Εχω στο XJ το παρακατω ψηλωμα με αμορτισερ ΟΜΕ και 31" λαστιχα, το οποιο δεν δινει αποστατες transfer case. Δεν χρειαζονται η πρεπει να βαλω και ποσο υψος? Μπορει να γινει ζημια αν βαλω η αν δεν βαλω?
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/1984-200 ... ccessories
Αποστατες transfer case
Re: Αποστατες transfer case
Πόσο ύψος θα σηκωθει???Δεν το αναγραφει καπου....Συνηθως μεχρι 2.5 ιντσες(περιπου 4 με 5 ποντους ) δεν χρειάζεται.Τώρα αν ανεβεις πιο πάνω χρειάζεται γιατι οι σταυροί σου δεν θα δουλεύουν ή θα δουλεύουν οριακα με πρώορη φθορα.Μέτρα πόσο θα σηκωθει και κατεβασε το αντίστοιχα για να εισαι οκ.Θα βάλεις μεγαλύτερα λάστιχα??
Re: Αποστατες transfer case
Η αναρτηση ειναι 3.5 ιντσες και για λαστιχα θα μεινω σε αυτα η ισως να μικρινω σε 30". Δεν ειναι περιεργο το κιτ να μην δινει αποστατες? Μηπως για να σε βαζει να αγοραζεις μετα η οντως εχει καποιο σχεδιασμο για να μην χρειαζεται?morths21 wrote:Πόσο ύψος θα σηκωθει???Δεν το αναγραφει καπου....Συνηθως μεχρι 2.5 ιντσες(περιπου 4 με 5 ποντους ) δεν χρειάζεται.Τώρα αν ανεβεις πιο πάνω χρειάζεται γιατι οι σταυροί σου δεν θα δουλεύουν ή θα δουλεύουν οριακα με πρώορη φθορα.Μέτρα πόσο θα σηκωθει και κατεβασε το αντίστοιχα για να εισαι οκ.Θα βάλεις μεγαλύτερα λάστιχα??
Re: Αποστατες transfer case
Κάλλιο γαιδουρόδενε παρα γαιδουρογύρευε....Σηκωσέτο και δες πως δουλευει...αν παρατηρησεις πρόβλημα βαλε αποστάτες στο transfer.3.5 ιντσες κοντα στους 7-8 πόντους δηλαδή.....λογικά θες αποστάτες...απο το να αλλάζεις σταυρούς και να έχεις τρεμουλα...Από την στιγμη που φορας 31 λάστιχα,δεν θα χασεις πολύ απο την κοιλιακη σου ελευθερια αν κατεβάσεις λίγο το transfer.Βέβαια κάποιος πιο έμπειρος να απαντήσει.
Re: Αποστατες transfer case
βαλτο μονο και εφοσον εχεις τρεμουλα και τρανταγμους. κυκλοφορα αφοβα μεχρι να ανακαλυψεις εαν εχεις καποιο ουσιαστικο τρεμουλο. θα το καταλαβεις οδηγοντας το.
Re: Αποστατες transfer case
.....έχω το κίτ της RE για 3.5'' (4.5-5'' πίσω) και προληπτικά έβαλα και αποστάτες...Ενώ δεν είχα κραδασμούς ή τρέμουλο έβαλα τους προτεινόμενους αποστάτες της 1'', για να βοηθήσω τους σταυρούς και το ημιαξονάκι που μπαίνει στο βοηθητικο(το πάνω yoke του κεντρικού άξονα) εκτονώνοντας λίγο τις τάσεις εφελκυσμού που δημιουργούνται(επιπλέον των τάσεων στρέψης) αλλά έφυγε η γλύκα του κουμπώματος των ταχυτήτων και του βοηθητικού, έτσι έφτιαξα απο αλουμίνιο στα 2cm και τώρα είναι όλα ΟΚ!!! (Ταξείδι με 150-160 άνετο παρά το ότι ήταν αρκετά φορτωμένο και χωρίς το παραμικρό τρίξιμο ή τον ελάχιστο κραδασμό...μόνο είναι πιο έντονοι οι αεροδυναμικοί θόρυβοι που ξεκινούν στα 120....αλλά περιέργως εξαφανίζονται όταν περνάω τα 140...οι ταχύτητες 150-160 με ελαστικά 225Χ70Χ15 ασφάλτινα 100% και αποστάτες τροχών 1'')
Εγώ σου προτείνω να φτιάξεις ένα σετ των 2cm (άν έχεις XJ 2.5L) και στην τοποθέτηση ή να έχεις τον λεβιέ του βοηθητικού στο Ν ή ακόμη καλύτερα να ξεπιάσεις τα μοχλουδάκια του πριν το κατέβασμα...πάντως σε κάθε περίπτωση οι σταυροί, ο κεντρικός άξονας του βοηθητικού και ο κεντρικός μετάδοσης χρειάζονται λίγη βοήθεια!!!
Τώρα αυτά αφορούν το 2.5L μόνο γιατί το 4τράλιτρο δεν χρειάζεται κατέβασμα και άν τυχόν χρειαστεί αλλάζονται οι βάσεις κινητήρα-σαζμάν με μακρύτερες απο Wrangler(δεν θυμάμαι ακριβώς την πατέντα)...
Άν θέλεις μπορώ να σου δώσω τους αποστάτες της 1'' για να δοκιμάσεις την αίσθηση των ταχυτήτων και του βοηθητικού(κάθε XJ είναι διαφορετικό απο κάθε άλλο) και άν σε εξυπηρετεί, μπορείς να το κρατήσεις...
Εγώ σου προτείνω να φτιάξεις ένα σετ των 2cm (άν έχεις XJ 2.5L) και στην τοποθέτηση ή να έχεις τον λεβιέ του βοηθητικού στο Ν ή ακόμη καλύτερα να ξεπιάσεις τα μοχλουδάκια του πριν το κατέβασμα...πάντως σε κάθε περίπτωση οι σταυροί, ο κεντρικός άξονας του βοηθητικού και ο κεντρικός μετάδοσης χρειάζονται λίγη βοήθεια!!!
Τώρα αυτά αφορούν το 2.5L μόνο γιατί το 4τράλιτρο δεν χρειάζεται κατέβασμα και άν τυχόν χρειαστεί αλλάζονται οι βάσεις κινητήρα-σαζμάν με μακρύτερες απο Wrangler(δεν θυμάμαι ακριβώς την πατέντα)...
Άν θέλεις μπορώ να σου δώσω τους αποστάτες της 1'' για να δοκιμάσεις την αίσθηση των ταχυτήτων και του βοηθητικού(κάθε XJ είναι διαφορετικό απο κάθε άλλο) και άν σε εξυπηρετεί, μπορείς να το κρατήσεις...
It's an XJ thing, you wouldn't understand!
XJ RULZZZZZZ!!!
XJ RULZZZZZZ!!!
Re: Αποστατες transfer case
Γιατι λες οτι το 4.0 δεν χρειαζεται κατεβασμα?
Re: Αποστατες transfer case
.....μέχρι τις 3.5-4.5'' το 4τράλιτρο(το αυτόματο) δεν παρουσιάζει προβλήματα....φυσικά απο 'κεί και πάνω χρειάζεται και αυτό κατέβασμα στο βοηθητικό! (με πατέντα και όχι με κιτ...αλλάζουν βάση σαζμάν και βάζουν απο Ράνγκλερ -άν θυμάμαι καλά- που είναι πιο μακρυά κι έτσι κατεβαίνει το σαζμάν και το βοηθητικό...)
Βέβαια και το 2.5άρι έως τις 3.5'' συνήθως δεν χρειάζεται καμμιά επέμβαση αλλά προληπτικά -και επικουρικά- κατεβάζουμε λίγο το βοηθητικό...(0,75-1'')
Βέβαια και το 2.5άρι έως τις 3.5'' συνήθως δεν χρειάζεται καμμιά επέμβαση αλλά προληπτικά -και επικουρικά- κατεβάζουμε λίγο το βοηθητικό...(0,75-1'')
It's an XJ thing, you wouldn't understand!
XJ RULZZZZZZ!!!
XJ RULZZZZZZ!!!
Re: Αποστατες transfer case
PanosXJ wrote:μόνο είναι πιο έντονοι οι αεροδυναμικοί θόρυβοι που ξεκινούν στα 120....αλλά περιέργως εξαφανίζονται όταν περνάω τα 140





φαίνεται ότι τα xj φτιάχτηκαν για ταχύτητες άνω των 120χλμ.

εμένα πάντως οι αεροδυναμικοί θόρυβοι ξεκινούν από τα 5χλμ.
και τελειώνουν όταν ανοίξω τη μουσική

if it doesn't break, fix it until it does
Re: Αποστατες transfer case
....Πρόεδρε ίντα κάνεις; Τι νέα απο την αγαπημένη μου Κρήτη;
Τώρα όσον αφορά τους αεροδυναμικούς θορύβους όντως παρουσιάζονται μετά τα 120χλμ και είναι έντονοι μεχρι τα 140....μετά επικρατεί μια γλυκειά ησυχία και ακούς αμυδρά τον κινητήρα.....μέχρι όπου πάει...160-170 και 180 σχεδόν άνετα....(με 3.5'' μπροστά και 4.5'' περίπου πίσω!!!!)
Λίγα λόγια για την κατανάλωση του 2.5L όταν το πόδι δεν πατάει βαρειά...
Πήγα Λεωνίδιο(παράλια Αρκαδία) που απέχει απο την Αθήνα 244χλμ. Ξεκινώντας φούλαρα στην Καβάλας (Shell) με 98,9/λίτρο και με μέση ταχύτητα 90χλμ/ώρα ξαναφούλαρα μόλις έφτασα στο Λεωνίδιο πληρώνοντας €17 και τιμή καυσίμου €1,13....(2 άτομα και πλήρες φορτίο)
Κάντε τους λογαριασμούς....(σχεδόν €7/100χλμ.!!!!)
Φανταστείτε πόσο θα έπεφτε ακόμη η κατανάλωση άν δεν είχα ελεύθερο φίλτρο αέρα, πεταλούδα 4τράλιτρου με ανοιγμένη(τορνιρισμένη) βάση στα 62χλσ. και ανοιγμένη(τορνιρισμένη) εισαγωγή κινητήρα στα 62χλσ.,αποστάτες τροχών 1'' και φυσικά λίφτ κίτ....)
Τώρα όσον αφορά τους αεροδυναμικούς θορύβους όντως παρουσιάζονται μετά τα 120χλμ και είναι έντονοι μεχρι τα 140....μετά επικρατεί μια γλυκειά ησυχία και ακούς αμυδρά τον κινητήρα.....μέχρι όπου πάει...160-170 και 180 σχεδόν άνετα....(με 3.5'' μπροστά και 4.5'' περίπου πίσω!!!!)
Λίγα λόγια για την κατανάλωση του 2.5L όταν το πόδι δεν πατάει βαρειά...
Πήγα Λεωνίδιο(παράλια Αρκαδία) που απέχει απο την Αθήνα 244χλμ. Ξεκινώντας φούλαρα στην Καβάλας (Shell) με 98,9/λίτρο και με μέση ταχύτητα 90χλμ/ώρα ξαναφούλαρα μόλις έφτασα στο Λεωνίδιο πληρώνοντας €17 και τιμή καυσίμου €1,13....(2 άτομα και πλήρες φορτίο)
Κάντε τους λογαριασμούς....(σχεδόν €7/100χλμ.!!!!)
Φανταστείτε πόσο θα έπεφτε ακόμη η κατανάλωση άν δεν είχα ελεύθερο φίλτρο αέρα, πεταλούδα 4τράλιτρου με ανοιγμένη(τορνιρισμένη) βάση στα 62χλσ. και ανοιγμένη(τορνιρισμένη) εισαγωγή κινητήρα στα 62χλσ.,αποστάτες τροχών 1'' και φυσικά λίφτ κίτ....)
It's an XJ thing, you wouldn't understand!
XJ RULZZZZZZ!!!
XJ RULZZZZZZ!!!