ΑΓΩΝΕΣ ΚΑΙ ΜΕΤΡΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ
-
- Posts: 46
- Joined: Wed Jun 17, 2009 08:33
Re: ΑΓΩΝΕΣ ΚΑΙ ΜΕΤΡΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ
Απλώς πιστεύω οτί αφού είναι διαφορετικοί οι κανόνες για κάθε κατηγορία θα έπρεπε να είναι δύο και οι νικητές,τέλως πάντων το πρόβλημα δεν είναι αυτό με τα μέτρα ασφαλείας τελικά τι έγινε για τα enduro;
-
- Posts: 105
- Joined: Thu Jun 18, 2009 10:14
Re: ΑΓΩΝΕΣ ΚΑΙ ΜΕΤΡΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ
Δημήτρη περίμενε γιατί ακόμα δεν έχει σκεφτεί ως ενδεχόμενο μια κατηγορία να μην συμπληρώνει. Επίσης μία να συμπληρώνει με 6 οδηγούς άρα να παίρνει 15 βαθμούς ο πρώτος και η άλλη να έχει οχτώ άρα να παίρνει 20 ο πρώτος.
-
- Posts: 46
- Joined: Wed Jun 17, 2009 08:33
Re: ΑΓΩΝΕΣ ΚΑΙ ΜΕΤΡΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ
Σπύρο ο προβληματισμός μου είναι ότι έχεις έναν αγώνα(παδειά) σε ανοιχτό δρόμο και δίνει στην νορμάλ 30χλμ μ.ω.τ και στην οπεν 40χλμ μ.ω.τ. αυτό από μόνο του αλλάζει τους κανόνες του παιχνιδιού,αντίθετα στα ραλλύ οι ειδικές είναι κλειστές και πας τάπα.
Re: ΑΓΩΝΕΣ ΚΑΙ ΜΕΤΡΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ
O νικητής της κάθε κατηγορίας είναι ένας. Και του κυπέλου της κατηγορίας. Το πρωτάθλημα πάει κοινό.
Σπύρο, το άλλο με τον Τοτό το ξέρεις; Μάλλον δε θες να βρούμε άκρη. Πες το να τελειώνουμε.
Μήπως δεν αλλάζουν οι κανόνες αν το ένα αυτοκίνητο είναι 900 κιλά και το άλλο 1400 από τον κανονισμό; Γιατί εκεί παίζουν στο ίδιο πρωτάθλημα; Εμείς θα εφεύρουμε τον τροχό;
Οι αγώνες 4Χ4 σε όλο το κόσμο δεν είναι αγώνες απόλυτης ταχύτητας. Εϊναι αγώνες πλοήγησης, στρατηγικής, αντοχής και πολλών άλλων παραγόντων. Και στο 99% γίνονται σε ανοιχτό στη κυκλοφορία δρόμο. Εκτός αν υπάρχει κανένας που να πιστεύει ότι μπορείς να κλείσεις και να εξασφαλίσεις ειδικές 500 χιλιομέτρων. Και βέβαια δε μιλάμε για Αφρική ή ακόμη και Νότια Αμερική. Δέστε Transiberico...
ΥΓ. Στο Transiberico οι ειδικές ήταν 160 με 220 χιλιόμετρα, που σίγουρα δεν κλείνονται. Μην ξεχνάτε άλλωστε την σκηνή με τον Sainz στην Τουρκία που "κυνηγά" το τρακτέρ. Έτσι γίνονται οι αγώνες 4Χ4. Αν τους θέλουμε καλώς. Αν όχι μπορούμε να ασχοληθούμε με το πλέξιμο.
Σπύρο, το άλλο με τον Τοτό το ξέρεις; Μάλλον δε θες να βρούμε άκρη. Πες το να τελειώνουμε.
Μήπως δεν αλλάζουν οι κανόνες αν το ένα αυτοκίνητο είναι 900 κιλά και το άλλο 1400 από τον κανονισμό; Γιατί εκεί παίζουν στο ίδιο πρωτάθλημα; Εμείς θα εφεύρουμε τον τροχό;
Οι αγώνες 4Χ4 σε όλο το κόσμο δεν είναι αγώνες απόλυτης ταχύτητας. Εϊναι αγώνες πλοήγησης, στρατηγικής, αντοχής και πολλών άλλων παραγόντων. Και στο 99% γίνονται σε ανοιχτό στη κυκλοφορία δρόμο. Εκτός αν υπάρχει κανένας που να πιστεύει ότι μπορείς να κλείσεις και να εξασφαλίσεις ειδικές 500 χιλιομέτρων. Και βέβαια δε μιλάμε για Αφρική ή ακόμη και Νότια Αμερική. Δέστε Transiberico...
ΥΓ. Στο Transiberico οι ειδικές ήταν 160 με 220 χιλιόμετρα, που σίγουρα δεν κλείνονται. Μην ξεχνάτε άλλωστε την σκηνή με τον Sainz στην Τουρκία που "κυνηγά" το τρακτέρ. Έτσι γίνονται οι αγώνες 4Χ4. Αν τους θέλουμε καλώς. Αν όχι μπορούμε να ασχοληθούμε με το πλέξιμο.
-
- Posts: 15
- Joined: Wed Jun 17, 2009 13:46
Re: ΑΓΩΝΕΣ ΚΑΙ ΜΕΤΡΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ
Στο Transiberico όμως, διορθωσέ με εαν κάνω λάθος δεν υπάρχει αυτοκίνητο που να μην έχει FIA προφιαγραφές ασφαλείας ......
Το οτι τα αυτοκίνητα είναι σιδερωμένα είναι δεδομένο.
Το οτι τα αυτοκίνητα είναι σιδερωμένα είναι δεδομένο.
-
- Posts: 46
- Joined: Wed Jun 17, 2009 08:33
Re: ΑΓΩΝΕΣ ΚΑΙ ΜΕΤΡΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ
Γιάννη δεν με ενδιαφέρει να εφεύρουμε τίποτα,αυτό που βλέπω είναι ότι στις 20 σελίδες που εχουν γραφτεί μόνο 2 ή 3 ποστ έχουν προτάσεις που θα βοηθήσουν την κατάσταση και απο αυτά το ένα είναι του littledevil,όσο για τους περιορισμούς στα ραλλύ το ξέρεις πολύ καλά ότι τα κιλά από μόνα τους δεν λένε τίποτα αφού είναι συνάρτηση και άλλων πραγμάτων,αλλά αφού η δομή του πρωταθλήματος των ραλλύ είναι τόσο καλή χρησιμοποιήστε την εσείς οι οργανωτές και προσορμώστε την στα δικά μας δεδομένα.
Re: ΑΓΩΝΕΣ ΚΑΙ ΜΕΤΡΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ
Συγνωμη αλλα μηπως να ξαναθυμιθουμε οτι μιλαμε για παιδιες με ότι αυτο σημαινει???
εκτός αν δεν μας ενδιαφερουν οι παιδιες...
εκτός αν δεν μας ενδιαφερουν οι παιδιες...
-
- Posts: 46
- Joined: Wed Jun 17, 2009 08:33
Re: ΑΓΩΝΕΣ ΚΑΙ ΜΕΤΡΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ
Fokion συγνώμη αλλά τότε κρυβόμαστε πίσω από τις λέξεις,αν δεν κάνω λάθος ήσουν στο Πευκί εκεί τι μωτ είχαν;
Re: ΑΓΩΝΕΣ ΚΑΙ ΜΕΤΡΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ
Ημουν οντως , αν δεν απατωμαι 40κατι αν θες να κατεβω στο αυτοκινητο να δω.
Απιαστη ομως σε τοσο στριφνη διαδρομη
Αν θυμαμαι καλα ο πρωτος τερματισε με 30κατι..
Πιστευω οτι εχουμε παρει μια μαρμιτα εχουμε πεταξει ενα σκασμό υλικά μεσα και περιμενουμε να βγει γευστικό.. χλωμο το κοβω αλλα καθομαι προς το παρον στην γωνιτσα μου και διαβαζω τους πιο εμπειρους...
Απιαστη ομως σε τοσο στριφνη διαδρομη
Αν θυμαμαι καλα ο πρωτος τερματισε με 30κατι..
Πιστευω οτι εχουμε παρει μια μαρμιτα εχουμε πεταξει ενα σκασμό υλικά μεσα και περιμενουμε να βγει γευστικό.. χλωμο το κοβω αλλα καθομαι προς το παρον στην γωνιτσα μου και διαβαζω τους πιο εμπειρους...
-
- Posts: 46
- Joined: Wed Jun 17, 2009 08:33
Re: ΑΓΩΝΕΣ ΚΑΙ ΜΕΤΡΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ
Μόλις έδωσες την απάντηση μόνος σου στην επόμενη ερώτηση ''τι σημαίνει μωτ και με πόσα πηγένω πραγματικά''