ΑΓΩΝΕΣ ΚΑΙ ΜΕΤΡΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ
-
- Posts: 46
- Joined: Wed Jun 17, 2009 08:33
Re: ΑΓΩΝΕΣ ΚΑΙ ΜΕΤΡΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ
Tελικά θα ανακοινωθεί και σ' εμάς το αποτέλεσμα της συζήτησης για να ξέρουμε τι θα γίνει.
Re: ΑΓΩΝΕΣ ΚΑΙ ΜΕΤΡΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ
Το διαβάζω και το ξαναδιαβάζω και μου σηκώνεται η τρίχα κάθε φορά.stavrosd wrote: ...
Τα έβαλα γιατί είναι πολύ κοντά το "φιουυυ!τη γλυτώσαμε" με το "ΚΡΑΤΗΣΟΥ ΦΕΥΓΟΥΜΕ ΑΠΟ ΚΑΤΩ!!!".
Για αυτό πρόσεχε μη θυμώσεις τη τύχη σου / μας![]()
"Η σιωπή μας, μόνο με τον κατήγορό μας γίνεται σύμμαχος".
Από την άλλη όμως, "Όσο πιο αθόρυβος είσαι, τόσα περισσότερα ακούς".
Από την άλλη όμως, "Όσο πιο αθόρυβος είσαι, τόσα περισσότερα ακούς".
Re: ΑΓΩΝΕΣ ΚΑΙ ΜΕΤΡΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ
Δεν υπάρχει τίποτα να συγχωρήσω γιατί επι τις αρχής συμφωνώ μαζί σου και σε όλα τα παραδείγματά σου και η απόφαση στο ερώτημά σου είναι αυτονόητη.Nicolas wrote:...
Και με συγχωρείς που το λέω αλλά κάποια στιγμή θα πρέπει να επιλέξουμε.
Ή διακινδυνεύουμε να πεθάνει το άθλημα ή διακινδυνεύουμε να πεθάνει κάποιος από μας.
Ορίζουμε λοιπόν τις προτεραιότητές μας και πορευόμαστε.
Αλλά στη εφαρμογή δεν είμαι τόσο απόλυτος όπως εσύ.
Μου φαίνεται εντελώς άτοπο να ζητάμε απο κάποιον που απλά έχει πάει τρείς-τέσσερις εκδρομές αν θέλει να πάρει ένα insight απο τους αγώνες και να πάει λίγο πιό γρήγορα απο ότι στην εκδρομή θα πρέπει να τρυπήσει το αμάξι του
Δημητριάδης Σταύρος
Re: ΑΓΩΝΕΣ ΚΑΙ ΜΕΤΡΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ
Βγήκαν αποφάσεις, ιδίως για τα θέματα ασφαλείας των Trial, που θα ανακοινωθούν άμεσα. Οι περισσότερες αφορούν και ΤΟΥΣ ΟΡΓΑΝΩΤΕΣ.
Τώρα για τους αγώνες αντοχής. Αν το θέμα είναι να μη μετράει η Normal στο πρωτάθλημα, ΟΚ. Αλλά με μία πιό νορμάλ normal, όχι open δηλαδή χωρίς συστήματα ασφαλείας αλλά πραγματικά αυτοκίνητα παραγωγής με λίγες μετετροπές, ποιός από τους καλούς θα πάει εκεί, μόνο και μόνο για το πρωτάθλημα; Θα γίνει ρεζίλι σε όλους, δε θα ευχαριστηθεί τίποτε και δεν είναι σίγουρο ότι θα κερδίσει, ιδίως αν το παιχνίδι παιχθεί με το σύστημα "πολυνίκους", ποιός μαζεύει δηλαδή περισσότερους πόντους στην κατηγορία του.
Το σύστημα έχει παιχθεί σε αγώνες με κλάσεις με έντονες διαφορές και έχει πετύχει. Ιδίως αν οι κατηγορίες είναι λίγες και πολυπληθείς. Κινδυνεύει μόνο αν οι αγώνες έχουν λίγες συμμετοχές.
Η άλλη λύση είναι να μετράει μόνο η Open στο πρωτάθλημα, αλλά γιατί να αφήσουμε τη Normal απ΄έξω;
Με 35 και πάνω, ναι κινδυνεύεις! Με 25 και ελεγχόμενα με GPS κομμάτια, σχεδόν καθόλου. Γι΄αυτό λέμε Open με roll cage και 35, normal χωρίς και 25. Αυτή είναι η πρόταση μου.
Νικόλα
δεν μιλάω για sporing στα ιστορικά, μιλάω για regularite! Εκεί δεν είσαι υποχρεωμένος να έχεις τίποτε... Και αν αγνοήσεις την ragularite πάς τάπα. Δεν έχει τύχει να δεις το Λουμίδη με την Corvette να καταλάβεις!!! Τελευταίος τερμάτιζε με τις ποινές που "αγόραζε".
To GPS έχει σχέση. Μπορείς να ελέγχεις:
1. Υπακοή στη μέγιστη ταχύτητα σε συγκεριμένα σημεία που επισημαίνονται στο road book.
2. Υπακοή στη μέγιστη ταχύτητα σε πόλεις, χωριά, άσφαλτο με πολύ κυκλοφορία.
3. Υπακοή στη μέγιστη ταχύτητα που έχει τεθεί από την οργάνωση!
4. Υπακοή στο πέρασμα από όλα τα σημεία της διαδρομής, ιδίως τα πιό δύσκολα.
Άρα; Ο αγωνιζόμενος μπορεί να τρέξει, μπορεί να το ευχαριστηθεί, όπου υπάρχει ασφαλής διαδρομή. Στα υπόλοιπα σημεία πρέπει να τηρεί τους κανόνες. Όπως δηλαδή σε όλον τον κόσμο. Στους αγώνες της FIA υπάρχει σύστημα που στέλνει άμεσα τις όποιες παραβάσεις στην οργάνωση! Και η τιμωρία είναι πολύ σκληρή.
Τα ίδια έλεγαν ακόμη και στη F1 όταν κάποιοι μίλησαν για ελεγχόμενη ταχύτητα μέσα στα pits. Σήμερα είναι δεδομένη!
Τώρα για το ατύχημα, για οποιοδήποτε ατύχημα, δεν μπορείς να το αποκλείσεις εντελώς και αυτό το ξέρουμε όλοι. Απλά αν η διαδρομή είναι δύσκολη σε πλοήγηση, αν ο έλεγχος είναι σφιχτός, αν ο δρόμος είναι προσεγμένος για επικίνδυνα σημεία, αν οι ποινές για όποιον ξεπεράσει τα όρια είναι εξοντωτικές, μάλλον περιορίζουμε την πιθανότητα στα επίπεδα που ήταν μέχρι σήμερα ίσως και καλύτερα. Αυτό δεν είναι το ζητούμενο;
Το πρόβλημα δεν είναι τα 1000 ευρώ. Είναι ότι:
1. Στα περισσότερα αυτοκίνητα δημιουργεί πρόβλημα ευχρηστίας, ιδίως στα πίσω καθίσματα.
2. Είναι ΠΑΡΑΝΟΜΟ για τη χρήση στο δρόμο, για να πούμε τα πράγματα με το όνομά τους.
3. Δεν περνάς ΚΤΕΟ από την εμπρός πόρτα.
4. Μετά, για να πουλήσεις το αυτοκίνητο, θες τουλάχιστον ταμπλό και οροφή, που θα έχουν καταστραφεί. Και βέβαια κλείσιμο σε 12 τουλάχιστον τρύπες στο πάτωμα.
5. Δεν είναι δυνατό να φτιαχθούν άμεσα 75(Κ2)+50(Open)+50(Normal)=175 roll cage σωστών προδιαγραφών.
Στο κάτω-κάτω δεν απαγορεύεις σε κανέναν να το βάλει - ξέχνα τους σημερινούς κανονισμούς. Όποιος νομίσει ότι το θέλει στην K0, την Κ1, την Normal, την Entry, μπορεί να το βάλει.
Τώρα για τους αγώνες αντοχής. Αν το θέμα είναι να μη μετράει η Normal στο πρωτάθλημα, ΟΚ. Αλλά με μία πιό νορμάλ normal, όχι open δηλαδή χωρίς συστήματα ασφαλείας αλλά πραγματικά αυτοκίνητα παραγωγής με λίγες μετετροπές, ποιός από τους καλούς θα πάει εκεί, μόνο και μόνο για το πρωτάθλημα; Θα γίνει ρεζίλι σε όλους, δε θα ευχαριστηθεί τίποτε και δεν είναι σίγουρο ότι θα κερδίσει, ιδίως αν το παιχνίδι παιχθεί με το σύστημα "πολυνίκους", ποιός μαζεύει δηλαδή περισσότερους πόντους στην κατηγορία του.
Το σύστημα έχει παιχθεί σε αγώνες με κλάσεις με έντονες διαφορές και έχει πετύχει. Ιδίως αν οι κατηγορίες είναι λίγες και πολυπληθείς. Κινδυνεύει μόνο αν οι αγώνες έχουν λίγες συμμετοχές.
Η άλλη λύση είναι να μετράει μόνο η Open στο πρωτάθλημα, αλλά γιατί να αφήσουμε τη Normal απ΄έξω;
Με 35 και πάνω, ναι κινδυνεύεις! Με 25 και ελεγχόμενα με GPS κομμάτια, σχεδόν καθόλου. Γι΄αυτό λέμε Open με roll cage και 35, normal χωρίς και 25. Αυτή είναι η πρόταση μου.
Νικόλα
δεν μιλάω για sporing στα ιστορικά, μιλάω για regularite! Εκεί δεν είσαι υποχρεωμένος να έχεις τίποτε... Και αν αγνοήσεις την ragularite πάς τάπα. Δεν έχει τύχει να δεις το Λουμίδη με την Corvette να καταλάβεις!!! Τελευταίος τερμάτιζε με τις ποινές που "αγόραζε".
To GPS έχει σχέση. Μπορείς να ελέγχεις:
1. Υπακοή στη μέγιστη ταχύτητα σε συγκεριμένα σημεία που επισημαίνονται στο road book.
2. Υπακοή στη μέγιστη ταχύτητα σε πόλεις, χωριά, άσφαλτο με πολύ κυκλοφορία.
3. Υπακοή στη μέγιστη ταχύτητα που έχει τεθεί από την οργάνωση!
4. Υπακοή στο πέρασμα από όλα τα σημεία της διαδρομής, ιδίως τα πιό δύσκολα.
Άρα; Ο αγωνιζόμενος μπορεί να τρέξει, μπορεί να το ευχαριστηθεί, όπου υπάρχει ασφαλής διαδρομή. Στα υπόλοιπα σημεία πρέπει να τηρεί τους κανόνες. Όπως δηλαδή σε όλον τον κόσμο. Στους αγώνες της FIA υπάρχει σύστημα που στέλνει άμεσα τις όποιες παραβάσεις στην οργάνωση! Και η τιμωρία είναι πολύ σκληρή.
Τα ίδια έλεγαν ακόμη και στη F1 όταν κάποιοι μίλησαν για ελεγχόμενη ταχύτητα μέσα στα pits. Σήμερα είναι δεδομένη!
Τώρα για το ατύχημα, για οποιοδήποτε ατύχημα, δεν μπορείς να το αποκλείσεις εντελώς και αυτό το ξέρουμε όλοι. Απλά αν η διαδρομή είναι δύσκολη σε πλοήγηση, αν ο έλεγχος είναι σφιχτός, αν ο δρόμος είναι προσεγμένος για επικίνδυνα σημεία, αν οι ποινές για όποιον ξεπεράσει τα όρια είναι εξοντωτικές, μάλλον περιορίζουμε την πιθανότητα στα επίπεδα που ήταν μέχρι σήμερα ίσως και καλύτερα. Αυτό δεν είναι το ζητούμενο;
Το πρόβλημα δεν είναι τα 1000 ευρώ. Είναι ότι:
1. Στα περισσότερα αυτοκίνητα δημιουργεί πρόβλημα ευχρηστίας, ιδίως στα πίσω καθίσματα.
2. Είναι ΠΑΡΑΝΟΜΟ για τη χρήση στο δρόμο, για να πούμε τα πράγματα με το όνομά τους.
3. Δεν περνάς ΚΤΕΟ από την εμπρός πόρτα.
4. Μετά, για να πουλήσεις το αυτοκίνητο, θες τουλάχιστον ταμπλό και οροφή, που θα έχουν καταστραφεί. Και βέβαια κλείσιμο σε 12 τουλάχιστον τρύπες στο πάτωμα.
5. Δεν είναι δυνατό να φτιαχθούν άμεσα 75(Κ2)+50(Open)+50(Normal)=175 roll cage σωστών προδιαγραφών.
Στο κάτω-κάτω δεν απαγορεύεις σε κανέναν να το βάλει - ξέχνα τους σημερινούς κανονισμούς. Όποιος νομίσει ότι το θέλει στην K0, την Κ1, την Normal, την Entry, μπορεί να το βάλει.
Αυτή είναι η σωστή αντιμετώπιση.stavrosd wrote:Μου φαίνεται εντελώς άτοπο να ζητάμε απο κάποιον που απλά έχει πάει τρείς-τέσσερις εκδρομές αν θέλει να πάρει ένα insight απο τους αγώνες και να πάει λίγο πιό γρήγορα απο ότι στην εκδρομή θα πρέπει να τρυπήσει το αμάξι του
-
- Posts: 105
- Joined: Thu Jun 18, 2009 10:14
Re: ΑΓΩΝΕΣ ΚΑΙ ΜΕΤΡΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ
Σταύρο δεν είπε κανένας να μην υπάρχει η ευκαιρία για όλους να δοκιμάσουν και αν τους αρέσει να πάνε σε επόμενο στάδιο. Όχι όμως και να μπουν στο τριπάκι του πρωταθλήματος με χύμα αυτοκίνητα;stavrosd wrote:Δεν υπάρχει τίποτα να συγχωρήσω γιατί επι τις αρχής συμφωνώ μαζί σου και σε όλα τα παραδείγματά σου και η απόφαση στο ερώτημά σου είναι αυτονόητη.Nicolas wrote:...
Και με συγχωρείς που το λέω αλλά κάποια στιγμή θα πρέπει να επιλέξουμε.
Ή διακινδυνεύουμε να πεθάνει το άθλημα ή διακινδυνεύουμε να πεθάνει κάποιος από μας.
Ορίζουμε λοιπόν τις προτεραιότητές μας και πορευόμαστε.
Αλλά στη εφαρμογή δεν είμαι τόσο απόλυτος όπως εσύ.
Μου φαίνεται εντελώς άτοπο να ζητάμε απο κάποιον που απλά έχει πάει τρείς-τέσσερις εκδρομές αν θέλει να πάρει ένα insight απο τους αγώνες και να πάει λίγο πιό γρήγορα απο ότι στην εκδρομή θα πρέπει να τρυπήσει το αμάξι του
Με την ίδια λογική θα μπορούσαν και στις αναβάσεις να το κάνουν οι οργανωτές και να σπάσουν τα ταμεία. Γιατί δεν το κάνουν;
Re: ΑΓΩΝΕΣ ΚΑΙ ΜΕΤΡΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ
stavrosd wrote: Δεν υπάρχει τίποτα να συγχωρήσω γιατί επι τις αρχής συμφωνώ μαζί σου και σε όλα τα παραδείγματά σου και η απόφαση στο ερώτημά σου είναι αυτονόητη.
Αλλά στη εφαρμογή δεν είμαι τόσο απόλυτος όπως εσύ.
Μου φαίνεται εντελώς άτοπο να ζητάμε απο κάποιον που απλά έχει πάει τρείς-τέσσερις εκδρομές αν θέλει να πάρει ένα insight απο τους αγώνες και να πάει λίγο πιό γρήγορα απο ότι στην εκδρομή θα πρέπει να τρυπήσει το αμάξι του
Σταύρο μου, συμφωνώ μαζί σου για τις τρύπες στα αυτοκίνητα και δεν θέλω να είμαι απόλυτος.
Αλλά η γνώμη μου είναι οτι η οργάνωση πρέπει να φυλάξει τον αγωνιζόμενο.
Έχουμε από τα μεγαλύτερα ποσοστά θανατηφόρων τροχαίων γιατί τέτοιοι είμαστε.
Ο δε φρέσκος αγωνιζόμενος, και άπειρος είναι και καυλ*@!#ένος.
Άντε μίλα του και πες του να προσέχει. Άντε πες του οτι ο αγώνας δεν είναι βόλτα στην πλατεία για χειρόφρενα.
Άντε μίλα του για λάσπη. για γαρμπίλι και κροκάλα.
Δεν νομίζω οτι θα δώσει και πολύ βάση...
Πως θα μπορέσει λοιπόν η οργάνωση να τον προστατέψει αν δεν του επιβάλλει κάποια βασικά την ώρα που αυτός θα ξεσαλώσει
μέσα στην αδρεναλίνη του αγώνα?
Και ναι ρε γαμώτο. Σε τελική ανάλυση τα μαμά αυτοκίνητα είναι για να σε πάνε βόλτα όχι για να τρέχουν σε αγώνες.
Αν ήταν έτσι γιατί όλοι τα έχουν κάνει τούμπανα?
Πώς καταλήξαμε από το σημείο που χρειαζόσουν ένα σετ λάστιχα και έπερνες κούπα σε trial στα αυτοκίνητα και τα εμπόδια τα σημερινά?
Όλοι ακουμπάνε. Απλά πολλές φορές σε λάθος σημεία.
Θέλετε να τρέχουν τα τελείως μαμά? Φτιάχτε τελείως διαφορετικές διαδρομές με τελείως διαφορετική βαθμολογία.
Και φυσικά ΝΑ ΜΗΝ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΥΝ ΣΕ ΚΑΝΕΝΟΣ ΕΙΔΟΥΣ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ έτσι ώστε να μην το κυνηγάνε.
"Η σιωπή μας, μόνο με τον κατήγορό μας γίνεται σύμμαχος".
Από την άλλη όμως, "Όσο πιο αθόρυβος είσαι, τόσα περισσότερα ακούς".
Από την άλλη όμως, "Όσο πιο αθόρυβος είσαι, τόσα περισσότερα ακούς".
Re: ΑΓΩΝΕΣ ΚΑΙ ΜΕΤΡΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ
To κάνουν στα drift, τα GP και όλους τους συναφείς αγώνες. Και εκεί σπάνε τα ταμεία. Και έρχονται πλέον όλες οι λέσχες που τα χλέβαζαν να κάνουν τέτοιους αγώνες και όλες οι εκδοτικές, ακόμη και οι σκληροπυρηνικές κατά του θεσμού, να ετοιμάζουν περιοδικά για τέτοιους αγώνες.S.Doukeris wrote:Με την ίδια λογική θα μπορούσαν και στις αναβάσεις να το κάνουν οι οργανωτές και να σπάσουν τα ταμεία. Γιατί δεν το κάνουν;
Εκεί δεν έχει κίνδυνο; Στα Μέγαρα με Impreza πουσαρισμένο δεν έχεις κίνδυνο, ακόμη και μόνος μέσα στην πίστα; Για αποστειρωμένες καταστάσεις υπάρχει και το Playstation ρε παιδιά. Εδώ ζητάμε να κάνουμε όσο πιό ασφαλές γίνεται το σπορ, όχι να το ευνουχίσουμε και να βγει κάποιος μετά να κάνει τέτοιους αγώνες, όπως σε όλον τον κόσμο και να τρίβουμε τα μάτια μας.
Re: ΑΓΩΝΕΣ ΚΑΙ ΜΕΤΡΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ
Διαδικαστικά θα πρέπει να περιμένεις λίγο. Δε μπορεί να γίνει απο κάποιον μονομερώς. Πρέπει να γίνει συνολικά.D.Papadimitriou wrote:Tελικά θα ανακοινωθεί και σ' εμάς το αποτέλεσμα της συζήτησης για να ξέρουμε τι θα γίνει.
Re: ΑΓΩΝΕΣ ΚΑΙ ΜΕΤΡΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ
Εκτός που δυστυχώς υπάρχουν κάποιοι που θα το εκμεταλευτούν για τη κούπα, θα αρχίσουμε πάλι τα "γιατί αυτός Normal και εγω Open" και γενικά θα το κάνουμε πολύπλοκο και γκρινιάρικό.Γιάννης Αθανασίου wrote:...
Τώρα για τους αγώνες αντοχής. Αν το θέμα είναι να μη μετράει η Normal στο πρωτάθλημα, ΟΚ. Αλλά με μία πιό νορμάλ normal, όχι open δηλαδή χωρίς συστήματα ασφαλείας αλλά πραγματικά αυτοκίνητα παραγωγής με λίγες μετετροπές, ποιός από τους καλούς θα πάει εκεί, μόνο και μόνο για το πρωτάθλημα; Θα γίνει ρεζίλι σε όλους, δε θα ευχαριστηθεί τίποτε και δεν είναι σίγουρο ότι θα κερδίσει, ιδίως αν το παιχνίδι παιχθεί με το σύστημα "πολυνίκους", ποιός μαζεύει δηλαδή περισσότερους πόντους στην κατηγορία του.
Το σύστημα έχει παιχθεί σε αγώνες με κλάσεις με έντονες διαφορές και έχει πετύχει. Ιδίως αν οι κατηγορίες είναι λίγες και πολυπληθείς. Κινδυνεύει μόνο αν οι αγώνες έχουν λίγες συμμετοχές.
Η άλλη λύση είναι να μετράει μόνο η Open στο πρωτάθλημα, αλλά γιατί να αφήσουμε τη Normal απ΄έξω;
...
Πραγματικά θα ήθελα ένα παράδειγμα τέτοιων διοργανώσεων, δε μπορώ να καταλάβω πώς βγήκαν δίκαια αποτελέσματα (όχι πίστας ή άσφαλτο που εκεί έιναι σχετικά εύκολο να προσαρμόσεις μιά δίκαιη ΜΩΤ ανα κατηγορία!)
Να αντιστρέψω το ερώτημα "γιατί να βάλουμε και τη Normal στο πρωτάθλημα?"
Δε νομίζω οτι η παρουσία απλών επιβατικών δίπλα σε αγωνιστικά δίνει αίγλη στον θεσμό!
Και επιπλέον αν η μόνη διαφορά είναι η ΜΩΤ τότε τα Normal θα παραμείνουν εξίσου επικυνδυνα με τώρα ή αν υποθέσουμε οτι η ΜΩΤ είναι τοοοοόσο χαμηλή που η επίτευξη της δε θα έχει ρίσκο θα είναι βαρετός (και άδικο για της Open).
Τα υπόλοιπα μέτρα με βρίσκουν σύμφωνο και χαρούμενο αν τελικά εφαρμοστούν

Δημητριάδης Σταύρος
-
- Posts: 105
- Joined: Thu Jun 18, 2009 10:14
Re: ΑΓΩΝΕΣ ΚΑΙ ΜΕΤΡΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ
Ακριβώς, κανένας δεν διανοείται να το κάνει στο βουνό. Σε πίστες καρτ γίνονται τα περισσότερα και γενικώς σε περιβάλλον χωρίς γκρεμούς δέντρα χαντάκια κλπ και με όλα τα μέσα δίπλα.(ασθενοφόρο, πυροσβεστική γιατρό κλπ).Γιάννης Αθανασίου wrote:To κάνουν στα drift, τα GP και όλους τους συναφείς αγώνες. Και εκεί σπάνε τα ταμεία. Και έρχονται πλέον όλες οι λέσχες που τα χλέβαζαν να κάνουν τέτοιους αγώνες και όλες οι εκδοτικές, ακόμη και οι σκληροπυρηνικές κατά του θεσμού, να ετοιμάζουν περιοδικά για τέτοιους αγώνες.S.Doukeris wrote:Με την ίδια λογική θα μπορούσαν και στις αναβάσεις να το κάνουν οι οργανωτές και να σπάσουν τα ταμεία. Γιατί δεν το κάνουν;
Εκεί δεν έχει κίνδυνο; Στα Μέγαρα με Impreza πουσαρισμένο δεν έχεις κίνδυνο, ακόμη και μόνος μέσα στην πίστα; Για αποστειρωμένες καταστάσεις υπάρχει και το Playstation ρε παιδιά. Εδώ ζητάμε να κάνουμε όσο πιό ασφαλές γίνεται το σπορ, όχι να το ευνουχίσουμε και να βγει κάποιος μετά να κάνει τέτοιους αγώνες, όπως σε όλον τον κόσμο και να τρίβουμε τα μάτια μας.
Ωστόσο αν θες απάντησε μου για τις αναβάσεις.