Τεχνικοί Κανονισμοί 2011

Ομοσπονδία 4Χ4 ΕΟΤΑ

Τεχνικοί Κανονισμοί 2011

Post by Ομοσπονδία 4Χ4 ΕΟΤΑ »

Στην προσπάθειά της να αναδιοργανώσει τους αγώνες 4Χ4 στην Ελλάδα, η ΕΟΤΑ προχώρησε στην αρχική έκδοση των τεχνικών κανονισμών για τους αγώνες TRIAL, TROPHY –WILD TERRAIN και ΑΓΩΝΩΝ ΑΝΤΟΧΗΣ για το 2011.

Οι κανονισμοί αυτοί δημοσιεύονται στο site της ΕΟΤΑ, στις διευθύνσεις

Τεχνικός Κανονισμός Trial
Τεχνικός Κανονισμός Trophy - Wild Terrain
Τεχνικός Κανονισμός Αγώνων Αντοχής

Θα σας παρακαλούσαμε να τους διαβάσετε και να κάνετε παρατηρήσεις, οι οποίες και θα γίνει προσπάθεια να ενσωματωθούν στην τελική μορφή των κανονισμών που θα ανακοινωθεί όσο πιο γρήγορα γίνεται. Η συμμετοχή των αγωνιζόμενων και των οργανωτών θεωρείται απαραίτητη στη διαμόρφωση των κανονισμών.

Μπορείτε να κάνετε σχόλια είτε εδώ, είτε με e-mail στο racing@eota4x4.gr.

Σε σύντομο χρονικό διάστημα θα ανακοινωθούν και δημοσιευτούν οι γενικοί κανονισμοί των αγώνων αυτ;vν, ο Αγωνιστικός Κώδικας που θα διέπει όλους τους αγώνες και ο τεχνικός κανονισμός που θα αφορά τα roll cage, που θα είναι σίγουρα πιο απλά από ότι απαιτούν οι κανονισμοί μέχρι σήμερα.

Περιμένουμε τις παρατηρήσεις σας.
Φωκίων

Re: Τεχνικοί Κανονισμοί 2011

Post by Φωκίων »

a. δε λεει τιποτα για το θεμα πυροσβεσης ουτε παραπεμπει για το θεμα αυτο στο J.

b. Εκ. πρωτης αναγνωσης η Ζ3 με την Ζ2 ειναι ιδιες μηχανολογικά... χμ... ποσο σφιχτα θα κρατηθει το οριο ταχητητας.

c. το τοπιο στην αντικατασταση καθισματων στις βασεις τους θελει ισως λιγο καλυτερο ξεκαθαρισμα ή "ανοιγμα" των δυνατοτητων τουλαχιστον για την Ζ3 τουλαχιστον καθοτι ( αν καταλαβα καλα ) το "τελικο" βιδωμα ΠΡΕΠΕΙ να ειναι στις τρυπες του αυτοκινητου αποκλειστικά??? τι εννοουμε ακρινως τις βασεις του εργοστασιου ??? τα ομολογκε πως???

δ. Βαρος - Κυβισμός. σημαινει οτι θα πρεπι να βρεθουν τα εργοστασιακα βαρη ολων των αυτοκινητων ( γιατι ειναι και τα suv). επεισεις το αυτο και για τον κινητηρα. Σ αυτο το θεμα καλό ειναι επεισεις να ξεκαθαριστει α. αν το μοτερ πρεπει να ειναι ειναι στην υπαρχουσα γκαμα του μοντελου ( σαμουραι 1000αρι σε 1300 υπηρξε, σαμουραι 1600 βενζινα δεν υπηρξε, δεχομαστε το 30% παρολα αυτα?), αν ειναι του ιδιου κατασκευαστη με το σασι (σασι σουζουκι και +30% μοτερ αλλα σουζουκι παλι οχι πχ οπελ μοτερ ή δεχομαστε και το οπελ μοτερ?)

ε. Για τα αναφερωμενα μετρα αφαλειας υποθετουμε οτι ισχυει το "οπως στο J" Σωστα?

στ. για το θεμα της σταθμης θορυβου. 103db ή ΚΟΚ και τα 2 μαζι.... χμ...

ζ. Για το θεμα των bullbar. αφου τα θελετε βαλτε η κατασκευη να ειναι ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ απο σωληνες, κυκλοφωρουν κατι "μαχαιροτα" σε σαμουραι ( πανεμορφα μεν ) βοηθα παναγια..

η. Για τις στιριξεις των προφυλακτηρων. αν εχει γινει bodylift οι αρχικές θεσεις ΒΙΔΩΜΑΤΟΣ ειναι πλεον ισως και σε χειροτερη θεση πλεον ( δεν ξερω αν εγινα αντιληπτός..) οι αρχικες θεσεις θα ειναι πολυ χαμηλα και καθε προσπαθεια "προεκτασης" με λαμες ή αλλο θα κανει τον προφυλακτηρα πιο ασταθη..

θ. προφυλακτηρες που δεν πρεπει να μεταβαλουν το αρκικό μηκος παραπανω απο 10 εκκ. Αρα μαζι με τα αλλα που πρεπι να γνωριζουμε παραπανω για το νορμαλ αυτοκινητο πρεπει να γνωριζουμε και το εργοστασιακο μηκος καθε μοντελου.

ι. καλό θα ηταν να γραφατε και "τι σκεφτεστε" για την παρακατω χρονιά...

Αυτα προς το παρον
( Για τους "αντοχης" μιλαω παντα)
User avatar
tsep
Posts: 40
Joined: Mon Jun 22, 2009 06:55

Re: Τεχνικοί Κανονισμοί 2011

Post by tsep »

αναφερομενος στους κανονες στα αντοχης
με "χαλαει" λιγο που Ζ2 - Ζ3 ειναι το ιδια με την μονη διαφορα το cage

κατα την γνωμη μου θα πρεπει να υπαρχουν και καποια "ορια" στο θεμα διαφορικα και αναρτιση...

αλλιως βλεπω τερατα να τρεχουν στην Ζ2(ειδικα εαν θα ισχυει οτι θεματα ασφαλειας οπως ειναι το cage δεν σε ανεβαζουν κατηγορια)

δεν βλεπω αναφορα για πυροσβεση καθως και για το θεμα τροφοδοσιας καθως και το ρεζερβουαρ αυτης μιας και λογο καιρων η υγραεροκινηση εχει χτυπησει την πορτα σε πολλους απο το χωρο μας....
Last edited by tsep on Thu Jul 22, 2010 14:14, edited 1 time in total.
Φωκίων

Re: Τεχνικοί Κανονισμοί 2011

Post by Φωκίων »

κ. ( που μπορει να απτεται του Γενικου κανονισμου ) αλλα υπαρχει ενα θεμα με τα ΥΠΕΡτουμπανα αυτοκινητα Ζ3 και πρωτοεμφανιζομενο οδηγο... που τρεχει??? Ζ3 ή Entry??? η επιλογη ειναι προφανεις αλλα ειναι και σωστη?
Last edited by Φωκίων on Thu Jul 22, 2010 14:07, edited 1 time in total.
Φωκίων

Re: Τεχνικοί Κανονισμοί 2011

Post by Φωκίων »

Και μια ακομα προταση που εχει σχεση με το ποστ κι οχι το συγκεκριμενο θεμα.

Μηπως καλο θα ηταν να ανοιχτουν 3 διαφορετικα ποστ ανα ειδος αγωνων οστε να μην γινει μπερδεμα ποιος συζητα για ποιο ειδος?

( τα σχολια των "αγωνιζομενων και οργανωτων" θελετε ε???? των τεχνικών εφορων εστω και δοκιμων οχι??? καλα ξαναπαω στο "μποστανι" μου :D :D :D )
User avatar
tsep
Posts: 40
Joined: Mon Jun 22, 2009 06:55

Re: Τεχνικοί Κανονισμοί 2011

Post by tsep »

1.2.2.1.2.2.Δεν επιτρέπεται η χρήση αγωνιστικών ελαστικών, η χρήση των οποίων σε κοινό δρόμο δεν επιτρέπεται

τωρα εριξα μια ματια σε καποια αναγομωσης γνωστης σε ολους μας μαρκας ...
πουθενα δεν φερουν το τιτλο DOT... :?
Ομοσπονδία 4Χ4 ΕΟΤΑ

Re: Τεχνικοί Κανονισμοί 2011

Post by Ομοσπονδία 4Χ4 ΕΟΤΑ »

Φωκίων wrote:a. δε λεει τιποτα για το θεμα πυροσβεσης ουτε παραπεμπει για το θεμα αυτο στο J.
H αυτόματη πυρόσβεση απλά δεν είναι απαραίτητη! Μόνο ένας πυροσβεστήρας.
b. Εκ. πρωτης αναγνωσης η Ζ3 με την Ζ2 ειναι ιδιες μηχανολογικά... χμ... ποσο σφιχτα θα κρατηθει το οριο ταχητητας.
Προτάσεις;
c. το τοπιο στην αντικατασταση καθισματων στις βασεις τους θελει ισως λιγο καλυτερο ξεκαθαρισμα ή "ανοιγμα" των δυνατοτητων τουλαχιστον για την Ζ3 τουλαχιστον καθοτι ( αν καταλαβα καλα ) το "τελικο" βιδωμα ΠΡΕΠΕΙ να ειναι στις τρυπες του αυτοκινητου αποκλειστικά??? τι εννοουμε ακρινως τις βασεις του εργοστασιου ??? τα ομολογκε πως???
Προτάσεις;
δ. Βαρος - Κυβισμός. σημαινει οτι θα πρεπι να βρεθουν τα εργοστασιακα βαρη ολων των αυτοκινητων ( γιατι ειναι και τα suv). επεισεις το αυτο και για τον κινητηρα. Σ αυτο το θεμα καλό ειναι επεισεις να ξεκαθαριστει α. αν το μοτερ πρεπει να ειναι ειναι στην υπαρχουσα γκαμα του μοντελου ( σαμουραι 1000αρι σε 1300 υπηρξε, σαμουραι 1600 βενζινα δεν υπηρξε, δεχομαστε το 30% παρολα αυτα?), αν ειναι του ιδιου κατασκευαστη με το σασι (σασι σουζουκι και +30% μοτερ αλλα σουζουκι παλι οχι πχ οπελ μοτερ ή δεχομαστε και το οπελ μοτερ?)
Τα εργοστασικά βάρη είναι γνωστά και μπορούν να ανακοινωθούν. Θα γίνει σύντομα. Ευχαριστούμε για την παρατήρηση.
Το 30% ισχύει όταν το μοτέρ δεν υπάρχει στη γκάμα του μοντέλου. Το 1600 λοιπον το Samurai είναι ΟΚ (1300+30%=1690 κ.εκ.), απο οποιονδήποτε κατασκευαστή και αν προέρχεται.

ε. Για τα αναφερωμενα μετρα αφαλειας υποθετουμε οτι ισχυει το "οπως στο J" Σωστα?
Όχι
στ. για το θεμα της σταθμης θορυβου. 103db ή ΚΟΚ και τα 2 μαζι.... χμ...
Θα διορθωθεί.

ζ. Για το θεμα των bullbar. αφου τα θελετε βαλτε η κατασκευη να ειναι ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ απο σωληνες, κυκλοφωρουν κατι "μαχαιροτα" σε σαμουραι ( πανεμορφα μεν ) βοηθα παναγια..
Σωστό.
η. Για τις στιριξεις των προφυλακτηρων. αν εχει γινει bodylift οι αρχικές θεσεις ΒΙΔΩΜΑΤΟΣ ειναι πλεον ισως και σε χειροτερη θεση πλεον ( δεν ξερω αν εγινα αντιληπτός..) οι αρχικες θεσεις θα ειναι πολυ χαμηλα και καθε προσπαθεια "προεκτασης" με λαμες ή αλλο θα κανει τον προφυλακτηρα πιο ασταθη..
Προτάσεις;
θ. προφυλακτηρες που δεν πρεπει να μεταβαλουν το αρκικό μηκος παραπανω απο 10 εκκ. Αρα μαζι με τα αλλα που πρεπι να γνωριζουμε παραπανω για το νορμαλ αυτοκινητο πρεπει να γνωριζουμε και το εργοστασιακο μηκος καθε μοντελου.
Και αυτά γνωστά είναι και θα δημοσιευθούν σε λίστα στο site.
ι. καλό θα ηταν να γραφατε και "τι σκεφτεστε" για την παρακατω χρονιά...
Αυτα προς το παρον
( Για τους "αντοχης" μιλαω παντα)
Στον Αγωνιστικό Κώδικα που θα δημοσιευθεί σε μικρό χρονικό διάστημα.
κ. ( που μπορει να απτεται του Γενικου κανονισμου ) αλλα υπαρχει ενα θεμα με τα ΥΠΕΡτουμπανα αυτοκινητα Ζ3 και πρωτοεμφανιζομενο οδηγο... που τρεχει??? Ζ3 ή Entry??? η πειλογη ειναι προφανεις αλλα ειναι και σωστη?
Όπου θέλει! Αυτό είναι το πνεύμα των κανονισμών.
Και μια ακομα προταση που εχει σχεση με το ποστ κι οχι το συγκεκριμενο θεμα.

Μηπως καλο θα ηταν να ανοιχτουν 3 διαφορετικα ποστ ανα ειδος αγωνων οστε να μην γινει μπερδεμα ποιος συζητα για ποιο ειδος?
Σε άλλα forum μας ζήτησαν να τα κάνουμε ένα!
.2.2.1.2.2.Δεν επιτρέπεται η χρήση αγωνιστικών ελαστικών, η χρήση των οποίων σε κοινό δρόμο δεν επιτρέπεται

τωρα εριξα μια ματια σε καποια αναγομωσης γνωστης σε ολους μας μαρκας ...
πουθενα δεν φερουν το τιτλο DOT...
Άρα δεν κάνουν!
tsep wrote:αναφερομενος στους κανονες στα αντοχης
με "χαλαει" λιγο που Ζ2 - Ζ3 ειναι το ιδια με την μονη διαφορα το cage

κατα την γνωμη μου θα πρεπει να υπαρχουν και καποια "ορια" στο θεμα διαφορικα και αναρτιση...

αλλιως βλεπω τερατα να τρεχουν στην Ζ2(ειδικα εαν θα ισχυει οτι θεματα ασφαλειας οπως ειναι το cage δεν σε ανεβαζουν κατηγορια)
Προτάσεις;
δεν βλεπω αναφορα για πυροσβεση καθως και για το θεμα τροφοδοσιας καθως και το ρεζερβουαρ αυτης μιας και λογο καιρων η υγραεροκινηση εχει χτυπησει την πορτα σε πολλους απο το χωρο μας....
Για πυρόσβεση παραπάνω. Για την υγραεριοκίνηση έχει αναφερθεί στις αρχικές προθέσεις της ΕΟΤΑ και θα συμπεριληφθεί στον Αγωνιστικό Κώδικα και στον κανονισμό, τώρα που το αναφέρατε.
Φωκίων

Re: Τεχνικοί Κανονισμοί 2011

Post by Φωκίων »

b. ( προταση ) η Ζ2 αναρτησιολογικά να μενει εργοστασιακη με την ενοια σουστες μαμα??? σουστες και παλι. Οτι σουστες θες αλλα σουστες κ.λ.π. επεισεις να μην ισχυει το 30% του μοτερ. να ειναι μονο οτι υπαρχει στην εργοστασιακη γκαμα.

ε. ( ερωτηση ) οχι??? δηλ το cage δεν πρεπει να εχει 50χιλ σωληνα ( παραγειγμα )

1.4.6. στιριξη ζωνων. το δικο μου τουλαχιστον αυτοκινητο στο πισω μερος στο δαπεδο εχει 3 βιδες που μπορουν να χρησιμοποιηθουν. ο 4ος ιμαντας? στην κολωνα??? διπλός με καποιον αλλο?? αν δεν προβλεπονται και "φτιαχτα" σημεια στιριξης
Ομοσπονδία 4Χ4 ΕΟΤΑ

Re: Τεχνικοί Κανονισμοί 2011

Post by Ομοσπονδία 4Χ4 ΕΟΤΑ »

Φωκίων wrote:b. ( προταση ) η Ζ2 αναρτησιολογικά να μενει εργοστασιακη με την ενοια σουστες μαμα??? σουστες και παλι. Οτι σουστες θες αλλα σουστες κ.λ.π. επεισεις να μην ισχυει το 30% του μοτερ. να ειναι μονο οτι υπαρχει στην εργοστασιακη γκαμα.
θα μείνουν εκτός πολλά αυτοκίνητα: όσα έχουν ανάρτηση και δε μπορούν να φορέσουν roll cage π.χ. γιατί είναι το βασικό αυτοκίνητο μία οικογένειας/
ε. ( ερωτηση ) οχι??? δηλ το cage δεν πρεπει να εχει 50χιλ σωληνα ( παραγειγμα )
Το roll cage είναι ειδική περίπτωση, που εξετάζεται. Μάλλον θα έχει τη γνωστή διάμετρο, αλλά προδιαγραφές που ταιριάζουν καλύτερα σε 4Χ4 (εξωτερικά, χωρίς χιαστί κλπ.)
1.4.6. στιριξη ζωνων. το δικο μου τουλαχιστον αυτοκινητο στο πισω μερος στο δαπεδο εχει 3 βιδες που μπορουν να χρησιμοποιηθουν. ο 4ος ιμαντας? στην κολωνα??? διπλός με καποιον αλλο?? αν δεν προβλεπονται και "φτιαχτα" σημεια στιριξης
Δύο σε ένα! Αν και τα πιό σύγχρονα, με τις 3 ζώνες πίσω, έχουν συνήθως 4!
Last edited by Ομοσπονδία 4Χ4 ΕΟΤΑ on Thu Jul 22, 2010 14:48, edited 1 time in total.
Φωκίων

Re: Τεχνικοί Κανονισμοί 2011

Post by Φωκίων »

και μια προταση επι του θεματος ζωνες

http://www.racing-seats-usa.com/harnessbars.html

Image

Image

το ολο βιδωνει πανω στα σημεια που βιδωνουν οι μαμα ζωνες. αρα σαν σημεια ειναι ενισχυμενα. ακόμα και οι κοντρες βιδωνουν στα σωστα σημεια
Post Reply

Return to “Αγώνες 4Χ4”