Ιδρυτική συνάντηση Ομοσπονδίας 4Χ4
Ιδρυτική συνάντηση Ομοσπονδίας 4Χ4
Στη συνάντηση της Θεσσαλονίκης παραβρέθηκαν 14 σύλλογοι 4Χ4. Άλλοι 8 σύλλογοι 4Χ4 εκδήλωσαν γραπτώς την απόφαση των διοικητικών τους συμβουλίων να συμμετάσχουν στην Ελληνική Ομοσπονδία Τετρακίνητων Αθλημάτων.
Στην ψηφοφορία που έγινε κατά τη διάρκεια της συνέλευσης, 11 σύλλογοι ψήφισαν υπέρ της ίδρυσης της ομοσπονδίας, 2 σύλλογοι ψήφισαν λευκό και 1 σύλλογος ψήφισε όχι στην ίδρυση της ομοσπονδίας. Έτσι με απόλυτη πλειοψηφία και χωρίς να χρειαστεί η καταμέτρηση των ψήφων των απόντων 8 συλλόγων, λήφθηκε η απόφαση να ξεκινήσουν οι διαδικασίες ίδρυσης της ομοσπονδίας.
Η ομοσπονδία, μετά από ομόφωνη γνώμη των παρόντων, θα έχει σαν έδρα την Κομοτηνή, σε χώρο που εξασφάλισε η Λέσχη 4Χ4 Κομοτηνής και πρόσφερε δωρεάν ο δήμος της πόλης. Η κατάθεση του καταστατικού θα γίνει στο πρωτοδικείο της πόλης από το δικηγόρο Χατζηπέμου Χρήστο.
Οι παρόντες ψήφισαν ομόφωνα σαν συντονιστική επιτροπή τους:
Γώγου Θωμά (Actyon Off Road Team)
Πολυδεύκη Πατακόια (Λέσχη 4Χ4 Γρεβενών)
Βαγενά Θωμά (Λέσχη 4Χ4 Κόνιτσας)
Σιδέρη Παναγιώτη (Αρτεμις)
Αθανασίου Γιάννη (Ιχνηλάτης)
Σαν ιδρυτικά μέλη της Ελληνικής Ομοσπονδίας Τετρακίνητων Αθλημάτων αυτή τη στιγμή αναφέρονται οι σύλλογοι
4Χ4 Club Λάρισας
Action Off Road Club
Jeep Club
Off Road Club Καβάλας
Αρτεμις
Αττική Λέσχη Τετρακινησης
Ιχνηλάτης
ΛΕ.ΤΕ.Ξάνθης
Λέσχη 4WD Περιστερίου
Λέσχη 4Χ4 Άρτας
Λέσχη 4Χ4 Γρεβενών
Λέσχη 4Χ4 Θεσπρωτίας
Λέσχη 4Χ4 Κομοτηνής
Λέσχη 4Χ4 Κόνιτσας
Λέσχη 4Χ4 Κω
Λέσχη 4Χ4 Σερρών
Λέσχη 4Χ4 Χανίων
Λέσχη Αυτοκινήτου 4Χ4 LOXA Σουφλίου
Λέσχη Τετρακίνησης Λέσβου
Π.Α.ΛΕ.Αμαλιάδας 4Χ4
Σ.ΤΕ.Μαγνησίας
Σύλλογος Τετρακίνησης Κέρκυρας
Η λίστα θα παραμείνει ανοιχτή μέχρι το τέλος Ιουνίου, οπότε και θα κατατεθεί στο πρωτοδικείο Κομοτηνής.
Στην ψηφοφορία που έγινε κατά τη διάρκεια της συνέλευσης, 11 σύλλογοι ψήφισαν υπέρ της ίδρυσης της ομοσπονδίας, 2 σύλλογοι ψήφισαν λευκό και 1 σύλλογος ψήφισε όχι στην ίδρυση της ομοσπονδίας. Έτσι με απόλυτη πλειοψηφία και χωρίς να χρειαστεί η καταμέτρηση των ψήφων των απόντων 8 συλλόγων, λήφθηκε η απόφαση να ξεκινήσουν οι διαδικασίες ίδρυσης της ομοσπονδίας.
Η ομοσπονδία, μετά από ομόφωνη γνώμη των παρόντων, θα έχει σαν έδρα την Κομοτηνή, σε χώρο που εξασφάλισε η Λέσχη 4Χ4 Κομοτηνής και πρόσφερε δωρεάν ο δήμος της πόλης. Η κατάθεση του καταστατικού θα γίνει στο πρωτοδικείο της πόλης από το δικηγόρο Χατζηπέμου Χρήστο.
Οι παρόντες ψήφισαν ομόφωνα σαν συντονιστική επιτροπή τους:
Γώγου Θωμά (Actyon Off Road Team)
Πολυδεύκη Πατακόια (Λέσχη 4Χ4 Γρεβενών)
Βαγενά Θωμά (Λέσχη 4Χ4 Κόνιτσας)
Σιδέρη Παναγιώτη (Αρτεμις)
Αθανασίου Γιάννη (Ιχνηλάτης)
Σαν ιδρυτικά μέλη της Ελληνικής Ομοσπονδίας Τετρακίνητων Αθλημάτων αυτή τη στιγμή αναφέρονται οι σύλλογοι
4Χ4 Club Λάρισας
Action Off Road Club
Jeep Club
Off Road Club Καβάλας
Αρτεμις
Αττική Λέσχη Τετρακινησης
Ιχνηλάτης
ΛΕ.ΤΕ.Ξάνθης
Λέσχη 4WD Περιστερίου
Λέσχη 4Χ4 Άρτας
Λέσχη 4Χ4 Γρεβενών
Λέσχη 4Χ4 Θεσπρωτίας
Λέσχη 4Χ4 Κομοτηνής
Λέσχη 4Χ4 Κόνιτσας
Λέσχη 4Χ4 Κω
Λέσχη 4Χ4 Σερρών
Λέσχη 4Χ4 Χανίων
Λέσχη Αυτοκινήτου 4Χ4 LOXA Σουφλίου
Λέσχη Τετρακίνησης Λέσβου
Π.Α.ΛΕ.Αμαλιάδας 4Χ4
Σ.ΤΕ.Μαγνησίας
Σύλλογος Τετρακίνησης Κέρκυρας
Η λίστα θα παραμείνει ανοιχτή μέχρι το τέλος Ιουνίου, οπότε και θα κατατεθεί στο πρωτοδικείο Κομοτηνής.
Re: Ιδρυτική συνάντηση Ομοσπονδίας 4Χ4
Επειδή βλέπω ότι 3-4 άτομα, θέλοντας να εξυπηρετήσουν τα προσωπικά τους συμφέροντα και φιλοδοξίες αδιαφορώντας για το κακό που θα κάνουν στο χώρο του 4Χ4, επιμένοντας στη διάσπαση των λεσχών και των αγωνιζόμενων, πρέπει να ξεκαθαριστούν μερικά πράγματα.
Πρώτα από όλα πρέπει να ενημερωθούν όλοι ότι ήδη υπάρχει Ομοσπονδία στο χώρο μας που περιλαμβάνει όλα τα μηχανοκίνητα (ΟΜΑΕ – Ομοσπονδία Μηχανοκίνητου Αθλητισμού Ελλάδος). Το καταστατικό της για όποιον θέλει να το διαβάσει μπορεί να το βρεί εδώ http://74.52.227.50/~soaave/detail.php? ... &cat_id=28 . Τη Δευτέρα έχει γενική συνέλευση για να εκλέξει το 11μελές ΔΣ. Οι πληροφορίες μου αναφέρουν ότι θα υπάρχουν 3 ή 4 υποψήφια καταξιωμένα άτομα από το χώρο του 4Χ4. Νομίζω ότι αυτή είναι η μεγάλη ευκαιρία για να πάει μπροστά ο χώρος των αγώνων αυτοκινήτων. Είναι η ευκαιρία μας να ξεφύγουμε από την ΕΛΠΑ και να γίνουμε αυτοδιοικούμενοι. Μέχρι τώρα οι αγώνες διοικούνταν από μια επιτροπή που διοριζότανε από την ΕΛΠΑ. Τώρα ποια θα διοικείται από την ομοσπονδία που εμείς θα εκλέγουμε και από μια επιτροπή αγώνων που πάλι εμείς θα εκλέγουμε με αντιπροσώπευση και των συνδέσμων οδηγών αγώνων. Η ΕΛΠΑ θα είναι πλέον μια λέσχη με μια ψήφο σαν όλες τις άλλες. Άρα στο χέρι των λεσχών είναι να εκλέγουν τους ανθρώπους που θέλουν να τους διοικούν καθώς και των αγωνιζόμενων με τους ανθρώπους που θα εκλέγουν για να τους αντιπροσωπεύουν.
Η ίδρυση μιας ξεχωριστής ομοσπονδίας 4Χ4 μόνο προβλήματα θα δημιουργήσει με καταστροφικά αποτελέσματα για τους αγώνες 4Χ4. Τα προβλήματα για μια τέτοια κίνηση είναι πάρα πολλά. Να αναφέρω μερικά που πρέπει να σκεφτούμε όλοι μας. Το οικονομικό θα είναι δυσβάσταχτο για τις λέσχες (τα έξοδα θα είναι πολλά δυστυχώς και κάποιος πρέπει να πληρώνει), το οργανωτικό πολύ δύσκολο (πρέπει να φτιαχτούν νέα στελέχη, να αγοραστούν υλικά, να επανδρωθεί υπαλληλικά και νομικά η ομοσπονδία κλπ.), το ασφαλιστικό πολύ δύσκολο έως αδύνατο και με μεγάλο κόστος (οι ασφαλιστικές ΔΕΝ ασφαλίζουν εύκολα τέτοια γεγονότα και όταν το κάνουν ζητούν υπέρογκα ποσά, για ρωτήστε και τις μοτοσικλέτες που το δοκίμασαν), η έκδοση αδειών για τους αγώνες σχεδόν αδύνατη (στα αυτοκίνητα δεν ισχύει ότι για τις μοτοσικλέτες, υπάρχει πρόβλεψη στον ΚΟΚ για το ποιος δίνει την έγκριση ώστε το Υπουργείο να εκδώσει την άδεια του αγώνα και δεν πιστεύει κάποιος ότι θα αλλάξουν το νόμο για μας), η έκδοση αγωνιστικών πινακίδων το ίδιο (πρέπει να αλλάξει ο νόμος), οι αγωνιστικές άδειες για αγωνιζόμενους θα είναι διπλές (άλλη για τους αγώνες της κάθε ομοσπονδίας, όπως στις μοτοσικλέτες), τα έπαθλα κα τα κύπελλα θα είναι και αυτά διπλά με τους αγωνιζόμενους μοιρασμένους. Αν το ψάξετε λίγο θα βρείτε και αρκετά ακόμα.
Και όλα αυτά γιατί 3-4 άτομα θέλουν να προφυλάξουν τα δικά τους ιδιοτελή συμφέροντα. Τα προβλήματα του 4Χ4 ξεκινούν και τελειώνουν στο ότι δεν έχουμε συζητήσει ποτέ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ και ΑΠΟΦΑΣΙΣΕΙ δεσμευόμενοι για το τι θέλουμε. Αυτό έπρεπε να κάνει η συγκέντρωση της Θεσσαλονίκης αλλά οι οργανωτές της δεν το έκαναν. Προσπάθησαν μόνο να μαζέψουν μερικές υπογραφές για να εξυπηρετήσουν τους σκοπούς τους. Δεν είναι τυχαίο ότι από τις λέσχες που παραβρέθηκαν, ελάχιστες είναι αυτές που ασχολούνται και διοργανώνουν αγώνες. Δεν είναι τυχαίο ότι οι περισσότερες από αυτές τις λέσχες περιμένουν να ενταχθούν στην ΟΜΑΕ.
Πρέπει να μείνουμε ενωμένοι σε αυτή τη δύσκολη περίοδο για να μπορέσουμε να πάμε μπροστά. Μια δυνατή ομοσπονδία που θα περιλαμβάνει όλα τα μηχανοκίνητα είναι κατά τη γνώμη μου η μόνη λύση που έχουμε. Αν δώσουμε δυναμικό παρόν και είμαστε ενωμένοι θα τα καταφέρουμε. Οι διαδικασίες πλέον είναι δημοκρατικές και στο χέρι μας είναι να τις αξιοποιήσουμε. Με τη διάσπαση απλά θα φυτοζωούμε και θα τρωγόμαστε μεταξύ μας (δείτε το «πείραμα» στις μοτοσικλέτες που 10 χρόνια τώρα χαροπαλεύουν χωρίς ελπίδα). Εκεί θέλουμε να φτάσουμε?
Πρέπει ο καθένας να αναλάβει τις ευθύνες του.
ΥΓ. Παρακαλώ μείνετε και σχολιάστε την ουσία και αφήστε τα φαντάσματα στην άκρη.
Πρώτα από όλα πρέπει να ενημερωθούν όλοι ότι ήδη υπάρχει Ομοσπονδία στο χώρο μας που περιλαμβάνει όλα τα μηχανοκίνητα (ΟΜΑΕ – Ομοσπονδία Μηχανοκίνητου Αθλητισμού Ελλάδος). Το καταστατικό της για όποιον θέλει να το διαβάσει μπορεί να το βρεί εδώ http://74.52.227.50/~soaave/detail.php? ... &cat_id=28 . Τη Δευτέρα έχει γενική συνέλευση για να εκλέξει το 11μελές ΔΣ. Οι πληροφορίες μου αναφέρουν ότι θα υπάρχουν 3 ή 4 υποψήφια καταξιωμένα άτομα από το χώρο του 4Χ4. Νομίζω ότι αυτή είναι η μεγάλη ευκαιρία για να πάει μπροστά ο χώρος των αγώνων αυτοκινήτων. Είναι η ευκαιρία μας να ξεφύγουμε από την ΕΛΠΑ και να γίνουμε αυτοδιοικούμενοι. Μέχρι τώρα οι αγώνες διοικούνταν από μια επιτροπή που διοριζότανε από την ΕΛΠΑ. Τώρα ποια θα διοικείται από την ομοσπονδία που εμείς θα εκλέγουμε και από μια επιτροπή αγώνων που πάλι εμείς θα εκλέγουμε με αντιπροσώπευση και των συνδέσμων οδηγών αγώνων. Η ΕΛΠΑ θα είναι πλέον μια λέσχη με μια ψήφο σαν όλες τις άλλες. Άρα στο χέρι των λεσχών είναι να εκλέγουν τους ανθρώπους που θέλουν να τους διοικούν καθώς και των αγωνιζόμενων με τους ανθρώπους που θα εκλέγουν για να τους αντιπροσωπεύουν.
Η ίδρυση μιας ξεχωριστής ομοσπονδίας 4Χ4 μόνο προβλήματα θα δημιουργήσει με καταστροφικά αποτελέσματα για τους αγώνες 4Χ4. Τα προβλήματα για μια τέτοια κίνηση είναι πάρα πολλά. Να αναφέρω μερικά που πρέπει να σκεφτούμε όλοι μας. Το οικονομικό θα είναι δυσβάσταχτο για τις λέσχες (τα έξοδα θα είναι πολλά δυστυχώς και κάποιος πρέπει να πληρώνει), το οργανωτικό πολύ δύσκολο (πρέπει να φτιαχτούν νέα στελέχη, να αγοραστούν υλικά, να επανδρωθεί υπαλληλικά και νομικά η ομοσπονδία κλπ.), το ασφαλιστικό πολύ δύσκολο έως αδύνατο και με μεγάλο κόστος (οι ασφαλιστικές ΔΕΝ ασφαλίζουν εύκολα τέτοια γεγονότα και όταν το κάνουν ζητούν υπέρογκα ποσά, για ρωτήστε και τις μοτοσικλέτες που το δοκίμασαν), η έκδοση αδειών για τους αγώνες σχεδόν αδύνατη (στα αυτοκίνητα δεν ισχύει ότι για τις μοτοσικλέτες, υπάρχει πρόβλεψη στον ΚΟΚ για το ποιος δίνει την έγκριση ώστε το Υπουργείο να εκδώσει την άδεια του αγώνα και δεν πιστεύει κάποιος ότι θα αλλάξουν το νόμο για μας), η έκδοση αγωνιστικών πινακίδων το ίδιο (πρέπει να αλλάξει ο νόμος), οι αγωνιστικές άδειες για αγωνιζόμενους θα είναι διπλές (άλλη για τους αγώνες της κάθε ομοσπονδίας, όπως στις μοτοσικλέτες), τα έπαθλα κα τα κύπελλα θα είναι και αυτά διπλά με τους αγωνιζόμενους μοιρασμένους. Αν το ψάξετε λίγο θα βρείτε και αρκετά ακόμα.
Και όλα αυτά γιατί 3-4 άτομα θέλουν να προφυλάξουν τα δικά τους ιδιοτελή συμφέροντα. Τα προβλήματα του 4Χ4 ξεκινούν και τελειώνουν στο ότι δεν έχουμε συζητήσει ποτέ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ και ΑΠΟΦΑΣΙΣΕΙ δεσμευόμενοι για το τι θέλουμε. Αυτό έπρεπε να κάνει η συγκέντρωση της Θεσσαλονίκης αλλά οι οργανωτές της δεν το έκαναν. Προσπάθησαν μόνο να μαζέψουν μερικές υπογραφές για να εξυπηρετήσουν τους σκοπούς τους. Δεν είναι τυχαίο ότι από τις λέσχες που παραβρέθηκαν, ελάχιστες είναι αυτές που ασχολούνται και διοργανώνουν αγώνες. Δεν είναι τυχαίο ότι οι περισσότερες από αυτές τις λέσχες περιμένουν να ενταχθούν στην ΟΜΑΕ.
Πρέπει να μείνουμε ενωμένοι σε αυτή τη δύσκολη περίοδο για να μπορέσουμε να πάμε μπροστά. Μια δυνατή ομοσπονδία που θα περιλαμβάνει όλα τα μηχανοκίνητα είναι κατά τη γνώμη μου η μόνη λύση που έχουμε. Αν δώσουμε δυναμικό παρόν και είμαστε ενωμένοι θα τα καταφέρουμε. Οι διαδικασίες πλέον είναι δημοκρατικές και στο χέρι μας είναι να τις αξιοποιήσουμε. Με τη διάσπαση απλά θα φυτοζωούμε και θα τρωγόμαστε μεταξύ μας (δείτε το «πείραμα» στις μοτοσικλέτες που 10 χρόνια τώρα χαροπαλεύουν χωρίς ελπίδα). Εκεί θέλουμε να φτάσουμε?
Πρέπει ο καθένας να αναλάβει τις ευθύνες του.
ΥΓ. Παρακαλώ μείνετε και σχολιάστε την ουσία και αφήστε τα φαντάσματα στην άκρη.
Re: Ιδρυτική συνάντηση Ομοσπονδίας 4Χ4
Για να μείνουμε στα ουσιαστικά, μιά και τα υπόλοιπα είναι απλές συκοφαντίες.
1. Τα έξοδα της ομοσπονδίας είναι ΜΗΔΕΝΙΚΑ. Ιδίως απο τη στιγμή που ήδη καλύφθηκε το θέμα της στέγασης.
2. Το θέμα της ασφάλειας είναι ΛΥΜΕΝΟ. Ήδη, απο την Κυριακή και μετά, έχουν ενδιαφερθεί δύο εταιρείες από το εξωτερικό και περιμένουμε προσφορές τους.
3. Το οργανωτικό; Σε ποιό κομμάτι του οργανωτικού είχαμε τη βοήθεια της ΕΛΠΑ και δεν το ξέραμε; Σε ποιό κομμάτι θα μας λείψουν οι λέσχες που οργανώνουν rally και αντιπροσωπεύονται στην ΟΜΑΕ;
4. Υπάρχουν στα χαρτιά της ομοσπονδίας άδειες για αγώνες αυτοκινήτου που έχουν εκδοθεί εκτός ΕΛΠΑ. Και απο πότε ο ΚΟΚ δεν περιλαμβάνει τις μοτοσικλέτες;
Όποιος θέλει να επιβάλονται συστήματα ασφαλείας φτιάγμένα για αυτοκίνητα rally - π.χ. ασφάλειες στα καπό, μην και ανοίξουν στις υπερβολικές ταχύτητες ενός trial, μία αρχή του σπορ που δε θα πατήσει ποτέ σε αγώνες 4Χ4, όπως γίνεται 20 χρόνια τώρα και άρχοντες των αγώνων που ενδιαφέρονται μόνο για την κονόμα, τότε μπορεί να μπει στο κάρο της ΟΜΑΕ. Οι συμμετέχοντες στην Ομοσπονδία ελπίζουν σε κάτι άλλο.
1. Τα έξοδα της ομοσπονδίας είναι ΜΗΔΕΝΙΚΑ. Ιδίως απο τη στιγμή που ήδη καλύφθηκε το θέμα της στέγασης.
2. Το θέμα της ασφάλειας είναι ΛΥΜΕΝΟ. Ήδη, απο την Κυριακή και μετά, έχουν ενδιαφερθεί δύο εταιρείες από το εξωτερικό και περιμένουμε προσφορές τους.
3. Το οργανωτικό; Σε ποιό κομμάτι του οργανωτικού είχαμε τη βοήθεια της ΕΛΠΑ και δεν το ξέραμε; Σε ποιό κομμάτι θα μας λείψουν οι λέσχες που οργανώνουν rally και αντιπροσωπεύονται στην ΟΜΑΕ;
4. Υπάρχουν στα χαρτιά της ομοσπονδίας άδειες για αγώνες αυτοκινήτου που έχουν εκδοθεί εκτός ΕΛΠΑ. Και απο πότε ο ΚΟΚ δεν περιλαμβάνει τις μοτοσικλέτες;
Όποιος θέλει να επιβάλονται συστήματα ασφαλείας φτιάγμένα για αυτοκίνητα rally - π.χ. ασφάλειες στα καπό, μην και ανοίξουν στις υπερβολικές ταχύτητες ενός trial, μία αρχή του σπορ που δε θα πατήσει ποτέ σε αγώνες 4Χ4, όπως γίνεται 20 χρόνια τώρα και άρχοντες των αγώνων που ενδιαφέρονται μόνο για την κονόμα, τότε μπορεί να μπει στο κάρο της ΟΜΑΕ. Οι συμμετέχοντες στην Ομοσπονδία ελπίζουν σε κάτι άλλο.
Re: Ιδρυτική συνάντηση Ομοσπονδίας 4Χ4
Και επαυξάνωντας σε αυτά που γράφει ο Γιάννης , δεν νομίζω να έχει αποκλείσει κανείς τη μελλοντική περίπτωση (εφόσον η ΟΜΑΕ αποφασίσει κάποτε να ασχοληθεί πραγματικά με το 4x4) να υπάρξει συνεργασία ή και προσχώρηση της με διατήρηση του αυτόνομου. Δεν θα είμαστε ούτε η πρώτη ούτε η τελευταία χώρα που θα συμβαίνει . www.fif4x4.itΓιάννης Αθανασίου wrote:Για να μείνουμε στα ουσιαστικά, μιά και τα υπόλοιπα είναι απλές συκοφαντίες.
1. Τα έξοδα της ομοσπονδίας είναι ΜΗΔΕΝΙΚΑ. Ιδίως απο τη στιγμή που ήδη καλύφθηκε το θέμα της στέγασης.
2. Το θέμα της ασφάλειας είναι ΛΥΜΕΝΟ. Ήδη, απο την Κυριακή και μετά, έχουν ενδιαφερθεί δύο εταιρείες από το εξωτερικό και περιμένουμε προσφορές τους.
3. Το οργανωτικό; Σε ποιό κομμάτι του οργανωτικού είχαμε τη βοήθεια της ΕΛΠΑ και δεν το ξέραμε; Σε ποιό κομμάτι θα μας λείψουν οι λέσχες που οργανώνουν rally και αντιπροσωπεύονται στην ΟΜΑΕ;
4. Υπάρχουν στα χαρτιά της ομοσπονδίας άδειες για αγώνες αυτοκινήτου που έχουν εκδοθεί εκτός ΕΛΠΑ. Και απο πότε ο ΚΟΚ δεν περιλαμβάνει τις μοτοσικλέτες;
Όποιος θέλει να επιβάλονται συστήματα ασφαλείας φτιάγμένα για αυτοκίνητα rally - π.χ. ασφάλειες στα καπό, μην και ανοίξουν στις υπερβολικές ταχύτητες ενός trial, μία αρχή του σπορ που δε θα πατήσει ποτέ σε αγώνες 4Χ4, όπως γίνεται 20 χρόνια τώρα και άρχοντες των αγώνων που ενδιαφέρονται μόνο για την κονόμα, τότε μπορεί να μπει στο κάρο της ΟΜΑΕ. Οι συμμετέχοντες στην Ομοσπονδία ελπίζουν σε κάτι άλλο.
Ας φτιάξει η ΟΜΑΕ τα του χώρου της και εμείς μαζί της. Σωστά Γιάννη ?
www.atlasteam.gr
when u r upside down and burning .... u went 2 fast !
when u r upside down and burning .... u went 2 fast !
Re: Ιδρυτική συνάντηση Ομοσπονδίας 4Χ4
ΟΛΟΣΩΣΤΑ Κώστα... μπορεί να υπάρξει και συνομοσπονδία αν το θελήσουν... ποιός λέει όχι;
- ΒαλαντηςΧ4
- Posts: 176
- Joined: Fri Jun 19, 2009 18:45
- Location: Κομοτηνή
Re: Ιδρυτική συνάντηση Ομοσπονδίας 4Χ4
Το ότι συνεχίζεις τις ανώνυμες εκθέσεις ιδεών , δεν μου προκαλεί ιδιαίτερη εντύπωση, εκείνο που δεν μπορώ να καταλάβω ,είναι ,για να έρθω και στην ουσία όπως λες , τι στο καλό χάνεις εσύ ????? από την ίδρυση της ομοσπονδίας??? .keravnos wrote:ΥΓ. Παρακαλώ μείνετε και σχολιάστε την ουσία και αφήστε τα φαντάσματα στην άκρη.
Μάλλον κάτι πολύ σοβαρό ! δεν εξηγείτε διαφορετικά η εμμονή σου να προσπαθείς να απαξιώσεις τα Δ.Σ περίπου εικοσιπέντε λεσχών που αποφάσισαν να προχωρήσουν σε αυτό το βήμα που στο κάτω κάτω νομίζω ότι έγινε σαφές ότι προσπαθούν να βελτιώσουν κατά την γνώμη τους τα κακώς κείμενα στο χώρο . Εκτός αν νομίζεις ότι πρόκειται για ένα μάτσο ηλιθίων που τους εκμεταλλεύεται ο Αθανασίου και ο κάθε Αθανασίου .
Go Hard Or Go Home
Βραχνίδης Γιάννης
Jimny RULICON Vercion
ΛΕΣΧΗ 4Χ4 ΚΟΜΟΤΗΝΗΣ
Βραχνίδης Γιάννης
Jimny RULICON Vercion
ΛΕΣΧΗ 4Χ4 ΚΟΜΟΤΗΝΗΣ
Re: Ιδρυτική συνάντηση Ομοσπονδίας 4Χ4
ΒαλαντηςΧ4 wrote: Το ότι συνεχίζεις τις ανώνυμες εκθέσεις ιδεών , δεν μου προκαλεί ιδιαίτερη εντύπωση, εκείνο που δεν μπορώ να καταλάβω ,είναι ,για να έρθω και στην ουσία όπως λες , τι στο καλό χάνεις εσύ ????? από την ίδρυση της ομοσπονδίας??? .
Μάλλον κάτι πολύ σοβαρό ! δεν εξηγείτε διαφορετικά η εμμονή σου να προσπαθείς να απαξιώσεις τα Δ.Σ περίπου εικοσιπέντε λεσχών που αποφάσισαν να προχωρήσουν σε αυτό το βήμα που στο κάτω κάτω νομίζω ότι έγινε σαφές ότι προσπαθούν να βελτιώσουν κατά την γνώμη τους τα κακώς κείμενα στο χώρο . Εκτός αν νομίζεις ότι πρόκειται για ένα μάτσο ηλιθίων που τους εκμεταλλεύεται ο Αθανασίου και ο κάθε Αθανασίου .
Απ !!! Σωστος !!!
Να λεμε τα συκα συκα και την σκαφη σκαφη !
Κυριε δεν συμφωνεις με την ιδεα , για τους Α-Β λογους , μαγκια σου και για να λεμε την αληθεια κι εγω δεν συμφωνω , με χαλαει βλεπεις λιγο αυτό το ψιλοχημα κι ότι βγει αρκει να γινονται οι αγωνες και να χερεται ο λαος (ετσι το βλεπω ) , αλλα αδερφε θεωρω ποιο επικοδομιτικο το να ασχολουμαι με τον εαυτο μου … στο κατω κατω της γραφης ασε τον κοσμο να εκφραστει …Τι διαλο το ψωμι θα σου φαει η ομοσπονδια ????
Δεν παιρνω το μερος κανενος και θα μεινω εδώ το παρακολουθω το τεκτενομενα , αλλα αν πιασω κανεναν φαουλ θα αρχισω να κραζω , προς το παρον καλα θα κανεις φιλε μου keravne να σωπασεις γιατι μαλλον τελικα σε πηρα χαμπαρι και δεν γουσταρω καθολου το τροπο που χειριζεσαι το θεμα …



Re: Ιδρυτική συνάντηση Ομοσπονδίας 4Χ4
Κύριε Βραχνίδη και κύριε General Lee δεν τρώω ψωμί από το χώρο αυτό και πραγματικά δεν με ενδιαφέρει πως θα λέγεται η ομοσπονδία και σας διαβεβαιώ ότι δεν έχω να κερδίσω τίποτα από καμιά ομοσπονδία είτε αυτή είναι η ΟΜΑΕ είτε η ΕΟΤΑ. Έχουμε όμως να χάσουμε πολλά όλοι όσοι αγαπάμε αυτό το χώρο από μια διάσπαση των λεσχών σε δύο ομοσπονδίες. Αυτό θέλω να προλάβω με αυτά που γράφω και μόνο. Βρείτε τα πρώτα μεταξύ σας όλες οι λέσχες (τουλάχιστον αυτές που διοργανώνουν αγώνες), συμφωνήστε σε μια κοινή γραμμή και μετά κάντε ότι συμφωνήσατε.Διαφορετικά δεν έχουμε ελπίδα ανάκαμψης απο τη σημερινή μίζερη κατάσταση.
Και φυσικά δεν θεωρώ ότι οι λέσχες απαρτίζονται από ηλίθιους, ούτε απαξιώνω τη προσπάθεια που κάνουν. Πιστεύω πράγματι ότι θέλουν να βελτιώσουν τα κακώς κείμενα και απλά προσπαθώ να τους εξηγήσω κάποια πράγματα για να μην εμπιστεύονται κάποιους που προσπαθούν να τους παρασύρουν σε σκοτεινά μονοπάτια για δικό τους συμφέρον. Τη γνώμη μου για τον κ.Αθανασίου την έχετε καταλάβει. Δεν σας ζητώ να την αποδεχτείτε απλά να βλέπετε και λίγο πιο μακριά στο μέλλον.
Κύριε General Lee το να παρακολουθούμε μόνο από μακριά χωρίς να εκφράζουμε την γνώμη μας δεν δίνει λύση στα προβλήματα. Είναι η εύκολη λύση και το πάτημα που εκμεταλεύωνται ορισμένοι. Μετά τα γεγονότα θα είναι αργά.
Δεν θα σας ενοχλήσω άλλο αφού οι απόψεις μου σας πειράζουν τόσο πολύ. Σας ευχαριστώ που τουλάχιστον με διαβάσατε μέχρι εδώ. Ελπίζω μόνο να σας προβλημάτισα και να βρεθούν και άλλοι να εκφράσουν τις απόψεις τους για να έχει ένα κοινό μέλλον αυτός ο χώρος.
Και φυσικά δεν θεωρώ ότι οι λέσχες απαρτίζονται από ηλίθιους, ούτε απαξιώνω τη προσπάθεια που κάνουν. Πιστεύω πράγματι ότι θέλουν να βελτιώσουν τα κακώς κείμενα και απλά προσπαθώ να τους εξηγήσω κάποια πράγματα για να μην εμπιστεύονται κάποιους που προσπαθούν να τους παρασύρουν σε σκοτεινά μονοπάτια για δικό τους συμφέρον. Τη γνώμη μου για τον κ.Αθανασίου την έχετε καταλάβει. Δεν σας ζητώ να την αποδεχτείτε απλά να βλέπετε και λίγο πιο μακριά στο μέλλον.
Κύριε General Lee το να παρακολουθούμε μόνο από μακριά χωρίς να εκφράζουμε την γνώμη μας δεν δίνει λύση στα προβλήματα. Είναι η εύκολη λύση και το πάτημα που εκμεταλεύωνται ορισμένοι. Μετά τα γεγονότα θα είναι αργά.
Δεν θα σας ενοχλήσω άλλο αφού οι απόψεις μου σας πειράζουν τόσο πολύ. Σας ευχαριστώ που τουλάχιστον με διαβάσατε μέχρι εδώ. Ελπίζω μόνο να σας προβλημάτισα και να βρεθούν και άλλοι να εκφράσουν τις απόψεις τους για να έχει ένα κοινό μέλλον αυτός ο χώρος.
Re: Ιδρυτική συνάντηση Ομοσπονδίας 4Χ4
Καλημερα κι απο εμενα σε ολους. Η λεσχη 4χ4 της Κομοτηνης της οποιας ειμαι μελος ψηφισε υπερ της δημιουργειας μιας ομοσπονδιας που θα εχει να κανει μονο με το 4χ4. Ζητηθηκε και η δικη μου αποψη και συμφωνησα. Πρεπει να παραδεχθω οτι δεν εχω ιδιαιτερες γνωσεις γυρω απο το θεμα αλλα τα επιχειρηματα καθως και η εμπειρια μαζι με την αγαπη για το σπορ των ανθρωπων που ασχοληθηκαν με επεισαν να συμφωνησω. Αυτο που ξερω σιγουρα ειναι οτι οπου υπαρχουν μονοπωλιακες καταστασεις υπαρχει και φασισμος-με την γενικωτερη εννοια του ορου-. Το αλλο που ξερω σιγουρα ειναι οτι ολοι και ολα κρινοντε εκ του αποτελεσματος. Δεν μπορω λοιπον να καταλαβω γιατι πρεπει να κινδυνολογουν καποιοι για το θεμα της νεοσυστατης ομοσπονδιας-και μαλιστα ατομα των οποιων την εμπειρια γυρω απο το σπορ δεν γνωριζουμε (λογω της ανωνυμιας τους) και η οποια μπορει να ειναι εως και ανυπαρκτη.
Ενα αλλο θεμα που εθιξε ο φιλος μου ο Γιαννης και που κατα καιρους απασχολει αυτο το site ειναι η ανωνυμια καποιων. Στο θεμα αυτο αν και ξεφευγει απο την ουσια και να με συγχωρειτε γι αυτο εχω να πω οτι θα συμφωνησω με οτι ειχε πει καποτε ο ΝΙΚΟΛΑΣ οτι αν εχει να πει κατι σωστο δεν πρεπει να μας απασχολει το ονομα του. Η μονη μου ενσταση ειναι οτι δεν γνωριζουμε αν εκπροσωπει καποια κεντρα με αντιθετα συμφεροντα απο τα συμφεροντα που υποστηριζουν αυτοι οι τρεις τεσσερις που ξεκινησαν την ομοσπονδια οπως λεει ο Κεραυνος.
Μπορω ομως να προτεινω μια λυση στο θεμα της ανωνυμιας. Μπορουμε να τους δινουμε εμεις καποιο ονομα για να αισθανομαστε οτι απευθυνουμε τον λογο σε καποιον φιλο. Ετσι για παραδειγμα τον Κεραυνο μπορουμε να τον λεμε ΜΗΤΣΟ.
Ενα αλλο θεμα που εθιξε ο φιλος μου ο Γιαννης και που κατα καιρους απασχολει αυτο το site ειναι η ανωνυμια καποιων. Στο θεμα αυτο αν και ξεφευγει απο την ουσια και να με συγχωρειτε γι αυτο εχω να πω οτι θα συμφωνησω με οτι ειχε πει καποτε ο ΝΙΚΟΛΑΣ οτι αν εχει να πει κατι σωστο δεν πρεπει να μας απασχολει το ονομα του. Η μονη μου ενσταση ειναι οτι δεν γνωριζουμε αν εκπροσωπει καποια κεντρα με αντιθετα συμφεροντα απο τα συμφεροντα που υποστηριζουν αυτοι οι τρεις τεσσερις που ξεκινησαν την ομοσπονδια οπως λεει ο Κεραυνος.
Μπορω ομως να προτεινω μια λυση στο θεμα της ανωνυμιας. Μπορουμε να τους δινουμε εμεις καποιο ονομα για να αισθανομαστε οτι απευθυνουμε τον λογο σε καποιον φιλο. Ετσι για παραδειγμα τον Κεραυνο μπορουμε να τον λεμε ΜΗΤΣΟ.
Re: Ιδρυτική συνάντηση Ομοσπονδίας 4Χ4
Αν είναι η παραίτησή μου από τα της Ομοσπονδίας να σας κάνει να τη δείτε με θετικό μάτι, τη θέτω στη διάθεση των λεσχών - μελών.keravnos wrote: Τη γνώμη μου για τον κ.Αθανασίου την έχετε καταλάβει. Δεν σας ζητώ να την αποδεχτείτε απλά να βλέπετε και λίγο πιο μακριά στο μέλλον.
Απλά το ότι κρίνετε μία προσπάθεια απο την συμπάθειά σας ή όχι σε ένα άτομο, δείχνει ακριβώς το πόσο αντικειμενικός είσαστε και το πόσο σας ενδιαφέρει το καλό το χώρου των αγώνων 4Χ4. Δυστυχώς εξυπηρετείτε προσωπικά συμφέροντα και το λέτε απερίφραστα. Ας σας κρίνουν λοιπόν οι υπόλοιποι...