To LPG or not to LPG.... και άλλα διάφορα...

Post Reply
Φωκίων

Re: 24 Ώρες 4Χ4 2010

Post by Φωκίων »

Γιάννης Αθανασίου wrote:
Φωκίων wrote:"οι κατοχοι εγκαταστασης υγραεριου με αφαιρεμενο θερμοσιφωνα εχουν εκπτωση 50% στην συμετοχη"

ε???? να μια ακομα πιθανοτητα ως λυση, αν δεν βρουμε καποια αλλη ωστε να φυλαμε ΚΑΙ τα νωτα μας.
Ουτε εμενα αρεσει το βγαλε βαλε αν μπορω να το αποφυγω.
Πάλι δεν είναι οικονομία! Πάλι χάνονται κάποια χρήματα! Δεν καταλαβαίνω γιατί τη στενομυαλιά κάποιων πρέπει να την πληρώνουν οι αγωνιζόμενοι!
Δεν ειπα οτι βρηκα ΤΗΝ λυση, απλά και αυτο ειναι μια λυση, πες πως ειναι η χειρωτερη δυνατη, οκ δεκτόν

Παντως τεινουμε να κανουμε την τριχα τριχια. και να βαυκαλιζόμαστε μεταξυ μας γιατι περαν απο το αν η βιδα ειναι Χmm κανεις δεν ΜΠΟΡΕΙ να ελενξει την αντοχη, εκτός αν εχουμε G-μετρο και δεν το ξερω
το μονο...... Gμετρο που εχω δει ειναι τον...... Σταθη των 102,85 κιλων :D να ταρακουναει ενα καθισμα κι αν αυτο δεν κινηθει ειναι οκ.. τωρα αυτο μπορει να ειναι απο 5g εως...120!!!! ( Ο Μελετης δεν παιζει - ειναι ελαυρυτερος !!)
Απλά θεωρουμε οτι η 8αρα βιδα με την 3αρα λαμαρινα "αφου ετσι το λεει η FIA" αντεχουν τα Χ G που απαιτηται να αντεχουν οι βασεις των καθισματων πχ ασχετα αν ειναι σαπιο το πατωμα λιγο παραδιπλα...
Αλλα μην ανοιξουμε εδω ΚΑΙ αυτο το θεμα..
User avatar
Nicolas
Site Admin
Posts: 2983
Joined: Tue Jun 16, 2009 09:10
Contact:

Re: 24 Ώρες 4Χ4 2010

Post by Nicolas »

Δεν έχω καταλάβει αν μας καίνε τα χρήματα που χάνουν οι αγωνιζόμενοι ή τα χρήματα που θα χάσουν οι οργανωτές.

Εξάλλου νόμιζα πως μιλάμε για θέματα ασφαλείας και εκεί δεν κάνω εκπτώσεις.
Όποιος θέλει να τις κάνει ας αναλάβει ΕΠΙΣΗΜΑ και την ευθύνη.





Μελέτη, αν κάτι δεν είναι σαφές ή δεν αναφέρεται, απλά απαγορεύεται.
Και ουχί το αντίθετο ;)


Γιάννης Αθανασίου wrote: Πάλι δεν είναι οικονομία! Πάλι χάνονται κάποια χρήματα! Δεν καταλαβαίνω γιατί τη στενομυαλιά κάποιων πρέπει να την πληρώνουν οι αγωνιζόμενοι!
Οι αγωνιζόμενοι πληρώνουν και ετήσιες λισάνς πλέον. Ποιανού "στενομυαλιά" ήταν, μάθαμε?
"Η σιωπή μας, μόνο με τον κατήγορό μας γίνεται σύμμαχος".
Από την άλλη όμως, "Όσο πιο αθόρυβος είσαι, τόσα περισσότερα ακούς".
mitsos
Posts: 311
Joined: Wed Jun 24, 2009 00:13

Re: 24 Ώρες 4Χ4 2010

Post by mitsos »

Nα τραβηξω λιγο το συλλογισμο???

Θεωρουμε οτι ενα αμαξι που εχει εγκατεστημενο συστημα υγραεριου που εχει δηλωθει στο υπουργειο (αρα κ καποιος μηχανικος εχει βαλει την υπογραφη του -εκτος κι αν πλεον παρακαμπτεται αυτη η διαδικασια) ειναι ασφαλες για να κινειται στο δρομο.
Θεωρειτε επισεις οτι αυτο το αμαξι ειναι εξ'ισου ασφαλες για να τρεξει κ σε εναν αγωνα εκτος δρομου με τους οποιους κινδυνους ενεχει αυτος.

Εχουμε τωρα ενα αμαξι το οποιος βγηκε απο μια αντιπροσωπεια 100% μαμα κ εχει σκληρη αφαιρουμενη οροφη (δλδ θεωρειται κατα των κανονισμο των αγωνων οτι ειναι cabrio). Ολοκληρη αντιπροσωπεια το θεωρει ασφαλες να κινειται στο δρομο.
Θεωρησατε ομως οτι ενα τετοιο αμαξι για να τρεξει σε αγωνα εκτος δρομου πρεπει για την ασφαλεια του να εγκαταστησει ενα roll bar το λιγοτερο.

Γιατι?
Γιατι δλδ στην μια περιπτωση το υγραεριο που "περναει" με την υπογραφη του Χ μηχανικου "ειναι ασφαλες" κ στην αλλη περιπτωση ολοκληρο αυτοκινητο που κατασκευαστηκε και παραγεται απο αντιπροσωπεια δεν θεωρειται επαρκως ασφαλες για να τρεξει στον ιδιο αγωνα??
Μηπως γιατι τελικα οι συνθηκες χρησης ενος αυτοκινητου (η μιας εγκαταστασης σε αυτο) δεν εχουνε σχεση με την αγωνιστικη τους χρηση???
Κ δεν λεω οτι το υγραεριο καθ'εαυτο ειναι επικινδυνο αλλα αφου ο J λεει τοσα πολλα για την στηριξη ενος πυροσβεστηρα βαρους 3-5 κιλων στο θαλαμο των επιβατων, τι θα επρεπε να προβλεπει ενας αντιστοιχος κανονισμος για την στερεωση μιας δεξαμενης 50+κιλων στο θαλαμο των επιβατων??????
Φωκίων

Re: 24 Ώρες 4Χ4 2010

Post by Φωκίων »

Γι αυτο δημητρα ψαχνω συνεχεια να βρω τον κανονισμό που το επετρεψε στο BTCC να δω το σκεπτικό και τον οποιο τροπο το σκεφτηκαν και να μιλαμε επι υπαρκτών πραγματων κι οχι τι φανταζεται ο καθενας..
μπορει πχ να εχτισαν ολοκληρο cage γυρο του..
Φωκίων

Re: 24 Ώρες 4Χ4 2010

Post by Φωκίων »

( χιουμορ το δηλωνω εξ αρχης.)

Παιρνουμε ενα παντζεροβιταρα καμπριο - δεχόμαστε και φεροζα αντε...

του βαζουμε ενα θερμοσιφωνα και τον φουλαρουμε γκαζι.
το αμολαμε απο ενα γκρεμό να δουμε τι θα γινει!!!!! :D :D

η απολυτη δοκιμη...
Γιάννης Αθανασίου

Re: 24 Ώρες 4Χ4 2010

Post by Γιάννης Αθανασίου »

Προς Nicolas

Στενομυαλιά όλων αυτών που στηρίζουν ΕΛΠΑ, ΕΘΕΑ, J, FIA και όλα τα συναφή.
Και επιμένω ότι κανένας δε σας ζήτησε να υποστηρίξετε ή να βοηθήσετε κάτι.
Και όσον αφορά το κέρδος των οργανωτών, ευτυχώς που έχουμε και εσάς που το διαλλαλείτε, μήπως και το πιστέψουμε και εμείς!

Προς Mήτσος

1.Δεν μιλάει κανείς για τον J.
2. H δεξαμενή είναι στερεωμένη σύμφωνα με διεθνείς κανονισμούς, όπως περίπου αυτοί που επιβάλει ο J για τον πυροσβεστήρα. Και δεν είναι υποχρεωτικό να είναι τοποθετημένη στο θάλαμο επιβατών.
3. Καμία αγωνιστική χρήση του επιπέδου του 4Χ4 αυτή τη στιγμή στην Ελλάδα δε μπορεί να καταπονήσει τη στήριξη του ντεπόζιτου του LPG όσο μία σύγκρουση στην εθνική, με πολύ κόσμο τριγύρω. Αν λοιπόν, αυθαίρετα, θεωρήσουμε ότι είναι επικίνδυνη η στήριξή του για τους αγώνες, πόσο μάλλον για το δρόμο! Αν είναι έτσι να βγούμε να διαδηλώσουμε για την κατάργησή του!
4. Ο πυροσβεστήρας είναι ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟΣ. Το LPG δεν είναι! Δηλαδή το βάζεις ΑΝ ΘΕΣ! Αν δεν μπορείς να είσαι σίγουρος για την τοποθέτησή του και τη στήριξή του ΜΗΝ ΤΟ ΒΑΛΕΙΣ.
Φωκίων

Re: 24 Ώρες 4Χ4 2010

Post by Φωκίων »

Τροφή για σκεψη

Υπαρχει μετατροπη lpg ( σε ραγκλερ TJ το εχω δει αν θυμαμαι καλα ) οπου το μαμα ρεζερβουαρ φευγει και στην θεση του μπαινει "θερμοσιφωνας" στις ιδιες βιδες ιδιες βασεις - ταινίες κ.λ.π. κ.λ.π. ( ναι μπαινει και ενα 10-15λιτρο ρεζερβουαρακι βενζινας για την εκινηση διπλά απο το κεντρικό αξονα)

Σα θεση ειναι και εκτός αμαξωματος σε τελική αναλύση
Γιάννης Αθανασίου

Re: 24 Ώρες 4Χ4 2010

Post by Γιάννης Αθανασίου »

Απο μια τέτοια μετατροπή είναι οι φωτό!

Περισσότερα το Σεπτέμβρη στο τεύχος 58! Το νέο της βενζίνας είναι 45 λίτρα παρακαλώ!
mitsos
Posts: 311
Joined: Wed Jun 24, 2009 00:13

Re: 24 Ώρες 4Χ4 2010

Post by mitsos »

Γιάννης Αθανασίου wrote: Προς Mήτσος

1.Δεν μιλάει κανείς για τον J.
Πρεπει ομως να μιλαμε για εναν κανονισμο..... οπως κ αν λεγεται οποιος κι αν ειναι.
Εκτος κι αν υπαρξει κανονισμος που με μια υπογραφη μηχανολογου/μηχανικου κανει δεκτο το καθε οχημα εξ'ορισμου (γιατι τοτε εχουνε να εμφανιστουν πολλα!!)
2. H δεξαμενή είναι στερεωμένη σύμφωνα με διεθνείς κανονισμούς, όπως περίπου αυτοί που επιβάλει ο J για τον πυροσβεστήρα. Και δεν είναι υποχρεωτικό να είναι τοποθετημένη στο θάλαμο επιβατών.
Ειστε σιγουροι οτι η καθε εγκατασταση αεριου που τοποθετειται στην αγορα ειναι συμφωνη με προδιαγραφες που να το καθιστουν ασφαλες σε αγωνα εκτος δρομου???
Σαφως μπορει να ειναι τοποθετημενη σε πολλα σημεια.....
3. Καμία αγωνιστική χρήση του επιπέδου του 4Χ4 αυτή τη στιγμή στην Ελλάδα δε μπορεί να καταπονήσει τη στήριξη του ντεπόζιτου του LPG όσο μία σύγκρουση στην εθνική, με πολύ κόσμο τριγύρω. Αν λοιπόν, αυθαίρετα, θεωρήσουμε ότι είναι επικίνδυνη η στήριξή του για τους αγώνες, πόσο μάλλον για το δρόμο! Αν είναι έτσι να βγούμε να διαδηλώσουμε για την κατάργησή του!
Ενα αμαξι στο δρομο μπορει να κινειται για πολλα χλμ χωρις κανενα προβλημα, το ιδιο ομως αυτοκινητο σε εναν αγωνα μπορει να εμφανισει προβλημα σε ελαχιστα χλμ κυριως λογο κραδασμων, δονησεων κ γενικοτερης καταπονησης.
4. Ο πυροσβεστήρας είναι ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟΣ. Το LPG δεν είναι! Δηλαδή το βάζεις ΑΝ ΘΕΣ! Αν δεν μπορείς να είσαι σίγουρος για την τοποθέτησή του και τη στήριξή του ΜΗΝ ΤΟ ΒΑΛΕΙΣ.
Κι αλλα πραγματα δεν ειναι υποχρεωτικα ομως ειναι μεσα στα αμαξια σε ωρα αγωνα. Το θεμα ειναι οτι υπαρχει να ειναι αρκετα ασφαλες για εμας κ τους γυρω μας σε περιπτωση στραβης......

Δεν λεω οτι ενα αμαξι με υγραεριο δεν ειναι ικανο να συμμετασχει σε αγωνα αλλα εχω πολλες αμφιβολιες για το αν η εγκατασταση των αυτοκινητων που κινουνται στους δρομους θα αντεχε σε συνθηκες αγωνα.......
Αν υπαρχει καποιος κανονισμος κ καποιες προδιαγραφες καλο θα ηταν να τα δουμε για να εχουμε μια βαση για συζητηση αλλιως.......
User avatar
Nicolas
Site Admin
Posts: 2983
Joined: Tue Jun 16, 2009 09:10
Contact:

Re: 24 Ώρες 4Χ4 2010

Post by Nicolas »

Nicolas wrote:Δεν έχω καταλάβει αν μας καίνε τα χρήματα που χάνουν οι αγωνιζόμενοι ή τα χρήματα που θα χάσουν οι οργανωτές.
Εξάλλου νόμιζα πως μιλάμε για θέματα ασφαλείας και εκεί δεν κάνω εκπτώσεις.
Όποιος θέλει να τις κάνει ας αναλάβει ΕΠΙΣΗΜΑ και την ευθύνη.
Γιάννης Αθανασίου wrote: Πάλι δεν είναι οικονομία! Πάλι χάνονται κάποια χρήματα! Δεν καταλαβαίνω γιατί τη στενομυαλιά κάποιων πρέπει να την πληρώνουν οι αγωνιζόμενοι!
Nicolas wrote:Οι αγωνιζόμενοι πληρώνουν και ετήσιες λισάνς πλέον. Ποιανού "στενομυαλιά" ήταν, μάθαμε?
Γιάννης Αθανασίου wrote:Προς Nicolas
Στενομυαλιά όλων αυτών που στηρίζουν ΕΛΠΑ, ΕΘΕΑ, J, FIA και όλα τα συναφή.
Είσαι σίγουρος? Εγώ θυμάμαι πως η ΕΘΕΑ επέβαλε ετήσια λισάνς επειδή κάποιος οργανωτής πλήρωνε λέει τις μισές ασφάλειες και τις μισές άδειες. Απλά αναρωτιέμαι ποιός ήταν...
Και τί παλιομάγαζο και αυτή η FIA.
Ο δε J, μανιφέστο αισχροκέρδειας. :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:


Γιάννης Αθανασίου wrote: Και επιμένω ότι κανένας δε σας ζήτησε να υποστηρίξετε ή να βοηθήσετε κάτι.
Άσχετο και ούτε πρόκειται. Ως τεχνικοί έφοροι μιλάμε σε δημόσια συζήτηση στο forum μας.
Ποιός σου είπε πως θα υποστηρίσουμε ή θα βοηθήσουμε κάτι?
Γιάννης Αθανασίου wrote: Και όσον αφορά το κέρδος των οργανωτών, ευτυχώς που έχουμε και εσάς που το διαλλαλείτε, μήπως και το πιστέψουμε και εμείς!
Μην "μεταφράζεις" αυτά που λέω. Είμαι ξεκάθαρος.
Δεν είπα τί βγάζουν οι οργανωτές αλλά τί ελπίζουν να βγάλουν και σε ποιανού την πλάτη.
Και τώρα μιλάμε για εκπτώσεις στην ασφάλεια για να μπορούν να αυξηθούν οι συμμετοχές. Και το φοβερό είναι πως παρουσιάζεται ως πανάκεια.
Την επίσημη ανάληψη ευθύνης θα την έχουμε? Verba volant αλλά μην ξεχνάμε scripta manent ;)
"Η σιωπή μας, μόνο με τον κατήγορό μας γίνεται σύμμαχος".
Από την άλλη όμως, "Όσο πιο αθόρυβος είσαι, τόσα περισσότερα ακούς".
Post Reply

Return to “Αγώνες 4Χ4”