανεφοδιαστεις πρεπει να χασεις αρκετη ωρα εκτός διαδρομής ισοφαριζοντας ακομα περισσότερο την οποια απωλεια χρονου του ανεφοδιασμου ενός .... "Μονο-καυσιμου".
Απο την αλλη μπορει να κανει την διαφορά σε ενα βαρβατο χασιμο αν βγαζεις το σκελος οριακα με ενα ρεζερβουαρ ή βλάβη στο συστημα τροφοδοσιας ( οχι αναφλεξης ) του ενός συστηματος...
Ιδωμεν - κοντός ψαλμός αλληλουια.....
Θεωροντας + τοις αλλοις οτι μιλαμε για ικανα ρεζερβουαρ και για τα 2 καυσιμα κι οχι τα μικρουλικα της βενζινας σαν τα ΥΖ.. Γιατι 45 λιτρα βενζινα σε ΥΖ σε offroad τι να φτουρισει

Σιγουρα παντως ειμαι πολυ περιεργος μετα τον αγωνα αν θα επιβεβαιωθω ή θα διαψευσθω.
α. κατ αρχην εχουμε το αυξημενο βαρος με την εκινηση, δηλ τις 2 γεματες δεξαμενες. Κι αυτο ΑΝ κοντα στο ολυμπους εχει ανεφοδιασμό γκαζιου αλλιως θα πρεπει να φτασει μεχρι εκει με την βενζινα μονο και να ξαναγεμισει χωρις να εχει χρησιμοποιησει το γκαζι.
β. το πρωτο σκελος λογικά ενα φυσιολογικό αυτοκινητο το βγαζει με ενα ρεζερβουαρ, ποσο δε το κοντό Αραχωβα αραχωβα. Αρα πλεονεκτημα μεχρι εδω, μηδεν.
γ. αν η Αραχωβα ΔΕΝ εχει ευκολο ( ή ... ανοιχτό καθοτι γινεται ανεφοδιασμος απο... σπιτική μπουκαλα??? - δεν το γνωριζω) σημειο ανεφοδιασμου γκαζιου τοτε σημαινει οτι ολο αυτο το διαστημα "φυλαγε" το γκαζι για το τριτο σκελος οποτε το (α) ηταν παρων ολο αυτο το διαστημα που σε δυο ιδια αυτοκινητα σημαινει οτι το βαρυ εχανε συνεχως χρονο για διαφορους λογους και ταχυτητας και οδηγικους...( ποσο ομως???? τοσο που να ισοφαρισει τον ανεφοδιασμό?? αυτο περιμενω να δω), χωρις να υπολογίσουμε την παραπανω καταπονηση στα μηχανικά λογω και παλι του βαρους.
Σιγουρα απο την στιγμη που φευγεις απο το σπιτι σου μεχρι την επιστροφη θα κερδισεις χρηματα ειτε εντός αγωνα ειτε στο πηγαινε - ελα ειτε σε συνδιασμο
Αγωνιστικό πλεονεκτημα είναι που δεν βλεπω ενα ντε και καλα και εκ πρωτης ματιας παντα, και για το συνολο του αγωνα, την ωρα που αυτος γινεται ( κλειστα τα βενζιναδικα ως επι το πλειστον), και την σπανιωτητα των "γαζαδικων" βενζιναδικων ετσι κι αλλιως, που αν θελεις να ανεφοδιαστεις πρεπει να χασεις αρκετη ωρα εκτός διαδρομής ισοφαριζοντας ακομα περισσότερο την οποια απωλεια χρονου του ανεφοδιασμου ενός .... "Μονο-καυσιμου".
Απο την αλλη μπορει να κανει την διαφορά σε ενα βαρβατο χασιμο αν βγαζεις το σκελος οριακα με ενα ρεζερβουαρ ή βλάβη στο συστημα τροφοδοσιας ( οχι αναφλεξης ) του ενός συστηματος...
Ιδωμεν - κοντός ψαλμός αλληλουια.....
Θεωροντας + τοις αλλοις οτι μιλαμε για ικανα ρεζερβουαρ και για τα 2 καυσιμα κι οχι τα μικρουλικα της βενζινας σαν τα ΥΖ.. Γιατι 45 λιτρα βενζινα σε ΥΖ σε offroad τι να φτουρισει



Re: 24 Ώρες 4Χ4 2010
Φωκιων να υπολογισεις ομως οτι με ενα "σωστο" ρεζερβουαρ + την βενζινη μπορεις να βγαλεις ΟΛΟ τον αγωνα χωρις ανεφοδιασμο
ετσι δεν θα εχεις το αγχος για το εαν σε φτανει ή οχι το καυσιμο και το δηλημα σταματαω τωρα ή οχι
+ του οτι ο χρονος ανεφοδιασμου οπως ειπωθηκε μετραει εις βαρος σου εντος της ειδικης
αγωνιστικα εκτιμω οτι το βαρος δεν ειναι σημαντικο μειονεκτημα μιας και οι ρυθμοι στο συγκεκριμενο αγωνα δεν ειναι εντελως ταπα

ετσι δεν θα εχεις το αγχος για το εαν σε φτανει ή οχι το καυσιμο και το δηλημα σταματαω τωρα ή οχι
+ του οτι ο χρονος ανεφοδιασμου οπως ειπωθηκε μετραει εις βαρος σου εντος της ειδικης
αγωνιστικα εκτιμω οτι το βαρος δεν ειναι σημαντικο μειονεκτημα μιας και οι ρυθμοι στο συγκεκριμενο αγωνα δεν ειναι εντελως ταπα
Re: 24 Ώρες 4Χ4 2010
Δεν αντιλεγω εξ ου και ειπα "ιδωμεν"
Καλο αγωνα να εχετε, και πανω απο ολα να περασετε καλα κι ολα τα αλλα θα εχουμε να συζηταμε φιλικά..
Καλο αγωνα να εχετε, και πανω απο ολα να περασετε καλα κι ολα τα αλλα θα εχουμε να συζηταμε φιλικά..
- StruppiTeam
- Posts: 91
- Joined: Tue Dec 01, 2009 17:35
Re: 24 Ώρες 4Χ4 2010
Φωκίων, καλημέρα.
Μην ξεχνάς "εμάς" που έχουμε Land Rover Defender. Μήπως πρέπει να έχουμε και ένα τρέίλερ
από πίσω με μια δεξαμενή βενζίνης?
Εάν υπάρξουν τα χρήματα σε προκαθορισμένο χρόνο... να είσαι σίγουρος πως θα βάλω υγραέριο
χωρίς δεύτερη σκέψη.
Γιάννης Τζιώτης
Μην ξεχνάς "εμάς" που έχουμε Land Rover Defender. Μήπως πρέπει να έχουμε και ένα τρέίλερ
από πίσω με μια δεξαμενή βενζίνης?

Εάν υπάρξουν τα χρήματα σε προκαθορισμένο χρόνο... να είσαι σίγουρος πως θα βάλω υγραέριο
χωρίς δεύτερη σκέψη.
Γιάννης Τζιώτης
Re: 24 Ώρες 4Χ4 2010
- Ο καιρός μας κάνει τα χατίρια για το 2010. Η βροχή που πέφτει αυτές τις ημέρες (μέσα Οκτώβρη) έχει σαν αποτέλεσμα να λασπώσει αρκετά η διαδρομή και να αρχίσει το όλο παιχνίδι να γίνεται πιο ενδιαφέρον. Κάποια σημεία στην Κωπαΐδα, τον Ελικώνα και την περιοχή της Θήβας είναι ήδη πολύ ενδιαφέροντα. Αν συνεχίσει έτσι, φανταστείτε τι πρόκειται να γίνει τέλη Νοέμβρη. Θα περάσουμε για μια ακόμη φορά ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΑ!
- Χορηγοί, για μία ακόμη φορά, στον αγώνα θα είναι τα ελαστικά ΕΓΓΛΕΖΟΠΟΥΛΟΣ, που θα προσφέρουν ιδιαίτερες τιμές και υπηρεσίες σε όλους όσους συμμετάσχουν στις 24 Ώρες 4Χ4 2010.
- Οι προθέσεις συμμετοχής έχουν ήδη ξεπεράσει τις 140, ενώ οι επιβεβαιωμένες συμμετοχές (http://www.ihnilatis4x4.gr/entries2010.htm) είναι περισσότερες από 50. Το site του Ιχνηλάτη (http://www.ihnilatis4x4.gr) και οι αναφορές σε άλλες ιστοσελίδες και fora έχουν ξεπεράσει ήδη τους 30.000 αναγνώστες!

Re: 24 Ώρες 4Χ4 2010
σε ελευθερη μεταφραση: παλι θα τραβαμε συναθλητες απο ποταμια και χαντακιαΓιάννης Αθανασίου wrote:Κάποια σημεία στην Κωπαΐδα, τον Ελικώνα και την περιοχή της Θήβας είναι ήδη πολύ ενδιαφέροντα. Αν συνεχίσει έτσι, φανταστείτε τι πρόκειται να γίνει τέλη Νοέμβρη. Θα περάσουμε για μια ακόμη φορά ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΑ!

Μακαρι να κρατησει αυτος ο καιρος μεχρι τον αγωνα
All I want for Christmas is a Tomcat
Re: 24 Ώρες 4Χ4 2010
Απόψε ανοίξαν οι ουρανοί, και της πόπης θα γενεί…
Πότε; Μα στις 27-28 Νοέμβρη…
Είσαστε έτοιμοι ή να βάλω τις φωνές;
ΥΓ. Αν στεγνώσει και φέτος, όπως το 2009, θα βάλουμε βυτία να καταβρέχουν!!!
Πότε; Μα στις 27-28 Νοέμβρη…
Είσαστε έτοιμοι ή να βάλω τις φωνές;
ΥΓ. Αν στεγνώσει και φέτος, όπως το 2009, θα βάλουμε βυτία να καταβρέχουν!!!