Ολοταχώς για τον Ιούνιο του 2011
Στα μέσα Ιουνίου του 2011, και συγκεκριμένα στις 16-19 του μήνα, ορίστηκε η διεξαγωγή του 57ου Ράλλυ Ακρόπολις, ύστερα από την έγκριση του ημερολογίου του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Ράλλυ για την επόμενη χρονιά. Με 18 ψήφους υπέρ και 8 αποχές, τα μέλη του Παγκόσμιου Συμβουλίου ενέκριναν το προτεινόμενο από τον πρόεδρο της FIA, την Επιτροπή του WRC και τη North One Sport (τον παγκόσμιο promoter του θεσμού) πλάνο, σύμφωνα με το οποίο 14 αγώνες θα συνθέσουν το Πρωτάθλημα του 2011.
Περισσότερα από τον xwmatinos
frapez ici -->> http://www.xwmatinos.gr/xwma/modules.ph ... e&sid=1289
και από την FIA
click here -->> http://www.fia.com/en-GB/mediacentre/pr ... _2011.aspx
For Media Information Purposes - No Regulatory Value.
.
57ο Ράλλυ Ακρόπολις 16-19 Ιουνίου 2011
- friar
- Posts: 2512
- Joined: Sun Jun 14, 2009 20:39
- Location: Οικία Περιγιάλι Παροικία www.to4x4.gr
- Contact:
57ο Ράλλυ Ακρόπολις 16-19 Ιουνίου 2011
"C'est en voyant un moustique se poser sur ses testicules qu'on réalise qu' on ne peut pas régler tous les problèmes par la violence"...
Re: 57ο Ράλλυ Ακρόπολις 16-19 Ιουνίου 2011
Χαιρόμαστε ιδιαίτερα για την ευχάριστη είδηση ….
Μετά τις κακές προοπτικές και την οικονομική μιζέρια της χώρας μας επιτέλους μας εμπιστεύονται και πάλι γιατί το RALLY ΑΚΡΟΠΟΛΙΣ είναι μοναδικό . Όλοι αγωνιζόμενοι , παράγοντες , διοργανωτές , αρχές , θεατές κλπ. πιστεύουμε θα δώσουν τον καλύτερο εαυτό τους , περισσότερο από κάθε άλλη φορά.
Μήπως γνωρίζουμε την τελική τοποθεσία διεξαγωγής…..?
Μετά τις κακές προοπτικές και την οικονομική μιζέρια της χώρας μας επιτέλους μας εμπιστεύονται και πάλι γιατί το RALLY ΑΚΡΟΠΟΛΙΣ είναι μοναδικό . Όλοι αγωνιζόμενοι , παράγοντες , διοργανωτές , αρχές , θεατές κλπ. πιστεύουμε θα δώσουν τον καλύτερο εαυτό τους , περισσότερο από κάθε άλλη φορά.
Μήπως γνωρίζουμε την τελική τοποθεσία διεξαγωγής…..?
Re: 57ο Ράλλυ Ακρόπολις 16-19 Ιουνίου 2011
.........Λουτρακι........ ( χτεσινη συνεντευξη τυπου )
http://www.rally.gr/default.asp?menu_co ... e_id=19194
Στο Μουσείο της Ακρόπολης, ένα χώρο που αναδεικνύει με τον ιδανικότερο τρόπο τη χώρα μας εντός και εκτός συνόρων, δόθηκε πριν από λίγη ώρα η πρώτη συνέντευξη Τύπου για το επερχόμενο Ράλλυ Ακρόπολις που θα διεξαχθεί στις 16-19 Ιουνίου 2011. Την εκδήλωση τίμησε με την παρουσία του ο Υφυπουργός Πολιτισμού και Τουρισμού, κ. Γιώργος Νικητιάδης, επιβεβαιώνοντας και ουσιαστικά την ενεργή παρουσία της Πολιτείας δίπλα στον Αγώνα μετά από αρκετά χρόνια.
Η τοπική αυτοδιοίκηση εκπροσωπήθηκε τόσο από τον απερχόμενο Δήμαρχο Λουτρακίου-Περαχώρας, κ. Γιώργο Γκιώνη, όσο και από τον κ. Κώστα Λογοθέτη, ο οποίος από την 1η Ιανουαρίου θα αναλάβει τα καθήκοντά του στο δημαρχείο της πόλης που θα φιλοξενήσει και πάλι το Ράλλυ Ακρόπολις. Αξίζει να σημειωθεί ότι και οι δύο Δήμαρχοι τόνισαν πως στέκονται δίπλα στο εγχείρημα, βλέποντας άλλωστε τα οφέλη που αποκομίζει η πόλη τους από την παρουσία του αγώνα.
Από την πλευρά του Μεγάλου Χορηγού, ο κ. Αντώνης Στεργιώτης, διαχειριστής της Club Hotel Casino Loutraki, δήλωσε βέβαιος πως και το 2011 οι ξενοδοχειακές εγκαταστάσεις που φιλοξενούν την έδρα του Αγώνα, όπως και η επιχείρηση στο σύνολό της, θα αποδειχτούν αντάξιες των υψηλών απαιτήσεων του Ράλλυ Ακρόπολις.
Ο πρόεδρος της ΕΛΠΑ και πρόεδρος της Οργανωτικής Επιτροπής του Αγώνα, κ.Βασίλης Δεσποτόπουλος, με τη σειρά του, προέβη στην ανακοίνωση του μεγαλύτερου ίσως βήματος του Ράλλυ Ακρόπολις στη σύγχρονη ιστορία του. Ύστερα από μισό και πλέον αιώνα επιτυχημένων διοργανώσεων, η ΕΛΠΑ αποφάσισε την ανάθεση διοργάνωσης του Αγώνα σε ιδιωτική εταιρεία και συγκεκριμένα στη Celeritas, η οποία δημιουργήθηκε από τους κ.κ. Άρη Βωβό και Παύλο Αθανασούλα, με αυτόν ακριβώς το σκοπό. Ο κ. Άρης Βωβός, από τη θέση του διευθύνοντος συμβούλου του Celeritas έκανε λόγο για το πλάνο της νεοσύστατης εταιρείας, ενώ τόνισε πως η δημιουργία της δεν προέκυψε μετά από ψυχρά επιχειρηματική, αλλά από σκέψη βασισμένη κατά κύριο λόγο στο συναίσθημα και στην αγάπη που τρέφουν οι δύο εμπλεκόμενοι για το Ράλλυ Ακρόπολις.
Αναλυτικότερα τα πρώτα βήματα που γίνονται για την εξέλιξη του Αγώνα, ανέπτυξε ο κ. Δημήτρης Παπανδρέου, διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας Fairplay Sports Marketing, η οποία συμμετέχει ουσιαστικά στο σχεδιασμό της νέας μορφής και λειτουργίας του Ράλλυ Ακρόπολις, έχοντας την ευθύνη για το χορηγικό, το εμπορικό και επικοινωνιακό πλάνο.
Η Αλυτάρχης του Ράλλυ Ακρόπολις, κ. Ανίτα Πασαλή, ανέπτυξε το καθαρά αγωνιστικό μέρος, αναφέροντας πως την πρώτη ημέρα ο Αγώνας θα κινηθεί σε παλιές και αγαπημένες στους θεατές ειδικές διαδρομές όπως είναι το «Ελευθεροχώρι», το «Ρεγγίνι» και η «Ελάτεια», πριν επιστρέψει για τις επόμενες δύο ημέρες σε πιο «σύγχρονες» ειδικές διαδρομές κοντά στην Πελοπόννησο.
Από σήμερα βρίσκεται «στον αέρα» η επίσημη ιστοσελίδα του Ράλλυ Ακρόπολις 2011, www.acropolisrally.gr . Εντός του διαδικτυακού τόπου λειτουργεί ήδη η σχετική ενότητα για μια on line ψηφοφορία που θα αναδείξει το motto του Αγώνα, καθώς και μια ακόμα ενότητα αφιερωμένη στους θεατές, το Hall of Fame, από όπου θα αναδειχτούν οι κορυφαίοι σε κάθε τομέα στην 57χρονη Ιστορία του Ράλλυ Ακρόπολις._(Δελτίο Τύπου)
http://www.rally.gr/default.asp?menu_co ... e_id=19194
Στο Μουσείο της Ακρόπολης, ένα χώρο που αναδεικνύει με τον ιδανικότερο τρόπο τη χώρα μας εντός και εκτός συνόρων, δόθηκε πριν από λίγη ώρα η πρώτη συνέντευξη Τύπου για το επερχόμενο Ράλλυ Ακρόπολις που θα διεξαχθεί στις 16-19 Ιουνίου 2011. Την εκδήλωση τίμησε με την παρουσία του ο Υφυπουργός Πολιτισμού και Τουρισμού, κ. Γιώργος Νικητιάδης, επιβεβαιώνοντας και ουσιαστικά την ενεργή παρουσία της Πολιτείας δίπλα στον Αγώνα μετά από αρκετά χρόνια.
Η τοπική αυτοδιοίκηση εκπροσωπήθηκε τόσο από τον απερχόμενο Δήμαρχο Λουτρακίου-Περαχώρας, κ. Γιώργο Γκιώνη, όσο και από τον κ. Κώστα Λογοθέτη, ο οποίος από την 1η Ιανουαρίου θα αναλάβει τα καθήκοντά του στο δημαρχείο της πόλης που θα φιλοξενήσει και πάλι το Ράλλυ Ακρόπολις. Αξίζει να σημειωθεί ότι και οι δύο Δήμαρχοι τόνισαν πως στέκονται δίπλα στο εγχείρημα, βλέποντας άλλωστε τα οφέλη που αποκομίζει η πόλη τους από την παρουσία του αγώνα.
Από την πλευρά του Μεγάλου Χορηγού, ο κ. Αντώνης Στεργιώτης, διαχειριστής της Club Hotel Casino Loutraki, δήλωσε βέβαιος πως και το 2011 οι ξενοδοχειακές εγκαταστάσεις που φιλοξενούν την έδρα του Αγώνα, όπως και η επιχείρηση στο σύνολό της, θα αποδειχτούν αντάξιες των υψηλών απαιτήσεων του Ράλλυ Ακρόπολις.
Ο πρόεδρος της ΕΛΠΑ και πρόεδρος της Οργανωτικής Επιτροπής του Αγώνα, κ.Βασίλης Δεσποτόπουλος, με τη σειρά του, προέβη στην ανακοίνωση του μεγαλύτερου ίσως βήματος του Ράλλυ Ακρόπολις στη σύγχρονη ιστορία του. Ύστερα από μισό και πλέον αιώνα επιτυχημένων διοργανώσεων, η ΕΛΠΑ αποφάσισε την ανάθεση διοργάνωσης του Αγώνα σε ιδιωτική εταιρεία και συγκεκριμένα στη Celeritas, η οποία δημιουργήθηκε από τους κ.κ. Άρη Βωβό και Παύλο Αθανασούλα, με αυτόν ακριβώς το σκοπό. Ο κ. Άρης Βωβός, από τη θέση του διευθύνοντος συμβούλου του Celeritas έκανε λόγο για το πλάνο της νεοσύστατης εταιρείας, ενώ τόνισε πως η δημιουργία της δεν προέκυψε μετά από ψυχρά επιχειρηματική, αλλά από σκέψη βασισμένη κατά κύριο λόγο στο συναίσθημα και στην αγάπη που τρέφουν οι δύο εμπλεκόμενοι για το Ράλλυ Ακρόπολις.
Αναλυτικότερα τα πρώτα βήματα που γίνονται για την εξέλιξη του Αγώνα, ανέπτυξε ο κ. Δημήτρης Παπανδρέου, διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας Fairplay Sports Marketing, η οποία συμμετέχει ουσιαστικά στο σχεδιασμό της νέας μορφής και λειτουργίας του Ράλλυ Ακρόπολις, έχοντας την ευθύνη για το χορηγικό, το εμπορικό και επικοινωνιακό πλάνο.
Η Αλυτάρχης του Ράλλυ Ακρόπολις, κ. Ανίτα Πασαλή, ανέπτυξε το καθαρά αγωνιστικό μέρος, αναφέροντας πως την πρώτη ημέρα ο Αγώνας θα κινηθεί σε παλιές και αγαπημένες στους θεατές ειδικές διαδρομές όπως είναι το «Ελευθεροχώρι», το «Ρεγγίνι» και η «Ελάτεια», πριν επιστρέψει για τις επόμενες δύο ημέρες σε πιο «σύγχρονες» ειδικές διαδρομές κοντά στην Πελοπόννησο.
Από σήμερα βρίσκεται «στον αέρα» η επίσημη ιστοσελίδα του Ράλλυ Ακρόπολις 2011, www.acropolisrally.gr . Εντός του διαδικτυακού τόπου λειτουργεί ήδη η σχετική ενότητα για μια on line ψηφοφορία που θα αναδείξει το motto του Αγώνα, καθώς και μια ακόμα ενότητα αφιερωμένη στους θεατές, το Hall of Fame, από όπου θα αναδειχτούν οι κορυφαίοι σε κάθε τομέα στην 57χρονη Ιστορία του Ράλλυ Ακρόπολις._(Δελτίο Τύπου)
Re: 57ο Ράλλυ Ακρόπολις 16-19 Ιουνίου 2011
Νυχτερινή ειδική....
Μπορεί να έλειψε το ράλι Ακρόπολις, μία ολόκληρη αγωνιστική σεζόν, αλλά τον ερχόμενο Ιούνιο έρχεται με μία τεράστια έκπληξη. Για πρώτη φορά ο ελληνικός σταθμός του World Rally Championship θα φιλοξενήσει μία νυχτερινή ειδική διαδρομή η οποία θα διεξαχθεί στη Νέα Πολιτεία.
Σύμφωνα με το rally guide που έφεραν στη δημοσιότητα οι διοργανωτές του ράλι Ακρόπολις, πρόκειται για την 13η ειδική διαδρομή 20,97 χιλιομέτρων που θα διεξαχθεί το Σάββατο 18 Ιουνίου και ώρα 21:33. Ακόμα στο πρόγραμμα και συγκεκριμένα την πρώτη ημέρα του αγώνα περιλαμβάνονται ιστορικές διαδρομές όπως η Ελατειά και το Ελευθεροχώρι.
Το φετινό ράλι Ακρόπολις ξεκινάει την Πέμπτη 16 Ιουνίου με τελετή στον ιερό βράχο της Ακρόπολης και λήγει την Κυριακή 19 Ιουνίου στο Club Hotel Casino Loutraki.
http://www.autotriti.gr/data/news/previ ... /98513.asp
Μπορεί να έλειψε το ράλι Ακρόπολις, μία ολόκληρη αγωνιστική σεζόν, αλλά τον ερχόμενο Ιούνιο έρχεται με μία τεράστια έκπληξη. Για πρώτη φορά ο ελληνικός σταθμός του World Rally Championship θα φιλοξενήσει μία νυχτερινή ειδική διαδρομή η οποία θα διεξαχθεί στη Νέα Πολιτεία.
Σύμφωνα με το rally guide που έφεραν στη δημοσιότητα οι διοργανωτές του ράλι Ακρόπολις, πρόκειται για την 13η ειδική διαδρομή 20,97 χιλιομέτρων που θα διεξαχθεί το Σάββατο 18 Ιουνίου και ώρα 21:33. Ακόμα στο πρόγραμμα και συγκεκριμένα την πρώτη ημέρα του αγώνα περιλαμβάνονται ιστορικές διαδρομές όπως η Ελατειά και το Ελευθεροχώρι.
Το φετινό ράλι Ακρόπολις ξεκινάει την Πέμπτη 16 Ιουνίου με τελετή στον ιερό βράχο της Ακρόπολης και λήγει την Κυριακή 19 Ιουνίου στο Club Hotel Casino Loutraki.
http://www.autotriti.gr/data/news/previ ... /98513.asp
- friar
- Posts: 2512
- Joined: Sun Jun 14, 2009 20:39
- Location: Οικία Περιγιάλι Παροικία www.to4x4.gr
- Contact:
Re: 57ο Ράλλυ Ακρόπολις 16-19 Ιουνίου 2011
"C'est en voyant un moustique se poser sur ses testicules qu'on réalise qu' on ne peut pas régler tous les problèmes par la violence"...
- friar
- Posts: 2512
- Joined: Sun Jun 14, 2009 20:39
- Location: Οικία Περιγιάλι Παροικία www.to4x4.gr
- Contact:
Re: 57ο Ράλλυ Ακρόπολις 16-19 Ιουνίου 2011
O Πάνος Κωνσταντάκος στο Rally Acropolis
Συμμετοχή με το Νο 59 στον εθνικό μας αγώνα, ο Πάνος Κωνσταντάκος στο τιμόνι και ο Θεόδωρος Σιδεράκης στην συνοδήγηση. Ευχάριστη έκπληξη και αυτή η συμμετοχή και μάλιστα με ένα νεοαποκτηθέν αγωνιστικό. Πρόκειται για ένα Subaru Impreza WRX STi N14, του οποίου προκάτοχος ήταν ο Θέμης Χαλκιάς. Την πρώτη επαφή με το Impreza είχε το πλήρωμα μόλις πριν λίγες ημέρες, στο σπριντ Νέο Λουτράκι.
Η εμπλοκή του Πάνου Κωνσταντάκου στην αγωνιστική δράση εκ των έσω ξεκίνησε οδηγώντας σε αγώνες 4x4 (Trial , Enduro κλπ) και μόλις τα τελευταία 3 χρόνια συμμετέχει σε αγώνες Rally και Sprint που διεξάγονται αποκλειστικά σε χωμάτινη επιφάνεια.
Η εταιρία RSD την οποία εκπροσωπεί (και από την αρχή της χρονιάς έχει αναλάβει) ο Πάνος Κωνσταντάκος, δραστηριοποιείται στον χώρο του αυτοκινήτου από τις αρχές της δεκαετίας του ʽ90 ασχολούμενη εξειδικευμένα με την πώληση, τοποθέτηση και κυρίως τη βελτίωση της ανάρτησης, τόσο σε αγωνιστικά όσο και σε αυτοκίνητα δρόμου αλλά και εκτός δρόμου.
Το αγωνιστικό Subaru Impreza WRX STI N14 αυτή τη στιγμή προετοιμάζεται και για την ακρίβεια... χειρουργείται στις εγκαταστάσεις της RSD (Racing Suspension Development) στο Περιστέρι. Και ναι, ο όρος είναι κυριολεκτικός καθώς το εκτεταμένο rebuild που συντελείται μόνο σαν χειρουργείο μπορεί να περιγραφεί...
Μια προσπάθεια που ξεκίνησε την επόμενη κυριολεκτικά μέρα μετά το Sprint στο Λουτράκι. Η μέτρια εμφάνιση (sic) του αυτοκινήτου, σε συνδυασμό με τον απολογισμό ζημιών, μία κομμένη πίσω γέφυρα (χωρίς κάποιο ιδιαίτερο χτύπημα) και άλλα σοβαρότερα ή μη ηλεκτρολογικά και άλλα προβλήματα, οδήγησαν στην απόφαση, αλλά ταυτόχρονα την απόλυτη πρόκληση (λόγω χρόνου) για το εκτεταμένο «χειρουργείο»...
Μέλος του χωμάτινου forum ο Πάνος Κωνσταντάκος, όπου μας ενημέρωσε πως: Το Ν14 είναι ένα super αυτοκίνητο αλλά πρώτα από όλα πρέπει να γίνει να γίνει "φιλικό στο χρήστη" και κατόπιν αξιόπιστο. Αν δεν τερματίσεις δεν πρόκειται ποτέ να κερδίσεις...
Έτσι τα πάντα εκτός κινητήρα, "ακούμπησαν" στο πάτωμα και σταδιακά επανατοποθετούνται μετά τον απαραίτητο έλεγχο ή αντικατάσταση, με κυρίαρχη προτεραιότητα την καλύτερη δυνατή ποιότητα των χρησιμοποιούμενων υλικών. Στόχος η αντοχή στον ιδιαίτερα απαιτητικό εθνικό μας αγώνα αλλά και η πιστή εφαρμογή της Homologation του αυτοκινήτου. Την φροντίδα του μοναδικού προς το παρών Ν14 στην Ελλάδα, έχει στα χέρια της η ομάδα των «χειρούργων» που αποτελείται από τους Σταύρο Φιλίππου και Χρήστο Σπύρου στα μηχανικά μέρη, και Στράτο Μανωλάκη με την συνεργασία του Γιώργου Παπαδόπουλου στα ηλεκτρικά. Τέλος ο Ζαχαρίας Κουβαράς φροντίζει και «περιποιείται» την ανάρτηση.
Σίγουρα το μεγάλο στοίχημα της ομάδας της RSD, πέρα από την επίδοση είναι ο τερματισμός του αυτοκινήτου στο Rally Acropolis, έχοντας το συναρμολογήσει από την αρχή, κυριολεκτικά βίδα βίδα... ώστε να μπορούμε να μιλάμε για ένα αγωνιστικό αμιγώς Ελληνικής κατασκευής.
Προς το τέλος της εβδομάδας, ή το Σαββατοκύριακο, αναμένεται η πρώτη δοκιμή στο βουνό για τεστάρισμα της ολοκαίνουριας ανάρτησης ΤΤΧ της OHLINS με την οποία θα τρέχει το αυτοκίνητο και γενικότερα ελέγχου της εύρυθμης λειτουργίας του μετά το ...χειρουργείο!!! Φυσικά αν θέλετε είστε όλοι καλεσμένοι …για μία εκ του συστάδην γνωριμία! Για την περαιτέρω ενημέρωσή σας που αλλού? Στο χωμάτινο forum...
Μέσα από αυτές τις γραμμές, θέλω να ευχηθώ στο Πάνο και στον Θοδωρή ένα καλό τερματισμό και να γυρίσουν με ένα τεράστιο χαμόγελο ευχαρίστησης και ικανοποίησης για αυτή την προσπάθεια.
Κώστας Βασιλογιάννης
http://www.xwmatinos.gr/xwma/modules.ph ... e&sid=1749
Συμμετοχή με το Νο 59 στον εθνικό μας αγώνα, ο Πάνος Κωνσταντάκος στο τιμόνι και ο Θεόδωρος Σιδεράκης στην συνοδήγηση. Ευχάριστη έκπληξη και αυτή η συμμετοχή και μάλιστα με ένα νεοαποκτηθέν αγωνιστικό. Πρόκειται για ένα Subaru Impreza WRX STi N14, του οποίου προκάτοχος ήταν ο Θέμης Χαλκιάς. Την πρώτη επαφή με το Impreza είχε το πλήρωμα μόλις πριν λίγες ημέρες, στο σπριντ Νέο Λουτράκι.
Η εμπλοκή του Πάνου Κωνσταντάκου στην αγωνιστική δράση εκ των έσω ξεκίνησε οδηγώντας σε αγώνες 4x4 (Trial , Enduro κλπ) και μόλις τα τελευταία 3 χρόνια συμμετέχει σε αγώνες Rally και Sprint που διεξάγονται αποκλειστικά σε χωμάτινη επιφάνεια.
Η εταιρία RSD την οποία εκπροσωπεί (και από την αρχή της χρονιάς έχει αναλάβει) ο Πάνος Κωνσταντάκος, δραστηριοποιείται στον χώρο του αυτοκινήτου από τις αρχές της δεκαετίας του ʽ90 ασχολούμενη εξειδικευμένα με την πώληση, τοποθέτηση και κυρίως τη βελτίωση της ανάρτησης, τόσο σε αγωνιστικά όσο και σε αυτοκίνητα δρόμου αλλά και εκτός δρόμου.
Το αγωνιστικό Subaru Impreza WRX STI N14 αυτή τη στιγμή προετοιμάζεται και για την ακρίβεια... χειρουργείται στις εγκαταστάσεις της RSD (Racing Suspension Development) στο Περιστέρι. Και ναι, ο όρος είναι κυριολεκτικός καθώς το εκτεταμένο rebuild που συντελείται μόνο σαν χειρουργείο μπορεί να περιγραφεί...
Μια προσπάθεια που ξεκίνησε την επόμενη κυριολεκτικά μέρα μετά το Sprint στο Λουτράκι. Η μέτρια εμφάνιση (sic) του αυτοκινήτου, σε συνδυασμό με τον απολογισμό ζημιών, μία κομμένη πίσω γέφυρα (χωρίς κάποιο ιδιαίτερο χτύπημα) και άλλα σοβαρότερα ή μη ηλεκτρολογικά και άλλα προβλήματα, οδήγησαν στην απόφαση, αλλά ταυτόχρονα την απόλυτη πρόκληση (λόγω χρόνου) για το εκτεταμένο «χειρουργείο»...
Μέλος του χωμάτινου forum ο Πάνος Κωνσταντάκος, όπου μας ενημέρωσε πως: Το Ν14 είναι ένα super αυτοκίνητο αλλά πρώτα από όλα πρέπει να γίνει να γίνει "φιλικό στο χρήστη" και κατόπιν αξιόπιστο. Αν δεν τερματίσεις δεν πρόκειται ποτέ να κερδίσεις...
Έτσι τα πάντα εκτός κινητήρα, "ακούμπησαν" στο πάτωμα και σταδιακά επανατοποθετούνται μετά τον απαραίτητο έλεγχο ή αντικατάσταση, με κυρίαρχη προτεραιότητα την καλύτερη δυνατή ποιότητα των χρησιμοποιούμενων υλικών. Στόχος η αντοχή στον ιδιαίτερα απαιτητικό εθνικό μας αγώνα αλλά και η πιστή εφαρμογή της Homologation του αυτοκινήτου. Την φροντίδα του μοναδικού προς το παρών Ν14 στην Ελλάδα, έχει στα χέρια της η ομάδα των «χειρούργων» που αποτελείται από τους Σταύρο Φιλίππου και Χρήστο Σπύρου στα μηχανικά μέρη, και Στράτο Μανωλάκη με την συνεργασία του Γιώργου Παπαδόπουλου στα ηλεκτρικά. Τέλος ο Ζαχαρίας Κουβαράς φροντίζει και «περιποιείται» την ανάρτηση.
Σίγουρα το μεγάλο στοίχημα της ομάδας της RSD, πέρα από την επίδοση είναι ο τερματισμός του αυτοκινήτου στο Rally Acropolis, έχοντας το συναρμολογήσει από την αρχή, κυριολεκτικά βίδα βίδα... ώστε να μπορούμε να μιλάμε για ένα αγωνιστικό αμιγώς Ελληνικής κατασκευής.
Προς το τέλος της εβδομάδας, ή το Σαββατοκύριακο, αναμένεται η πρώτη δοκιμή στο βουνό για τεστάρισμα της ολοκαίνουριας ανάρτησης ΤΤΧ της OHLINS με την οποία θα τρέχει το αυτοκίνητο και γενικότερα ελέγχου της εύρυθμης λειτουργίας του μετά το ...χειρουργείο!!! Φυσικά αν θέλετε είστε όλοι καλεσμένοι …για μία εκ του συστάδην γνωριμία! Για την περαιτέρω ενημέρωσή σας που αλλού? Στο χωμάτινο forum...
Μέσα από αυτές τις γραμμές, θέλω να ευχηθώ στο Πάνο και στον Θοδωρή ένα καλό τερματισμό και να γυρίσουν με ένα τεράστιο χαμόγελο ευχαρίστησης και ικανοποίησης για αυτή την προσπάθεια.
Κώστας Βασιλογιάννης
http://www.xwmatinos.gr/xwma/modules.ph ... e&sid=1749
"C'est en voyant un moustique se poser sur ses testicules qu'on réalise qu' on ne peut pas régler tous les problèmes par la violence"...
Re: 57ο Ράλλυ Ακρόπολις 16-19 Ιουνίου 2011
Στο συμπαθέστατο – φιλικό πλήρωμα ευχόμαστε καλό αγώνα και καλή επιτυχία στην προσπάθεια τους…!!!
Θα είμαστε παρών για να σας χειροκροτήσουμε….
Θα είμαστε παρών για να σας χειροκροτήσουμε….
Re: 57ο Ράλλυ Ακρόπολις 16-19 Ιουνίου 2011
Μπράβο Πάνο.
Θα είμαστε όλοι εκεί. Τα λέμε στο park ferme.
Θα είμαστε όλοι εκεί. Τα λέμε στο park ferme.
"Η σιωπή μας, μόνο με τον κατήγορό μας γίνεται σύμμαχος".
Από την άλλη όμως, "Όσο πιο αθόρυβος είσαι, τόσα περισσότερα ακούς".
Από την άλλη όμως, "Όσο πιο αθόρυβος είσαι, τόσα περισσότερα ακούς".
Re: 57ο Ράλλυ Ακρόπολις 16-19 Ιουνίου 2011
Είδα τον Πάνο στην εκκίνηση με το καινούργιο του skoubi και sponsor την Ohilins !!!
Πάνο εύχομαι τα καλύτερα

Πάνο εύχομαι τα καλύτερα


