και για να συμπληρωσω αυτο που εγραψα πριν οτι πιστευω οτι απο ενα σημειο και μετα η συζητηση μαλλον πρεπει να παει σε αλλο θεμα καθοτι δε ( θα ) αφορα τον αγωνα της λεσχης αυτο καθαυτο.
Και βεβαια αν ΔΕΝ ειχε την εγκριση της εθεα ( δεν αμφισβητω σε καμια περιπτωση οτι ο συγκεκριμενος την ειχε να εξηγουμαστε) δεν θα ειχα κανενα προβληματισμό, μια χαρα οι οδηγοι εκαναν την πλάκα τους και οι θεατες επεισεις κι ολα καλα οπως ολοι μας κανουμε απο μονοι μας στις καγκουρο ή μη εκδρομες μας.
Απλά μου εκανε εντυπωση πως καποια πραγματα εγιναν αποδεκτά απο την ΕΘΕΑ εφ οσον γινονταν "υπο την σκεπη" της (χωρις σε τελικη αναλυση να εχει σημασία ποιος το προτεινε - το θεμα ειναι οτι και καποιος το αποδεχτηκε)
και ακόμα ποιο πολυ που δωθηκε ( εγγραφως ή προφωρικώς θα μαθουμε φανταζομαι ) εγκριση απο την ΕΘΕΑ "στοιχειωδων μετρων ασφαλειας" για καποιον - οποιοδηποτε - αγωνα αντι των κανονικών μετρων ασφαλειας...
Φισικά και καταλαβαινω το "φιλικό" του ολου πραγματος, αλλα απο οσο ξερω επισημα τουλαχιστον, η ΕΘΕΑ δεν τα διαχωρίζει, εκτός κι αν καπου κανω λαθος...
Φιλικοί αγώνες - Φυτώρια
-
- Posts: 42
- Joined: Mon Jul 20, 2009 16:43
Re: Λεσχη 4χ4 Ευρίπου Φιλικο Trial Αλμυροποταμος
αγαπητη φιλοι περνω την πρωτοβουλια να γραψω δυο λογια για να σταματησω αν ειναι δυνατων την ολη συζητηση ειμαι μελος της Λ.Ευριπου και ο ανθρωπος ο οποιος ζητησα απο την εθεα την αδεια για τον φιλικο αγωνα,σας πληροφορω οτι καμοια εκπτωση δεν εγινε για χαρη κανενος οσων αφορα τα μετρα ασφαλειας και ας μιλουσαμε εμεις για φιλικο αγωνα, μεχρις τελευταια στιγμη λιγο ελειψε να αναβαλουμε γιατι υπηρχε προβλημα ελειψης ασθενοφορου το οποιο ηρθε τελευταια στιγμη το μονο ισως εγκλημα που εγινε ειναι ο διαχωρισμος των κατηγοριων σε κο1και κ02 μιας και τα αυτοκηνητα μας δεν πληρουν ολα της προδιαγραφες των επισημων αγωνων τραιλ.η προσπαθεια της λεσχης μας ειναι να γνωριση στην περιοχη μας το αθλημα του τραιαλ και να φερη νεο κοσμο κοντα σας ,ειδη καποιοι απο μας δειλα δειλα εχουν κανει τα πρωτα βηματα σε επισημους αγωνες.σας καλω λοιπων σαν πιο παλιοι στον χωρο να μας βοηθησεται στην προσπαθεια μας αυτη και να μας δωσεται της συμβουλεσας και για τον νεο [φιλικο] στην ερετρια στης 7/8 αυγουστου και σας καλω να παραβρεθειτε θα ηταν τιμη μας.αφου σας ευχαριστησω θα σας ζητουσα να μην δωθη περετερω συνεχεια στο θεμα γιατι κανεις δεν γνωριζη τα πραγματα καλλιτερα απο μενα.
Re: Λεσχη 4χ4 Ευρίπου Φιλικο Trial Αλμυροποταμος
Φίλε Βαγγέλη,
Ο Γιάννης έχει ένα δίκιο σε αυτό που λέει.
Το άρθρο 4.3.1 είναι αυτό που περιγράφει τις προδιαγραφές ασφαλείας που πρέπει να έχουν τα αυτοκίνητα. Όπως είπα και πριν, είμαι διχασμένος όσον αφορά το αν θα πρέπει να γίνονται εκπτώσεις στην ασφάλεια ωστόσο ακόμα και αν συμφωνήσουμε-συμφωνήσουν πως κάτι τέτοιο είναι δυνατόν, θα πρέπει να υπάρχει κάτι πιο επίσημο (κανονισμοί, παρατηρητής ή κάτι) το οποίο να περιγράφει σαφώς πότε μπορεί να γίνει αυτό και υπό ποιές προϋποθέσεις.
Δεν θα πρέπει δηλαδή να είναι στην διακριτική ευχέρεια οποιουδήποτε. Ή υπάρχει κανονισμός και εφαρμόζεται ή δεν υπάρχει και κάνουμε χαβαλέ μεταξύ μας. Ωστόσο αυτό γίνεται χωρίς την έγκριση της ΕΘΕΑ.
Αν για παράδειγμα γίνει ένα ατύχημα, τον μπελά σου θα βρείς εσύ που οργάνωσες αγώνα αλλά δεν εφάρμοσες τον κανονισμό ασφαλείας. Εκτός και αν έχεις γραπτώς την άδεια της ΕΘΕΑ αλλά και πάλι το "στοιχειώδη μέτρα ασφαλείας" δεν σε εξασφαλίζει... Φυσικά δεν αναφέρομαι επί προσωπικού.
Προσωπικά, δεν θέλω να δημιουργήσω οποιεσδήποτε προστριβές αλλά, δεν θα έβαζα την υπογραφή μου ως τεχνικός έφορος βασιζόμενος σε κανονισμούς που δεν είναι επίσημοι ή χωρίς την γραπτή και εξαιρετικά σαφή (έτσι ώστε να μην υπάρχει κανένα σκοτεινό σημείο) άδεια της ΕΘΕΑ.
Και πρόσεξε και ένα άλλο σκοτεινό σημείο.
Υπάρχει επίσημο έγγραφο που να αναφέρει τους άρχοντες του αγώνα?
Ποιός ήταν αλυτάρχης, τεχνικός έφορος, υπεύθυνος ασφαλείας κλπ?
Γιατί αν όχι, πάλι όλα τα τυχόν κακώς κείμενα βαραίνουν την λέσχη.
Τες πα, μάλλον κακώς ανακατεύομαι, καλή επιτυχία να έχετε και ελπίζω να τα καταφέρω και να τα πούμε από κοντά
Στην διάθεσή σας.
Ο Γιάννης έχει ένα δίκιο σε αυτό που λέει.
Το άρθρο 4.3.1 είναι αυτό που περιγράφει τις προδιαγραφές ασφαλείας που πρέπει να έχουν τα αυτοκίνητα. Όπως είπα και πριν, είμαι διχασμένος όσον αφορά το αν θα πρέπει να γίνονται εκπτώσεις στην ασφάλεια ωστόσο ακόμα και αν συμφωνήσουμε-συμφωνήσουν πως κάτι τέτοιο είναι δυνατόν, θα πρέπει να υπάρχει κάτι πιο επίσημο (κανονισμοί, παρατηρητής ή κάτι) το οποίο να περιγράφει σαφώς πότε μπορεί να γίνει αυτό και υπό ποιές προϋποθέσεις.
Δεν θα πρέπει δηλαδή να είναι στην διακριτική ευχέρεια οποιουδήποτε. Ή υπάρχει κανονισμός και εφαρμόζεται ή δεν υπάρχει και κάνουμε χαβαλέ μεταξύ μας. Ωστόσο αυτό γίνεται χωρίς την έγκριση της ΕΘΕΑ.
Αν για παράδειγμα γίνει ένα ατύχημα, τον μπελά σου θα βρείς εσύ που οργάνωσες αγώνα αλλά δεν εφάρμοσες τον κανονισμό ασφαλείας. Εκτός και αν έχεις γραπτώς την άδεια της ΕΘΕΑ αλλά και πάλι το "στοιχειώδη μέτρα ασφαλείας" δεν σε εξασφαλίζει... Φυσικά δεν αναφέρομαι επί προσωπικού.
Προσωπικά, δεν θέλω να δημιουργήσω οποιεσδήποτε προστριβές αλλά, δεν θα έβαζα την υπογραφή μου ως τεχνικός έφορος βασιζόμενος σε κανονισμούς που δεν είναι επίσημοι ή χωρίς την γραπτή και εξαιρετικά σαφή (έτσι ώστε να μην υπάρχει κανένα σκοτεινό σημείο) άδεια της ΕΘΕΑ.
Και πρόσεξε και ένα άλλο σκοτεινό σημείο.
Υπάρχει επίσημο έγγραφο που να αναφέρει τους άρχοντες του αγώνα?
Ποιός ήταν αλυτάρχης, τεχνικός έφορος, υπεύθυνος ασφαλείας κλπ?
Γιατί αν όχι, πάλι όλα τα τυχόν κακώς κείμενα βαραίνουν την λέσχη.
Τες πα, μάλλον κακώς ανακατεύομαι, καλή επιτυχία να έχετε και ελπίζω να τα καταφέρω και να τα πούμε από κοντά

Στην διάθεσή σας.
"Η σιωπή μας, μόνο με τον κατήγορό μας γίνεται σύμμαχος".
Από την άλλη όμως, "Όσο πιο αθόρυβος είσαι, τόσα περισσότερα ακούς".
Από την άλλη όμως, "Όσο πιο αθόρυβος είσαι, τόσα περισσότερα ακούς".
Re: Λεσχη 4χ4 Ευρίπου Φιλικο Trial Αλμυροποταμος
Νικόλα
δυστυχώς βαραίνουν όλους, γιατί ΟΛΟΙ ΘΑ ΠΛΗΡΩΣΟΥΜΕ ότι γίνει. Άλλοι με τον έναν, άλλοι με τον άλλο τρόπο.
Και αυτό ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΠΟΦΥΓΟΥΜΕ. Και αυτο επιτυγχάνεται μόνο όταν οι κανονισμοί είναι σαφείς, με σοβαρότητα, αίσθηση ευθύνης και πραγματικής ανάγκης γραμμένοι και πιστά εφαρμοσμένοι.
Γιατί δεν πρέπει να ξεχνάμε κάτι - διδαγμένοι και απο την περίπτωση της Ριτσώνας: η όποια ασφαλιστική εταιρία θα ψάξει να βρει που δεν εφαρμόστηκαν πιστά οι κανονισμοί για να αρνηθεί την όποια αποζημίωση. Άρα είναι καλύτερο να είναι "οικονομικότεροι" οι κανονισμοί, παρά να μην εφαρμόζονται γιατί "κοστίζουν".
δυστυχώς βαραίνουν όλους, γιατί ΟΛΟΙ ΘΑ ΠΛΗΡΩΣΟΥΜΕ ότι γίνει. Άλλοι με τον έναν, άλλοι με τον άλλο τρόπο.
Και αυτό ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΠΟΦΥΓΟΥΜΕ. Και αυτο επιτυγχάνεται μόνο όταν οι κανονισμοί είναι σαφείς, με σοβαρότητα, αίσθηση ευθύνης και πραγματικής ανάγκης γραμμένοι και πιστά εφαρμοσμένοι.
Γιατί δεν πρέπει να ξεχνάμε κάτι - διδαγμένοι και απο την περίπτωση της Ριτσώνας: η όποια ασφαλιστική εταιρία θα ψάξει να βρει που δεν εφαρμόστηκαν πιστά οι κανονισμοί για να αρνηθεί την όποια αποζημίωση. Άρα είναι καλύτερο να είναι "οικονομικότεροι" οι κανονισμοί, παρά να μην εφαρμόζονται γιατί "κοστίζουν".
-
- Posts: 42
- Joined: Mon Jul 20, 2009 16:43
Re: Λεσχη 4χ4 Ευρίπου Φιλικο Trial Αλμυροποταμος
φιλε νικολα μια τελευταια διευκρινηση τα μετρα ασφαλειας ηταν τα προβλεπομενα και οχι στοιχειωδη οπως κακως εγραψε ο φιλος μανος πιο πανω,τα αυτοκινητα δε ηταν απο τελειος νορμαλ καποια κατηγοριας κ1 εως και καποια κ2 που τρεχουν στο πρωταθλημα απλως γινανε δυο μικρες κατηγοριες για να υπαρχει αγωνας αλλα χωρις απροοπτα.
Re: Λεσχη 4χ4 Ευρίπου Φιλικο Trial Αλμυροποταμος
Αγαπητε Βαγελη
ο αγωνας σας αυτος καθαυτος οπως το λες απο τις φωτο που ειδα ηταν ωραιωτατος και οντως εφερε κοσμο.
Ο προσωπικός μου προβληματισμός δεν ειναι στις κατηγοριες και τον διαχωρισμο αυτων τοσο πολυ
( Κ0 με "σκουλαρικια"....) ή "γλυστρες" απο δω φτυαρια κι αλλα περιτά απο κει, SPOA, λαστιχα που εξεχουν ολοκληρα και απο τα προσθετα φτερα, αλλα ειπαμε οκ φιλικός ειναι ο οποιοσδηποτε θα εκανε "γαργαρα" πολλες τετοιες "λεπτομερειες" ειδικά σε τεχνικά - βελτιωσεων - θεματα..
Ο οποιος προβληματισμός ειναι στα θεματα ασφαλειας των αυτοκινητων των ιδιων ( ουτε καν του αγωνα γενικώς..)
Αλλα
Οβαλ ρολλμπαρ πρωτη φορα βλεπω κι ελπιζω να μην δω ποτε ως ΤΕ...
Ζωνες να τριβωνται πανω στο ρολμπαρ και να μην ειναι δεμενες εκει που πρεπει και ειδικά οταν.... ΥΠΑΡΧΕΙ το σημειο δεσιματος που πρεπει
συμετεχοντα αυτοκινητα χωρις πορτες ( ναι οκ και χωρις ρολλμπαρ το συγκεκριμενο, αλλα χωρις πορτες ακομα και σε ενα απλό πλαγιασμα υπηρχε θεμα κατι θα κρεμαγε απεξω με σιγουρο το σπασιμο
Ζωνη εργοστασιακη δεμενη πανω στο μαμα-αφτερμαρκετ ρολμπαρ ( αν θυμαμαι καλα ΔΕΝ ειναι εκει η βαση της κανονικά στα LR..)
ξαναλεω το προβλημα ΔΕΝ ειναι η λεσχη η οποια καλα εκανε και ρωτησε και το κυνηγησε. το θεμα ειναι πως δωθηκε η αδεια για τετοια κατασυρροη παραβαση των ιδιων των δικών της κανονισμών της ΕΘΕΑ.
και φαντασου ολα τα ανωτερω απο 10 φωτο..
Σεβομαι την παρακληση σου και το σταματαω εδω.
Καλο φιλικό τον Αυγουστο.
ο αγωνας σας αυτος καθαυτος οπως το λες απο τις φωτο που ειδα ηταν ωραιωτατος και οντως εφερε κοσμο.
Ο προσωπικός μου προβληματισμός δεν ειναι στις κατηγοριες και τον διαχωρισμο αυτων τοσο πολυ
( Κ0 με "σκουλαρικια"....) ή "γλυστρες" απο δω φτυαρια κι αλλα περιτά απο κει, SPOA, λαστιχα που εξεχουν ολοκληρα και απο τα προσθετα φτερα, αλλα ειπαμε οκ φιλικός ειναι ο οποιοσδηποτε θα εκανε "γαργαρα" πολλες τετοιες "λεπτομερειες" ειδικά σε τεχνικά - βελτιωσεων - θεματα..
Ο οποιος προβληματισμός ειναι στα θεματα ασφαλειας των αυτοκινητων των ιδιων ( ουτε καν του αγωνα γενικώς..)
Αλλα
Οβαλ ρολλμπαρ πρωτη φορα βλεπω κι ελπιζω να μην δω ποτε ως ΤΕ...
Ζωνες να τριβωνται πανω στο ρολμπαρ και να μην ειναι δεμενες εκει που πρεπει και ειδικά οταν.... ΥΠΑΡΧΕΙ το σημειο δεσιματος που πρεπει
συμετεχοντα αυτοκινητα χωρις πορτες ( ναι οκ και χωρις ρολλμπαρ το συγκεκριμενο, αλλα χωρις πορτες ακομα και σε ενα απλό πλαγιασμα υπηρχε θεμα κατι θα κρεμαγε απεξω με σιγουρο το σπασιμο
Ζωνη εργοστασιακη δεμενη πανω στο μαμα-αφτερμαρκετ ρολμπαρ ( αν θυμαμαι καλα ΔΕΝ ειναι εκει η βαση της κανονικά στα LR..)
ξαναλεω το προβλημα ΔΕΝ ειναι η λεσχη η οποια καλα εκανε και ρωτησε και το κυνηγησε. το θεμα ειναι πως δωθηκε η αδεια για τετοια κατασυρροη παραβαση των ιδιων των δικών της κανονισμών της ΕΘΕΑ.
και φαντασου ολα τα ανωτερω απο 10 φωτο..
Σεβομαι την παρακληση σου και το σταματαω εδω.
Καλο φιλικό τον Αυγουστο.
Last edited by Φωκίων on Thu Jul 08, 2010 15:46, edited 1 time in total.
Re: Λεσχη 4χ4 Ευρίπου Φιλικο Trial Αλμυροποταμος
Τωρα αυτο το εννοεις???vagelis sami wrote:τα μετρα ασφαλειας ηταν τα προβλεπομενα και οχι στοιχειωδη.
Re: Λεσχη 4χ4 Ευρίπου Φιλικο Trial Αλμυροποταμος
Γιάννης Αθανασίου wrote:Νικόλα
δυστυχώς βαραίνουν όλους, γιατί ΟΛΟΙ ΘΑ ΠΛΗΡΩΣΟΥΜΕ ότι γίνει. Άλλοι με τον έναν, άλλοι με τον άλλο τρόπο.
Και αυτό ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΠΟΦΥΓΟΥΜΕ. Και αυτο επιτυγχάνεται μόνο όταν οι κανονισμοί είναι σαφείς, με σοβαρότητα, αίσθηση ευθύνης και πραγματικής ανάγκης γραμμένοι και πιστά εφαρμοσμένοι.
Γιατί δεν πρέπει να ξεχνάμε κάτι - διδαγμένοι και απο την περίπτωση της Ριτσώνας: η όποια ασφαλιστική εταιρία θα ψάξει να βρει που δεν εφαρμόστηκαν πιστά οι κανονισμοί για να αρνηθεί την όποια αποζημίωση. Άρα είναι καλύτερο να είναι "οικονομικότεροι" οι κανονισμοί, παρά να μην εφαρμόζονται γιατί "κοστίζουν".
Κοίτα, σίγουρα είναι καλύτερα να είναι οικονομικότεροι παρά να μην εφαρμόζονται, ωστόσο υπάρχει και η λογική "αυτοί είναι και όποιος αντέχει..." που μερικές φορές την σκέφτομαι πολύ έντονα έστω και αν δεν αντέχω οικονομικά να την ακολουθήσω...
vagelis sami wrote: φιλε νικολα μια τελευταια διευκρινηση τα μετρα ασφαλειας ηταν τα προβλεπομενα και οχι στοιχειωδη οπως κακως εγραψε ο φιλος μανος πιο πανω,τα αυτοκινητα δε ηταν απο τελειος νορμαλ καποια κατηγοριας κ1 εως και καποια κ2 που τρεχουν στο πρωταθλημα απλως γινανε δυο μικρες κατηγοριες για να υπαρχει αγωνας αλλα χωρις απροοπτα.
Βαγγέλη μου δεν αναφέρομαι σε ασθενοφόρα ή πυροσβεστήρες αλλά στο θέμα την ύπαρξης roll bar στα ανοιχτά αυτοκίνητα, αυτό που περιγράφεται δηλαδή στο άρθρο 4.3.1 του γενικού κανονισμού. Και η αλήθεια είναι πως πολλά απο τα αυτοκίνητα που είδα στις φωτό δεν μπορούσαν να περάσουν ούτε καν από χαλαρό τεχνικό έλεγχο.
Λόγω έλλειψης roll bar και μόνο.
"Η σιωπή μας, μόνο με τον κατήγορό μας γίνεται σύμμαχος".
Από την άλλη όμως, "Όσο πιο αθόρυβος είσαι, τόσα περισσότερα ακούς".
Από την άλλη όμως, "Όσο πιο αθόρυβος είσαι, τόσα περισσότερα ακούς".
Re: Λεσχη 4χ4 Ευρίπου Φιλικο Trial Αλμυροποταμος
Φωκίων wrote:Τωρα αυτο το εννοεις???vagelis sami wrote:τα μετρα ασφαλειας ηταν τα προβλεπομενα και οχι στοιχειωδη.
Ρε φίλε, ο άνθρωπος μιλάει για τα μέτρα που πήρε η οργάνωση, ασθενοφόρα, πυροσβεστήρες, προσωπικό κλπ κλπ. όχι για τεχνικό έλεγχο...
Μην μπλέξουμε τα μπούτια μας...
"Η σιωπή μας, μόνο με τον κατήγορό μας γίνεται σύμμαχος".
Από την άλλη όμως, "Όσο πιο αθόρυβος είσαι, τόσα περισσότερα ακούς".
Από την άλλη όμως, "Όσο πιο αθόρυβος είσαι, τόσα περισσότερα ακούς".
Re: Λεσχη 4χ4 Ευρίπου Φιλικο Trial Αλμυροποταμος
Νικ sorry αλλα η αλληλουχια μηνηματων μανου και αλεκου δεν αναφερεται ατα του αγωνα αλλα στα των αυτοκινητων.
( Οπου κατ' εμε αναφερεται και ο Βαγγελης αφου χρησιμοποιει τις ιδιες λεξεις..)
( Οπου κατ' εμε αναφερεται και ο Βαγγελης αφου χρησιμοποιει τις ιδιες λεξεις..)