Τεχνικοί Κανονισμοί 2011

Ομοσπονδία 4Χ4 ΕΟΤΑ

Re: Τεχνικοί Κανονισμοί 2011

Post by Ομοσπονδία 4Χ4 ΕΟΤΑ »

Φωκίων wrote:και μια προταση επι του θεματος ζωνες

http://www.racing-seats-usa.com/harnessbars.html

Image

Image

το ολο βιδωνει πανω στα σημεια που βιδωνουν οι μαμα ζωνες. αρα σαν σημεια ειναι ενισχυμενα. ακόμα και οι κοντρες βιδωνουν στα σωστα σημεια
Υπάρχουν και για ευρωπαϊκά και γιαπωνέζικα μοντέλα;
Φωκίων

Re: Τεχνικοί Κανονισμοί 2011

Post by Φωκίων »

και μια καλή φωτο.

Image


Δεν ξερω. Να το ψαξω.
Αλλα απο την στιγμη που θεωρουμε "οποιονδηποτε σιδερα" "ικανο" να φτιαξει "κλουβι"...
Φωκίων

Re: Τεχνικοί Κανονισμοί 2011

Post by Φωκίων »

User avatar
tsep
Posts: 40
Joined: Mon Jun 22, 2009 06:55

Re: Τεχνικοί Κανονισμοί 2011

Post by tsep »

Η λυση που προτινεις Φωκιωνα εχει εφαρμογη και σε αγωνες δρομου.....
την εχω δει ιδιατερα σε 2θεσια ανοικτα αυτοκινητα να συνδιαζονται και με roll bar
Image
Ομοσπονδία 4Χ4 ΕΟΤΑ

Re: Τεχνικοί Κανονισμοί 2011

Post by Ομοσπονδία 4Χ4 ΕΟΤΑ »

Συζητήσιμο... Ας μην το τραβάμε άλλο! Θα το δούμε... Πάμε σε άλλα θέματα.

Μπορούμε να βρούμε προδιαγραφές της κατασκευής;
Φωκίων

Re: Τεχνικοί Κανονισμοί 2011

Post by Φωκίων »

Στα γρηγορα βρηκα αυτο
Technical Specifications
• 1.25" x 0.120"


Features
• Utilizes factory mounting locations
• Heim-joints for simple installation
• Strong center support rods
• Fits race approved harnesses
• Quality strengthen TIG welded


από εδω
https://www.rallyinnovations.com/produc ... prod_id=52

αλλο ενα που ειναι pdf ( και πιο λεπτομερες θα ελεγα ) σταλθηκε στο μαιλ σας
Μ.βαξεβάνης
Posts: 63
Joined: Tue Jun 23, 2009 21:40
Location: Μυτιλήνη

Re: Τεχνικοί Κανονισμοί 2011

Post by Μ.βαξεβάνης »

Δεν εχω καταλάβει ακριβώς την διαφορα μετάξυ open και normal ?? ( για τα αντοχής μιλάμε πάντα )

Δεν ξερω αν διαβάζω καλα τους κανονισμους ή οχι αλλα με εξαιρεση το cage δεν βρήσκω καποια αλλη ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ διαφορά μεταξυ των κατηγορίων.

Μπορείτε να με διαφωτίσεται λίγο ???

Ισώς με καποιο παράδειγμα ??
ΛΕΣΧΗ ΤΕΤΡΑΚΙΝΗΣΗΣ ΛΕΣΒΟΥ
http://www.lesvos4x4.com
Ομοσπονδία 4Χ4 ΕΟΤΑ

Re: Τεχνικοί Κανονισμοί 2011

Post by Ομοσπονδία 4Χ4 ΕΟΤΑ »

Στον τεχνικό κανονισμό δεν έχουν καμία διαφορά, πέρα από το Roll Cage.

Στον γενικό κανονισμό θα υπάρχουν οι διαφορές, όπου τα Ζ2 Normal θα έχουν πολύ πιο μικρή μέση και περισσότερους περιορισμούς στην ταχύτητα.

Η ιδέα είναι να μην αποκλειστεί κανένα αυτοκίνητο και να εξασφαλιστεί η ασφάλεια όλων.
Dr Caoutchouk
Posts: 63
Joined: Tue Jun 16, 2009 22:12

Re: Τεχνικοί Κανονισμοί 2011

Post by Dr Caoutchouk »

Ελληνική Ομοσπονδία Τετρακίνητων Αθλημάτων

Ποιοί είμαστε;

H Ελληνική Ομοσπονδία Τετρακίνητων Αθλημάτων είναι η συνεύρεση των συλλόγων που ενδιαφέρονται και ασχολούνται με το σπορ των εκτός δρόμου μηχανοκίνητων τετράτροχων οχημάτων στη χώρα μας.
Έχει μέλη σε όλη την Ελλάδα, από τον Έβρο μέχρι την Κρήτη και από την Κέρκυρα μέχρι τη Ρόδο.


βαζετε τους κανονισμους στο φορουμ . και δεχεστε τις αντιρησεις η τις διευκρινησεις οσων θελουν να παρεμβουν.

Μια απορια ....
ποιος ειναι ο κυριος που γραφει και υπογραφει σαν ΕΟΤΑ 4Χ4??
ΚΟΚΟΛΑΚΗΣ ΓΙΑΝΝΗΣ
Μ.βαξεβάνης
Posts: 63
Joined: Tue Jun 23, 2009 21:40
Location: Μυτιλήνη

Re: Τεχνικοί Κανονισμοί 2011

Post by Μ.βαξεβάνης »

Σωστό η normal να εχει μικρότερη ΜΩΤ αλλα διαφωνώ στο να εχουν τον ιδιο τεχνικό κανονισμό και το θεωρώ αδικο κιόλας για πολλα αυτοκίνητα αυτό.

Πιστευω οτι το γενικότερο πνευμα τον αγωνων πρεπει να ειναι:

Εισαι " ψαράκι " και θελεις να δεις πως παιζεται το παιχνίδι, κανε μερικους αγώνες χαλαρά στην Entry.

Γουστάρεις τους αγώνες και θελεις να κάνεις μερικούς μεσα στη χρονιά αλλα εχεις απλο αυτοκινήτο με μερικά φτιαξιματάκια (μεγαλύτερο λαστιχάκι, καμμια εξατμισούλα, ισως αλλο προφυλακτίρα) μπές στην Normal και κάνε παιχνίδι.

Γουστάρεις τους αγώνες αλλα θελεις το αμάξι σου να είναι τούμπανο ( γιατι εχεις τα φράγκα ή γιατι σου αρέσουν οι μετατροπές) και το εχεις κάνει με 250 άλογα και 20 πόντους ανάρτηση, μπές στην Open και κάνε το δικό σου παιχνίδι.

Βασει αυτού του κανονισμού στη Normal μπόρουν τρέξουν τα πιο ανόμοια αυτοκίνητα , απο το απλό Lada μεχρι το φτιαγμένο τερας τον 4000 κυβικών.

Δεν νομίζω οτι ειναι δίκαιο.
Η ιδέα είναι να μην αποκλειστεί κανένα αυτοκίνητο και να εξασφαλιστεί η ασφάλεια όλων
Αυτο δεν το κατάλαβα.
Γιατι να αποκλείσης κάποιον ??

Ανάλογα με το αμάξι που εχει θα πάει και στη σωστή κατηγορία.
ΛΕΣΧΗ ΤΕΤΡΑΚΙΝΗΣΗΣ ΛΕΣΒΟΥ
http://www.lesvos4x4.com
Post Reply

Return to “Αγώνες 4Χ4”