Αυτά τα αυτοκίνητα έχουν το ντεπόζιτο LPG στην θέση του κανονικού και φυσικά ακολουθώντας τον J όπου ξέρεις τί προβλέπει.
Από την άλλη, μιλάμε για θερμοσίφωνα ζωσμένο-καρφωμένο-κολλημένο στον χώρο αποσκευών ο οποίος κατά βάση είναι ενιαίος με τον θάλαμο επιβατών ή στην καλύτερη τοποθετημένος στην θέση κάποιας ρεζέρβας όπου με τον θάλαμο επιβατών πλέον τον χωρίζει μία μοκέτα και ένα κόντρα πλακέ.
To LPG or not to LPG.... και άλλα διάφορα...
Re: 24 Ώρες 4Χ4 2010
"Η σιωπή μας, μόνο με τον κατήγορό μας γίνεται σύμμαχος".
Από την άλλη όμως, "Όσο πιο αθόρυβος είσαι, τόσα περισσότερα ακούς".
Από την άλλη όμως, "Όσο πιο αθόρυβος είσαι, τόσα περισσότερα ακούς".
Re: 24 Ώρες 4Χ4 2010
( μη με παρεξηγησεις τωρα ετσι??? )
το ξερεις ή το φανταζεσαι...???
( ναι οκ ειπαμε καλο ειναι να βρουμε το κανονικο J να δουμε. γιατι αληθεια οσο κι αν googleαρισα να βρω φωτο εστω της δεξαμενης δεν τα καταφερα επεισεις)
το ξερεις ή το φανταζεσαι...???
( ναι οκ ειπαμε καλο ειναι να βρουμε το κανονικο J να δουμε. γιατι αληθεια οσο κι αν googleαρισα να βρω φωτο εστω της δεξαμενης δεν τα καταφερα επεισεις)
Re: 24 Ώρες 4Χ4 2010
http://www.calor.co.uk/lpg-cars/british ... echnology/

και συγκρίνετε αυτό

με αυτό

και πείτε μου ποιό δείχνει πιό ασφαλές: το τσίγκινο ντεπόζιτο βενζίνης με το πλαστικό καπάκι για την τρόμπα ή το ντεπόζιτο του LPG με τις βαλβίδες ασφαλείας και το πάχος των 5 χιλιοστών;
Τα υπόλοιπα είναι απλά αερολογίες, πόσο μάλιστα τη στιγμή που οι Βρετανοί το επιτρέπουν!

και συγκρίνετε αυτό

με αυτό

και πείτε μου ποιό δείχνει πιό ασφαλές: το τσίγκινο ντεπόζιτο βενζίνης με το πλαστικό καπάκι για την τρόμπα ή το ντεπόζιτο του LPG με τις βαλβίδες ασφαλείας και το πάχος των 5 χιλιοστών;
Τα υπόλοιπα είναι απλά αερολογίες, πόσο μάλιστα τη στιγμή που οι Βρετανοί το επιτρέπουν!
Re: 24 Ώρες 4Χ4 2010
αυτο

παντως btcc δεν ειναι...
Γιαννη ναι το επιτρεπουν
το θεμα ειναι πλεον "πως"

παντως btcc δεν ειναι...
Γιαννη ναι το επιτρεπουν
το θεμα ειναι πλεον "πως"
Last edited by Φωκίων on Wed Jul 28, 2010 20:51, edited 1 time in total.
Re: 24 Ώρες 4Χ4 2010
Ότι και να πουμε , οσο ασφαλες και αν θεωρητε το lpg ,βρισκεται σε μια δεξαμενη υπο πιεση στο πισω μερος του αυτοκινητου μας !!!! Και αντε η δεξαμενη αντεχει μεγαλες πιεσεις , εσεις εμπιστευεσται τις συνδεσεις που απαιτουνται από τον <<θερμοσίφωνα>> μεχρι το συστημα αναφλεξης του κινητηρα σε συνθηκες αγωνα ???
Το υγραέριο βρίσκεται σε πίεση μέσα στη δεξαμενή καυσίμου και χρειάζονται διάφορα πρόσθετα εξαρτήματα για την αεριοποίηση του, την ελάττωση της πίεσής του και την ρύθμιση της παροχής του αερίου προς τον ψεκασμό.
Το υγραέριο βρίσκεται σε πίεση μέσα στη δεξαμενή καυσίμου και χρειάζονται διάφορα πρόσθετα εξαρτήματα για την αεριοποίηση του, την ελάττωση της πίεσής του και την ρύθμιση της παροχής του αερίου προς τον ψεκασμό.
Re: 24 Ώρες 4Χ4 2010
Εγώ λέω για το δέσιμο που θα έχει το cherokee-οικογενειακό που θα σκάσει μύτη και εσύ μου δείχνεις φωτό της δεξαμενής και ένα αυτοκίνητο που φοράει κλωβό και έχει κολλημένο ξεχωριστό υποπλαίσιο για να δέσει το ντεπόζιτο. Άσε που δεν το βλέπω και πολύ ομολογκέ.
Αν βάλουμε λοιπόν αυτά ως προϋποθέσεις για την σωστή τοποθέτηση LPG και χρήση του σε αγώνες, δεν έχω καμία αντίρρηση.
Αν βάλουμε λοιπόν αυτά ως προϋποθέσεις για την σωστή τοποθέτηση LPG και χρήση του σε αγώνες, δεν έχω καμία αντίρρηση.
"Η σιωπή μας, μόνο με τον κατήγορό μας γίνεται σύμμαχος".
Από την άλλη όμως, "Όσο πιο αθόρυβος είσαι, τόσα περισσότερα ακούς".
Από την άλλη όμως, "Όσο πιο αθόρυβος είσαι, τόσα περισσότερα ακούς".
Re: 24 Ώρες 4Χ4 2010
Ενω Αρη στου Ατταρτ στο φεστιβαλ το ρακλερ που εσκασε πανω στα εμποδια και τρυπησε το ντεποζιτο και πλυμηρισε ο τοπος βενζινα ειναι πιο ασφαλες???
Γι' αυτο επιμενω στο "πως" το επετρεψε το BTCC
Γι' αυτο επιμενω στο "πως" το επετρεψε το BTCC
Re: 24 Ώρες 4Χ4 2010
Φυσικα και οχι !!!Φωκίων wrote:Ενω Αρη στου Ατταρτ στο φεστιβαλ το ρακλερ που εσκασε πανω στα εμποδια και τρυπησε το ντεποζιτο και πλυμηρισε ο τοπος βενζινα ειναι πιο ασφαλες???
Γι' αυτο επιμενω στο "πως" το επετρεψε το BTCC
Για την μεγιστη ασφαλεια υπαρχουν τα ρεζερβουαρ ασφαλειας

Το ρεζερβουαρ της βενζινης ομως Φωκιων το τοποθετησε μετα απο μελετη ο κατασκευαστης του αυτοκινητου και οχι ο μαστρο μητσος που του τελειωσαν οι Μ10 και βαζει Μ8

Re: 24 Ώρες 4Χ4 2010
Στα λογια μου ερχεσαι.
Πρεπει να δουμε λοιπον το "πως"...
( Και μην ανοιξουμε τωρα κουβεντα για τα ρεζερβουαρ ασφαλειας και "ασφαλειας"...)
Πρεπει να δουμε λοιπον το "πως"...
( Και μην ανοιξουμε τωρα κουβεντα για τα ρεζερβουαρ ασφαλειας και "ασφαλειας"...)
Re: 24 Ώρες 4Χ4 2010
Τεσπα …
Επειδη βαριεμαι να γραφω θα σε βαλω ένα τραγουδακι να γουσταρεις και βγαλτε τα ματια σας μονοι σας …τι ετσι τι αλιως ακρη δεν προκυτε να βγει οποτε ….
http://www.youtube.com/watch?v=NfCQQMGki9Q&NR=1

Επειδη βαριεμαι να γραφω θα σε βαλω ένα τραγουδακι να γουσταρεις και βγαλτε τα ματια σας μονοι σας …τι ετσι τι αλιως ακρη δεν προκυτε να βγει οποτε ….
http://www.youtube.com/watch?v=NfCQQMGki9Q&NR=1
















