Από εκεί την έπαθε το παιδί μας!!!antonisxj wrote: το καλύτερο σταμάτημα βέβαια ήταν η εκτίναξη απο το ποδήλατο και όπου καταλήξει.








Από εκεί την έπαθε το παιδί μας!!!antonisxj wrote: το καλύτερο σταμάτημα βέβαια ήταν η εκτίναξη απο το ποδήλατο και όπου καταλήξει.
Πολύ καλό κιτ και δεν νομίζω ότι είναι και ακριβό. Το θέμα είναι βέβαια τι θα σου χρεώσει για μεταφορικάantonisxj wrote:και αυτό είναι για μεγαλύτερα φρένα
http://cgi.ebay.com.au/300mm-JEEP-BRAKE ... 1c15a075b6
όπου για να εφαρμοστεί, πρέπει να κοπούν τα άκρα---->http://www.go.jeep-xj.info/HowtoFordBAdiscs1.htm
Εκ πρώτης όψεως όχι. Δεν το αποδυναμώνει. Απεναντίας κόβοντας αυτό που θεωρεί περίσσεμα ή εμπόδιο δεν το αφήνει στην τύχη του αλλά από ότι είδα - γιατί με δύο παιδιά να γυρνάνε γύρω σου δεν μπορώ να διαβάσω με ησυχία - βάζει μία ενίσχυση σχήματος c για να καλύψει την χασούρα.antonisxj wrote:ναι αλλά...
παρατηρείς ότι πετσοκόβει το άκρο για να τα φορέσει? το αποδυναμώνει πολύ.
http://www.go.jeep-xj.info/HowtoFordBAdiscs1.htm
ωχ! τι κάνατε? πετσοκόβατε τα αεροπλάνα?aggas wrote: Εκ πρώτης όψεως όχι. Δεν το αποδυναμώνει. Απεναντίας κόβοντας αυτό που θεωρεί περίσσεμα ή εμπόδιο δεν το αφήνει στην τύχη του αλλά από ότι είδα - γιατί με δύο παιδιά να γυρνάνε γύρω σου δεν μπορώ να διαβάσω με ησυχία - βάζει μία ενίσχυση σχήματος c για να καλύψει την χασούρα.
Αν θές από την αεροπορική μου εμπειρία τέτοια πετσοκοψίματα όπως τα λές έχω κάνει εκατοντάδες όταν κάναμε τροποποιήσεις και πάντοτε καλύπταμε την χασούρα με κάποια ενίσχυση σε κάποιο σημείο που μας υποδείκνυε πάντοτε ο κατασκευαστής. Περισσότερα θα μπορώ να σου πω όταν διαβάσω το κείμενο.
Από το πολύ λίγο που διάβασα δεν υπάρχει τέτοιο πρόβλημα. Εξάλου αν κατάλαβα καλά από την φωτογραφία, αυτό που αφαίρεσε ήτανε τα σημεία που έδενε η παλιά δαγκάνα;Γιατί αν είναι έτσι τότε αυτό που λές δεν υφίσταται, γιατί το καινούργιο μπρακέτο που βάζει για να πιάσει την καινούργια δαγκάνα, αναλαμβάνει και κάποια εξισσορόπηση φορτίων. Γιατί μην ξεχνάς ότι δεν είναι μόνο τι φορτίο παίρνουν οι βίδες από το δούλεμα της δαγκάνας αλλά και το συνολικό αναρτώμενο βάρος από όλη την μετετροπή. Εξάλου ο Αμερικάνος φημίζετε ότι κατασκευάζει ογκώδη και αρκετά ανθεκτικά πράγματα όπως έζησα δέκα χρόνια με τα Boeing!! Αν ήτανε διαφορετικά τότε θα έδινε και διαφορετικές βάσεις αντί να κάθεται να τριμάρει τις υπάρχουσες.Και δεν πρόσεξα μήπως τις υπάρχουσες βίδες τις αντικαθιστά με άλλες μεγαλύτερης αντοχής!!antonisxj wrote:ωχ! τι κάνατε? πετσοκόβατε τα αεροπλάνα?aggas wrote: Εκ πρώτης όψεως όχι. Δεν το αποδυναμώνει. Απεναντίας κόβοντας αυτό που θεωρεί περίσσεμα ή εμπόδιο δεν το αφήνει στην τύχη του αλλά από ότι είδα - γιατί με δύο παιδιά να γυρνάνε γύρω σου δεν μπορώ να διαβάσω με ησυχία - βάζει μία ενίσχυση σχήματος c για να καλύψει την χασούρα.
Αν θές από την αεροπορική μου εμπειρία τέτοια πετσοκοψίματα όπως τα λές έχω κάνει εκατοντάδες όταν κάναμε τροποποιήσεις και πάντοτε καλύπταμε την χασούρα με κάποια ενίσχυση σε κάποιο σημείο που μας υποδείκνυε πάντοτε ο κατασκευαστής. Περισσότερα θα μπορώ να σου πω όταν διαβάσω το κείμενο.
και μετά λέτε εμένα αρχικάγκουρα? εσείς τι είσαστε δηλαδή?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
τέλως πάντων. το κέρατο που βάνει σε σχήμα "C" το βάνει για να πιάσει την καινούρια δαγκάνα. δεν ενισχύει τίποτα, αντιθέτως, οι βίδες που πιάνουν το μουαγιέ καταπονούνται περισσότερο καθώς έχουν πλέον να καλύψουν μεγαλύτερη απόσταση ανεβάζοντας τη "σύνθλιψη αντιγας" σε σημεία ενώσεων πάνω στη βίδα και έχουν να αντέξουν πάνω στο σημείο αυτό μεγαλύτερο έργο λόγο πίεσης απο τις δαγκάνες.
αν το ίδιο πέταλο "C" το βάλουμε στον πίσω άξονα, τότε κανένα πρόβλημα καθώς εκεί έχουμε μικρότερη βίδα=μικρότερη σίνθλιψη σημειακά και επίσης το πλακάκι αυτό αντικαθιστά κάτι άλλο που έκανε παρόμοια δουλειά, άρα είναι σαν το μαμά.
αυτή είναι η δική μου "αεροπορική" άποψη![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
παρεπιπόντως, AGGA είσαι και ο μοναδικός εδω μέσα που μου μιλάει σοβαρά. οι υπόλοιποι είναι κάγκουρες.
Όχιι.. για ξαναδές λιγο την φωτογραφία πιο καλά. Και το λέει κιόλας στο μπλά - μπλά!!antonisxj wrote:καταρχάς.
αφαιρεί το κομμάτι που είχε πάνω τη δαγκάνα αλλά παράλληλα απονευρώνεται ο κύκλος που κρατιέται εκει πάνω το μουαγιέ.
Εσύ ξέρεις τους άξονες πιο καλά και εγώ τα αεροπλάναantonisxj wrote:έπειτα.
ο αμερικάνος έφτιαξε τον dana 30 που είναι μάπα.
ο αμερικάνος έφτιαξε τον dana 35 που είναι μάπα
ο αμερικάνος έφτιαξε τον dana... που είναι επίσης μάπα.
λοιπόν, τι μου λές για boeing και λοιπα. χέσεμε
Ναι αλλά πόσο κοστίζουνantonisxj wrote:υπάρχουν και άκρα πιό ενισχυμένα με έτοιμες τις βάσεις για να μπεί αντάπτορας για μεγαλύτερη δαγκάνα
όπως επίσης υπάρχει και το κίτ της vanco που είναι ολοκληρομένη λύση με καινούρια άκρα και πιό ενισχυμένα
δηλαδή εσύ θα μου πρότεινες ανεπιφύλακτα να κόψω το άκρο και να φτιάξω ένα τέτοιο αντάπτορα και να βάλω τη δαγκάνα?aggas wrote: Όχιι.. για ξαναδές λιγο την φωτογραφία πιο καλά. Και το λέει κιόλας στο μπλά - μπλά!!![]()
![]()
Ναι, εγώ θα το έκανα!! Αλλά αφού ούτως ή άλλως θα το αλλάξεις ναι δεν υπάρχει λόγος να το ζορίζουμε.antonisxj wrote: δηλαδή εσύ θα μου πρότεινες ανεπιφύλακτα να κόψω το άκρο και να φτιάξω ένα τέτοιο αντάπτορα και να βάλω τη δαγκάνα?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
να σου πώ όμως. άδικα το συζητάμε. θα αλλάξω το άκρο για να φτιάξω και το τιμόνι. η μεγάλη ανάρτηση σχεδόν επιβάλει την αλλαγή του άκρου. το νέο άκρο έχει έτοιμες τις βάσεις για να βιδώσω με αντάπτορα ότι δαγκάνες γουστάρω.
και επιμένω ότι θα το σκευτόμουν πολύ να πετσοκόψω το άκρο.![]()