Dista wrote:
Σταύρο, κατ’ αρχήν ο Ειδικός δεν άλλαξε τίποτα στο Γενικό και ούτε από τον Τεχνικό. Απλά προέβλεπε μία μόνο κατηγορία με δύο κλάσεις στην οποία δεν ήταν υποχρεωτικά πρόσθετα μέτρα ασφαλείας και χωρίς να διαφοροποιούνται τα αυτοκίνητα βάση των βελτιώσεων. Η προϋπόθεση ήταν να σχεδιαστούν τα κατάλληλα εμπόδια.
Ok νόμιζα οτι υπήρξαν αλλαγές για να μπορούν όλα αυτά τα αυτοκίνητα να χαρακτηριστούν Κ0!
Για το κομμάτι της έγκρισης άλλων αγώνων ή εκδηλώσεων με διαφοροποιήσεις, θα πρέπει να εξασφαλίσουν την ασφάλεια σε σχέση με τον εξοπλισμό των αυτοκινήτων. Γι’ αυτό υπάρχει ένα όργανο, σε όλων των ειδών τις εκδηλώσεις, που κρίνει και αποφασίζει. Διαφορετικά δεν θα γινόταν τίποτα καινούργιο.
Είναι άλλο πράγμα να είναι κάτι επικίνδυνο και άλλο να μη πληρεί κάποιες προδιαγραφές. Φυσικά και τα επικίνδυνα πρέπει να κόβονται. Σε έναν αγώνα όμως που δεν είναι υποχρεωτικό το cage δεν κόβεις κάποιον με λάθος cage γιατί δεν θα άντεχε σε 5 κολοτούμπες. Αντίστοιχα για τις ζώνες, καθίσματα κλπ. Πώς να το πω πιο απλά? Τα μέτρα είναι αντίστοιχα του κινδύνου και οι προδιαγραφές (τα εμπόδια δηλαδή) του συγκεκριμένου αγώνα ήταν τέτοιες που να μπορεί να πάρει μέρος οποιοδήποτε αυτοκίνητο. Στους κανονικούς αγώνες υπάρχουν προδιαγραφές που ορίζονται από τους κανονισμούς.
Για να καταλάβω στην Κ0 επιτρέπονται οι ληγμένες ζώνες ή λοιπό εξοπλισμό? Αναφέρετε αυτό κάπου?(ρωτάω με πάση ειλικρίνεια)
Για το 4.3.1 συμφωνώ μαζί σου για τους κινδύνους και γι’ αυτό το βάλαμε στον Τεχνικό Κανονισμό των Trial. Στη συγκεκριμένη περίπτωση όμως εξασφαλίσαμε τις κατάλληλες συνθήκες (εμπόδια) για να μπορέσουν να δοκιμάσουν και αυτοί που δεν είχαν R.B., με ασφάλεια και σε ελεγχόμενη περιοχή, ώστε κάποιοι που θα τους άρεσε να προχωρήσουν παρακάτω. Αυτός ήταν και ο σκοπός της εκδήλωσης άλλωστε.
Κανένα πρόβλημα αν μπορείς να εγγυηθείς οτι όλοι οι αγώνες θα είναι έτσι σχεδιασμένοι! Μπορείς?