To LPG or not to LPG.... και άλλα διάφορα...
Re: To LPG or not to LPG.... και άλλα διάφορα...
Μερικές γενικές ερωτήσεις για το LPG για δικιά μου πιο πολύ ενημέρωση :
- Το κόστος του κιτ με τοποθέτηση πόσο περίπου είναι ?
- Υπάρχει κάποια διευθυνση στο internet ή καποια λίστα με πρατήρια πανελλαδικά που διαθέτουν LPG ?
- Κάπου ειπώθηκε ότι ένα ρεζερβουάρ με 80lt LPG διαρκεί για 10-15 λεπτά. Αληθεύει ?
- Γενικά τι αυτονομία σε χλμ με νορμαλ οδήγηση σε ασφαλτο , έχει ενα τζιπάκι ? πχ 3.0lt κινητήρα ?
- Το κόστος του κιτ με τοποθέτηση πόσο περίπου είναι ?
- Υπάρχει κάποια διευθυνση στο internet ή καποια λίστα με πρατήρια πανελλαδικά που διαθέτουν LPG ?
- Κάπου ειπώθηκε ότι ένα ρεζερβουάρ με 80lt LPG διαρκεί για 10-15 λεπτά. Αληθεύει ?
- Γενικά τι αυτονομία σε χλμ με νορμαλ οδήγηση σε ασφαλτο , έχει ενα τζιπάκι ? πχ 3.0lt κινητήρα ?
www.atlasteam.gr
when u r upside down and burning .... u went 2 fast !
when u r upside down and burning .... u went 2 fast !
Re: To LPG or not to LPG.... και άλλα διάφορα...
1500 ευρώ για τετρακύλινδρο.atlasteam wrote:Μερικές γενικές ερωτήσεις για το LPG για δικιά μου πιο πολύ ενημέρωση :
- Το κόστος του κιτ με τοποθέτηση πόσο περίπου είναι ?
Ναι υπάρχει! Θέλει ψάξιμο όμως... Γενικά υπάρχουν σε μεγάλες πόλεις. Πρόβλημα ήταν η Πελοπόννησος, αλλά τώρα λύνεται και αυτό.- Υπάρχει κάποια διευθυνση στο internet ή καποια λίστα με πρατήρια πανελλαδικά που διαθέτουν LPG ?
Όχι βέβαια! Η κατανάλωση είναι ίδια με της βενζίνης σε γενικά πλαίσια. Οπότε 80 λίτρα ρεζερβουάρ - 64 "λειτουργικά"- μας δίνουν κάποια 400+ χιλιόμετρα. Αν τα κάνεις σε 10-15 λεπτά, χαλάλι!!!- Κάπου ειπώθηκε ότι ένα ρεζερβουάρ με 80lt LPG διαρκεί για 10-15 λεπτά. Αληθεύει ?


Ανάλογα με το ντεπόζιτο που θα βάλεις. Η κατανάλωση στα αυτοκίνητα με σύγχρονα Injection δε διαφέρει απο αυτή της βενζίνης.- Γενικά τι αυτονομία σε χλμ με νορμαλ οδήγηση σε ασφαλτο , έχει ενα τζιπάκι ? πχ 3.0lt κινητήρα ?
Re: To LPG or not to LPG.... και άλλα διάφορα...
Σωστός ο παίχτης , διαβασμένος και ψαγμένος …
Τι δουλειά άραγε να κάνει ?
Γιάννη …….άμα θες ζωγράφος γίνεσαι …

Τι δουλειά άραγε να κάνει ?

Γιάννη …….άμα θες ζωγράφος γίνεσαι …

Re: To LPG or not to LPG.... και άλλα διάφορα...
Γιάννης Αθανασίου wrote:1500 ευρώ για τετρακύλινδρο.atlasteam wrote:Μερικές γενικές ερωτήσεις για το LPG για δικιά μου πιο πολύ ενημέρωση :
- Το κόστος του κιτ με τοποθέτηση πόσο περίπου είναι ?
Ναι υπάρχει! Θέλει ψάξιμο όμως... Γενικά υπάρχουν σε μεγάλες πόλεις. Πρόβλημα ήταν η Πελοπόννησος, αλλά τώρα λύνεται και αυτό.- Υπάρχει κάποια διευθυνση στο internet ή καποια λίστα με πρατήρια πανελλαδικά που διαθέτουν LPG ?
Όχι βέβαια! Η κατανάλωση είναι ίδια με της βενζίνης σε γενικά πλαίσια. Οπότε 80 λίτρα ρεζερβουάρ - 64 "λειτουργικά"- μας δίνουν κάποια 400+ χιλιόμετρα. Αν τα κάνεις σε 10-15 λεπτά, χαλάλι!!!- Κάπου ειπώθηκε ότι ένα ρεζερβουάρ με 80lt LPG διαρκεί για 10-15 λεπτά. Αληθεύει ?![]()
![]()
Ανάλογα με το ντεπόζιτο που θα βάλεις. Η κατανάλωση στα αυτοκίνητα με σύγχρονα Injection δε διαφέρει απο αυτή της βενζίνης.- Γενικά τι αυτονομία σε χλμ με νορμαλ οδήγηση σε ασφαλτο , έχει ενα τζιπάκι ? πχ 3.0lt κινητήρα ?
αν ολα αυτα που λες ισχυουν,γιατι αραγε δεν περπατησε καθολου το αεριο στην ελλαδα?ας πω ενα 10% λογω ανασφαλειας.Δηλαδη ειμαστε κοροιδα και πληρωνουμε τοσα χρονια ακριβα καυσημα.Επισης γιατι τη τελευταια πενταετια οι βουλγαροι(που στο θεμα αεριο ειναι 20 χρονια μπροστα)το γυρισαν στο diesel?
X.E.S.E. CLUB
Re: To LPG or not to LPG.... και άλλα διάφορα...
To μεγαλύτερο πρόβλημα είναι τα πρατήρια. Ο νόμος επέβαλε κάποια τρελά πράγματα και έτσι στην επαρχεία είχαμε ελάχιστα πρατήρια. Τώρα ο νόμος άλλαξε και τα πράγματα θα διορθωθούν.
Μπορεί στη Βουλγαρία να είναι όπως λέτε. Στην Ιταλία όμως, τη Γαλλία, την Ισπανία, τη Γερμανία και το Ενωμένο Βασίλειο το LPG έχει φανατικό κοινό.
Προσωπικά έκανα το λάθος με το diesel, το οποίο είχε τιμή ανάλογη με το LPG το 2006 και σήμερα έχει τιμή ανάλογη με τη βενζίνη.
Και το θέμα μας δεν έχει να κάνει γενικά με το LPG, αλλά με το LPG στους αγώνες 4Χ4. Αν θέλετε γενικά για το LPG, ας κάνουμε ένα άλλο θέμα.
Μπορεί στη Βουλγαρία να είναι όπως λέτε. Στην Ιταλία όμως, τη Γαλλία, την Ισπανία, τη Γερμανία και το Ενωμένο Βασίλειο το LPG έχει φανατικό κοινό.
Προσωπικά έκανα το λάθος με το diesel, το οποίο είχε τιμή ανάλογη με το LPG το 2006 και σήμερα έχει τιμή ανάλογη με τη βενζίνη.
Και το θέμα μας δεν έχει να κάνει γενικά με το LPG, αλλά με το LPG στους αγώνες 4Χ4. Αν θέλετε γενικά για το LPG, ας κάνουμε ένα άλλο θέμα.
Re: To LPG or not to LPG.... και άλλα διάφορα...
Γιάννη , το LPG μπορεί να συνδιαστεί και με diesel και turbodiesel κινητήρες ? Ρωτάω γιατί από όσο ξέρω η πίεση έκχυσης καυσίμου σε αυτά είναι πολύ πιο υψηλή από της βενζίνης. Παίζει ρόλο αυτό ?
www.atlasteam.gr
when u r upside down and burning .... u went 2 fast !
when u r upside down and burning .... u went 2 fast !
Re: To LPG or not to LPG.... και άλλα διάφορα...
Κώστα
το diesel δεν συνδυάζεται ακόμη με LPG, επειδή είναι άμεσης έγκχυσης...
το diesel δεν συνδυάζεται ακόμη με LPG, επειδή είναι άμεσης έγκχυσης...
Re: To LPG or not to LPG.... και άλλα διάφορα...
Επειδή πρόλαβε ο κος FRIAR και κλείδωσε το θέμα..............
.............ρε Αθανασίου μας έχεις γαμησει με το υγραέριο σου.
όταν κάτι δεν σου κάνει θα το γραφείς στη θύρα σου.???
και θα μας κλάσεις τα παπόρια.
όλοι εδω μέσα αλλά και σε άλλα φόρα σε έχουν κάνει πέρα.
δεν βλέπεις ότι δεν σε πάνε ρε βλάκα.
το αμάξι αυτό που έβαλες σε φωτογραφία είναι φίλου σου και είναι φτιαγμένο χρόνια τώρα.
εσύ το επαναφέρεις για να σου δώσουν δίκιο για το υγραέριο.
για να τρέξουν τα αμαξάκια στον αγώνα σου
αλλά όπως είπε και ο ααπο που τον βρίζεις μπορεί και να μην κάνεις τον αγώνα.!!!!!!
αλλά είναι μαλακας και αυτός που δεν βάζει να σε αυτοσουν με τις μαλακιές που γράφεις στην φυλλάδα σου.
βρίσκεις και τα κάνεις
είναι και αυτό μια διαφήμιση .αρνητική αλλά είναι.
ο Σεπτέμβριος αναμένεται θερμός
σταμάτα όμως τις μαλακιές γιατί χάνεις όσους σου έχουν απομεινει.και είναι λίγοι.
μην τα καταστρέφεις όλα.
ποιον θα βάλεις σε σειρά ύστερα??
όποιος σου πει κάτι που δεν σου αρέσει πρέπει να φοβάται επειδή έχεις το φυλλάδιο.
άμα δεν το είχες η άμα δεν θα το έχεις που θα πας ρε!!!!!!!!!!!!!!
.............ρε Αθανασίου μας έχεις γαμησει με το υγραέριο σου.
όταν κάτι δεν σου κάνει θα το γραφείς στη θύρα σου.???
και θα μας κλάσεις τα παπόρια.
όλοι εδω μέσα αλλά και σε άλλα φόρα σε έχουν κάνει πέρα.
δεν βλέπεις ότι δεν σε πάνε ρε βλάκα.
το αμάξι αυτό που έβαλες σε φωτογραφία είναι φίλου σου και είναι φτιαγμένο χρόνια τώρα.
εσύ το επαναφέρεις για να σου δώσουν δίκιο για το υγραέριο.
για να τρέξουν τα αμαξάκια στον αγώνα σου
αλλά όπως είπε και ο ααπο που τον βρίζεις μπορεί και να μην κάνεις τον αγώνα.!!!!!!
αλλά είναι μαλακας και αυτός που δεν βάζει να σε αυτοσουν με τις μαλακιές που γράφεις στην φυλλάδα σου.
βρίσκεις και τα κάνεις
είναι και αυτό μια διαφήμιση .αρνητική αλλά είναι.
ο Σεπτέμβριος αναμένεται θερμός
σταμάτα όμως τις μαλακιές γιατί χάνεις όσους σου έχουν απομεινει.και είναι λίγοι.
μην τα καταστρέφεις όλα.
ποιον θα βάλεις σε σειρά ύστερα??
όποιος σου πει κάτι που δεν σου αρέσει πρέπει να φοβάται επειδή έχεις το φυλλάδιο.
άμα δεν το είχες η άμα δεν θα το έχεις που θα πας ρε!!!!!!!!!!!!!!
Re: To LPG or not to LPG.... και άλλα διάφορα...
Χα, χα, χα...
Δεν είναι μόνο του φίλου μου αγαπητέ!!!
Ο "Τούρκος" σου λέει τίποτε; Ο Αναστασιάδης σου λέει τίποτε; Αλλά τότε δεν το πρότεινε ο Αθανασίου και ήταν όλα μέλι γάλα.
Τώρα όμως που τη λαδιά την "έκαναν" οι γνωστοί - άγνωστοι φίλου σου - ή εσύ ο ίδιος - άρχισε να δυσκολεύει η κατάσταση. Πράγματι ο Σεπτέμβριος θα είναι ΑΠΟΛΑΥΣΤΙΚΟΣ. Ιδίως απο αδελφές που σκιάζονται να πουν το όνομά τους!

Δεν είναι μόνο του φίλου μου αγαπητέ!!!
Ο "Τούρκος" σου λέει τίποτε; Ο Αναστασιάδης σου λέει τίποτε; Αλλά τότε δεν το πρότεινε ο Αθανασίου και ήταν όλα μέλι γάλα.
Τώρα όμως που τη λαδιά την "έκαναν" οι γνωστοί - άγνωστοι φίλου σου - ή εσύ ο ίδιος - άρχισε να δυσκολεύει η κατάσταση. Πράγματι ο Σεπτέμβριος θα είναι ΑΠΟΛΑΥΣΤΙΚΟΣ. Ιδίως απο αδελφές που σκιάζονται να πουν το όνομά τους!


