To LPG or not to LPG.... και άλλα διάφορα...

Post Reply
Γιάννης Αθανασίου

Re: 24 Ώρες 4Χ4 2010

Post by Γιάννης Αθανασίου »

Μιά που τ΄ αναφέραμε: πότε οι τεχνικοί έφοροι έχουν ελέγξει τη στήριξη της ρεζέρβας όταν αυτή βρίσκεται μέσα στο χώροι των επιβατών; Ζυγίζει και αυτή κάποια 30-40 κιλά και απειλεί το ίδιο τα κεφάλια του πληρώματος με τη "μπουκάλα" που στηρίζεται σε μεταλικούς ιμάντες. :?

Όταν μιλάμε για οποιαδήποτε χρήση, μιλάμε για τα όρια αυτής, όταν δηλαδή υπάρξει ατύχημα!

Όσο αφορά την καταπόνηση, το αυτοκίνητο με το οποίο τσεκάρεται το road book του 24ωρου έχει δύο μπουκάλες υγραερίου εδώ και 20 (!) χρόνια, έχει κάνει άπειρα χιλιόμετρα εκτός δρόμου, με πληθώρα ρυθμών και σε διάφορα επίπεδα δρόμου και δεν έχει παρουσιάσει ΚΑΝΕΝΑ πρόβλημα. Στη διάθεση όποιου θέλει να το δει!

Nicola

για πες μας και εμάς για ποιόν οργανωτή λες να μάθουμε! Και σε ποιά κέρδη αναφέρεσαι.

Όσο για τις συμμετοχές, αυτά να τα πεις σε όσους τις κυνηγούν, γιατί σίγουρα το 24ωρο δεν έχει ανάγκη για περισσότερες!
Φωκίων

Re: 24 Ώρες 4Χ4 2010

Post by Φωκίων »

Γιάννης Αθανασίου wrote:Μιά που τ΄ αναφέραμε: πότε οι τεχνικοί έφοροι έχουν ελέγξει τη στήριξη της ρεζέρβας όταν αυτή βρίσκεται μέσα στο χώροι των επιβατών; !
ΕΕΕΕΠ!!!! ενστασης και παλι, και βεβαιως αυτεπαγγελτη :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Και πολυ πριν καν ανακοινωθουν οι αγωνες μη σου πω...
για ορισμενα αυτοκινητα
User avatar
Nicolas
Site Admin
Posts: 2983
Joined: Tue Jun 16, 2009 09:10
Contact:

Re: 24 Ώρες 4Χ4 2010

Post by Nicolas »

Γιάννης Αθανασίου wrote: για πες μας και εμάς για ποιόν οργανωτή λες να μάθουμε! Και σε ποιά κέρδη αναφέρεσαι.
Ρώτα τον Παυλόπουλο. Αυτός ξέρει. Όλοι ξέρουν.
Τα κέρδη είναι ανάλογα των συμμετοχών όπως παραδέχεσαι από κάτω. ΠΕρισσότερες συμμετοχές μεγαλύτερα κέρδη. Μπάτε σκύλοι αλέστε, φράγκα στην τσέπη.
Γιάννης Αθανασίου wrote: Όσο για τις συμμετοχές, αυτά να τα πεις σε όσους τις κυνηγούν, γιατί σίγουρα το 24ωρο δεν έχει ανάγκη για περισσότερες!
Αυτό μου κάνει εντύπωση, που ενώ ο 24ωρος δεν τις έχει ανάγκη, προσπαθείς να χαλαρώσεις τους κανονισμούς για να έχεις ακόμα περισσότερες συμμετοχές και το λες απροκάλυπτα.
Και το χειρότερο είναι πως ενώ η ασφάλεια εκ μέρους του οργανωτή είναι μη διαπραγματεύσιμη (όπως το έξτρα κόστος για τα GPS στον 24ωρο του 2009) είναι όμως διαπραγματεύσιμη όσον αφορά την φυσική ασφάλεια του αγωνιζόμενου.

Από την άλλη, οργανωτές με 10 συμμετοχές δεν δέχονται καμία διαπραγμάτευση όσον αφορά την φυσική ασφάλεια των αγωνιζομένων προτιμώντας μέχρι και να ακυρώσουν αγώνα λόγω κόστους.

Και προσπαθώ να καταλάβω...
Είναι φιλαργυρία, ματαιοδοξία ή απλά αδιαφορία?
"Η σιωπή μας, μόνο με τον κατήγορό μας γίνεται σύμμαχος".
Από την άλλη όμως, "Όσο πιο αθόρυβος είσαι, τόσα περισσότερα ακούς".
mitsos
Posts: 311
Joined: Wed Jun 24, 2009 00:13

Re: 24 Ώρες 4Χ4 2010

Post by mitsos »

Γιάννης Αθανασίου wrote: Όταν μιλάμε για οποιαδήποτε χρήση, μιλάμε για τα όρια αυτής, όταν δηλαδή υπάρξει ατύχημα!
Οταν μιλαμε για το αν ενα συστημα-συνολο ειναι ασφαλες προς χρηση μιλαμε για διαφορα ενδεχομενα σιγουρα κ σε περιπτωση ατυχηματος αλλα μιλαμε κ για την "συνηθη" χρηση αυτου.
Εκτος κι αν η χρηση του περιοριζεται στα..... τρακαρισματα!!!
Τι να το κανω εγω σαν συστημα αν αντεχει συγκρουση με 100 κ ομως εχει προβλημα με τους κραδασμους σε 10 χλμ πετρας????

Ειναι λιγο ποιο πολυπλοκο το θεμα και σαφως η γενικοτερη καταπονηση ενος οχηματος εκτος δρομου δεν εχει καμια σχεση με την κινηση του στην ασφαλτο.
Φωκίων

Re: 24 Ώρες 4Χ4 2010

Post by Φωκίων »

Δημητρα οσο να χαλαρωσει το οτιδηποτε φανταζομαι...

αμορτισερ πειρος τιμονιου παρατιμονο βαση κινητηρα (τελος παντων καταλαβες τι εννοω..)
Γιάννης Αθανασίου

Re: 24 Ώρες 4Χ4 2010

Post by Γιάννης Αθανασίου »

Α, λέμε έτσι για να πούμε! Κλασικό παράδειγμα αερολόγου... Και μετά ξέρουν οι άλλοι. :lol: :lol: :lol:

'Οταν ζητάς 500 εύρώ από τη συμμετοχή, ελπίζοντας σε υπερκέρδη, δεν έχεις συμμετοχές και αναγκαστικά αναβάλεις αγώνες, αφού δε σέβεσαι τους συμμετέχοντες σε κύπελλα και έπαθλα. Αλλά είπαμε, που να καλυφθούν τα έξοδα όταν οι οργανωτές έχουν σα βασική ενασχόληση τον πόλεμο εναντίον των υπόλοιπων αγώνων;

Η προσωπική μου ένοια είναι η αύξηση των συμμετοχών για το καλό των αγώνων! Γι΄αυτό και όπως ξέρει και o friair το 2010 o 24ωρος αγώνας το πιθανότερο είναι να μην έχει ΠΑΡΑΒΟΛΟ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ, όπως δεν έχει τόσα χρόνια για τους δημοσιογράφους από τα άλλα έντυπα και τους συμμετέχοντες απο το εξωτερικό.

Α, ναι. Αύξηση κερδών μας έφερε και ο Κανταζίν το 2010! Γι΄αυτό τον φέραμε. Και όχι βέβαια για την προβολή των αγώνων.

Κέρδη είχαμε και από την WRT. Απίστευτα μάλιστα.

Κέρδη είχαμε και από την προβολή πάνω στο αυτοκίνητο του νικητή του Τετρακίνηση Mag Cup που κάθε χρόνο υποστηρίζουμε!

Τόσα που δε ξέρουμε τί να τα κάνουμε!

Αλήθεια σε ποιόν οργανωτή αναφέρεσαι;
User avatar
friar
Posts: 2512
Joined: Sun Jun 14, 2009 20:39
Location: Οικία Περιγιάλι Παροικία www.to4x4.gr
Contact:

Re: 24 Ώρες 4Χ4 2010

Post by friar »

Φωκίων wrote:( χιουμορ το δηλωνω εξ αρχης.)

Παιρνουμε ενα παντζεροβιταρα καμπριο - δεχόμαστε και φεροζα αντε...

του βαζουμε ενα θερμοσιφωνα και τον φουλαρουμε γκαζι.
το αμολαμε απο ενα γκρεμό να δουμε τι θα γινει!!!!! :D :D

η απολυτη δοκιμη...
Maintanos Innovated Research Applications
"C'est en voyant un moustique se poser sur ses testicules qu'on réalise qu' on ne peut pas régler tous les problèmes par la violence"...
Γιάννης Αθανασίου

Re: 24 Ώρες 4Χ4 2010

Post by Γιάννης Αθανασίου »

mitsos wrote:
Γιάννης Αθανασίου wrote: Όταν μιλάμε για οποιαδήποτε χρήση, μιλάμε για τα όρια αυτής, όταν δηλαδή υπάρξει ατύχημα!
Οταν μιλαμε για το αν ενα συστημα-συνολο ειναι ασφαλες προς χρηση μιλαμε για διαφορα ενδεχομενα σιγουρα κ σε περιπτωση ατυχηματος αλλα μιλαμε κ για την "συνηθη" χρηση αυτου.
Εκτος κι αν η χρηση του περιοριζεται στα..... τρακαρισματα!!!
Τι να το κανω εγω σαν συστημα αν αντεχει συγκρουση με 100 κ ομως εχει προβλημα με τους κραδασμους σε 10 χλμ πετρας????

Ειναι λιγο ποιο πολυπλοκο το θεμα και σαφως η γενικοτερη καταπονηση ενος οχηματος εκτος δρομου δεν εχει καμια σχεση με την κινηση του στην ασφαλτο.
Image
Αυτό το αυτοκίνητο έχει κάνει 450.000 χιλιόμετρα εκτός δρόμου, καίγοντας κυρίως υγραέριο!
Έχει τσεκάρει 4 φορές τον 24ωρο, έχει κάνει πλοηγό 1 φορά και ουραγό άλλη μία.
Έχει τρέξει σε enduro και μπορώ να σας πω ότι κινείται αρκετά πιό γρήγορα απο το σύνολο των συμμετεχόντων σε κάθε αγώνα, γιατί πίσω του δεν έχει το Μήτσο, αλλά γρήγορους όπως ο Κανταζίν, ο Κύρτσος κλπ.

Και οι μπουκάλες του, δύο παρακαλώ, δεν έχουν πάθει ΤΙΠΟΤΕ!, εδώ και 20 χρόνια, εδώ και 450.000 χιλιόμετρα. Σταματήστε λοιπόν την κινδυνολογία.

Είπαμε η "μπουκάλα":
1. εκρίγνειται πολύ πιό δύσκολα απο το ντεπόζιτο βενζίνης
2. έχει βαλβίδες ασφαλείας που δεν έχει το ντεπόζιτο βενζίνης
3. είναι το ίδιο επικίνδυνη με μία ρεζέρβα μέσα στο χώρο των επιβατών. Ρεζέρβα που ΠΟΤΕ δεν έχετε ελέγξει τη στήριξή της.
mitsos
Posts: 311
Joined: Wed Jun 24, 2009 00:13

Re: 24 Ώρες 4Χ4 2010

Post by mitsos »

Θα μπλεξουμε σε μια περιεργη λογικη τωρα κ η μονη εμφανης διαφορα σε αυτα που μου απαντησες ειναι οτι το ενα ειναι δεξαμενη καυσιμου κ τα αλλα οχι.
Οπως για να τροποποιησεις το ντεποζιτο του αυτοκινητου αυτο πρεπει να ειναι ομολογκε (δλδ να εχει προδιαγραφες για αγωνιστικη χρηση) ετσι ρωταω αν υπαρχει κατι αντιστοιχο που να κανει αυτο το συστημα καταλληλο για αγωνιστικη χρηση η αν υπαρχουνε καποιες προδιαγραφες που να το κανουνε δεκτο.

Γιατι αν ενα ολοκληρο αυτοκινητο που κατασκευαζεται για χρηση εντος κ εκτος δρομου απο μια αντιπροσωπεια (το hard top cabrio του προηγουμενου συλλογισμου) δεν ειναι επαρκως ασφαλες για εναν τετοιο αγωνα τοτε πως ειναι ενα συστημα καυσιμου που προοριζεται για κανονικη χρηση επαρκως ασφαλες κ για αγωνιστικη χρηση εκτος δρομου???
User avatar
friar
Posts: 2512
Joined: Sun Jun 14, 2009 20:39
Location: Οικία Περιγιάλι Παροικία www.to4x4.gr
Contact:

Re: 24 Ώρες 4Χ4 2010

Post by friar »

Γιάννης Αθανασίου wrote:Μιά που τ΄ αναφέραμε: πότε οι τεχνικοί έφοροι έχουν ελέγξει τη στήριξη της ρεζέρβας όταν αυτή βρίσκεται μέσα στο χώροι των επιβατών; Ζυγίζει και αυτή κάποια 30-40 κιλά και απειλεί το ίδιο τα κεφάλια του πληρώματος με τη "μπουκάλα" που στηρίζεται σε μεταλικούς ιμάντες. :?
Παντού και Πάντοτε.
Με την γνωστή μέθοδο του απόβαρου μου.... :oops: Οπου F=m*g
Και για μέγιστη εξασφάλιση έλεγχος και στην αφετηρία, όπως και σε ενδιάμεσο ΣΕΧ.
Αφού το γνωρίζεις, και εσύ και οι αγωνιζόμενοι, και αφού γνωρίζεις ότι οι Τεχνικοί έφοροι είναι σε πλήρη συννενόηση με τον Αλυτάρχη γιατί το αναφέρεις.???

Σημ: Το G-meter γράφει 157,50 και σε ειδικές περιστάσεις επικουρεί και ο Μελέτης.
"C'est en voyant un moustique se poser sur ses testicules qu'on réalise qu' on ne peut pas régler tous les problèmes par la violence"...
Post Reply

Return to “Αγώνες 4Χ4”