Προτιμώ την πρόληψη από την καταστολή, δλδ να παρακολουθώ συνεχώς τους αγωνιζόμενους και όποιος παρεκτρέπεται ειδοποιήται αμέσως (κινητό του τηλέφωνο) από τηνγραμματεία, η αν δε απαντά στο επόμενο ΣΕΧ του κρατάνε το καρνέ.Γιάννης Αθανασίου wrote:Τα πολλά ΣΕΧ-ΣΕΔ, ας τα πούμε όπως θέλουμε, δεν είναι ουτοπία. Υπάρχει το σύστημα με τα "δαχτυλίδια" που εφαρμόστηκε στο Έβρος Trophy και δεν κοστίζει ιδιαίτερα ακριβά. Το "δαχτυλίδι" κρατάει τις πληροφορίες που παίρνει από ένα σταθερό ρολόι και στο τέλος του σκέλους είναι υπόθεση δευτερολέπτων να τα πάρει η οργάνωση.
Το κόστος είναι αρκετά χαμηλό. Θα σας ενημερώσω για το ακριβές ποσό.
ΑΓΩΝΕΣ ΚΑΙ ΜΕΤΡΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ
- friar
- Posts: 2512
- Joined: Sun Jun 14, 2009 20:39
- Location: Οικία Περιγιάλι Παροικία www.to4x4.gr
- Contact:
Re: ΑΓΩΝΕΣ ΚΑΙ ΜΕΤΡΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ
"C'est en voyant un moustique se poser sur ses testicules qu'on réalise qu' on ne peut pas régler tous les problèmes par la violence"...
Re: ΑΓΩΝΕΣ ΚΑΙ ΜΕΤΡΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ
Αν όμως έχουν τις ίδιες ΜΩΤ τότε γιατί να έχουν διαφορετικές προδιαγραφές ασφαλείας?aapo wrote:...
Αν θέλετε λοιπόν την γνώμη μου μέ απλές κουβέντες και αν συμφωνω με ωρισμένα που έχουν γραφτει μεχρι τώρα σας λέω τα εξής.
1.- Η ΜΩΤ πρέπει να κυμανθεί από 32 μέχρι 37 χλμ για όλες τις κατηγορίες ανεξαρτήτως κανονισμών ασφαλείας.
Και γιατί: Η χαμηλή κατω απο 32 αποθαρύνει την συμμετοχή και είναι βαρετή άσχετα αν μιλάμε για regularite ή όχι.
Και παράδειγμα : Πρίν απο 3 μέρες απο Λίμνη Πλαστήρα στα Αγναντα με 5 X-Trail 180 χλμ από Καζάρμα
Σχιζοκάραβο , Ανθηρο , Καλη Κώμη , Μεσοχώρα , Θεωδώριανα , Αγμαντα Moving Av. Sp. 23. ΚΑΙ ΣΑΣ ΒΕΒΑΙΩΝΩ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΕ ΑΓΩΝΑΣ ΜΕ ΤΕΤΟΙΟ ΡΥΘΜΟ.
...
6.-ΓΙΑ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΕΝΙΑΙΑ ΜΕΣΗ ΤΑΧΥΤΗΤΑ
Δημητριάδης Σταύρος
- friar
- Posts: 2512
- Joined: Sun Jun 14, 2009 20:39
- Location: Οικία Περιγιάλι Παροικία www.to4x4.gr
- Contact:
Re: ΑΓΩΝΕΣ ΚΑΙ ΜΕΤΡΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ
Χμμμ.aapo wrote: Η ΔΙΑΔΡΟΜΗ ΚΑΙ ΤΟ ROAD BOOK ΝΑ ΕΛΕΓΧΕΤΕ ΑΠΟ ΕΝΤΕΤΑΛΜΕΝΟ
ΕΚΠΡΟΣΩΠΟ ΤΗΣ ΕΘΕΑ .
Νέες θέσεις εργασίας????
"C'est en voyant un moustique se poser sur ses testicules qu'on réalise qu' on ne peut pas régler tous les problèmes par la violence"...
Re: ΑΓΩΝΕΣ ΚΑΙ ΜΕΤΡΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ
stavrosd wrote:Αν όμως έχουν τις ίδιες ΜΩΤ τότε γιατί να έχουν διαφορετικές προδιαγραφές ασφαλείας?aapo wrote:...
Αν θέλετε λοιπόν την γνώμη μου μέ απλές κουβέντες και αν συμφωνω με ωρισμένα που έχουν γραφτει μεχρι τώρα σας λέω τα εξής.
1.- Η ΜΩΤ πρέπει να κυμανθεί από 32 μέχρι 37 χλμ για όλες τις κατηγορίες ανεξαρτήτως κανονισμών ασφαλείας.
Και γιατί: Η χαμηλή κατω απο 32 αποθαρύνει την συμμετοχή και είναι βαρετή άσχετα αν μιλάμε για regularite ή όχι.
Και παράδειγμα : Πρίν απο 3 μέρες απο Λίμνη Πλαστήρα στα Αγναντα με 5 X-Trail 180 χλμ από Καζάρμα
Σχιζοκάραβο , Ανθηρο , Καλη Κώμη , Μεσοχώρα , Θεωδώριανα , Αγμαντα Moving Av. Sp. 23. ΚΑΙ ΣΑΣ ΒΕΒΑΙΩΝΩ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΕ ΑΓΩΝΑΣ ΜΕ ΤΕΤΟΙΟ ΡΥΘΜΟ.
...
6.-ΓΙΑ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΕΝΙΑΙΑ ΜΕΣΗ ΤΑΧΥΤΗΤΑ
Έλα μου ντε... Πολύ καλή ερώτηση.
Θα μπορούσε όμως να απαντηθεί αν ήταν διαφορετικές οι διαδρομές...
"Η σιωπή μας, μόνο με τον κατήγορό μας γίνεται σύμμαχος".
Από την άλλη όμως, "Όσο πιο αθόρυβος είσαι, τόσα περισσότερα ακούς".
Από την άλλη όμως, "Όσο πιο αθόρυβος είσαι, τόσα περισσότερα ακούς".
Re: ΑΓΩΝΕΣ ΚΑΙ ΜΕΤΡΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ
Προχειροδουλεια ετσι....Στο παρακάτω linκ δείτε την κατασκευή του roll cage του pajero με Fia specs.
http://www.youtube.com/watch?v=17_1gqOhF2k
Επειδή έζησα και ζώ μέρα πρός μέρα την κατασκευή θεωρώ πως για να γίνει σωστή δουλειά το κάθε αμάξι θέλει αντίστοιχη αντιμετώπιση και αυτο μεταφράζετε σε χρόνο και χρήμα.
Ετσι για να μην έχουμε ψευδαισθήσεις οτι είναι κάτι απλό.....
Μη ξεχνάτε πώς πρόκειται για την ζωή μας.







Ωραιο κλουβι!!
"With your mind power, your determination, your instinct, and the experience as well, you can fly very high..." Ayrton Senna
-
- Posts: 15
- Joined: Wed Jun 17, 2009 13:46
Re: ΑΓΩΝΕΣ ΚΑΙ ΜΕΤΡΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ
gvp wrote:Προχειροδουλεια ετσι....Στο παρακάτω linκ δείτε την κατασκευή του roll cage του pajero με Fia specs.
http://www.youtube.com/watch?v=17_1gqOhF2k
Επειδή έζησα και ζώ μέρα πρός μέρα την κατασκευή θεωρώ πως για να γίνει σωστή δουλειά το κάθε αμάξι θέλει αντίστοιχη αντιμετώπιση και αυτο μεταφράζετε σε χρόνο και χρήμα.
Ετσι για να μην έχουμε ψευδαισθήσεις οτι είναι κάτι απλό.....
Μη ξεχνάτε πώς πρόκειται για την ζωή μας.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
!!!
Ωραιο κλουβι!!
Thanks!
Re: ΑΓΩΝΕΣ ΚΑΙ ΜΕΤΡΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ
Ο βαθμός δυσκολίας άρα και ενδιαφέροντος εξαρτάτε απο τη διαδρομή.Nicolas wrote:
Έλα μου ντε... Πολύ καλή ερώτηση.
Θα μπορούσε όμως να απαντηθεί αν ήταν διαφορετικές οι διαδρομές...
Άρα ανάλογα με τη διαδρομή η 32 ΜΩΤ μπορεί να είναι πιο βαρετη απο μια αλλη διαδρομή που θα έχει ΜΩΤ 25 .
Αν το παιχνίδι μείνει ίδιο και στις δύο κατηγορίες τότε συμφωνώ οτι για να έχει ενδιαφέρον θα πρέπει να έχουν κοινή MΩΤ σε κοινή διαδρομή δηλαδή τον ίδιο βαθμό δυσκολίας άρα και την ίδια επικινδυνότητα!
Δημητριάδης Σταύρος
Re: ΑΓΩΝΕΣ ΚΑΙ ΜΕΤΡΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ
Από την στιγμή που βάζεις νουμερα και μετρα ο χρόνος ΥΠΑΡΧΕΙ επικυνδυνότητα. Αυτό δεν αλλάζει.
Νικητής ειναι ΕΝΑΣ οι άλλοι όλοι είναι νικητες κλάσεων ,κατηγοριών, ομάδων ή οπως αλλοιώς θέλετε να τους ονομάσετε.
Αλήθεια πιστεύει κανεις οτι οι συμμετέχοντες στην entry κινδυνεύουν λιγότερο. ΓΕΛΙΕΣΤΑΙ.
Σχετικά με την επιθεώρηση της διαδρομής:
Μόνο ο Atlasteam, Ατταρτ, Νικος Μανώλης ,Τεχλικίδης, Ραπτόπουλος , Ανδρόνικος γνωρίζουν οτι τους μεγαλύτερους αγώνες τους οργάνωνε ο Pino Nati και επιθεωρούσε Φερτάκης . Και ΑΡΓΌΤΕΡΑ τους διεθνής αγώνες της Εκάλης επιθεωρούσε ο υπευθυνος της επιτροπής 4χ4 της FIA Cubernante. O κύριος αυτός μας άλλαξε πολλες φορές διαδρομές και ειδικές.
Μάλιστα μας απέριψε εναν ολόκληρο αγώνα που είχαμε σχεδιάσει στην Πελλοπόνησο με κέντρο τον Λόγγο. Και η αλλαγή αυτή ήταν η αιτία που ξανασχεδιάστικε εκ νέου ο αγώνας σε άλλη περιοχή με μήκος 1000χλμ.
Αρα κατα κύριο λόγο η επιλογή της διαδρομής εχει πρωτευοντα ρόλλο.
ΑΣ ΞΕΚΙΝΗΣΟΥΜΕ ΛΟΙΠΟΝ ΑΠΟ ΤΑ ΕΥΚΟΛΑ ΚΑΙ ΣΙΓΑ ΣΙΓΑ ΑΣ ΜΠΟΥΜΕ ΣΤΑ ΒΑΘΕΙΑ.
Μιλάμε μόνο για τους αγώνες σε ανοικτό δρόμο. Και για τα Trial εχω την ίδια γνώμη.
Αρτα , Γιάννενα , Ιεράπετρα , Ατταρτ . Δύσκολοι αγώνες με σχεδόν μηδενικούς κινδύνους.
Νικητής ειναι ΕΝΑΣ οι άλλοι όλοι είναι νικητες κλάσεων ,κατηγοριών, ομάδων ή οπως αλλοιώς θέλετε να τους ονομάσετε.
Αλήθεια πιστεύει κανεις οτι οι συμμετέχοντες στην entry κινδυνεύουν λιγότερο. ΓΕΛΙΕΣΤΑΙ.
Σχετικά με την επιθεώρηση της διαδρομής:
Μόνο ο Atlasteam, Ατταρτ, Νικος Μανώλης ,Τεχλικίδης, Ραπτόπουλος , Ανδρόνικος γνωρίζουν οτι τους μεγαλύτερους αγώνες τους οργάνωνε ο Pino Nati και επιθεωρούσε Φερτάκης . Και ΑΡΓΌΤΕΡΑ τους διεθνής αγώνες της Εκάλης επιθεωρούσε ο υπευθυνος της επιτροπής 4χ4 της FIA Cubernante. O κύριος αυτός μας άλλαξε πολλες φορές διαδρομές και ειδικές.
Μάλιστα μας απέριψε εναν ολόκληρο αγώνα που είχαμε σχεδιάσει στην Πελλοπόνησο με κέντρο τον Λόγγο. Και η αλλαγή αυτή ήταν η αιτία που ξανασχεδιάστικε εκ νέου ο αγώνας σε άλλη περιοχή με μήκος 1000χλμ.
Αρα κατα κύριο λόγο η επιλογή της διαδρομής εχει πρωτευοντα ρόλλο.
ΑΣ ΞΕΚΙΝΗΣΟΥΜΕ ΛΟΙΠΟΝ ΑΠΟ ΤΑ ΕΥΚΟΛΑ ΚΑΙ ΣΙΓΑ ΣΙΓΑ ΑΣ ΜΠΟΥΜΕ ΣΤΑ ΒΑΘΕΙΑ.
Μιλάμε μόνο για τους αγώνες σε ανοικτό δρόμο. Και για τα Trial εχω την ίδια γνώμη.
Αρτα , Γιάννενα , Ιεράπετρα , Ατταρτ . Δύσκολοι αγώνες με σχεδόν μηδενικούς κινδύνους.
Re: ΑΓΩΝΕΣ ΚΑΙ ΜΕΤΡΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ
Όχι, γιαυτό μιλάμε για μέιωση ΜΩΤ ή άλλες διαρομές, διαφοροποιημενο πιχνιδι κλπ.aapo wrote:Από την στιγμή που βάζεις νουμερα και μετρα ο χρόνος ΥΠΑΡΧΕΙ επικυνδυνότητα. Αυτό δεν αλλάζει.
Νικητής ειναι ΕΝΑΣ οι άλλοι όλοι είναι νικητες κλάσεων ,κατηγοριών, ομάδων ή οπως αλλοιώς θέλετε να τους ονομάσετε.
Αλήθεια πιστεύει κανεις οτι οι συμμετέχοντες στην entry κινδυνεύουν λιγότερο. ΓΕΛΙΕΣΤΑΙ.
Δηλαδή εσύ προτείνεις τα ίδια μέτρα ασφαλείας σε όλες τις κατηγορίες?
Δημητριάδης Σταύρος
Re: ΑΓΩΝΕΣ ΚΑΙ ΜΕΤΡΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ
Δεν ανέφερα τίποτα για κοινά μέτρα αασφαλείας. Αρχίζω πρώτα απο οργάνωση ασφαλών αγώνων και στη συνέχεια βλέπουμε.
Σωστη επιλογή διαδρομής, τοποθέτηση ΣΕΧ και ΣΕΔ σε σωστά σημεία, Οχι μεγάλες απλές. Απομάκρυνση των αγωνιζομένων που υπερεβησαν την επιτρεπόμενη στον κανονισμό προπορία ΑΜΕΣΑ και ΟΧΙ στο στο τελος του σκέλους.
Και οτι άλλο κριθει απαραίτητο.
Τα μέτρα ασφαλείας είναι άλλο κεφάλαιο. Αλήθεια πιτεύεις οτι αν δεν βελτιωθούν πρώτα οι αγώνες μπορούμε να αρχίσουμε τέτοια συζήτηση.
Πρός ΘΕΟΥ ΜΗΝ ΠΙΣΤΕΨΕΤΕ ΟΤΙ ΕΙΜΑΙ ΕΝΑΝΤΙΩΝ
Σέ έναν ανασφαλή αγώνα δεν σε σωζει τίποτα.
Σωστη επιλογή διαδρομής, τοποθέτηση ΣΕΧ και ΣΕΔ σε σωστά σημεία, Οχι μεγάλες απλές. Απομάκρυνση των αγωνιζομένων που υπερεβησαν την επιτρεπόμενη στον κανονισμό προπορία ΑΜΕΣΑ και ΟΧΙ στο στο τελος του σκέλους.
Και οτι άλλο κριθει απαραίτητο.
Τα μέτρα ασφαλείας είναι άλλο κεφάλαιο. Αλήθεια πιτεύεις οτι αν δεν βελτιωθούν πρώτα οι αγώνες μπορούμε να αρχίσουμε τέτοια συζήτηση.
Πρός ΘΕΟΥ ΜΗΝ ΠΙΣΤΕΨΕΤΕ ΟΤΙ ΕΙΜΑΙ ΕΝΑΝΤΙΩΝ
Σέ έναν ανασφαλή αγώνα δεν σε σωζει τίποτα.