Σήμερα είχε σείρα η τοποθέτηση του συγκροτήματος Σφονδύλου-Συμπλέκτη-Πλατό
Ιδιαίτερη προσοχή χρειάζεται στην σωστή ρύθμιση των Ζύγωθρων του συμπλέκτη, σύμφωνα με το ΤΕ του κινητήρα η άνω επιφάνεια αυτών πρέπει να απέχει ακριβώς 27/32" από το πρόσωπο του καρέ.


Στην συνέχεια τοποθέτησα την χελώνα με το συγκρότημα του κιβωτίου-βοηθητικής, στο ενδιάμεσο μεταξυ κινητήρα-πλάκας εφαρμογής και πλάκας εφαρμογής-χελώνας τοποθετήται φλάντζα με φλαντζόκολα.
Ιδιαίτερο προσοχή θα δωθεί στην ανακατασκευή του συστήματος εξαερισμόυ του κινητήρα υπό το ύδωρ.
Για πλήρη περιγραφή μπορείται να ανατρέξετε στο εγχειρίδιο του κινητήρα. Περιληπτικά μπορώ να πω πως αποτελείται από ένα σύστημα σωληνώσεων που σκοπό έχουν να διατηρήσουν το εσωτερικό των κινητήρα-κιβωτίου-βοηθητικής σε πίεση λίγο μεγαλύτερης από την ατμοσφαιρική (2-3 psi) έτσι ώστε να μην ισχωρήσουν νερά μέσα στον κινητήρα κατά την διέλευσή του από βαθύ υδάτινο κόλλημα (άνω των 90 εκ.). Περισσότερα για αυτό το σύστημα στην συνέχεια...


