Απο ότι βλέπω δεν έχει γραφτεί τίποτα μετά τον αγώνα. Μάλλον όλοι περιμένουν την ανάρτηση των αποτελεσμάτων. Μέχρι τότε λοιπόν ας γράψω εγώ σε ένα σεντόνι την εμπειρία μου
Πρώτη φορά συμμετοχή σε Trail Ride και μάλιστα στο Πευκί και έλαχε να είναι ως συνοδηγός του Μανώλη Νταή με το 206.
Καταρχήν ένα μεγάλο ευχαριστώ στα παιδιά που το οργάνωσαν.
Τόσο η προτοιμασία για να βγούν οι διαδρομές, να οργανωθούν γραμματείες, Service Park αλλά και ειδικά το άγχος του να έχεις για 3 μέρες τόσα αυτοκίνητα, μηχανές και quad πάνω στα βουνά, ΟΛΑ απαιτούν αρκετή ενέργεια και προσφέρουν πάρα πολλές ευκαιρίες να πάει κάτι στραβά και να χαλάσει όλη η εικόνα.
Ευχαριστούμε για το τρέξιμο που ρίξατε πριν και κατά τη διάρκεια του αγώνα για να το χαιρόμαστε εμείς που συμμετείχαμε.
Στα του αγώνα.
Παρασκευή: Πρόλογος.
Τα λόγια είναι λίγα. 25+Km κλειστής ειδικής, κορδελιασμένης σε όλα τα επίμαχα σημεία. Τα πρώτα 5-6 Km ήταν με πολλές φλαταδούρες στις οποίες μπορούσαν να πιαστούν υψηλές ταχύτητες και στη συνέχεια ένα πιο τεχνικό κομμάτι. Το πρώτο πέρασμα ήταν normal αλλά ειδικά στο δεύτερο το καταευχαριστηθήκαμε. Δε δίνεται έυκολα τέτοια ευκαιρία και αν άκουσα καλά απο τον friar κάτι τέτοιο είχε να γίνει απο το 2003(?). Μακάρι να μη χρειαστεί να περάσουν άλλα 7 χρονιά πριν επαναληφθεί αυτό ή η άλλη "σχετική" ιδέα που είχε ο friar ;->
Btw, thanx friar για τη βοήθεια σου όταν χρειάστηκα κάτι. Appreciated.
Σάββατο: 3 Απλές, 2 Ειδικές, 285 Km.
Δυστυχώς στα πρώτα 5 Km είχαμε πρόβλημα στο αυτοκίνητο. Βγήκε το λουρί και προσπαθώντας να το φτιάξουμε (με τη βοηθεία ενός άλλους πληρώματος που έμεινε μαζί μας για πάνω απο 10 λεπτά, συγνώμη που δε θυμάμαι το όνομα σας παιδιά -
ευχαριστούμε πολύ όμως), είδαμε ότι είχε βγει προς τα έξω η τροχαλία του στροφάλου και ακουμπούσε στη φτερωτή! Χτυπώντας μπήκε πιο μεσά, περάσαμε το λουρί και αρχίσαμε να ψάχνουμε συνεργείο μήπως και καταφέρουμε να κάνουμε τίποτα. Μετά απο αρκετή περιήγηση στα γύρω χωριά σε φανοποιεία και συνεργεία, καταλήξαμε σε ένα σιδηρουργείο στην Ιστιαία όπου ο γάτος εκεί κατάφερε μετά απο πολύ προσπάθεια να μας το επισκευάσει χωρίς να λυθεί τπτ από ψυγεία κτλ.
Βέβαια είχαμε χάσει είδη τις L1, SS1 & L2, είχαμε τσιμπήσει ένα 6ωρό ποινών πάνω στους χρόνους των τελευταίων, οπότε συνεχίσαμε χωρίς αξιώσεις, μόνο για να το χαρούμε. Και αυτό κάναμε.
Φτάνοντας στην SS2 είχαμε και ένα ατυχές συμβάν με τον Φώτη Κουτσουμπό ο οποίος απο μια άσχημη συγκυρία (μικρό χάσιμο κ' λάθος εκτίμηση για τον χρόνο που τους απέμεινε για να μπουν στην ειδική), αν και θα έπρεπε να είναι μπροστά μας, ερχόμενος απο πίσω και μπαίνοντας στη σκόνη μας έφυγε σε μια στροφή με ντελάπαρε. Ευτυχώς τα παιδιά δεν έπαθαν τίποτα και το αμάξι αν και τραυματισμένο, μηχανικά ήταν μια χαρά και έτσι συνέχισαν όλο τον υπόλοιπο αγώνα!!
Η SS2 ήταν 93Km με highlight την παραλία αλλά και τις γρήγορες διαδρομές πάνω στο βουνό (και ας είχαν όριο στα 60 Κm/h

). Δυστυχώς, αν και ένα κομμάτι πηγαίναμε μαζί με Κουτσουμπό και Δημητριάδη, εξαιτίας κάποιων δικών μου χασιμάτων, φάγαμε καπέλο 6'+
Κυριακή: 3 Απλές, 2 Ειδικές, 177 Km.
H SS3 ήταν 50 Km η οποία μας πέρασε απο πολλά διαφορετικά terrain. Μέχρι και Αλπικό γρασίδι είχε το μενού (Βέβαια δεν έχω ιδέα πως είναι το γρασίδι στις Άλπεις αλλά για να το είπε έτσι ο Μελέτης, κάτι θα ξέρει

). H ειδική ήταν αρκετά σφικτή και πάλι λόγω κάποιων λαθών στη πλοήγηση χάσαμε πολύ χρόνο με αποτέλεσμα να χάσουμε τον προτεινόμενο για 13'+

.
Η L5 ήταν 57 Km και άνετη απο πλευράς χρόνου, αλλά είχε 5 Km μέσα στο ποτάμι στα οποία φροντίσαμε να το πλύνουμε απο όλες τις πλευρές, μέχρι και εσωτερικά σε κάποια σημεία

Πολύ καλή η ιδέα να περνάνε οι απλές απο το SP και να υπάρχει κάποιος χρόνος για ανεφοδιασμό αυτοκινήτου και πληρώματος.
[Ειδική μνεία πρέπει να γίνει εδώ και στον Γιάννη Βουλγαρή, ιδιοκτήτη του βενζινάδικου JET OIL που ήταν το SP, ο οποίος πραγματικά γινόταν χίλια κομμάτια για να εξυπηρετήσει όλα τα πληρώματα. Εξαιρετικός άνθρωπος και μπράβο στα παιδιά που του ετοίμασαν μια πλακέτα στον τερματισμό αλλά κρίμα που δεν ήταν εκεί να την παραλάβει.]
Η SS4 ήταν 54Km με ένα μικρό κομμάτι παραλίας στην έξοδο απο την οποία, είδα να πλησιάζουμε πολύ γρήγορα τον Φωκίωνα με τη δεξιά πλευρά μας. Ελπίζω να μη σε τρομάξαμε (πολύ) εκεί ;->
Γενικά, η ειδική βγήκε στον χρόνο της και μάλιστα είχαμε και κάποια λεπτά προπορεία. Δυστυχώς βέβαια όπως μάθαμε αργότερα η SS4 ακυρώθηκε

Βέβαια η πολύ καλή πλοήγηση σε όλη την SS4 μας εκδικήθηκε στην τελευταία απλή όπου κατάφερα να πάρουμε καπέλο σε μια απλή των μόλις 7 Km. Άξιος
Ήταν μια εξαιρετική εμπειρία και προσωπικά το ευχαριστήθηκα πάρα πολύ. Ένα ευχαριστώ στον οδηγό μου με τον οποίο δεν είχαμε ξανατρέξει μαζί αλλά καταφέραμε να περάσουμε καλά και να το χαρούμε! Να 'σαι καλά Μανώλη.
Μπράβο σε όλους όσους συμμετείχαν, και ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ στο Φώτη και το Γρηγόρη, το Σταύρο και τον Παναγιώτη για τις διακρίσεις τους. Αν και είχαμε ξανασυναντηθεί σε Enduro και 24ωρα παλιότερα, αυτή τη φορά (ελέω Νταή), είχα την ευκαιρία να δω απο κοντά το πως κινούνται μέσα στον αγώνα. Θα πω απλά πως πρόκειται για πολύ δεμένα πληρώματα που ξέρουν πολύ καλά τι κάνουν και πως το κάνουν και άξια κατακτούν τις θέσεις αυτές. Επίσης συγχαρητήρια αξίζουν και τα παιδιά από την Κρήτη με το λευκό Jimny (111). Δε συγκράτησα το όνομα τους αλλά ήταν τρομερά γρήγοροι. Μπράβο παιδιά.
Αναμένουμε φωτές και βίντεα
