ΑΓΩΝΕΣ ΚΑΙ ΜΕΤΡΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ
Re: ΑΓΩΝΕΣ ΚΑΙ ΜΕΤΡΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ
Ακριβώς αυτά λέμε.
Όταν μιλήσαμε για πρώτη φορά για regularite οι τότε αγωνιζόμενοι σε rally και enduro μας έκραξαν. Σήμερα είναι ή όχι η πιο συναρπαστική μορφή αγώνων 4Χ4 μαζί με τα trophy;
Όταν μιλαγαμε για ΜΩΤ της τάξης των 35 και ειδικές, κάποιοι μας χλεύαζαν. Μήπως ο 24ωρος, με βάση την απόσταση, την πλοήγηση και τις δυσκολίες, δεν είναι συναρπαστικός; Μήπως οι ίδιοι δεν έρχονται σήμερα να κάνουν αντίστοιχους αγώνες;
Ελάτε να παίξουμε, με ασφάλεια, το παιχνίδι των δύο κατηγοριών και θα δείτε ότι θα συμφωνήσετε. Αρκεί να παιχτεί σωστά, με περιορισμό των ταχυτήτων στα επικίνδυνα και τα πατημένα και θα δείτε πόσο συναρπαστικό θα είναι. Αν δεν πρέπει να περάσεις τα 70 π.χ. στο πατημένο, φαντάζεσαι πόσο καλά πρέπει να περάσεις το κακό, το δύσκολο, το τεχνικό για να βγάλεις 25; Εδώ σε κάποιες περιπτώσεις δεν έβγαιναν με όλα!!!
Όταν μιλήσαμε για πρώτη φορά για regularite οι τότε αγωνιζόμενοι σε rally και enduro μας έκραξαν. Σήμερα είναι ή όχι η πιο συναρπαστική μορφή αγώνων 4Χ4 μαζί με τα trophy;
Όταν μιλαγαμε για ΜΩΤ της τάξης των 35 και ειδικές, κάποιοι μας χλεύαζαν. Μήπως ο 24ωρος, με βάση την απόσταση, την πλοήγηση και τις δυσκολίες, δεν είναι συναρπαστικός; Μήπως οι ίδιοι δεν έρχονται σήμερα να κάνουν αντίστοιχους αγώνες;
Ελάτε να παίξουμε, με ασφάλεια, το παιχνίδι των δύο κατηγοριών και θα δείτε ότι θα συμφωνήσετε. Αρκεί να παιχτεί σωστά, με περιορισμό των ταχυτήτων στα επικίνδυνα και τα πατημένα και θα δείτε πόσο συναρπαστικό θα είναι. Αν δεν πρέπει να περάσεις τα 70 π.χ. στο πατημένο, φαντάζεσαι πόσο καλά πρέπει να περάσεις το κακό, το δύσκολο, το τεχνικό για να βγάλεις 25; Εδώ σε κάποιες περιπτώσεις δεν έβγαιναν με όλα!!!
Re: ΑΓΩΝΕΣ ΚΑΙ ΜΕΤΡΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ
Δεν σε πιάνω.Γιάννης Αθανασίου wrote: Νικόλα και εγώ έξω από το χορό...
Όπως και να έχει, δεδομένου οτι είναι εξαιρετικά δύσκολο και φορέσουν όλα τα αυτοκίνητα cage για το 2010 - το αναγνωρίζω -
θεωρώ οτι αν καταφέρεις να εφαρμόσεις τα μέτρα που προτείνεις, θα είναι μία μεσοβέζικη λύση η οποία δεδομένων των συνθηκών
δεν ενοχλεί.
Θα μου άρεσε πάντως να λέγαμε οτι εφαρμόζουμε τις προτάσεις σου προσωρινά δίνοντας παράλληλα χρόνο στους αγωνιζόμενους να
προσαμοστούν σε αληθινά μέτρα ασφαλείας, ίσως ένα δύο χρόνια αλλά οριστικά και τελεσίδικα.
Τες πα, για να μην παρεξηγούμαι κιόλας, την γνώμη μου την λέω πάντα χωρίς να με νοιάζει τίποτα, αλλά παράλληλα είμαι
υπέρ της άποψης οτι όταν αποφασίζουμε κάτι, είτε συμφωνώ είτε όχι, το ακολουθώ με ευλάβεια.
Γνωρίζετε όλοι οτι την στήριξή μου την έχετε.
Γιάννη, πέραν της διαφωνίας μου εξακολουθώ να θέλω να στηρίξω όπως μπορώ τον 24ωρο διότι πιστεύω σε αυτόν.
Σπύρο, περιττό να πω οτιδήποτε, κάποια στιγμή θα τα πούμε και από κοντά.
anyway, νομίζω οτι δεν υπάρχει κάτι άλλο να πω.
Σας ευχαριστώ που με ακούσατε.
"Η σιωπή μας, μόνο με τον κατήγορό μας γίνεται σύμμαχος".
Από την άλλη όμως, "Όσο πιο αθόρυβος είσαι, τόσα περισσότερα ακούς".
Από την άλλη όμως, "Όσο πιο αθόρυβος είσαι, τόσα περισσότερα ακούς".
-
- Posts: 105
- Joined: Thu Jun 18, 2009 10:14
Re: ΑΓΩΝΕΣ ΚΑΙ ΜΕΤΡΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ
Ναι, περιττό να πούμε όλοι οτιδήποτε. Όταν τελείωσαν τα επιχειρήματα της οκάς ξεκίνησαν τα άλλα αυτά που κάνουν τους έχοντες κέητζ εγκληματίες. Το Βέγγο θυμάμαι που έλεγε "πελααάτεεες μου".
Η Ιστορία γράφεται. Ελπίζω να μη γίνει ποτέ το κακό γιατί τότε οι Θεοί οργανωτές θα είναι άφαντοι. Θα διασκεδάζουν τις τύψεις τους λέγοντας ο ένας στον άλλον ότι έκαναν ότι μπορούσαν, έβαλαν ραντάρ και GPS αλλά τα ζώα οι αγωνιζόμενοι...
Γεια και από μένα
Η Ιστορία γράφεται. Ελπίζω να μη γίνει ποτέ το κακό γιατί τότε οι Θεοί οργανωτές θα είναι άφαντοι. Θα διασκεδάζουν τις τύψεις τους λέγοντας ο ένας στον άλλον ότι έκαναν ότι μπορούσαν, έβαλαν ραντάρ και GPS αλλά τα ζώα οι αγωνιζόμενοι...
Γεια και από μένα
Re: ΑΓΩΝΕΣ ΚΑΙ ΜΕΤΡΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ
Για να είμαι πάντως απολύτως ειλικρινής, δεν το είχα σκεφτεί έτσι από την αρχή,
αλλά αισθάνομαι πολύ προνομιούχος που έχω εργοστασιακό κλουβί
με έγκριση τύπου
Και αν χρειαστώ καλύτερο και το αλλάξω,
κανείς δεν θα καταλάβει την διαφορά
αλλά αισθάνομαι πολύ προνομιούχος που έχω εργοστασιακό κλουβί
με έγκριση τύπου

Και αν χρειαστώ καλύτερο και το αλλάξω,
κανείς δεν θα καταλάβει την διαφορά

"Η σιωπή μας, μόνο με τον κατήγορό μας γίνεται σύμμαχος".
Από την άλλη όμως, "Όσο πιο αθόρυβος είσαι, τόσα περισσότερα ακούς".
Από την άλλη όμως, "Όσο πιο αθόρυβος είσαι, τόσα περισσότερα ακούς".
Re: ΑΓΩΝΕΣ ΚΑΙ ΜΕΤΡΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ
Ζητούμε γενική συνάντηση ΕΔΩ και ΤΩΡΑ….
Αν κάποιος μας ακούει και μπορεί ας αναλάβει πρωτοβουλία…….για συνάντηση το αργότερο τέλος Αυγούστου- αρχές Σεπτέμβρη.
Με επιχειρήματα να μας πείσετε και να αποφασίσουμε δημοκρατικά.
Η επιτροπή 4Χ4 έχει το πρόσταγμα και πρέπει να συγκαλέσει μια τύπου ΓΕΝΙΚΗ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗ !!!!!
ΚΥΡΙΟΙ …συνομιλητές αρκετοί από εσάς βλέπω να έχετε τάσεις διάλυσης και όχι σύνθεσης , το πράγμα άρχισε να κουράζει…τολμήστε δημοκρατικότερα πρέπει να μας πείσετε
Ιδου το πήδημα που είναι η ΡΟΔΟΣ….. ;;;;;;;;;;;;;;;;
Αν κάποιος μας ακούει και μπορεί ας αναλάβει πρωτοβουλία…….για συνάντηση το αργότερο τέλος Αυγούστου- αρχές Σεπτέμβρη.
Με επιχειρήματα να μας πείσετε και να αποφασίσουμε δημοκρατικά.
Η επιτροπή 4Χ4 έχει το πρόσταγμα και πρέπει να συγκαλέσει μια τύπου ΓΕΝΙΚΗ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗ !!!!!
ΚΥΡΙΟΙ …συνομιλητές αρκετοί από εσάς βλέπω να έχετε τάσεις διάλυσης και όχι σύνθεσης , το πράγμα άρχισε να κουράζει…τολμήστε δημοκρατικότερα πρέπει να μας πείσετε
Ιδου το πήδημα που είναι η ΡΟΔΟΣ….. ;;;;;;;;;;;;;;;;
Re: ΑΓΩΝΕΣ ΚΑΙ ΜΕΤΡΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ
Καλησπέρα σε όλους.nikman wrote:Φίλε "ΦΩΚΙΩΝ" πολυ σωστός ο προβληματισμός σου στο "τραβηγμένο σκεπτικό'.
Ομως η απάντηση ειναι πολύ απλή ΜΙΑ ΚΑΙ ΜΟΝΑΔΙΚΗ.
ΟΛΑ ΤΑ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ROLL CAGE.
Τα μη εχοντα ΔΕΝ ΝΟΟΥΝΤΕ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ άρα τα έχουμε για εκδρομές και λοιπά.
20 !!!!!!σελίδες και 10 ημέρες μετα συζητάτε ακόμη τι αλήθεια????
Σε ΟΟΟΛΑ τα είδη αγώνων σε ΟΟΟΛΟ τον πλανήτη ΟΟΟΟΛΑ τα ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ εχουν κέητζ.
Φίλε Γιάννη ολα τα αυτοκίνητα σχεδόν του χώρου μας είναι παράνομα και δεν περνάνε ΚΤΕΟ απο την "κυρία είσοδο"γιατί π.χ. έχουν απλά εργάτη.Η μήπως δεν είναι έτσι?
Επίσης πολλά "βολτάδικα" 4χ4 με τις αναρτήσεις "5ου-6ου ή 7ου ορόφου" είναι ΕΠΙΚΥΝΔΥΝΑ για τον δρόμο.Η μήπως δεν είναι έτσι?
Οταν λοιπόν αποφασίσεις οτι θές να πάς σε ΑΓΩΝΕΣ κάθεσαι μετράς,ζυγίζεις τι χάνεις και τι κερδίζεις και αναλόγως αποφασίζεις.(ο υπογράφων το έκανε το 1991 με το LR 90 ως ΜΟΝΑΔΙΚΟ αυτοκίνητο),και μετά όσον αφορά ΚΤΕΟ-παρανομία κλπ,"ο έχων τα γένια έχει και τα χτένια"δυστυχώς στην Ελλαδάρα.
Που άκουσες ΕΣΥ,με την τόση εμπειρία,ποτέ να συζητάνε ομάδες-κατηγορίες-κλάσεις,ή οτιδήποτε άλλο με γνώμονα τα γκέητζ και γενικά τα μετρα ασφαλείας ??? Εγώ με τα λίγα που ξέρω,αγαπητοί μου φίλοι,το ακούω και το βλέπω ΓΙΑ ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ,ΕΔΩ,ΣΤΟ ΧΩΡΟ ΜΑΣ και η αλήθεια είναι αναρωτιέμαι γιατί?? Γιατί συζητάμε τα ΑΥΤΟΝΟΗΤΑ ??
Πρώτα στήνεται η καρότσα του αγωνιστικού ΚΟΜΠΛΕ ΜΕ ΚΛΟΥΒΙΑ ΚΛΠ ΚΛΠ και μετά,με τα διάφορα "καλούδια" αποφασίζεται άν θα πάει στήν entry-open-close-K1-Κ101-ΝΙ-ΕΕ12 κλπ,κλπ.
Τώρα επειδή πιθανόν να μου "ορμήξετε"


Εάν θέλουν να δοκιμάσουν σε ΠΑΙΔΕΙΕΣ τότε ΕΣΕΙΣ ΟΙ ΟΡΓΑΝΩΤΕΣ ειστε υποχρεωμένοι να οργανώσετε ΠΑΙΔΕΙΕΣ με ΜΗΔΕΝΙΚΟ ΒΑΘΜΟ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟΤΗΤΑΣ δηλαδή δεξιοτεχνίες-κυνήγια θησαυρού-κλπ,κλπ.
Τέλος οι αγώνες γίνοντε ΠΑΝΤΑ ΚΑΙ ΠΑΝΤΟΥ με ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ που δυστυχώς στην Ελλάδα ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΤΑ ΝΟΜΙΜΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΔΡΟΜΟ.(Αλλωστε το ίδιο ισχύει με όλα τα ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ, το 90% των οποίων σήμερα είναι πινακιδάτα)
ΔΙΑΛΕΓΟΥΜΕ ΚΑΙ ΠΑΙΡΝΟΥΜΕ.
Καλό απόγευμα σε όλους
ΝΙΚΟΣ ΜΑΝΩΛΗΣ
LAND ROVER - ONE LIFE LIVE IΤ
LAND ROVER - ONE LIFE LIVE IΤ
Re: ΑΓΩΝΕΣ ΚΑΙ ΜΕΤΡΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ
Μήπως στην Λαμία nikman να είναι ποιο τυχερή από την Λάρισα ;
Δεν ξέρω αν συμφωνείτε ..
Ακόμη και ποιο επίσημα ίσως στην ΕΛΠΑ.;
Δεν ξέρω αν συμφωνείτε ..
Ακόμη και ποιο επίσημα ίσως στην ΕΛΠΑ.;
Re: ΑΓΩΝΕΣ ΚΑΙ ΜΕΤΡΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ
Αυτή είναι και η δική μου θέση.nikman wrote:Τώρα επειδή πιθανόν να μου "ορμήξετε"![]()
για νέους-φυτώριο κλπ,θα σας απαντήσω οτι οι νέοι έρχοντε να δοκιμάσουν ένα σπόρ κατ'αρχήν ΕΠΙΚΥΝΔΥΝΟ,που λέγεται ΑΓΩΝΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ και διέπεται από ΒΑΣΙΚΟΥΣ ΚΑΝΟΝΕΣ.
Εάν θέλουν να δοκιμάσουν σε ΠΑΙΔΕΙΕΣ τότε ΕΣΕΙΣ ΟΙ ΟΡΓΑΝΩΤΕΣ ειστε υποχρεωμένοι να οργανώσετε ΠΑΙΔΕΙΕΣ με ΜΗΔΕΝΙΚΟ ΒΑΘΜΟ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟΤΗΤΑΣ δηλαδή δεξιοτεχνίες-κυνήγια θησαυρού-κλπ,κλπ.
Αλλά απο οτι καταλαβαίνω ο Γιάννης πιστεύει οτι μπορεί να επιτευχθεί ο μηδενικός βαθμός επικινδυνότητας με τα μέτρα παρακολούθησης που έχουν προταθεί!?
Έτσι και αλλιώς για το 2009 δε μπορεί να αλλάξουν πολλά!
Υπάρχουν αρκετοί αγώνες για να δοκιμαστούν τα νέα μέτρα.
Αρχής γινομένης απο τον επόμενο όμως, μή περιμένουμε το 2010 για να τα δούμε

Δημητριάδης Σταύρος
Re: ΑΓΩΝΕΣ ΚΑΙ ΜΕΤΡΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ
nikman wrote:Καλησπέρα σε όλους.nikman wrote:Φίλε "ΦΩΚΙΩΝ" πολυ σωστός ο προβληματισμός σου στο "τραβηγμένο σκεπτικό'.
Ομως η απάντηση ειναι πολύ απλή ΜΙΑ ΚΑΙ ΜΟΝΑΔΙΚΗ.
ΟΛΑ ΤΑ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ROLL CAGE.
Τα μη εχοντα ΔΕΝ ΝΟΟΥΝΤΕ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ άρα τα έχουμε για εκδρομές και λοιπά.
20 !!!!!!σελίδες και 10 ημέρες μετα συζητάτε ακόμη τι αλήθεια????
Σε ΟΟΟΛΑ τα είδη αγώνων σε ΟΟΟΛΟ τον πλανήτη ΟΟΟΟΛΑ τα ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ εχουν κέητζ.
Φίλε Γιάννη ολα τα αυτοκίνητα σχεδόν του χώρου μας είναι παράνομα και δεν περνάνε ΚΤΕΟ απο την "κυρία είσοδο"γιατί π.χ. έχουν απλά εργάτη.Η μήπως δεν είναι έτσι?
Επίσης πολλά "βολτάδικα" 4χ4 με τις αναρτήσεις "5ου-6ου ή 7ου ορόφου" είναι ΕΠΙΚΥΝΔΥΝΑ για τον δρόμο.Η μήπως δεν είναι έτσι?
Οταν λοιπόν αποφασίσεις οτι θές να πάς σε ΑΓΩΝΕΣ κάθεσαι μετράς,ζυγίζεις τι χάνεις και τι κερδίζεις και αναλόγως αποφασίζεις.(ο υπογράφων το έκανε το 1991 με το LR 90 ως ΜΟΝΑΔΙΚΟ αυτοκίνητο),και μετά όσον αφορά ΚΤΕΟ-παρανομία κλπ,"ο έχων τα γένια έχει και τα χτένια"δυστυχώς στην Ελλαδάρα.
Που άκουσες ΕΣΥ,με την τόση εμπειρία,ποτέ να συζητάνε ομάδες-κατηγορίες-κλάσεις,ή οτιδήποτε άλλο με γνώμονα τα γκέητζ και γενικά τα μετρα ασφαλείας ??? Εγώ με τα λίγα που ξέρω,αγαπητοί μου φίλοι,το ακούω και το βλέπω ΓΙΑ ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ,ΕΔΩ,ΣΤΟ ΧΩΡΟ ΜΑΣ και η αλήθεια είναι αναρωτιέμαι γιατί?? Γιατί συζητάμε τα ΑΥΤΟΝΟΗΤΑ ??
Πρώτα στήνεται η καρότσα του αγωνιστικού ΚΟΜΠΛΕ ΜΕ ΚΛΟΥΒΙΑ ΚΛΠ ΚΛΠ και μετά,με τα διάφορα "καλούδια" αποφασίζεται άν θα πάει στήν entry-open-close-K1-Κ101-ΝΙ-ΕΕ12 κλπ,κλπ.
Τώρα επειδή πιθανόν να μου "ορμήξετε"![]()
για νέους-φυτώριο κλπ,θα σας απαντήσω οτι οι νέοι έρχοντε να δοκιμάσουν ένα σπόρ κατ'αρχήν ΕΠΙΚΥΝΔΥΝΟ,που λέγεται ΑΓΩΝΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ και διέπεται από ΒΑΣΙΚΟΥΣ ΚΑΝΟΝΕΣ.
Εάν θέλουν να δοκιμάσουν σε ΠΑΙΔΕΙΕΣ τότε ΕΣΕΙΣ ΟΙ ΟΡΓΑΝΩΤΕΣ ειστε υποχρεωμένοι να οργανώσετε ΠΑΙΔΕΙΕΣ με ΜΗΔΕΝΙΚΟ ΒΑΘΜΟ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟΤΗΤΑΣ δηλαδή δεξιοτεχνίες-κυνήγια θησαυρού-κλπ,κλπ.
Τέλος οι αγώνες γίνοντε ΠΑΝΤΑ ΚΑΙ ΠΑΝΤΟΥ με ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ που δυστυχώς στην Ελλάδα ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΤΑ ΝΟΜΙΜΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΔΡΟΜΟ.(Αλλωστε το ίδιο ισχύει με όλα τα ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ, το 90% των οποίων σήμερα είναι πινακιδάτα)
ΔΙΑΛΕΓΟΥΜΕ ΚΑΙ ΠΑΙΡΝΟΥΜΕ.
Καλό απόγευμα σε όλους
+1000000000000000
-
- Posts: 63
- Joined: Tue Jun 16, 2009 22:12
Re: ΑΓΩΝΕΣ ΚΑΙ ΜΕΤΡΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ
Μετα απο τοσο διαβασμα ηθελα και εγω Νικο να γραψω κατι.nikman wrote:Καλησπέρα σε όλους.nikman wrote:Φίλε "ΦΩΚΙΩΝ" πολυ σωστός ο προβληματισμός σου στο "τραβηγμένο σκεπτικό'.
Ομως η απάντηση ειναι πολύ απλή ΜΙΑ ΚΑΙ ΜΟΝΑΔΙΚΗ.
ΟΛΑ ΤΑ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ROLL CAGE.
Τα μη εχοντα ΔΕΝ ΝΟΟΥΝΤΕ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ άρα τα έχουμε για εκδρομές και λοιπά.
20 !!!!!!σελίδες και 10 ημέρες μετα συζητάτε ακόμη τι αλήθεια????
Σε ΟΟΟΛΑ τα είδη αγώνων σε ΟΟΟΛΟ τον πλανήτη ΟΟΟΟΛΑ τα ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ εχουν κέητζ.
Φίλε Γιάννη ολα τα αυτοκίνητα σχεδόν του χώρου μας είναι παράνομα και δεν περνάνε ΚΤΕΟ απο την "κυρία είσοδο"γιατί π.χ. έχουν απλά εργάτη.Η μήπως δεν είναι έτσι?
Επίσης πολλά "βολτάδικα" 4χ4 με τις αναρτήσεις "5ου-6ου ή 7ου ορόφου" είναι ΕΠΙΚΥΝΔΥΝΑ για τον δρόμο.Η μήπως δεν είναι έτσι?
Οταν λοιπόν αποφασίσεις οτι θές να πάς σε ΑΓΩΝΕΣ κάθεσαι μετράς,ζυγίζεις τι χάνεις και τι κερδίζεις και αναλόγως αποφασίζεις.(ο υπογράφων το έκανε το 1991 με το LR 90 ως ΜΟΝΑΔΙΚΟ αυτοκίνητο),και μετά όσον αφορά ΚΤΕΟ-παρανομία κλπ,"ο έχων τα γένια έχει και τα χτένια"δυστυχώς στην Ελλαδάρα.
Που άκουσες ΕΣΥ,με την τόση εμπειρία,ποτέ να συζητάνε ομάδες-κατηγορίες-κλάσεις,ή οτιδήποτε άλλο με γνώμονα τα γκέητζ και γενικά τα μετρα ασφαλείας ??? Εγώ με τα λίγα που ξέρω,αγαπητοί μου φίλοι,το ακούω και το βλέπω ΓΙΑ ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ,ΕΔΩ,ΣΤΟ ΧΩΡΟ ΜΑΣ και η αλήθεια είναι αναρωτιέμαι γιατί?? Γιατί συζητάμε τα ΑΥΤΟΝΟΗΤΑ ??
Πρώτα στήνεται η καρότσα του αγωνιστικού ΚΟΜΠΛΕ ΜΕ ΚΛΟΥΒΙΑ ΚΛΠ ΚΛΠ και μετά,με τα διάφορα "καλούδια" αποφασίζεται άν θα πάει στήν entry-open-close-K1-Κ101-ΝΙ-ΕΕ12 κλπ,κλπ.
Τώρα επειδή πιθανόν να μου "ορμήξετε"![]()
για νέους-φυτώριο κλπ,θα σας απαντήσω οτι οι νέοι έρχοντε να δοκιμάσουν ένα σπόρ κατ'αρχήν ΕΠΙΚΥΝΔΥΝΟ,που λέγεται ΑΓΩΝΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ και διέπεται από ΒΑΣΙΚΟΥΣ ΚΑΝΟΝΕΣ.
Εάν θέλουν να δοκιμάσουν σε ΠΑΙΔΕΙΕΣ τότε ΕΣΕΙΣ ΟΙ ΟΡΓΑΝΩΤΕΣ ειστε υποχρεωμένοι να οργανώσετε ΠΑΙΔΕΙΕΣ με ΜΗΔΕΝΙΚΟ ΒΑΘΜΟ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟΤΗΤΑΣ δηλαδή δεξιοτεχνίες-κυνήγια θησαυρού-κλπ,κλπ.
Τέλος οι αγώνες γίνοντε ΠΑΝΤΑ ΚΑΙ ΠΑΝΤΟΥ με ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ που δυστυχώς στην Ελλάδα ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΤΑ ΝΟΜΙΜΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΔΡΟΜΟ.(Αλλωστε το ίδιο ισχύει με όλα τα ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ, το 90% των οποίων σήμερα είναι πινακιδάτα)
ΔΙΑΛΕΓΟΥΜΕ ΚΑΙ ΠΑΙΡΝΟΥΜΕ.
Καλό απόγευμα σε όλους
Με καλυψες ομως με τα γραφωμενα σου.
ολοι γνωριζουμε οτι οι αγωνες και οι παιδιες ειναι ανασφαλεις αν δεν εχουν θεσπιστει ΣΩΣΤΟΙ κανωνες ασφαλειας.
Με οποιο κοστος συμετοχων για τους οργανωτες.
Ολοι ξερουμε οτι ξεπερναμε κατα πολυ τις μεσες ταχυτητες και το παιζουμε βατανεν με τα απλα μας αυτοκινητα που ψηλωμενα σχεδον ολα ειναι λιγο πολυ ανασφαλη.
Ο κλωβος ασφαλειας ειναι ο καλυτερος τροπος και για ασφαλεια των συμμετοχωντων αλλα και για περισσοτερη σοβαροτητα απο μερους των.
Το κρανος ειτε θελουμε ειτε οχι σωζει ζωες.
σε κανενα αθλημα μηχανοκινητο ,ειτε ειναι ποδηλατο ,ειτε σκαφος, ειτε οποιοδηποτε ειδος αγωνα ,δεν γινεται χωρις την χρηση κρανους.
μονο στο 4χ4 ΚΑΤΑΛΥΕΤΑΙ αυτο.
ΚΟΚΟΛΑΚΗΣ ΓΙΑΝΝΗΣ