U.S.A. vs Japan

Forum rules
Η είσοδος απαγορεύεται σε όλους πλην αυτών που αναγνωρίζουν εαυτόν ως κάγκουρα και δέχονται το χιούμορ
alexis
Posts: 63
Joined: Sat Oct 10, 2009 14:16

Re: U.S.A. vs Japan

Post by alexis »

Drimon wrote:
alexis wrote: ....με μειωτηρα που η 5 ταχυτητα πιανει 35 χλμ.
Αυτό είναι το θέμα αγόρι μου!!!!
Αν η 5η έπιανε 200χλμ η ροπή του κινητήρα (που φτάνει στους τροχούς μέσο της μείωσης) δεν θα έφτανε ούτε να τους γυρίσει!
Εννώ τώρα, με την τεράστια μείωση που έχει τ' αμάξι, η ρόπη που φτάνει στους τροχούς έχει πολαπλασιαστεί και γι αυτό το αμάξι "κόβει" όταν ζοριστεί. ;) ;) ;)
Απλά μαθήματα μηχανικής (το πρώτο πράγμα που θα έπρεπε να ξέρεις πριν κόψεις κι εσύ το δικό σου σε 29" :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: ).

:ugeek: :ugeek: :ugeek: :ugeek: :ugeek: :ugeek: :ugeek:
εχεις δει πολα αυτοκινητα να σπανε με τοσες λιγες στροφες στη στη ροδα?
γιατη εγω δεν εχω δει,παρα μονο οταν ειναι μες στα γκαζια κ γινεται μηλος;) ;) ;) ;)

αντε να πεις στον Τσελιο να σε κανει μια βολτα με το wrangler να καταλαβεις τη ειναι η ροπη :ugeek: :ugeek:
Image
alexis
Posts: 63
Joined: Sat Oct 10, 2009 14:16

Re: U.S.A. vs Japan

Post by alexis »

κ μη ξεχνας πως το εσπασα μαμα κεντρικο με 33 λαστιχο
Image
St. Tselios
Posts: 2414
Joined: Tue Jun 16, 2009 22:13

Re: U.S.A. vs Japan

Post by St. Tselios »

Αγγελε..

Σου παραθετω αρθρο απο εναν που βιωσε καλα ενα Land Cruiser.
Διαβασε ενα κομματι σε θεμα βελτιωσης του L/C.

Στα χρόνια που συμβίωσα με το όχημα, σε καθαρά off road αλλά και σε ταξιδιωτική μορφή, με κινητήρες βενζίνης αλλά και με diesel, με τρίθυρο αλλά και με πεντάθυρο αμάξωμα, με ελαστικά 32 και 33 ιντσών, ποτέ με μεγαλύτερα, έχω δει να σπάνε (..έχω σπάσει, για να είμαι ειλικρινής, και με πίεση στα οχήματα πέραν του φυσιολογικού), τα περισσότερα μέρη της μετάδοσης που μπορούν να σπάσουν: Γκρουπ διαφορικών, κορωνοπήνια, εμπρός ημιαξόνια, μπιλιοφόρους, κεντρικά διαφορικά, transfer... Γρήγορη επίσης φθορά εμφανιζόταν στην κρεμαγιέρα και τα ημίμπαρα του τιμονιού, πιστεύω επίσης λόγω της χρήσης. Το πρόβλημα δεν είναι μόνο η αντοχή των εξαρτημάτων, είναι ο συνδυασμός αντοχής και βάρους. Είπαμε, στις 32 ίντσες είστε σχετικά ασφαλής, στις 33 είστε στο όριο και αν το παρακάνετε θα έρθουν οι ζημιές, ιδίως αν βάλετε μπροστινό locker και δεν προσέχετε πότε το κλειδώνετε. Από τις 33 ίντσες και πάνω καλύτερα να μην το συζητάμε. Είναι εντυπωσιακό το πως ένα όχημα που, με λογική χρήση, μπορεί να υπηρετεί τον ιδιοκτήτη του απόλυτα αξιόπιστα για τόσα χρόνια, ώστε στο τέλος αυτός να το... βαρεθεί, γίνεται τόσο ευαίσθητο σε ζημιές μόλις ο ιδιοκτήτης του ξεπεράσει κάποιο όριο στις βελτιώσεις.

Aν θες περισσοτερα γι'αυτον πατα εδω
Image
St. Tselios
Posts: 2414
Joined: Tue Jun 16, 2009 22:13

Re: U.S.A. vs Japan

Post by St. Tselios »

Σκεψου να βαλει τα Bogger που φορανε οι Ναυπλιωτες με πολυ μικροτερο σε μεγεθος πραγματα απο το L/C.(διαφορικα,transfer κλπ.)
Image
User avatar
PanosXJ
Posts: 1065
Joined: Thu Jun 18, 2009 13:47

Re: U.S.A. vs Japan

Post by PanosXJ »

....δεν υπάρχει σύγκριση σε κανένα επίπεδο!!!!
Εδώ τα συγκρίνουμε έτσι για χαβαλέ.....(όπως λέμε "λέμε καμμιά μαλακία να περνάει η ώρα".....)
It's an XJ thing, you wouldn't understand!
XJ RULZZZZZZ!!!
lker
Posts: 1274
Joined: Wed Jun 17, 2009 16:13
Contact:

Re: U.S.A. vs Japan

Post by lker »

Ο χαβαλές θα γίνει επί του πεδίου κύριοι αμερικλάνοι :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: Τα υπόλοιπα τα λεμε βερεσέ! :lol: :lol: :lol: :mrgreen: ;)
Είμαι και εγώ από το Τζιτζικόνι ...
B.R.A.T. ... the original ...
Always groovin 4WD moving

http://www.youtube.com/watch?v=TpqueuIiWZk
User avatar
PanosXJ
Posts: 1065
Joined: Thu Jun 18, 2009 13:47

Re: U.S.A. vs Japan

Post by PanosXJ »

...καλά Λευτέρη, γνωρίζω την αγάπη σου για το όμορφο JIMNY σου!!! (για τον λόγο αυτό ότι λέω για τα γιαπωνέζικα δεν αφορούν το δικό σου, οκ;) :)
It's an XJ thing, you wouldn't understand!
XJ RULZZZZZZ!!!
St. Tselios
Posts: 2414
Joined: Tue Jun 16, 2009 22:13

Re: U.S.A. vs Japan

Post by St. Tselios »

Για να καταλάβουμε το μεγεθος ενος διαφορικου απο το L/C 120...ειναι ιδιο με ενα Dana 44.(Doctor)
Τι επαθε ο Doctor 1 χρονο+ που εχει και 35'' bogger και δυναμη που θα την ζηλευε ο καθενας?
Image
lker
Posts: 1274
Joined: Wed Jun 17, 2009 16:13
Contact:

Re: U.S.A. vs Japan

Post by lker »

PanosXJ wrote:...καλά Λευτέρη, γνωρίζω την αγάπη σου για το όμορφο JIMNY σου!!! (για τον λόγο αυτό ότι λέω για τα γιαπωνέζικα δεν αφορούν το δικό σου, οκ;) :)
Βρε να πείτε ότι θέλετε πρός θεού ... εγώ λέω απλά πως προτιμώ να κάνω επι του πεδίου :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Είμαι και εγώ από το Τζιτζικόνι ...
B.R.A.T. ... the original ...
Always groovin 4WD moving

http://www.youtube.com/watch?v=TpqueuIiWZk
lker
Posts: 1274
Joined: Wed Jun 17, 2009 16:13
Contact:

Re: U.S.A. vs Japan

Post by lker »

St. Tselios wrote:Για να καταλάβουμε το μεγεθος ενος διαφορικου απο το L/C 120...ειναι ιδιο με ενα Dana 44.(Doctor)
Τι επαθε ο Doctor 1 χρονο+ που εχει και 35'' bogger και δυναμη που θα την ζηλευε ο καθενας?
Γνώρισε το βασιλιά :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: Λίγο το χείς ? :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :mrgreen:
Είμαι και εγώ από το Τζιτζικόνι ...
B.R.A.T. ... the original ...
Always groovin 4WD moving

http://www.youtube.com/watch?v=TpqueuIiWZk
Post Reply

Return to “Οι Κάγκουρες 4x4 Club”