ΑΓΩΝΕΣ ΚΑΙ ΜΕΤΡΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ

Φωκίων

Re: ΑΓΩΝΕΣ ΚΑΙ ΜΕΤΡΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ

Post by Φωκίων »

GPS με καταγραφη??? Οπως Μελετης στις μηχανες???
Φωκίων

Re: ΑΓΩΝΕΣ ΚΑΙ ΜΕΤΡΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ

Post by Φωκίων »

Με πολλά ΣΕΧ ετσι ωστε οτι εχει χαθει απο χρονο να καταγραφει, και να μην εχει νοημα η τρεχαλα να καλυφθει η χασουρα????
και ειδικά πριν απο φλαταδουρες??
( περαν βεβαια της οποιας καμπανας για υπερβαση οριου συληφθει απο τα ρανταρ)
Φωκίων

Re: ΑΓΩΝΕΣ ΚΑΙ ΜΕΤΡΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ

Post by Φωκίων »

Χωρις βεβαια να αναιρουνται τα οποια μετρα ασφαλειας συμφωνηθουν
Γιάννης Αθανασίου

Re: ΑΓΩΝΕΣ ΚΑΙ ΜΕΤΡΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ

Post by Γιάννης Αθανασίου »

Θα πρέπει να τα λέμε συχνά γιατί γράφονται πολλά και ξεχνιούνται:

1. Ελεγχος ταχύτητας με ραντάρ, κρυφά ΣΕΔ και GPS.
2. Αυστηρές ποινές στους παραβάτες. Μέχρι και αποκλεισμός/
3. H Normal έχει regularity, η Entry δεν έχει.

Αυτή είναι η πρόταση.

Τώρα όσον αφορά την επικινδυνότητα των roll cage σε καθημερινή χρήση. Αν δεν είναι επικίνδυνα, γιατί υποχρεώνουμε όσους έχουν στα αυτοκίνητά τους να φοράνε κράνος σε όλη τη διάρκεια του αγώνα; Γιατί λέμε πως το roll cage θέλει απαραίτητα ζώνες 4 σημείων και bucket; Έτσι απλά για να παίζουμε με τους αγωνιζόμενους; Δε νομίζω. Είναι επικίνδυνο αν μέσα στο αυτοκίνητο κουβαλάμε παιδιά ή ενήλικες χωρίς άλλα μέτρα ασφαλείας.

Και για να γίνω πιό σαφής: αν μεταποιήσουμε το ταμπλό για να χωράει το roll cage, με τους αερόσακους τί θα γίνει; Με τους πλευρικούς αερόσακους τί θα γίνει; Ποιός εγγυάται ότι θα δουλέψουν σωστά και με ασφάλεια; Σε όλα τα αγωνιστικά οι αερόσακοι είναι απενεργοποιημένοι - βγαλμένοι. Είναι αυτό σωστό για χρήση στο δρόμο;

Και επειδή μαντεύω την ερώτηση του Σπύρου, αν διαβάσετε τους νέους κανονισμούς που ψήφισε η επιτροπή και καταργήθηκαν εν μία νυχτί, στη normal δεν επιτρέπεται η αλλαγή του εμπρός προφυλακτήρα, ακριβώς για να μην αλλιώνονται τα χαρακτηριστικά κρούσης του εμπρός μέρους που ενεργοποιούν τους αερόσακους.
GENERAL LEE

Re: ΑΓΩΝΕΣ ΚΑΙ ΜΕΤΡΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ

Post by GENERAL LEE »

Όπως ο Ελληνάρας μηχανόβιος καβαλάει την Haybusa του , με την σαγιονάρα την βερμούδα και το ray-ban , έτσι και η δική μας φυλή αυτή των Ελληνάρων τετρακινήτων , γουστάρει να τρέχει αγώνες με βγαλμένες τις πόρτες με την κρανούμπα από την βέσπα ( αν του δινόταν η ευκαιρία σιγά μην την έβαζε ) με το κοντέρ του ποδηλάτου για οδόμετρο και με δανεικό τον πυροσβεστήρα από την είσοδο της πολυκατοικίας , αρκεί το subwoofer και η touch TFT να δουλεύουν σωστά ….Όλα για όλα λοιπόν για μια κούπα στο σκρίνιο και μια καλή φωτογραφία !!! 8-) 8-) 8-)
<<Ξέρω τα όρια μου και δεν τα ξεπερνώ >> είναι η γνωστή ατάκα !!! :shock:

Εσείς κύριοι οργανοεμλεκομενοαρχαιοεπιτροπαδες τι κάνετε για αυτό ???

Το θέμα είναι να δημιουργήσετε παιδεία στους αγώνες και όχι να διώξετε τους ελάχιστους που έχουν απομείνει ….Ήδη στα <<πηγαδάκια >> ακούω ανθρώπους να δυσανασχετούν . Όχι φυσικά με τα αναμενόμενα νέα μέτρα , αλλά με τον τρόπο σας !!!
Panos Konstantakos
Posts: 16
Joined: Tue Jun 16, 2009 17:04

Re: ΑΓΩΝΕΣ ΚΑΙ ΜΕΤΡΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ

Post by Panos Konstantakos »

'Οχι απλώς κρυφά ΣΕΔ, (δηλαδή Σημεία Ελένχου Διέλευσης) κρυφά και πολλά ΣΕΧ (δηλαδή Σημεία Ελένχου Χρόνου) για να επιμερίζεται ο αγώνας σε πολλά μικρά κομμάτια και να βγαίνουν οι επιμέρους ταχύτητες αξιόπιστα και με ασφάλεια.

Έτσι ούτε GPS απαιτούνται, ούτε ραντάρ, μόνο καταγραφικά χρόνου φτηνά και εύκολα ...

Ένα ακόμα πλεονέκτημα είναι ότι με πολλά ΣΕΧ γίνεται αντιληπτό έγκαιρα και ουσιαστικά περιορίζεται το ψάξιμο κάποιου "χαμένου" αυτοκινήτου σε μικρότερο χρονικό και χιλιομετρικό παράθυρο, πραγμα ιδιαίτερα σημαντικό ειδικά αν έχει γίνει η στραβή ...
Pet4x4
Posts: 218
Joined: Tue Jun 16, 2009 23:31

Re: ΑΓΩΝΕΣ ΚΑΙ ΜΕΤΡΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ

Post by Pet4x4 »

aapo wrote:
aapo wrote::!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: Λόγια , λογια λόγια. Αποτέλεσμα ποιό :?: :?:

Και επαναλαμβάνω 33+ Σελίδες Λογια Λόγια Λόγια και κόντρες Αποτέλεσμα ποιό :?: :?:

Αλέκο, το είχα ξαναγράψει και στήν αρχή.... άν αυτά είναι το μόνο που έχεις να πείς για αυτό το τόσο σοβαρό θέμα, πραγματικά λυπάμαι!!! Κάτσε αναπαυτικά στην καρέκλα του υπολογιστή σου, και σπάσε πλάκα με τους μ@λ@κες που προσπαθούν να λύσουν ένα πρόβλημα που έπρεπε να είχε λυθεί απο χρόνια. Και όταν αυτοί επιτέλους καταφέρουν να συμφωνίσουν σε 5 προτάσεις, τότε θα σε περιμένουμε να βγείς και να γράψεις οτι διαφωνείς με όλα και σαν μέλος της επιτροπής (καλός ή κακός) τα καταψηφίζεις! :twisted: :twisted: :twisted: Αφού δέν έχεις την διάθεση να βοηθήσεις, γιατί είσαι στην επιτροπή???


Υ.Γ. Sorry, δέν κρατήθηκα...
Pet4x4
Posts: 218
Joined: Tue Jun 16, 2009 23:31

Re: ΑΓΩΝΕΣ ΚΑΙ ΜΕΤΡΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ

Post by Pet4x4 »

Ωραία.... λοιπόν, καλά πάμε! Αρχίζει να βγαίνει μια άκρη στα μέτρα ασφαλείας... Στην Κ3 και στήν Οpen υποχρεωτικά Roll Cage! Φαίνεται να συμφωνούνε όλοι! Eίναι γνωστό και απο το 2008 άλλωστε,αλλά και για όσους το ακούνε πρώτη φορά, έχουν μπροστα 5 - 6 μήνες να ετοιμαστούνε, χρόνος αρκετός.

Για την Κ2 και την Νοrmal, υπάρχει προβληματισμός... Roll Cage ή οχι? Οι πιο σκληροπυρηνικοί υποστηρικτές της ασφάλειας θέλουν Roll Cage σε όλα. Αυτοί που βλέπουν και λίγο πιο μακριά διακρίνουν προβλήματα στον ορίζοντα, έλειψη συμετοχών και αποστοφή του κόσμου απο το σπορ.
Ύπάρχουν όμως και το γκρί! Όχι μόνο το άσπρο και το μαύρο. Και όπου γκρί βάλτε Roll bar. To κόστος, ελάχιστο, περίπου 300 ευρώ, και υπάρχει και η δυνατότητα εγκατάστασης και απεγκατάστασης (αποσπόμενο) , οπότε δέν δημιουργείται το πρόβλημα της νομιμότητας και της ασφάλειας στον δρόμο. Το Roll Bar δεν είναι ακριβός πάνω απο τα κεφάλια του πληρώματος αλλά πίσω απο αυτά, οπώτε δέν χρειάζονται και κράνοι... ενώ παράλληλα προσφέρουν αρκετή ασφάλεια στην περίπτωση ανάτροπής. (Κράνοι με ληγμένη ή χωρίς homologation θα μπορούσαν να είναι υποχρεωτικά για τις ειδικές, εσείς ξέρετε καλήτερα) Κατά την απεγκατάσταση απο το όχημα το Roll Bar θα αφήνει σίγουρα κάποιες τρύπες στο πάτωμα οι οποίες όμως φαντάζομαι πώς δέν θα είναι και ιδιέτερο πρόβλημα να καλυφθούν με λίγο σιλικόνη μέχρι την επόμενη φορά και μόλις ξανακάτσει η μοκέτα στην θέση της δέν θα φαίνετε απολύτος τίποτα! Ακόμα και να πωληθεί το όχημα, δύσκολα θα καταλάβει κανείς κάτι.
Οπώτε Roll Bar, προαιρετικά ζώνες και καθήσματα, σύν τους αερόσακους (όσα έχουν), πιστέυω πως είναι μία καλή αρχή για την ασφάλεια της Νοrmal και της Κ2. Εσείς τι λέτε?
User avatar
stavrosd
Posts: 690
Joined: Thu Jun 18, 2009 11:47

Re: ΑΓΩΝΕΣ ΚΑΙ ΜΕΤΡΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ

Post by stavrosd »

Να ανακεφαλαιώσω και εγώ τη θέση μου ώς εχει μέχρι τώρα (είμαι πάντα ανοικτός σε καλύτερες προτάσεις :D )
Για την Open:
1ον Είμαι και εγώ υπέρ του Roll gage σε Open (για τα τριαλ δεν έχω άποψη εμπεριστατωμένη αλλά νομίζω και στη κ2)με τα παρελκόμενα(καθίσματα, Ζώνες) αλλά για το 2010 ως εκεί!.
2ον Περιορισμό της μέγιστης σε ένα επίπεδο της τάξης των 90 με 100χλμ.
Για τη Normal:
1ον Δεν είμαι υπέρ του roll bar στη Normal (εδώ τόσο καιρό οι της Open και δε βάζανε, θα πείσουμε τους επισκέπτες της Normal).
2ον Είμαι υπέρ της υποχρεωτικής χρήσης κράνους σε όλη τη διάρκεια του αγώνα (ίσχύει και για την Open βέβαια και με μεγαλύτερα διαλείμματα για τους 350+ χλμ ;) ).
3ον Είμαι υπέρ της δραστικής αλλαγής της ΜΩΤ προς τα κάτω και με μέγιστη ταχύτητα όχι πάνω απο 80 χλμ (μπορεί να λέω και πολλά!).
Και για τις δύο:
Δεν είμαι υπέρ της κοινής βαθμολόγησης των δύο κατηγοριών αφου πιστεύω οτι οι δύο κατηγορίες πρέπει να διαφοροποιηθούν πολυ στο τρόπο που θα μετράει το παιχνίδι ώστε οι της Normal και χαμηλή ΜΩΤ να έχουν και να μή βαριούνται.
Εννοείτε οτι όποια επιπλέον μέτρα ασφαλείας θα πρέπει να είναι ευπρόσδεκτα και δε θα πρέπει να καθορίζει αν θα αναίβει κάποιος κατηγορία εε?

Αυτά.. :D
Δημητριάδης Σταύρος
User avatar
friar
Posts: 2512
Joined: Sun Jun 14, 2009 20:39
Location: Οικία Περιγιάλι Παροικία www.to4x4.gr
Contact:

Re: ΑΓΩΝΕΣ ΚΑΙ ΜΕΤΡΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ

Post by friar »

Panos Konstantakos wrote:Ένα ακόμα πλεονέκτημα είναι ότι με πολλά ΣΕΧ γίνεται αντιληπτό έγκαιρα και ουσιαστικά περιορίζεται το ψάξιμο κάποιου "χαμένου" αυτοκινήτου σε μικρότερο χρονικό και χιλιομετρικό παράθυρο, πραγμα ιδιαίτερα σημαντικό ειδικά αν έχει γίνει η στραβή ...
Γνωστή η συνταγή. Τα υλικά μας λείπουν.
"C'est en voyant un moustique se poser sur ses testicules qu'on réalise qu' on ne peut pas régler tous les problèmes par la violence"...
Post Reply

Return to “Αγώνες 4Χ4”