ΑΓΩΝΕΣ ΚΑΙ ΜΕΤΡΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ

Φωκίων

Re: ΠΡΩΤΟΧΡΟΝΙΑΤΙΚΟΣ ΜΑΡΑΘΩΝΙΟΣ “ΑΘΗΝΑ – ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ”

Post by Φωκίων »

aapo wrote:. Θα έχετε μια ολοκληρωμένη άποψη σύντομα και βεβαίως τα αποτελέσματα για το μέλλον που θα φέρουν αρκετές αλλαγές. αα
aapo wrote:. Δεν χρειάζεται επιπλέον προετοιμασία.
Εγω παντως μπερδευτηκα... ( η υπογραμιση δικη μου)


Και μία ακομα διευκρίνηση αν εχετε την καλοσυνη
aapo wrote:.Ο διαχωρισμός των κατηγοριών γίνετε μόνο για να αυξήσουμε τον ανταγωνισμό και τα έπαθλα.
Ολοι θα ακολουθήσουν την ιδια διαδρομή και τους ίδιους χρόνους..
Απο αυτα να συμπαιρανω οτι ΚΑΙ οι 3( ή όσες αλλες προστεθουν) κατηγορίες εχουν την ιδια ΜΩΤ??
Φωκίων

Re: ΠΡΩΤΟΧΡΟΝΙΑΤΙΚΟΣ ΜΑΡΑΘΩΝΙΟΣ “ΑΘΗΝΑ – ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ”

Post by Φωκίων »

aapo wrote: Αν και ο κανονισμός (Ειδικός & Τεχνικός ) δεν έχει ολοκληρωθή εκείνο που μπορώ να πω είναι οτι θα ακολουθήση τα διεθνή πλαίσια των Regularity και οι μετρήσεις θα γίνονται ηλεκτρονικά.
Είμαι στην διαθεσή σας για οποιαδήποτε διευκρίνηση. αα

Σε δευτερη αναγνωση θα ηθελα και αλλη μια διευκρινηση
τον "ειδικό κανονισμό" το καταλαβαινω οτι θα υπαρξει για τον συγκεκριμενο αγωνα, ειναι αυτονοητο.

Οταν λετε "& Τεχνικο" τι εννοειτε??? θα υπαρχει Τεχνικός κανονισμος μονο και μονο για τον συγκεκριμενο αγωνα???
Και παλι σας ευχαριστω.
manos
Posts: 147
Joined: Tue Jun 16, 2009 23:33

Re: ΠΡΩΤΟΧΡΟΝΙΑΤΙΚΟΣ ΜΑΡΑΘΩΝΙΟΣ “ΑΘΗΝΑ – ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ”

Post by manos »

Μετά το Αττικό του 2007 , που ήταν ο πρώτος μου αγώνας και ψαχνοντας το πρόγραμμα για τους επόμενους αγώνες, έθεσα την αφελή ερώτηση σε καποια συζήτηση : γιατί οι διοργανωτές δεν ενώνονται να κανουν κοινούς αγώνες ;

Σιγα - σιγα , γνωρίζοντας καλύτερα το κύκλωμα , η ερώτηση απαντήθηκε από μόνη της.

Πόσα πληρώματα είναι διατεθειμένα να τρέξουνε Rally Raid αυτή την εποχή ;
Εγώ πιστευω ότι δεν είναι πανω από 50 !!

Αυτή είναι η 'αγορά' στην Ελλαδα. Υποθέτω ότι για διάφορους λόγους δεν μπορούν και τα 50 πληρώματα να παρουν μερος σε όλους τους αγώνες των επόμενων μηνών ( 5 μαραθώνιοι , ενα TR και ισως 1 Enduro (?) ). Ποσα πληρώματα θα πανε στην εκκίνηση , κατα μέσο όρο ; Με δεδομένο το χαμηλό παραβολο συμμετοχής , απορώ πώς θα 'βγούν' οικονομικα οι διοργανωτές.

Στο τελευταίο Πευκί δεν χτύπησε καμπανάκι ; 21 αυτοκίνητα και 2 εκδρομικά ( τα 60 μηχανακια σώσανε τη κατασταση για τους διοργανωτές ) ! Σε ένα αγώνα δίπλα στη Αθήνα , με πολύ χαμηλές τιμές δίκλινου και γενικα φτηνή διαβίωση σε σχέση με την Αθήνα , μέ ενα καταξιωμένο διοργανωτή !
Για μένα το καμπανάκι είχε χτυπήσει πολύ πιο πριν , όταν βρέθηκαν μόνο 11 - 12 συμμετοχές ( αυτοκίνητα ) για τη Ροδόπη του Σπύρου.

Η 'αγορά' δεν αντέχει τόσους αγώνες. Δυστυχώς θα φανεί σύντομα αυτη η αδυναμία.

Θα ξανακάνω το ερώτημα/παράκληση στους διοργανωτές : προσπαθήστε να διοργανώσετε κοινούς αγώνες , για να μειωθεί ο αριθμός τους. Ενώστε τις εμπειρίες σας για το καλό του θεσμού. Υπάρχουν ενδιαφερόμενοι για τέτοιου είδους αγώνες , περιμένουν ένα ελκυστικό προιόν , κομμένο ραμένο στις συγκυρίες των καιρών .
littledevil
Posts: 15
Joined: Wed Jun 17, 2009 13:46

Re: ΠΡΩΤΟΧΡΟΝΙΑΤΙΚΟΣ ΜΑΡΑΘΩΝΙΟΣ “ΑΘΗΝΑ – ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ”

Post by littledevil »

....
Last edited by littledevil on Mon Jul 27, 2009 08:28, edited 1 time in total.
aapo
Posts: 259
Joined: Tue Jun 23, 2009 16:05

Re: ΠΡΩΤΟΧΡΟΝΙΑΤΙΚΟΣ ΜΑΡΑΘΩΝΙΟΣ “ΑΘΗΝΑ – ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ”

Post by aapo »

Φωκίων wrote:
aapo wrote:. Θα έχετε μια ολοκληρωμένη άποψη σύντομα και βεβαίως τα αποτελέσματα για το μέλλον που θα φέρουν αρκετές αλλαγές. αα
Αλλαγές αναπόφευκτα θα γίνουν εκει που εχουν οδηγηθεί τα πράγματα και ορθώς

aapo wrote:. Δεν χρειάζεται επιπλέον προετοιμασία.
Ακριβώς

Εγω παντως μπερδευτηκα... ( η υπογραμιση δικη μου)


Και μία ακομα διευκρίνηση αν εχετε την καλοσυνη
aapo wrote:.Ο διαχωρισμός των κατηγοριών γίνετε μόνο για να αυξήσουμε τον ανταγωνισμό και τα έπαθλα.
Ολοι θα ακολουθήσουν την ιδια διαδρομή και τους ίδιους χρόνους..
Απο αυτα να συμπαιρανω οτι ΚΑΙ οι 3( ή όσες αλλες προστεθουν) κατηγορίες εχουν την ιδια ΜΩΤ??
Σωστά ολοι με τους ίδιους νόμους και σταθμά
aapo
Posts: 259
Joined: Tue Jun 23, 2009 16:05

Re: ΠΡΩΤΟΧΡΟΝΙΑΤΙΚΟΣ ΜΑΡΑΘΩΝΙΟΣ “ΑΘΗΝΑ – ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ”

Post by aapo »

Φωκίων wrote:
aapo wrote: Αν και ο κανονισμός (Ειδικός & Τεχνικός ) δεν έχει ολοκληρωθή εκείνο που μπορώ να πω είναι οτι θα ακολουθήση τα διεθνή πλαίσια των Regularity και οι μετρήσεις θα γίνονται ηλεκτρονικά.
Είμαι στην διαθεσή σας για οποιαδήποτε διευκρίνηση. αα

Σε δευτερη αναγνωση θα ηθελα και αλλη μια διευκρινηση
τον "ειδικό κανονισμό" το καταλαβαινω οτι θα υπαρξει για τον συγκεκριμενο αγωνα, ειναι αυτονοητο.

Οταν λετε "& Τεχνικο" τι εννοειτε??? θα υπαρχει Τεχνικός κανονισμος μονο και μονο για τον συγκεκριμενο αγωνα???
Και παλι σας ευχαριστω.
Θα δουλέψουμε πάνω στον κανονισμο των διεθνών standarts των αγώνων Regularity και να διαχωρίσουμε τις κατηγορίες και μόνον.
Φωκίων

Re: ΠΡΩΤΟΧΡΟΝΙΑΤΙΚΟΣ ΜΑΡΑΘΩΝΙΟΣ “ΑΘΗΝΑ – ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ”

Post by Φωκίων »

o τεχνικός κανονισμός που ετοιμαζετε πανω στα διεθνη στανταρ, ειναι για που???
για τον συγκεκριμένο και μονο αγωνα ή και για το πρωταθλημα (???) του 2010???
Φωκίων

Re: ΠΡΩΤΟΧΡΟΝΙΑΤΙΚΟΣ ΜΑΡΑΘΩΝΙΟΣ “ΑΘΗΝΑ – ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ”

Post by Φωκίων »

και κατι ακομα...

μπορειτε να μου εξηγησετε γιατι εγω τουλαχιστον δεν το εχω καταλαβει ( ελπιζω οτι ειμαι ο μονος ) πως συνδιαζεται ( γιατι η απαντηση σας κατι σα χρησμο της Πυθειας μου ακουγονταν :lol: :lol: στο προηγουμενο ποστ )

το πως θα γινουν αλλαγες αναποφευκτα - χωρις να χρειαζεται προετειμασια οταν αυτο κατα κυριο λογο εχει λεχθει να μπει cage ακομα και στα πατηνια...
ΠΩΣ ( κι αυτο ηταν κι η απωρεια μου ) συνδιαζετε στο μυαλο σας το ενα με το αλλο?
Ενα παραδειγμα ισως??
User avatar
stavrosd
Posts: 690
Joined: Thu Jun 18, 2009 11:47

Re: ΑΓΩΝΕΣ ΚΑΙ ΜΕΤΡΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ

Post by stavrosd »

Απο το θέμα για τον πρωτοχρονιάτικο αγώνα
aapo wrote:.Ο διαχωρισμός των κατηγοριών γίνετε μόνο για να αυξήσουμε τον ανταγωνισμό και τα έπαθλα.
Ολοι θα ακολουθήσουν την ιδια διαδρομή και τους ίδιους χρόνους..
...
...Σωστά ολοι με τους ίδιους νόμους και σταθμά
Δε καταλαβαίνω :roll:
Συζητάμε για ασφάλεια, και απο οτι φαίνεται καλώς θα προστεθούν κάποια στη κατηγορία των "γρήγορων".
Αλλα μετά λέμε οτι απο όλους ζητάμε να πηγαίνουν το ίδιο γρήγορα σε ίδιες διαδρομές :?:
Δε καταλαβαίνω :roll:
Τι έχετε κατα νου :?:
και αν είναι τελικά ίδια η ΜΩΤ για όλους, ποίος ο λόγος διαφοροποίησης του εξοπλισμού ασφαλείας?
Δημητριάδης Σταύρος
Pet4x4
Posts: 218
Joined: Tue Jun 16, 2009 23:31

Re: ΠΡΩΤΟΧΡΟΝΙΑΤΙΚΟΣ ΜΑΡΑΘΩΝΙΟΣ “ΑΘΗΝΑ – ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ”

Post by Pet4x4 »

Φωκίων wrote:o τεχνικός κανονισμός που ετοιμαζετε πανω στα διεθνη στανταρ, ειναι για που???
για τον συγκεκριμένο και μονο αγωνα ή και για το πρωταθλημα (???) του 2010???

... αυτή είναι μία ερώτηση που με βασανίζει απο το προηγούμενο θέμα, όταν ο aapo ανακοίνωσε οτι σύντομα θα έχουμε νεότερα για τις επερχόμενες αλλαγές και αποφάσεις!
Μαζεύτικε τελικά η Επιτροπή 4χ4 και πήρε αποφάσεις, ή όποιος μπορεί και έχει τις άκρες περνάει τελικά στην ΕΘΕΑ τους δικούς του κανονισμούς και αυτοί ισχύουν για όλους? Το έχουμε ξαναδεί το έργο... Τα ίδια Παντελάκι μου?

+1000 λοιπόν! :?:
Post Reply

Return to “Αγώνες 4Χ4”