Τεχνικοί Κανονισμοί 2011

User avatar
stavrosd
Posts: 690
Joined: Thu Jun 18, 2009 11:47

Re: Τεχνικοί Κανονισμοί 2011

Post by stavrosd »

Να κάνω μερικές ερώτησεις μ΄πως κάτι έχω μπερδέψει :oops: .
Για την Ζ3 Open αν κατάλαβα καλά
1ον σχεδόν τα πάντα επιτρέπονται
2ον δεν επιβάλλετε κανένα extra μέτρο ασφαλείας
σωστά?
Oι μηχανικές βελτιώσεις είναι αυτές που θα κατατασσουν στη όποια κατηγορία το πλήρωμα?
Μπορεί ενα "normal" αυτοκίνητο να πάει στην Open κατα βούληση?
Δημητριάδης Σταύρος
JOHNVOR
Posts: 117
Joined: Wed Jun 24, 2009 17:41

Re: Τεχνικοί Κανονισμοί 2011

Post by JOHNVOR »

Pet4x4 wrote:
ΑΓΓΕΛΟΣ JIMNY Corfu wrote:
friar wrote:Δώσε μου τον ορισμό του απλού, και μετά τα λέμε πάλι.
έστιν ουν το απλούν αυτοκίνητο : το αυτοκίνητον το οποίον έχει κίνησιν και εις τους 4 τροχούς μονίμως ή κατ'επιλογίν, άνευ μπλουκέ διαφορικού μετά κομπρεσέρ ή με δισκάκια, μετά αναρτήσεως (δεν μας ενδιαφέρει το ύψος αυτής) άνευ τροποποιήσεως των σημείων στηρίξεώς της, μετά τεσσάρων και ουχί τριών ελαστικών διότι θα θεωρηθεί τρίκυκλον, και το βασικότερον να μην προεξέχουσιν εκ των εργοστασιακών θόλων ή πτερών του αυτοκινήτου. :lol: :lol: :lol:
αυτός είναι ο ορισμός του απλού αυτοκινήτου...

+ το να φέρει τον αρχικό εργοστασιακό κινητήρα ο οποίος να μήν έχει καμία βελτίωση (όπως ο δικός μου! Επιμένω... :roll: ) ή έστω μηδαμηνές βελτιώσεις (π.χ. Ισως φίλτρο, πρόγραμμα και εξάτμηση.)

+ το να μήν είναι ελαφρύτερο απο το αρχικό εργοστασιακό του βάρος.

+ το να μήν υπερβαίνει τους 6 (ή έστω 8) πόντους ύψος απο το εργοστασιακό του.

Αν τηρεί όλα τα παραπάνω, τότε σίγουρα δέν είναι αγωνιστικό!
Με λίγα λόγια, απλό αυτοκίνητο είναι αυτό που θα το πάρεις την επόμενη μέρα απο τον αγώνα, θα πάς Super Market και αμέσως μετά θα πας εκδρομή με την λέσχη. ;)


Υ.Γ. Εσκεμένα δέν αναφέρομαι σε μέτρα ασφαλείας μιάς και δέν τα θεωρώ μέτρο κατηγωριοποιησης.
Συμφωνω απολυτα μαζι σας.Στους αντοχης τον μεγαλυτερο ρολο τον παιζει ο συνοδηγος.
Για να λεμε και του στραβου το δικιο, ενα jimny με ενα διλιτρο μοτερ μια χαρα σε παει στο σουπερμαρκετ την επομενη μερα,ιδιως αμα περασεις απο κατι στροφιλικια που εχει η διαδρομη, ε pet4x4?
:lol: :lol:
Ομοσπονδία 4Χ4 ΕΟΤΑ

Re: Τεχνικοί Κανονισμοί 2011

Post by Ομοσπονδία 4Χ4 ΕΟΤΑ »

stavrosd wrote:Να κάνω μερικές ερώτησεις μ΄πως κάτι έχω μπερδέψει :oops: .
Για την Ζ3 Open αν κατάλαβα καλά
1ον σχεδόν τα πάντα επιτρέπονται
2ον δεν επιβάλλετε κανένα extra μέτρο ασφαλείας
σωστά?
Oι μηχανικές βελτιώσεις είναι αυτές που θα κατατασσουν στη όποια κατηγορία το πλήρωμα?
Μπορεί ενα "normal" αυτοκίνητο να πάει στην Open κατα βούληση?
H διαφορά ανάμεσα στις δύο κατηγορίες είναι το Roll cage. Άρα όποιος έχει roll cage μπορεί να τρέξει σε όποια απο τις δύο κατηγορίες θέλει. Απλα στην Normal θα τρέξει ΜΕ ΠΟΛΥ ΠΙΟ ΜΙΚΡΗ ΜΕΣΗ ΤΑΧΥΤΗΤΑ!

Τη δεδομένη στιγμή οι μηχανικές βελτιώσεις δεν παίζουν κανένα ρόλο. Αυτό βέβαια δε σημαίνει ότι δε θα παίξουν και στο μέλλον. Απλά, στην προσπάθεια να μην μείνουν αυτοκίνητα απ' έξω, και με δεδομένη την κατάσταση που αναφέρθηκε και πιο πάνω, έχουμε τη δυνατότητα να πράξουμε το καλύτερο: να αφήσουμε ελεύθερα τα αυτοκίνητα!

Όταν και αν προκύψει θέμα να κερδίζουν και να επικρατούν πολύ δυνατά, πολύ ακριβά αυτοκίνητα, τότε θα επανεξεταστεί το θέμα των όποιων περιορισμών, με στόχο την επαναφορά του ανταγωνισμού και την εξασφάλιση ότι το σύνολο των συμμετεχόντων αυτοκινήτων θα έχει πιθανότητες - τις ίδιες; - για νίκη. Υπάρχουν παραδείγματα, υπάρχουν στοιχεία, υπάρχουν τρόποι. Απλά θα τους εφαρμόσουμε, αν χρειαστεί και μόνο τότε.
User avatar
stavrosd
Posts: 690
Joined: Thu Jun 18, 2009 11:47

Re: Τεχνικοί Κανονισμοί 2011

Post by stavrosd »

Ομοσπονδία 4Χ4 ΕΟΤΑ wrote:H διαφορά ανάμεσα στις δύο κατηγορίες είναι το Roll cage. Άρα όποιος έχει roll cage μπορεί να τρέξει σε όποια απο τις δύο κατηγορίες θέλει. Απλα στην Normal θα τρέξει ΜΕ ΠΟΛΥ ΠΙΟ ΜΙΚΡΗ ΜΕΣΗ ΤΑΧΥΤΗΤΑ!
Α!!
Απλά δεν γράφετε τίποτα για το cage.
Δηλαδή Open=cage υποχρεωτικά, έτσι? Προδιαγραφές αυτού?
Δημητριάδης Σταύρος
Ομοσπονδία 4Χ4 ΕΟΤΑ

Re: Τεχνικοί Κανονισμοί 2011

Post by Ομοσπονδία 4Χ4 ΕΟΤΑ »

1.4.12. Επιβάλεται η τοποθέτηση roll cage. Αν υπάρχει πρέπει να ακολουθεί τους κανόνες του άρθρου ασφαλείας. Το roll cage είναι υποχρεωτικό για τα ανοιχτά αυτοκίνητα.
Με αυτό το άρθρο επιβάλεται η χρήση roll cage στην Ζ3.
Το άρθρο ασφαλείας που θα δημοσιευτεί άμεσα θα προσδιορίζει τις προδιαγραφές του. Θα είναι πιό ελαστικές απο αυτές που ισχύουν σήμερα, όσον αφορά τη σχεδίαση, τα απαραίτητα στοιχεία και όχι τα υλικά που μάλλον θα παραμείνουν τα ίδια.

ΥΓ. Δεν είναι ξεκάθαρο, έχεις δίκιο. Θα αναδιαμορφωθεί για να αποφύγουμε παρεξηγησεις.
User avatar
stavrosd
Posts: 690
Joined: Thu Jun 18, 2009 11:47

Re: Τεχνικοί Κανονισμοί 2011

Post by stavrosd »

Μάλλον θα πρέπει να συμπεριλάβεται και κάτι για τις ζώνες, καθίσματα, κράνοι , καθότι ένα cage απαιτεί και τέτοια ...
Στο 1.4.6 μάλλον έχετε ένα συντακτικό λάθος! "Προτείνετε" ή "πρέπει"?

Κάτι άλλο, τις δύο ρεζέρβες γιατι τις απαγορεύετε?
(Εμένα με βολευέι καθότι πολύ δύσκολα χωράει δεύτερη ;) )
Δημητριάδης Σταύρος
Φωκίων

Re: Τεχνικοί Κανονισμοί 2011

Post by Φωκίων »

stavrosd wrote:Κάτι άλλο, τις δύο ρεζέρβες γιατι τις απαγορεύετε?
(Εμένα με βολευέι καθότι πολύ δύσκολα χωράει δεύτερη ;) )

Τεχνικός Κανονισμός Αγώνων Αντοχής

1.Ζ3 Open

............
.........

1.2.4.Δεν επιτρέπεται να υπάρχουν στο αυτοκίνητο περισσότερες από δύο ρεζέρβες.
User avatar
stavrosd
Posts: 690
Joined: Thu Jun 18, 2009 11:47

Re: Τεχνικοί Κανονισμοί 2011

Post by stavrosd »

To ξέρω οτι είναι και στους άλλου κανονισμούς.
Τον λόγω ρωτάω. Ας μου απαντήσει και κάποιος απο τους "άλλους".
Δημητριάδης Σταύρος
Ομοσπονδία 4Χ4 ΕΟΤΑ

Re: Τεχνικοί Κανονισμοί 2011

Post by Ομοσπονδία 4Χ4 ΕΟΤΑ »

stavrosd wrote:Μάλλον θα πρέπει να συμπεριλάβεται και κάτι για τις ζώνες, καθίσματα, κράνοι , καθότι ένα cage απαιτεί και τέτοια ...
Στο 1.4.6 μάλλον έχετε ένα συντακτικό λάθος! "Προτείνετε" ή "πρέπει"?

Κάτι άλλο, τις δύο ρεζέρβες γιατι τις απαγορεύετε?
(Εμένα με βολευέι καθότι πολύ δύσκολα χωράει δεύτερη ;) )
Ο κανονισμός ασφαλείας θα ανακοινωθεί άμεσα!

Οι δύο ρεζέρβες είναι κάτι που επιβάλεται διεθνώς και έχει να κάνει, μάλλον, με το κόστος και το βάρος. Μόνο τα δικίνητα buggy, που έχουν διαφορετικά λάστιχα εμπρός και πίσω, μπορούν να κουβαλούν τρεις.

Στο 1.4.6 είναι προτείνεται. Μπορεί να το κάνουμε και "πρέπει" αν συμφωνείτε.
User avatar
stavrosd
Posts: 690
Joined: Thu Jun 18, 2009 11:47

Re: Τεχνικοί Κανονισμοί 2011

Post by stavrosd »

Προσωπικά θεωρώ Cage=>Κράνοι + Ζώνες τεσσάρων σημείων + καθίσματα κατάλληλα για τις ζώνες και με καλή πλευρική στήριξη!
Τις προδιαγραφές αυτών... εγώ μόνο με homologe προϊόντα είμαι 100% σίγουρος οτι θα κάνουν αυτό που πρέπει όταν πρέπει!
Αν έχετε άλλον τρόπο να διασφαλίζετε την αρτιότητα του εξοπλισμού, δεκτός.
Δημητριάδης Σταύρος
Post Reply

Return to “Αγώνες 4Χ4”