ΑΛΛΑΓΗ ΣΑΖΜΑΝ
ΑΛΛΑΓΗ ΣΑΖΜΑΝ
Εχω το 320 σειρα 463 με αυτοματο σαζμαν και 4,86 βημα στα διαφορικα. Θελω να βαλω χειροκινητο πιο αργο. Μηπως ξερει καποιος τι θα ταιριαζε?
Re: ΑΛΛΑΓΗ ΣΑΖΜΑΝ
Ένα χειροκίνητο αργότερο απο το αυτόματο σου είναι το GL 76/33 K-5 717.436 με σχέσεις:
1η-4.905
2α-2.716
3η-1.817
4η-1.261
5η-1.0
όπισθεν-4,625
δε γνωρίζω αν ταιριάζει όμως ακριβώς ή θέλει πατέντα.
1η-4.905
2α-2.716
3η-1.817
4η-1.261
5η-1.0
όπισθεν-4,625
δε γνωρίζω αν ταιριάζει όμως ακριβώς ή θέλει πατέντα.
SJ 413 LWB "Agriκολας"
Re: ΑΛΛΑΓΗ ΣΑΖΜΑΝ
Μηπως ξερεις αν υπαρχει κανενα για πουλημα?
Re: ΑΛΛΑΓΗ ΣΑΖΜΑΝ
Δυστυχώς δε γνωρίζω.
"Μερσεντάκηδες" μαντράδες ίσως μπορούν να σε βοηθήσουν περισσότερο.
"Μερσεντάκηδες" μαντράδες ίσως μπορούν να σε βοηθήσουν περισσότερο.
SJ 413 LWB "Agriκολας"
Re: ΑΛΛΑΓΗ ΣΑΖΜΑΝ
Εαν το σασμαν σου ειναι αυτο:Εχω το 320 σειρα 463 με αυτοματο σαζμαν και 4,86 βημα στα διαφορικα. Θελω να βαλω χειροκινητο πιο αργο. Μηπως ξερει καποιος τι θα ταιριαζε?
W5A330
722.610-611
Automatik-5
Και εχει αυτες τις σχεσεις:
1:3,932
2:2,408
3:1,486
4:1
5:0,83
R:3,1
Τοτε ταιριαζουν σιγουρα σασμαν απο Sprinter.Αυτο που νομιζω ομως πως χρειαζεσαι ειναι κορωνοπηνια και οχι σασμαν!!
Κατι αλλο που θα πρεπει να ξερεις,ειναι οτι τα αυτοματα εχουν μια μεγαλυτερη μειωση λογω του μετατροπεα ροπης.Αυτο το ανακαλυψε φιλος προσφατα οταν εκανε την ιδια αλλαγη μ'εσενα!!Τελικα κορωνοπηνια χρειαζεται και εκεινος....
Εαν συνεχιζεις να θελεις σασμαν πες μας!
Υ.Σ.Ειναι κριμα ενα τοσο ομορφο και ικανο G σαν το δικο σου να μην εχει παρουσιαστει στο forum

"With your mind power, your determination, your instinct, and the experience as well, you can fly very high..." Ayrton Senna
Re: ΑΛΛΑΓΗ ΣΑΖΜΑΝ
gvp wrote:Εαν το σασμαν σου ειναι αυτο:Εχω το 320 σειρα 463 με αυτοματο σαζμαν και 4,86 βημα στα διαφορικα. Θελω να βαλω χειροκινητο πιο αργο. Μηπως ξερει καποιος τι θα ταιριαζε?
W5A330
722.610-611
Automatik-5
Και εχει αυτες τις σχεσεις:
1:3,932
2:2,408
3:1,486
4:1
5:0,83
R:3,1
Τοτε ταιριαζουν σιγουρα σασμαν απο Sprinter.Αυτο που νομιζω ομως πως χρειαζεσαι ειναι κορωνοπηνια και οχι σασμαν!!
Κατι αλλο που θα πρεπει να ξερεις,ειναι οτι τα αυτοματα εχουν μια μεγαλυτερη μειωση λογω του μετατροπεα ροπης.Αυτο το ανακαλυψε φιλος προσφατα οταν εκανε την ιδια αλλαγη μ'εσενα!!Τελικα κορωνοπηνια χρειαζεται και εκεινος....
Εαν συνεχιζεις να θελεις σασμαν πες μας!
Υ.Σ.Ειναι κριμα ενα τοσο ομορφο και ικανο G σαν το δικο σου να μην εχει παρουσιαστει στο forum!
To σαζμαν μου ειναι το 722.396 και ο λογος που θελω να το κανω χειροκινητο ειναι οτι το αυτοκινητο ειναι αποκλειστικα για αγωνιστικη χρηση -TROPHY- .Ταυτοχρονα θελω να κοντυνω και τις σχεσεις. Αν καποιος γνωριζει καλα ας με βοηθησει. Οταν λες μεγαλυτερη μειωση τι εννοεις? Το σαζμαν του SPRINTER θα αντεξει? Κουμπωνει κατευθειαν η χρειαζεται πλακα?
Re: ΑΛΛΑΓΗ ΣΑΖΜΑΝ
Ριξε μια ματια σε αυτη τη σελιδα,αναφερει ολα τα σασμαν του G
http://www.4x4abc.com/G-Class/transmiss ... riebe.html
Ριξε μια ματια στην σε αυτη τη σελιδα και ανοιξε και τον πινακα που εχει επισυναψει ο Τσαμπικος με τις σχεσεις των σασμαν σε συναρτηση με βοηθητικο και κορωνοπηνια.
http://www.pointedthree.com/disc/forums ... 13#M167701
Το σασμαν που κουμπωνει χωρις οποιαδηποτε μετατροπη ειναι το 717.436 (θα το βρεις στην πρωτη σελιδα που σου επισυναψα),απλως επειδη τα χειροκινητα σασμαν ειναι πιο κοντα(σε μηκος) απο τα αυτοματα, θα χρειαστεις κεντρικο αξονα πιο μακρυ και το τριγωνο πιο μακρυ που ενωνει το βοηθητικο με το σασμαν.Πιο κοντο στην πρωτη ταχυτητα ειναι το 711.620 το οποιο ειναι απο sprinter,αλλα πιθανον θελει να κοπει το τουνελ για να μπει εαν δεν εχεις body lift.Σε λιγο καιρο θα σου απαντησω σιγουρα...
Οι σχεσεις του 711.620 ειναι
1:5.05
2:2.60
3:1.52
4:1.00
5:0.78
Με 2 λογια: εαν κρατησεις το αυτοματο εως τις 1500rpm εισαι πιο κοντος,ενω με το χειροκινητο θα εισαι πιο κοντος μετα τις 1500rpm...οποτε
http://www.4x4abc.com/G-Class/transmiss ... riebe.html
Ριξε μια ματια στην σε αυτη τη σελιδα και ανοιξε και τον πινακα που εχει επισυναψει ο Τσαμπικος με τις σχεσεις των σασμαν σε συναρτηση με βοηθητικο και κορωνοπηνια.
http://www.pointedthree.com/disc/forums ... 13#M167701
Το σασμαν που κουμπωνει χωρις οποιαδηποτε μετατροπη ειναι το 717.436 (θα το βρεις στην πρωτη σελιδα που σου επισυναψα),απλως επειδη τα χειροκινητα σασμαν ειναι πιο κοντα(σε μηκος) απο τα αυτοματα, θα χρειαστεις κεντρικο αξονα πιο μακρυ και το τριγωνο πιο μακρυ που ενωνει το βοηθητικο με το σασμαν.Πιο κοντο στην πρωτη ταχυτητα ειναι το 711.620 το οποιο ειναι απο sprinter,αλλα πιθανον θελει να κοπει το τουνελ για να μπει εαν δεν εχεις body lift.Σε λιγο καιρο θα σου απαντησω σιγουρα...

Οι σχεσεις του 711.620 ειναι
1:5.05
2:2.60
3:1.52
4:1.00
5:0.78
Με 2 λογια: εαν κρατησεις το αυτοματο εως τις 1500rpm εισαι πιο κοντος,ενω με το χειροκινητο θα εισαι πιο κοντος μετα τις 1500rpm...οποτε
"With your mind power, your determination, your instinct, and the experience as well, you can fly very high..." Ayrton Senna
Re: ΑΛΛΑΓΗ ΣΑΖΜΑΝ
Καποιο τηλ. δωσε μου για να τα πουμε πιο καλα. Ευχαριστω εκ των προτερων.
Re: ΑΛΛΑΓΗ ΣΑΖΜΑΝ
Παρε με οποτε θες στο 0039-3209311065 ειμαι Ιταλια οπου σπουδαζω!!Γιωργος!!
"With your mind power, your determination, your instinct, and the experience as well, you can fly very high..." Ayrton Senna
Re: ΑΛΛΑΓΗ ΣΑΖΜΑΝ
Επιτελους περπατησε και παει φανταστικα. Το προτεινω ανεπιφυλακτα για αγωνιστικη χρηση και οποιος χρειαζεται βοηθεια για αναλογο εγχειρημα ειμαι διαθεσιμος.