ΑΓΩΝΕΣ ΚΑΙ ΜΕΤΡΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ

User avatar
gvp
Posts: 122
Joined: Thu Jun 18, 2009 12:28

Re: ΑΓΩΝΕΣ ΚΑΙ ΜΕΤΡΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ

Post by gvp »

Στο χωριο μου λεμε δεν γινεται και η που..σα στο μου..ι και η ψυχη στον παραδεισο-συγχωραμε
Εγραψες παλι!!! :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Πιστευω πως το κειμενο του Littledevil ειναι αρτιο και δεν λειπει κατι,το σιγουρο ειναι πως δεν μπορει να εφαρμοσθει σε εναν χρονο αλλα σιγουρα σε 2-3.... θα εδινε πολυ κυρος στους αγωνες μας!!!
Να κανω και εγω μια ερωτηση:Γινεται να φτιαχτει roll cage αποσπωμενο(τουλαχιστον το ενοχλητικο χιαστι)!!Εννοειται παντα βαση προδιαγραφων!!!
Εαν δεν κανω λαθος για cherokee και wrangler βγαζουν εταιρεις full roll cage αποσπωμενο.
Για τα εξωτερικα τι οριζει ο κανονισμος??
"With your mind power, your determination, your instinct, and the experience as well, you can fly very high..." Ayrton Senna
Άπειρος
Posts: 2
Joined: Tue Jun 16, 2009 16:38

Re: ΑΓΩΝΕΣ ΚΑΙ ΜΕΤΡΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ

Post by Άπειρος »

friar wrote: έχω ένα εκδρομικό, (το έχετε δει όλοι σας) με σηκωμένη ανάρτηση δύο μπλοκέ και μειωτήρα αλλά εχει πάει μόνον σε ένα Enduro το 2002.
:mrgreen:
S.Doukeris
Posts: 105
Joined: Thu Jun 18, 2009 10:14

Re: ΑΓΩΝΕΣ ΚΑΙ ΜΕΤΡΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ

Post by S.Doukeris »

Με ειρωνείες δεν ξέρω πόσο βοηθάμε.
Για το πρωτάθλημα και με κάθε επιφύλαξη γιατί ήμασταν πέντε από τους δέκα της επιτροπής παρόντες, συζητήθηκε του χρόνου να γίνει υποχρεωτικό το κέητζ στην Open. Αυτό βέβαια δημιουργεί κάποια προβλήματα διότι αυτή τη στιγμή για το πρωτάθλημα παίζουν νορμάλ και όπεν μαζί. Άρα κινδυνεύουν το ίδιο. Ο Αθανασίου πρότεινε να αλλάξει μορφή το πρωτάθλημα και νικητής να βγαίνει εκείνος που θα έχει περισσότερες νίκες στην κατηγορία που τρέχει και επίσης η νορμάλ να έχει χαμηλότερη άρα ασφαλέστερη μέση ωριαία. Αυτό στα εντούρο όπως καταλαβαίνετε δεν γίνεται αφού ο αγώνας κρίνεται κυρίως από το χρονόμετρο στις ειδικές. Δεν πολυνοιάστηκε κανένας γι αυτό όμως και κάπου εκεί σταμάτησε η κουβέντα.
Το θέμα εκτός από τα εντούρο που σαφώς θα μπουν στο περιθώριο είναι το αν είναι σωστό ή όχι να διεκδικούν το πρωτάθλημα αγωνιζόμενοι δύο ταχυτήτων. Μήπως θα ήταν καλύτερα νορμάλ και όπεν να παίζουν στα ίσια; Με ίδιες μέσες και ίδια συστήματα ασφαλείας; Η Ιστορία έχει δείξει πως και τα νορμάλ κερδίζουν.
Φωκίων

Re: ΑΓΩΝΕΣ ΚΑΙ ΜΕΤΡΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ

Post by Φωκίων »

Απλά ας κρατησουμε στο πισω μερος του μυαλου μας οτι μιλαμε για παιδιες σε ανοιχτους στην κυκλοφωρια δρομους ετσι????
Γιατι αλλιως ας αναβιωσουν τα πεθαμενα τυπου Μπαχα ραλλυ κ.λ.π
Γιάννης Αθανασίου

Re: ΑΓΩΝΕΣ ΚΑΙ ΜΕΤΡΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ

Post by Γιάννης Αθανασίου »

Πάλι έξω την ουρά ο Δουκέρης!

Το Roll Cage στην open δεν αποφασίστηκε τώρα. Εϊναι απόφαση από την προηγούμενη χρονιά και τη Λάρισα.

Και είπαμε πως δεν είναι θεμιττό να πηδάμε. Καλύτερο είναι να κάνουμε βήμα - βήμα την πρόοδο. Το θέμα δεν είναι αν εμείς έχουμε πρόβλημα. Το θέμα είναι να μη δημιουργήσουμε πρόβλημα στους αγώνες. Τί είναι λοιπόν καλύτερο; Αγώνες χωρίς συμμετοχές, δηλαδή ΟΧΙ αγώνες ή αγώνες δύο ταχυτήτων; Το δεύτερο έχει δοκιμαστεί και πετύχει. Το πρώτο το ίδιο - να αφήσει δήλαδή τους αγώνες χωρίς συμμετοχές.

Τί είναι προτιμότερο; Να προσαρμόσουμε τα enduro στα δεδομένα ή να τινάξουμε τους αγώνες στον αέρα; Δες επιτέλους το δάσος και πάψε να κολάς στο δέντρο. Γιατί σε αποσχολεί τόσο αν κερδίσει κάποιος με Normal αυτοκίνητο το πρωτάθλημα; Αυτοί που τρέχουν normal στο πηγάδι κατούρησαν;
meletis

Re: ΑΓΩΝΕΣ ΚΑΙ ΜΕΤΡΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ

Post by meletis »

Θα ανακοινώσει η επιτροπή κάτι επίσημα??
S.Doukeris
Posts: 105
Joined: Thu Jun 18, 2009 10:14

Re: ΑΓΩΝΕΣ ΚΑΙ ΜΕΤΡΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ

Post by S.Doukeris »

Δεν ξαναδιαβάζουμε και αυτό να δούμε και την άλλη άποψη;
(Littledevil & Mbg τα είπαν όλα νομίζω)


mbg wrote: Σωστα ολα αυτα και συμφωνω μαζι σου. Αλλωστε εχω συμμετασχει σε αγωνες και εχω υπογραψει την σχετικη δηλωση. Αφου λοιπον η ΕΘΕΑ ασφαλιζει τους τριτους ΜΟΝΑΔΙΚΗ μεριμνα του οργανωτη ειναι να ασφαλισει και να εξασφαλισει την σωματικη ακεραιωτητα του οδηγου. Κανει λοιπον υποχρεωτικο το κλουβι,ζηταει απο την ΕΘΕΑ να το ενταξει στον κανονισμο και ολα καλα.
Εδω ομως αρχιζουν τα βασανα. Γιατι καποιοι που δεν θελουν να τρυπησουν το ταμπλο απο το βολταδικο αυτ/το τους δεν θα συμμετασχουν σε αγωνες. Οταν ομως λιγοστευουν οι συμμετοχες λιγοστευουν και τα ευρωπουλακια για τον οργανωτη(τα μαγαζακια που εγραψα πιο πανω). Ισως για μερικους με ευπλαστες συνειδησεις να εχει μικρη αξια ενα χερι η ενα ποδι λιγοτερο σε εναν αγωνιζομενο. ΚΑΙ ΑΣ ΣΤΑΜΑΤΗΣΟΥΝ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΤΗΝ ΚΑΡΑΜΕΛΑ ΟΤΙ ΘΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΟΥΝ ΝΑ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΑΓΩΝΕΣ ΑΠΟ ΕΛΕΙΨΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΩΝ. Καλυτερα ενας αγωνας με τρεις ασφαλεις συμμετοχες παρα 50 συμμετοχες και ο θεος βοηθος.Και οποιος δεν το αντεχει ας αλλαξει δουλεια.
Το σπορ που ασχολουμαστε ειναι επικινδυνο. Οποιος θελει να τρεχει σε αγωνες να εχει αγωνιστικο αυτ/το τουλαχιστον οσον αφορα την ασφαλεια, και οποιος θελει αυτ/το για βολτες ας πηγαινει την Κυριακη στην αμμουδια να παιζει μονος του. Στο χωριο μου λεμε δεν γινεται και η που..σα στο μου..ι και η ψυχη στον παραδεισο-συγχωραμε Σταθη το χουι δεν κοβεται.
Γιάννης Αθανασίου

Re: ΑΓΩΝΕΣ ΚΑΙ ΜΕΤΡΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ

Post by Γιάννης Αθανασίου »

Τώρα θες να τα ακούσεις... Μιλάς για δύο ανθρώπους που θα τρέξουν ούτως ή άλλως και μας τιμούν πάντα. Δεν μιλάμε όμως γι΄αυτούς.

ΒΛΕΠΕΙΣ ΤΟ ΔΕΝΤΡΟ ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΟ ΔΑΣΟΣ. Το θέμα είναι να καλυφθούν όλοι:
1. Αυτοί που θέλουν κάτι πιό σοβαρό - βλέπε OPEN.
2. Αυτοί που θέλουν τους αγώνες όπως είναι αυτή τη στιγμή - βλέπε NORMAL
3. Αυτοί που θέλουν να δοκιμάσουν - βλέπε ENTRY
4. Αυτοί που... παρασύρθηκαν - βλέπε RALLY
5. Όλοι εμείς που θέλουμε την ασφάλεια πάνω από όλα - βλέπε χαμηλότερες μέσες στην NORMAL, χαμηλότερες μέσες γενικά, έλεγχο της ταχύτητας σε όλο τον αγώνα, μέτρα ασφαλείας, υπέυθυνος ασφαλείας κλπ.

Που διαφωνείς σε όλα αυτά; Άσε τις αμπελοσοφίες του τύπου "δεν ταιριάζει, πως να το κάνουμε" κλπ. Προτάσεις με βάθος χρόνου θέλει ο κόσμος.

ΥΓ. Για τα roll cage και τί προβλέπεται διαβάστε τον κανονισμό. Τα αποσπώμενα πάιζουν.
D.Papadimitriou
Posts: 46
Joined: Wed Jun 17, 2009 08:33

Re: ΑΓΩΝΕΣ ΚΑΙ ΜΕΤΡΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ

Post by D.Papadimitriou »

Γιάννη από την στιγμή που είναι ένας ο νικητής δεν θα έπρεπε να είναι ίδιοι και οι κανόνες για όλους;
Γιάννης Αθανασίου

Re: ΑΓΩΝΕΣ ΚΑΙ ΜΕΤΡΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ

Post by Γιάννης Αθανασίου »

Δημήτρη, καλώς ή κακώς δεν είναι αυτός ο κανόνας. Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Rally π.χ. παίζουν όλοι Ν, Α7, Α6 και λοιπά, με διαφορετικούς τεχνικόύς κανονισμούς, ελευθερίες και άλλα.

Δες το πως το λέμε:

Πρόταση 1
Κατηγορία Open: μέση ωριαία 35 π.χ. Ο αγωνιζόμενος έχει συνολική ποινή 3 λέπτα.
Κατηγορία Normal: μέση ωριαία 25. O αγωνιζόμενος έχει συνολική ποινή 2:59.
Κερδίζει αυτός της Normal τον αγώνα και όποιος μαζέψει περισσότερους βαθμούς το πρωτάθλημα.

Πρόταση 2
Κατηγορία Open: o αγωνιζόμενος με μία νίκη, δύο δεύτερες και μία τρίτη θέση στην κατηγορία έχει 69 βαθμούς.
Κατηγορία Normal: ο αγωνιζόμενος με τρεις δεύτερες θέσεις και μία τρίτη θέση στην κατηγορία έχει 61 βαθμούς.
Κερδίζει αυτός της Open το πρωτάθλημα.
Post Reply

Return to “Αγώνες 4Χ4”