Ιδίως εχείς κύριε gangster!!!
Είναι φανερό πως ο κύριος Αθανασίου έχει δίκιο.
Μαζέψτε σε λίστες πόσα μπιμπίκια έχετε ξεκολλήσει από τα λάστιχά σας και ελάτε να τις συγκρίνουμε να δούμε αν είναι περισσότερες από 80 γραμμές. Αν δε, έχετε και αρκουδάκι στον καθρέφτη, μην παραλείψετε να το αναφέρετε καθώς αυτό σας επιτρέπει να βάλετε 44άρια ενώ οι άξονές σας μετατρέπονται αυτόματα σε portal.
Από τα παραπάνω είναι φανερό το ότι το συγκεκριμένο TJ είναι το πιο τούμπανο αφού δεν το έχει φτιάξει κανένας μάστορας.Γιάννης Αθανασίου wrote: Εμείς εκφράζουμε πάντα αυτό που νομίζουμε σωστό, ακόμη και αν μας κάνει κακό διαφημιστικά. Το συγκεκριμένο TJ είναι η απόλυτη έκφραση της συγκεκριμένης μας πολιτικής. Ανήκει σε έναν άνθρωποΟ Αλέξης έφερε τα πράγματα μόνος του, τα έβαλε σε διάφορα συνεργεία ψάχνοντας το καλύτερο και ψάχνει ακόμη ποιός μπορεί να το συντηρήσει καλύτερα! Δεν υπάρχει ΟΥΤΕ ΕΝΑ ΑΥΤΟΚΟΛΛΗΤΟ σχετικό με το 4Χ4 πάνω στο αυτοκίνητο εκτός από αυτό της Αττικής Λέσχης. Τί πιό χαρακτηριστικό λοιπόν για το ότι όσα λέτε είναι υπερβολές;
- που ξέρουμε λίγο,
- που δεν έχει ΚΑΜΙΑ σχέση με το χώρο επαγγελματικά,
- που δεν έχει φτιαχτεί απο κανένα κατάστημα,
- που δεν εκφράζει κανέναν βελτιωτή,
- που δε διαφημίζει κανέναν βελτιωτή,
Οπότε μάλλον εσείς δεν το... ψάξατε παραπάνω και μας αντιμετωπίζετε προκατειλημμένα.
Αν το είχε φτιάξει κάποιος συγκεκριμένος δεν θα ήταν το ίδιο τούμπανο.
Εξάλλου το αυτοκίνητο του Κοκκίνη που αναφέρετε αγαπητέ κύριε gangster δεν μπορεί να το έχει δει ο κύριος Αθανασίου καθώς ο
Κοκκίνης δεν έχει συμμετάσχει σε αγώνες τα τελευταία 40 χρόνια ούτε καν στους 24ωρους.
Είστε υπερβολικός και προκατειλημμένος.
Εξάλλου όπως είπε ο κύριος Αθανασίου, το περιοδικό είναι απόλυτα αντικειμενικό.
Γράφει ότι νομίζει.
Και φυσικά, αφού δεν συμφωνείτε αγαπητέ κύριε gangster με τον κύριο Αθανασίου, είστε άσχετος και υποκειμενικός και αν το συνεχίσετε θα είστε και εχθρός του 24ωρου, κατά συνέπεια εχθρός των αγώνων και κατά πάσα πιθανότητα φίλος του Δουκέρη, του Κατσιμαλή και του Αποστολίδη.
Και πάλι ο κύριος Αθανασίου έχει δίκιο καθώς στο εν λόγω TJ μπορεί να μετρήσει τον κινητήρα και δεν βασίζεται στις άσχετες δηλώσεις του κατασκευαστή ενώ στον 5.2 δεν μπορεί να μετρήσει. Μάλλον δεν θα φτάνει η μεζούρα.Γιάννης Αθανασίου wrote: Σύμφωνα με τη δήλωση του "κατασκευαστή", όπως συμβαίνει και με κάθε κινητήρα. Δυστυχώς δεν υπάρχει η δυνατότητα να μετράμε ροπή και ισχύ σε τέτοια αυτοκίνητα, ακόμη τουλάχιστον.
Τα τετρακίνητα δυναμόμετρα τα αγνοούμε παντελώς διότι δεν μετράνε καλά.
Κατά συνέπεια όποιος έχει evo, impreza, quattro και λοιπά τετρακίνητα πρέπει να πηγαίνει εξωτερικό για να μετρήσει το αυτοκίνητό του ή να παραγγείλει από το εξωτερικό επίσης μία μεγάλη μεζούρα.
Επιπλέον κύριε Sirro, σταματήστε να "κυνηγάτε" τον κύριο Αθανασίου.
Περιμένετε να σας πάρει τηλέφωνο.
Άντε και καλό μας χειμώνα
