PanosXJ wrote:...δεν είναι θέμα δύναμης του κινητήρα ή της χαμηλής ταχύτητας που τα μυγάκια δεν σκάνε στον ανεμοθώρακα αλλά η ακραία εξαιρετική αεροδυναμική σχεδίαση που έχει ώς αποτέλεσμα την ιδανική ροή του αέρα στις επιφάνειες.....
Εξάλλου οι αμερικάνοι βγάζουν ωμή, μοβόρικη και αβυσσαλέα δύναμη απο τα μοτεράκια τους....(η έννοια "muscle car" είναι αμιγώς αμερικάνικη....)
Αρε Πανούλη!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Σηκώνω πλέον τα χέρια ψηλά
TERRANO II ZD30Ti(ΜΕ ΜΕΤΑΚΑΥΣΤΗΡΑ F16 )
Facebook: Agelos SpanakosSkype : aspanakos
Proud member of 4x4 KAGKOURAS CLUB
Κι αν δεν υπάρχει μονοπάτι, θα το δημιουργήσουμε.......
Συγνώμη ρε παιδιά αλλά γιατί πρέπει ντε και καλά να καπνίζουμε και να κάνουμε αισθητή την παρουσία μας;Το καλύτερο είναι να είμαστε διακριτικοί και να μην πιστεύουν οι βενζινόκαυστοι στα μάτια τους απο το τι μπορεί να κάνει ένα ντιζελάκι.
TERRANO II ZD30Ti(ΜΕ ΜΕΤΑΚΑΥΣΤΗΡΑ F16 )
Facebook: Agelos SpanakosSkype : aspanakos
Proud member of 4x4 KAGKOURAS CLUB
Κι αν δεν υπάρχει μονοπάτι, θα το δημιουργήσουμε.......
ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΠΝΙΖΕΙ ΕΝΑ DIESEL Κ ΕΙΔΙΚΑ ΣΤΑ ΤΕΡΜΑ ΓΚΑΖΙΑ.ΑΛΛΙΩΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ Κ ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΚΟ.ΔΕΝ ΜΙΛΑΜΕ Κ ΣΕ ΝΟΡΜΑΛ ΟΔΗΓΗΣΗ.ΑΛΛΑ ΣΤΑ ΤΕΡΜΑ ΤΟΥ ΑΣΕ Κ ΞΑΝΑ ΠΑΤΑ ΟΠΩΣ ΛΕΜΕ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΠΝΙΣΕΙ.