Η τριπλέτα της ασφάλειας είναι:
1. Ασφαλής σχεδίαση, με αποφυγή επικίνδυνων σημείων και γρήγορων σημείων, ιδίως στις ειδικές.
2. Έλεγχος της ταχύτητας των αγωνιζόμενων.
3. Μέτρα ασφαλείας στα αυτοκίνητα.
Και όλα αυτά βέβαια μόνο όταν η οργάνωση γνωρίζει ΠΟΥ ΑΚΡΙΒΩΣ βρίσκονται τα αυτοκίνητα.
Απο εκεί και πέρα, γιατροί, διασώστες, νοσοκομειακά και FIV είναι κατόπιν εορτής. Απαραίτητα, αλλά καλύτερα να είναι αχρείαστα. Και αχρείαστα είναι μόνο αν ισχύουν τα παραπάνω τρία σημεία.
Τα υπόλοιπα τα έχουμε πει.
ΑΓΩΝΕΣ ΚΑΙ ΜΕΤΡΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ
Re: ΑΓΩΝΕΣ ΚΑΙ ΜΕΤΡΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ
ΜΠΡΑΒΟΟΟΟ !!!!!!
Τώρα τελευταία άρχισε να πρυτανεύει η λογική , χαίρομαι ιδιαίτερα που αρχίσατε να κτίζετε και όχι να χαλάτε …..
Με βρίσκετε σύμφωνο με τις τελευταίες προτάσεις ….
Αλήθεια θα γίνει ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ και ΠΟΤΕ ;
Τώρα τελευταία άρχισε να πρυτανεύει η λογική , χαίρομαι ιδιαίτερα που αρχίσατε να κτίζετε και όχι να χαλάτε …..
Με βρίσκετε σύμφωνο με τις τελευταίες προτάσεις ….
Αλήθεια θα γίνει ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ και ΠΟΤΕ ;
Re: ΑΓΩΝΕΣ ΚΑΙ ΜΕΤΡΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ
Συγνώμη τώρα αλλά θα τρελαθώ!!
Οι αγώνες θέλουμε να έχουν ενδιαφέρον? Θέλουμε._
Άρα οι αγώνες θα πρέπει να ανεβάζουν την αδρεναλίνη, θα πρέπει να ζορίζουν τα πληρώματα να επιτύχουν ένα στόχο, σωστά? Σωστά._
Πώς θα το πετύχουμε αυτό?
Άποψή μου ή με το να έχουμε μία ΜΩΤ πρόκληση σε συνδυασμό με μία διαδρομή που χρειάζεται πλοήγηση, ή με πολύ δύσκολο τεραίν με εμπόδια λάσπες κλπ(άλλο παιχνίδι αυτό), ή με κάποιο παιχνίδι που δέ θα στηρίζεται στη ταχύτητα αλλά ίσως στη πλοήγηση και ευρηματικότητα!
Αν επιλέξουμε να συνεχίσουμε τους αγώνες με το τρόπο που το κάνουμε τώρα (με ΜΩΤ πρόκληση και πλοήγηση) θα πρέπει να κινούμαστε σε ρυθμούς αδρεναλίνης, δηλαδή γρήγορα, δηλαδή επικίνδυνα σωστά?
Άρα και συχνότερους ελέγχους και περισσότερα ΣΕΔ-ΣΕΧ να βάλετε πάλι τα πληρώματα αν δε θέλουμε να βαρεθούν θα πρέπει να κινούνται οριακά (γλυτώνουμε απο τον πύρκαβλο βέβαια και αυτό είναι πολύ σημαντικό).
Άρα ναι στα μέτρα που πρέπει να λάβει η οργάνωση για να ελέγξει την υπερβολή, αλλά με την επικυνδινότητα του αγώνα ώς αγώνα τί γίνεται?
Εκεί νομίζω οτι το μόνο είναι τα παθητικά μέτρα ασφάλειας, που επειδή δεν είναι δυνατό να εφαρμοστούν σε όλες τις κατηγορίες, είναι μονόδρομος η έντονη διαφοροποίηση τους σε πολλά (ΜΩΤ,Μέγιστη επιτρεπόμενη,Διαδρομή κα).
Εκτός αν δεν υπάρχει πρόβλημα όπως γίνονται οι αγώνες τώρα και με το να ελέγξουμε μόνο τη μέγιστη ταχύτητα και βάζοντας άλλα 20 ΣΕΔ-ΣΕΧ ωστε να μή μας βρουν μετά απο πέντε ώρες αλλά μετά απο δύο (σημαντικό μεν , αλλά εγώ στο χαντάκι θα είμαι με φλάτ οροφή είτε έτσι είτε αλλιώς) καλυπτόμεθα απο τα υπάρχοντα μέτρα ασφαλείας οπότε τζάμπα μιλάμε!
Οι αγώνες θέλουμε να έχουν ενδιαφέρον? Θέλουμε._
Άρα οι αγώνες θα πρέπει να ανεβάζουν την αδρεναλίνη, θα πρέπει να ζορίζουν τα πληρώματα να επιτύχουν ένα στόχο, σωστά? Σωστά._
Πώς θα το πετύχουμε αυτό?
Άποψή μου ή με το να έχουμε μία ΜΩΤ πρόκληση σε συνδυασμό με μία διαδρομή που χρειάζεται πλοήγηση, ή με πολύ δύσκολο τεραίν με εμπόδια λάσπες κλπ(άλλο παιχνίδι αυτό), ή με κάποιο παιχνίδι που δέ θα στηρίζεται στη ταχύτητα αλλά ίσως στη πλοήγηση και ευρηματικότητα!
Αν επιλέξουμε να συνεχίσουμε τους αγώνες με το τρόπο που το κάνουμε τώρα (με ΜΩΤ πρόκληση και πλοήγηση) θα πρέπει να κινούμαστε σε ρυθμούς αδρεναλίνης, δηλαδή γρήγορα, δηλαδή επικίνδυνα σωστά?
Άρα και συχνότερους ελέγχους και περισσότερα ΣΕΔ-ΣΕΧ να βάλετε πάλι τα πληρώματα αν δε θέλουμε να βαρεθούν θα πρέπει να κινούνται οριακά (γλυτώνουμε απο τον πύρκαβλο βέβαια και αυτό είναι πολύ σημαντικό).
Άρα ναι στα μέτρα που πρέπει να λάβει η οργάνωση για να ελέγξει την υπερβολή, αλλά με την επικυνδινότητα του αγώνα ώς αγώνα τί γίνεται?
Εκεί νομίζω οτι το μόνο είναι τα παθητικά μέτρα ασφάλειας, που επειδή δεν είναι δυνατό να εφαρμοστούν σε όλες τις κατηγορίες, είναι μονόδρομος η έντονη διαφοροποίηση τους σε πολλά (ΜΩΤ,Μέγιστη επιτρεπόμενη,Διαδρομή κα).
Εκτός αν δεν υπάρχει πρόβλημα όπως γίνονται οι αγώνες τώρα και με το να ελέγξουμε μόνο τη μέγιστη ταχύτητα και βάζοντας άλλα 20 ΣΕΔ-ΣΕΧ ωστε να μή μας βρουν μετά απο πέντε ώρες αλλά μετά απο δύο (σημαντικό μεν , αλλά εγώ στο χαντάκι θα είμαι με φλάτ οροφή είτε έτσι είτε αλλιώς) καλυπτόμεθα απο τα υπάρχοντα μέτρα ασφαλείας οπότε τζάμπα μιλάμε!
Last edited by stavrosd on Wed Jul 15, 2009 23:24, edited 1 time in total.
Δημητριάδης Σταύρος
Re: ΑΓΩΝΕΣ ΚΑΙ ΜΕΤΡΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ
Σταύρο
όλα μαζί παίζουν, ενεργητικά και παθητικά. Και σημαντικό ρόλο παίζει η μεγάλη απόσταση, το μεγάλο μήκος. Σε έναν αγώνα 100-150 χλμ. πας πιό γρήγορα "να προλάβεις". Σε έναν 700-1000 πρέπει να κρατάς δυνάμεις, οπότε προσέχεις λίγο παραπάνω. Αν βέβαια έχεις στοιχειώδη λογική. Πολλοί - και μιλάω και για μένα - δεν την έχουμε, δυστυχώς...
Και όσον αφορά την καυ...α, αυτό ακριβώς είναι το θέμα. Ότι δεν πρέπει να την κόψουμε, χωρίς όμως να κινδυνεύουμε. Οπότε, κάποια, αρκετή στην open. Λιγότερη στην normal και με περισσότερο έλεγχο. Στην ΙΔΙΑ σχεδόν διαδρομή.
όλα μαζί παίζουν, ενεργητικά και παθητικά. Και σημαντικό ρόλο παίζει η μεγάλη απόσταση, το μεγάλο μήκος. Σε έναν αγώνα 100-150 χλμ. πας πιό γρήγορα "να προλάβεις". Σε έναν 700-1000 πρέπει να κρατάς δυνάμεις, οπότε προσέχεις λίγο παραπάνω. Αν βέβαια έχεις στοιχειώδη λογική. Πολλοί - και μιλάω και για μένα - δεν την έχουμε, δυστυχώς...
Και όσον αφορά την καυ...α, αυτό ακριβώς είναι το θέμα. Ότι δεν πρέπει να την κόψουμε, χωρίς όμως να κινδυνεύουμε. Οπότε, κάποια, αρκετή στην open. Λιγότερη στην normal και με περισσότερο έλεγχο. Στην ΙΔΙΑ σχεδόν διαδρομή.
Re: ΑΓΩΝΕΣ ΚΑΙ ΜΕΤΡΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ
Η τοποθέτηση μου έχει να κάνει με τις δύο προτάσεις που μου φαίνονται ασυμβίβαστες με το ζητούμενο,
η μεν μια που λέει όλες οι κατηγορίες ίδια ΜΩΤ για να έχει ενδιαφέρον αλλά χωρίς κοινά μέτρα ασφαλείας (ασφάλεια οεο?)
και η άλλη με χαμηλώτερη ΜΩΤ στην ίδια διαδρομή και με τους ίδιους κανόνες(ευχαρίστηση οεο?)!
Αν έπρεπε να επιλέξω απο τα δύο μου κάθεται καλύτρα το δεύτερο σενάριο.
)
η μεν μια που λέει όλες οι κατηγορίες ίδια ΜΩΤ για να έχει ενδιαφέρον αλλά χωρίς κοινά μέτρα ασφαλείας (ασφάλεια οεο?)
και η άλλη με χαμηλώτερη ΜΩΤ στην ίδια διαδρομή και με τους ίδιους κανόνες(ευχαρίστηση οεο?)!
Αν έπρεπε να επιλέξω απο τα δύο μου κάθεται καλύτρα το δεύτερο σενάριο.
Οκ σε ένα αγώνα 100-150 χλμ πας τάπα για να προλάβεις αλλά και σε ένα αγώνα 700-100 χλμ η κουραση το κάνει εξίσου επικίνδυνο ίσως και περισσότερο(τουλάχιστον εγώ στα 24ωρα υπήρχαν διαστήματα που πήγαινα μηχανικα, πέρναγαν τα χλμ με διεκπερωτικό τρόποΤετρακίνηση Mag wrote:Σταύρο
όλα μαζί παίζουν, ενεργητικά και παθητικά. Και σημαντικό ρόλο παίζει η μεγάλη απόσταση, το μεγάλο μήκος. Σε έναν αγώνα 100-150 χλμ. πας πιό γρήγορα "να προλάβεις". Σε έναν 700-1000 πρέπει να κρατάς δυνάμεις, οπότε προσέχεις λίγο παραπάνω. Αν βέβαια έχεις στοιχειώδη λογική. Πολλοί - και μιλάω και για μένα - δεν την έχουμε, δυστυχώς...

Δημητριάδης Σταύρος
Re: ΑΓΩΝΕΣ ΚΑΙ ΜΕΤΡΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ
Friar, υπάρχει περιορισμός στις 40 σελίδες max. ανα θέμα???
Τι έγινε? Που χαθήκαν όλοι? Το λύσαμε το θέμα εεε?



Τι έγινε? Που χαθήκαν όλοι? Το λύσαμε το θέμα εεε?
Re: ΑΓΩΝΕΣ ΚΑΙ ΜΕΤΡΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ
Pet4x4 wrote:Friar, υπάρχει περιορισμός στις 40 σελίδες max. ανα θέμα???![]()
![]()
Τι έγινε? Που χαθήκαν όλοι? Το λύσαμε το θέμα εεε?



Τώρα χωρίς πλάκα Πέτρο εσυ έχει καταλάβει να έχουμε καταλήξει κάπου?
Πραγματικά έχω διαβάσει τρεις φορές τις προηγούμενες σελίδες μήπως και έχω χάσει κάτι?
Θα έχουμε κοινή ΜΩΤ ή όχι?
Θα έχουμε τα ίδια μέτρα ασφαλείας ή όχι?
Θα κάνουν όλες οι κατηγορίες την ίδια διαδρομή ή όχι?
Θα βαθμολογούνται με τον ίδιο τρόπο ή όχι?
Θα συμμετέχουν στο ίδιο έπαθλο, κύπελο, πρωτάθλημα ή όχι?
Είναι στο αέρα τουλάχιστον τρείς διαφορετικοί συνδυασμοί έχει επικρατήσει κάποιος και το έχω χάσει


Η ερώτηση μπορεί να φαίνεται χαζή αλλά είναι ειλικρινής μιας και πολλές φορες παρανοούνται τα γραφόμενα σε τέτοιους χώρους?


Δημητριάδης Σταύρος
- friar
- Posts: 2512
- Joined: Sun Jun 14, 2009 20:39
- Location: Οικία Περιγιάλι Παροικία www.to4x4.gr
- Contact:
Re: ΑΓΩΝΕΣ ΚΑΙ ΜΕΤΡΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ
Σιχαίνομαι να επαναλαμβάνομαιfriar στην σελίδα 35 wrote:aapo wrote:Και επαναλαμβάνω 33+ Σελίδες Λογια Λόγια Λόγια και κόντρες Αποτέλεσμα ποιόaapo wrote:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Λόγια , λογια λόγια. Αποτέλεσμα ποιό
![]()
Φωκίων wrote:Οπως ενας ΣΟΦΟΣ ανθρωπος μου ειπε καποτε " η ΕΛΠΑ για το μονο που καιγεται ειναι το ακροπολις και τα Ραλλυ. Για ολα τα αλλα δεν ασχολειται" κι ετσι λοιπον κανει κινησεις "αρπαχτες" βιαστικες δηλ. και χωρις να το πολυσκευτει για τυχον συνεπειες, απλά να μας "ξεφορτωθει" υιοθετώντας την αποψη οποιουδηποτε εχει λογο εκεινη την εποχη.
Ετσι λοιπόν ως deus ex machina θα εμφανισθεί αυτός που έχει λόγο αυτή τη εποχή και με το μαγικό του ραβδάκι θα λύσει τα θέματά μας.
Οψόμεθα εις Μεσογείων
και δε πα να λέμε εμείς
Μακάρι να βγώ ψεύτης
.
"C'est en voyant un moustique se poser sur ses testicules qu'on réalise qu' on ne peut pas régler tous les problèmes par la violence"...
Re: ΑΓΩΝΕΣ ΚΑΙ ΜΕΤΡΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ
Και ποιός είναι σε θέση να σου (μας) δώσει σίγουρες απαντήσεις στα παραπάνω ερωτήματα? Υπο ποία αρμοδιότητα?stavrosd wrote:Pet4x4 wrote:Friar, υπάρχει περιορισμός στις 40 σελίδες max. ανα θέμα???![]()
![]()
Τι έγινε? Που χαθήκαν όλοι? Το λύσαμε το θέμα εεε?![]()
![]()
![]()
Τώρα χωρίς πλάκα Πέτρο εσυ έχει καταλάβει να έχουμε καταλήξει κάπου?
Πραγματικά έχω διαβάσει τρεις φορές τις προηγούμενες σελίδες μήπως και έχω χάσει κάτι?
Θα έχουμε κοινή ΜΩΤ ή όχι?
Θα έχουμε τα ίδια μέτρα ασφαλείας ή όχι?
Θα κάνουν όλες οι κατηγορίες την ίδια διαδρομή ή όχι?
Θα βαθμολογούνται με τον ίδιο τρόπο ή όχι?
Θα συμμετέχουν στο ίδιο έπαθλο, κύπελο, πρωτάθλημα ή όχι?
Είναι στο αέρα τουλάχιστον τρείς διαφορετικοί συνδυασμοί έχει επικρατήσει κάποιος και το έχω χάσει![]()
?
Η ερώτηση μπορεί να φαίνεται χαζή αλλά είναι ειλικρινής μιας και πολλές φορες παρανοούνται τα γραφόμενα σε τέτοιους χώρους?![]()
Μία πολύ καλή αρχή, έγινε εδώ μέσα... τα θέματα έπεσαν στο τραπέζι και ακούστηκαν πολλές και διαφορετικές απόψεις απο όλους. Ακούστηκαν και απόψεις επι των απόψεων, οπώτε σχεδόν τα πάντα έχουν αναλυθεί στο έπακρο πιστεύω, αλλά δέν έχουν ληφθεί αποφάσεις!!!
Μήπως έφτασε η ώρα να γίνει μία ή και δύο συναντήσεις με όλους τους εμπλεκόμενους σε κάποιο ήσηχο χώρο, χωρίς την παρουσία περριτών ατόμων για να ξανασυζητηθούν κάποια θέματα και να ληφθούν αποφάσεις (- προτάσεις προς ΕΘΕΑ) για το 2010? Είναι απαραίτητο να ληφθούν αποφάσεις σύντομα!
Re: ΑΓΩΝΕΣ ΚΑΙ ΜΕΤΡΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ
Χμμμ!Pet4x4 wrote: Μία πολύ καλή αρχή, έγινε εδώ μέσα... τα θέματα έπεσαν στο τραπέζι και ακούστηκαν πολλές και διαφορετικές απόψεις απο όλους. Ακούστηκαν και απόψεις επι των απόψεων, οπώτε σχεδόν τα πάντα έχουν αναλυθεί στο έπακρο πιστεύω, αλλά δέν έχουν ληφθεί αποφάσεις!!!
Μήπως έφτασε η ώρα να γίνει μία ή και δύο συναντήσεις με όλους τους εμπλεκόμενους σε κάποιο ήσηχο χώρο, χωρίς την παρουσία περριτών ατόμων για να ξανασυζητηθούν κάποια θέματα και να ληφθούν αποφάσεις (- προτάσεις προς ΕΘΕΑ) για το 2010? Είναι απαραίτητο να ληφθούν αποφάσεις σύντομα!
Τώρα ανοίγεις και άλλο θέμα!
Θεωρητικά υπάρχουν αρμόδιοι αλλά...

Το να γίνει μια συνάντηση (τα λέγαμε και στο άλλο thread) έχει σαφώς νόημα και σκοπό, αλλά με όλους τους εμπλεκόμενους? Ποιοι είναι αυτοί και ποιος θα αποφασίσει ποιοι είναι περριτοί? Ποιός θα συγκαλέσει μία τέτοια συνάντηση?
Εδώ έχουμε γράψει σαράντα σελίδες και συμμετέχουν, σε αυτή την ελεύθερη και εύκολη "συνάντηση", με το ζόρι 10 άτομα?Αυτοί να συναντηθούμε?
Αυτά τα λέω γιατί αν το καλοσκεφτείς ,η όλη συζήτηση που έχει γίνει μέχρι τώρα δεν έχει καμία μορφή επίσημη και με ειδικό βάρος που θα μπορούσε να αποτελέσει δέσμευση για κανέναν (και αυτό είναι σωστό γιατί εδώ απλά εκφράζουμε απόψεις και σκέψεις) και φοβάμαι οτι αν πάμε έτσι σε μια δύο συναντήσεις, θα ξαναπέσουμε στη λούμπα του παρελθόντος που αντίστοιχες συναντήσεις καλώς η κακώς αμφισβητήθηκαν και αγνοήθηκαν (όπως φοβάται οτι θα ξανασυμβεί ο Στάθης)!
Οπότε οι της επιτροπής μιας και είναι οι πιο αρμόδιοι και με κάποιο ειδικό βάρος (δεν εννοώ τα κιλά μην αρπάζεστε

Αλλά γρήγοραααα!!
Δημητριάδης Σταύρος