Αγώνες Αντοχής προτάσεις/προβληματισμοί/απορείες

souki
Posts: 64
Joined: Fri Jul 31, 2009 14:55

Re: Αγώνες Αντοχής προτάσεις/προβληματισμοί/απορείες

Post by souki »

Συμφωνω σε ολα με τον ΠΕΤΡΟ ,για να μην σας κουραζω...ιδιως με την τελευταια του παραθεση.
Στο μυαλο μου εισαι ;)
User avatar
stavrosd
Posts: 690
Joined: Thu Jun 18, 2009 11:47

Re: Αγώνες Αντοχής προτάσεις/προβληματισμοί/απορείες

Post by stavrosd »

Τώρα θα τα ακούσετε και εσύ και ο Πέτρος :twisted: :mrgreen:
Βοηθήστε με τα κάστανα γιατί είναι πολλά και θα τα κάψουμε!
DINIE wrote:Άρα συνοψίζοντας για τα όρια μπορούμε να πούμε τα εξής.
Άσφαλτος=κοκ (είπαμε χρόνια τώρα :o )
Χωμα=επικύνδινα σημεία (γκρέμια κτλ) όρια. (παράκλση τα όρια να είναι όσο το δυνατόν πιο μικρα σε μήκος. Μία ,δύο τουλίπες ή όπως στο Καρπενήσι μέρος τουλίπας .) ;)
να προσθέσω
χώμα= επικίνδυνα σημεία συχνής κυκλοφορίας, στάνες κτλ
Αυστηρά όπου υπάρχουν κατοικίες είτε χώμα είτε άσφαλτο

Σημ. Για τα επικίνδυνα ώς προς το πλήρωμα σημεία, για την Ζ1 θα πρότεινα να μήν έχει όριο όπως οι άλλες κατηγορίες (εκτός απο extreme περιπτώσεις τύπου Αγράφων) αλλά απλά τις επισημάνσεις κτλ


Σημ2α. Για ταχύτητα έλα στη Ζ1 ;) να κάνουμε παρέα 8-)
Σημ2β.Γιώργο αν το κάνεις καν το καλά. Σύμφωνα με τον J. Οι προδιαγραφές δεν είναι τυχαίες!Μπορείς να κάνεις κάτι στιβαρό όπως στο Ναβάρα αλλά γιατί να μην το κάνεις σύμφωνα με τον J, για να γλυτώσεις 2χιλ σωλήνα? Θα το μετανιώσεις!
Σημ2γ.Και εμείς σε αγαπάμε :D
Δημητριάδης Σταύρος
Γιάννης Αθανασίου

Re: Αγώνες Αντοχής προτάσεις/προβληματισμοί/απορείες

Post by Γιάννης Αθανασίου »

stavrosd wrote:
Σημ2β.Γιώργο αν το κάνεις καν το καλά. Σύμφωνα με τον J. Οι προδιαγραφές δεν είναι τυχαίες!Μπορείς να κάνεις κάτι στιβαρό όπως στο Ναβάρα αλλά γιατί να μην το κάνεις σύμφωνα με τον J, για να γλυτώσεις 2χιλ σωλήνα? Θα το μετανιώσεις!
Δεν μπορείς να κάνεις αλλιώς. Αν έχεις ένα σύστημα ασφαλείας, έτσω και αν δεν είναι απαιτητό στην κατηγορία, πρέπει να είναι σύμφωνο με τις προδιαγραφές του J.
souki
Posts: 64
Joined: Fri Jul 31, 2009 14:55

Re: Αγώνες Αντοχής προτάσεις/προβληματισμοί/απορείες

Post by souki »

Ρε συ, Σταυρο τι να πω?
Τα ιδια και τα ιδια?
Αφου αυτα που λεμε ηδη υπαρχουν...παρε ενα rb του Αθανασουλοπουλου και κοιτα το....πες μου που δεν σε καλυπτει....εμενα προσωπικα με καλυπτει...
μιλαμε για πραγματα που ηδη γινονται...
Μαυρες τουλιπες,σημειωσεις sos,ορια σε συγκεκριμενα περασματα, υπαρχουν σχεδον σε ολους τους οργανωτες .....τι να ζητησω ?αυτο που ηδη εχουν φροντισει?
Απλα αφηνουμε τη Ζ2 και ΕΝΤΡΥ εκει που καθονται(με μια μικρη επεμβαση στη μωτ-και με εμφαση στη πλοηγηση για να πεφτουν οι ταχυτητες,να υπαρχει και ενδιαφερον)και τη Ζ1 την αναλαμβανουν οι αρμοδιοι.
ΜΗΝ μπερδευουμε τα πραγματα ,θα ξενερωσουν κι οσοι δεν εχουν ξενερωσει...

Οσο για το αν πρεπει να πανε καποιοι στην Ζ1...εγω προσωπικα οταν ζηταγα cage δεν το ζηταγα για να αλλαξω κατηγορια και να κανω rally σε κλειστα.....αν ηταν ετσι θα ετρεχα baja...ουτε για να μπορω να πηγαινω ταπα αλλα μονο για extra ασφαλεια(thats all)

Γιατι δεν τα βλεπουμε λιγο σφαιρικα τα πραγματα?πειραζουμε το ενα -πεφτει το αλλο-πειραζουμε το αλλο -πεφτει το παραλλο
Για μενα οταν κανεις μια αλλαγη θα πρεπει αυτη να ειναι σε συναρτηση του συνολου....και οχι να λεμε καλο αυτο ...ααααα βαλε και λιγο οριο...ααααα ριξε και λιγο μωτ και δωσε και λιγο απ τουτο....δεν ειναι τοσο απλα στην πραξη........εχεις ακουσει που λενε πως αν δημιουργησεις εναν ανθρωπο με τα πιο τελεια χαρακτηριστικα θα βγει ενα τερας....?Αυτο παμε να κανουμε... :roll:
souki
Posts: 64
Joined: Fri Jul 31, 2009 14:55

Re: Αγώνες Αντοχής προτάσεις/προβληματισμοί/απορείες

Post by souki »

εμενα προσωπικα να σου πω τι με χαλαει στους αγωνες γενικα.....θελω οταν περναω απο χρονομετρο να μου σημειωνει χειρογραφα καποιος τι ωρα περασα...και να το τσεκαρω και εγω παραλληλα....δεν εχω εμπιστοσυνη σε τπτ αλλο πια .....ετσι ωστε αν κανω λαθος να ειναι δικο μου,να μην αμφισβητω την εκαστοτε οργανωση η μηχανημα και να ξερω τι μου γινεται....νομιζω οτι ειναι απλο
Αυτη τη στιγμη παω στον αγωνα και τρεχω κατα τυχη οσον αφορα το χρονομετρο και αυτο με χαλαει...τωρα αν ο οργανωτης θελει και τα μπλιμπλικια του δικο του θεμα εχω την εγκριση του χρονου μου χειρογραφα...θελω να περναω στο 00:00:00 πως να το κανουμε :lol: :lol:
User avatar
stavrosd
Posts: 690
Joined: Thu Jun 18, 2009 11:47

Re: Αγώνες Αντοχής προτάσεις/προβληματισμοί/απορείες

Post by stavrosd »

Σούλα εννοείτε οτι λίγο πολύ αόλα αυτά που λέμε έχουν εφαρμοστεί απο κάποιους.
Το θέμα είναι να εφαρμόζονται απο όλους ωστε να μην έχουμε γκρίνιες για τα ίδια και τα ίδια όπως λές.
Ναι πολλά απο αυτά που λέμε ακούγονται αυτονόητα αλλά δυστυχώς δεν είναι ή δεν τους δύνεται η πρέπουσα σημασία και καταλήγουμε να έχουμε γκρίνιες.
Για αυτο όσο πιο ξεκάθαρα και αναλυτικά τα λέμε τόσο καλυτερα για όλους μας!

Η Ζ1 φτιάχτηκε ουσιαστικά γιατι πλέον πάμε πολύ γρήγορα! Πριν τέσσερα χρόνια οι ΜΩΤ ήταν στα 30 και ήταν καλή τώρα στις ίδιες διαδρομές βγάζουμε 40+! Άρα και η ασφάλεια θα έπρεπε να ακολουθήσει αλλιώς θα έπρεπε να αλλάξει το ύφος των αγώνων!
Το Cage μπορεί να είναι υπερβολή για πολλούς αλλά όλοι( εσυ απο πρώτο χέρι) ξέρουμε οτι η τούμπα είναι εύκολη!Το οτι επιτρέπονται αυτοκίνητα χωρίς cage ή εστω roll bar είναι συμβιβασμός και το ξέρουμε! Την χρυση τομή ψάχνουμε όλοι!

Τι εννοείς σφαιρικά? Τι δε βλέπουμε? Βοήθα!
Προσωπικά εγώ δεν έχω ιδιαίτερα θέματα!
Το έχω πεί πολλές φορές οτι βρίσκω τον τρόπο να περνάω πάντα τουλάχιστον καλά, αλλά πάντα έχουμε κάτι και γκρινιάζουμε και αυτό με χαλάει.
Με χαλάει να γκρινιάζουμε για πράγματα τα οποία δεν έχουμε κάνει ξεκάθαρα! Αυτό νομίζω οτι προσπαθούμε να κάνουμε!
Και οι οργανωτές να ξέρουν τι μας φτιάχνει και τι μας χαλάει αλλά κυρίως και εμείς οι ίδιοι! ;)

Όσο αφορά το χρόνο που λές συμφωνώ οτι αυτό είναι το καλύτερο και όπου υπάρχει φανερο ΣΕΧ ισχύει (έχω εκπαιδεύσει τον Παναγιώτη να δαγκώνει και να μην τους αφήνει αν δεν του δώσουν χρόνο :lol: ), με τα κρυφά είναι το πρόβλημα και για αυτό δεν μου αρέσουν!
Δημητριάδης Σταύρος
User avatar
stavrosd
Posts: 690
Joined: Thu Jun 18, 2009 11:47

Re: Αγώνες Αντοχής προτάσεις/προβληματισμοί/απορείες

Post by stavrosd »

Τα ξαναβάζω με τις αλλαγές σημειωμένες με κόκκινο

περί Ασφάλειας

- Λίστα τηλεφώνων επαφής με τη οργάνωση πάνω στα RB

- Παρατηρητής από την ΕΘΕΑ που θα παραβρίσκεται κατα τη διάρκεια του αγώνα με την οργάνωση για να επιβλέπει οτι όλα δουλεύουν βάση σχεδιασμού και με τις προδιαγραφές που έχουν συμφωνηθεί αλλά και θα αποκτά ιδία άποψη για την αρτιότητα του εκάστοτε αγώνα και οργανωτή.

- Σήμανση σε όλες τις κεντρικές εισόδους στα τμήματα της διαδρομής

- Ενημέρωση όλων των χωριών, συνοικισμών κτλ που βρίσκονται σε ακτίνα 10 χλμ από τη διαδρομή του αγώνα για το ωράριο διεξαγωγής αυτού.

-Κράνος??
«Φορατε ΠΑΝΤΑ κράνος στο Rally Raid και ας μήν είναι υποχρεωτικό. Είναι η ελαχιστη και φτηνότερη προφύλαξη !!

Νομίζω οτι θα πρέπει να είναι στην ευχέρεια του οργανωτή να το απαιτήσει ή όχι.
Ειδικά στη Ζ0 και Ζ3 το θεωρώ περιττό αφού οι κατηγορίες παίζουν ποιό πολύ με την πλοήγηση και όχι με την ταχύτητα.
Για την Ζ2 θεωρώ οτι είναι πολύ καλό και μακάρι όλοι να φοράγανε συνέχεια αλλά σε κάποιες περιπτώσεις μπορεί να κάνουν περισσότερο κακό απο ότι καλό.
Πχ στον 24ωρο ή και ακόμη σε έναν 350 αν δεν είναι σωστό κράνος και δεν έχει και κάποια υποστήριξη λαιμού θα κουράσει σε επικίνδυνο βαθμό!
Πόσοι απο αυτούς που θα συμμετάσχουν σε αυτή την κατηγορία θα μπορούσαν να έχουν το σωστό εξοπλισμό και δεν θα έσκαγαν μύτη με το Fullface (ορατότητα??)της μηχανής?»
περί διαδρομών & μετρήσεων

Θεωρούμε τεσσάρων κατηγόριων διαδρομές.
1.Οι ειδικές τύπου Enduro. Δηλαδή πίστας που έχει ως πλεονεκτήματα την εύκολη πρόσβαση θεατών και πιο ελεγχόμενο περιβάλλον. Αλλά δεν συνάδει με τον τίτλο αντοχής και πραγματικά σπάμε τα αυτοκίνητα χωρίς να το ευχαριστιόμαστε εξίσου.
2.Οι κλειστές στην κυκλοφορία (χωρίς όρια ταχύτητας και ΜΩΤ, ή πολύ υψηλή, για την Ζ1), ειδικές πάνω στο βουνό που σαφώς και μας αρέσουν πιό πολύ αλλά μάλλον οργανωτικά είναι πολύ απαιτητικές για να έχουν εκτεταμένη εφαρμογή αλλά και αναφέρονται στα αυτοκίνητα με μέτρα ασφαλείας.
3. Οι ανοιχτές στην κυκλοφορία ειδικές (με όρια ταχύτητας για όλους) με στόχο τον ιδανικό χρόνο που όμως δεν έρχεται εύκολα και οποιοδήποτε λάθος δύσκολα το μαζεύεις (με τα όρια θα είναι λίγα τα σημεία που θα μπορείς μαζέψεις)
και τέλος
4. Οι απλές, που εγώ τις εννοώ και τις θέλω πραγματικά απλές. Όπως αυτές οι τελευταίες που λές και εσυ!

Με σειρά προτίμησης οι διαδρομές του 2ου τύπου, μετά έρχονται του 3ου και τέλος του 1ου.

-Οι δύο πρώτοι τύποι διαδρομών θα πρέπει να έχουν κοινό τρόπο κοινολόγησης 1:1 και ο τρίτος να μετράει το ιδανικό λεπτό(όπως τώρα).

-Για τις απλές (αν είναι πράγματι απλές ) θα μπορούσε να μετράει το 1' σαν 10'' είτε προπορίας είτε αργοπορίας.
ΑΛΛΑ πλέον με την ηλεκτρονική παρακολούθηση δεν νομίζω οτι η προπορεία θα πρέπει να τιμωρείτε πιο αυστηρά απο την αργοπορία.
Αυτό γινόταν για να μην τρέχουμε αλλα τώρα το διασφαλίζουμε πολύ καλύτερα

-Το πνευμα των αγώνων στην Ελλαδα εχει καθιερώσει' την αλληλοβοήθεια μεταξύ των αγωνιζομένων στη διαρκεια του αγώνα. Πολλες φορές αυτή η βοήθεια άλλαξε και την τελική καταταξη. Παρόλα αυτά , όλοι είναι πρόθυμοι να βοηθήσουν καποιον ( π.χ. να τον τραβήξουν από καποιο κόλλημα , ωστε να μπορέσει να συνεχίσει ).
Με την εισαγωγή των πομπών στίγματος μπορεί πλεον ο διοργανωτής να δεί και να υπολογίσει πόσο χρόνο έκατσε το πλήρωμα σε ενα περιστατικό και να προσαρμόσει το αποτέλεσμα.

- Οι κυφές μετρήσεις regularity με τις παρούσες συνθήκες κάνουν κακό.
Οι regularity με μετρήσεις απο τουλίπα σε τουλίπα έχουν θεσμοθετηθεί για να μπορεί ο οργανωτής να διασφαλίζει την ΜΩΤ και την ασφάλεια, αλλά στην δικιά μας περίπτωση και άσκοπο είναι και επικίνδυνο.
Ασκοπο γιατι έχουμε την ηλεκτρονική παρακολούθηση, αλλά και επικίνδυνο γιατι πρέπει παντου και πάντα να πηγαίνεις με τον ίδιο ρυθμό και αν σου τύχη τίποτα (χάσιμο ή λάστιχο) μετα πρέπει να πηγαίνεις υπερβολικά γρήγορα αφου θεωρητικά άμεσα θα πρέπει να ξαναπιάσεις την ΜΩΤ σου.

-Στα ΣΕΧ να σημειώνετε ακριβώς ο χρόνος που γράφει και το χρονόμετρο.

-Συντελεστής για τον κάθε αγώνα με γνώμονα τα χιλιόμετρα και τις μέρες.

Περί Γενικών και Τεχνικών Κανονισμών

-Κοινοί για όλους τους αγώνες (όπως και το 2009)

- Έγκαιρα ανακοινωμένοι
a. Το «πνεύμα» τους τουλάχιστον 3 αγώνες πρίν το τέλος της σαιζόν
b. Οι επίσημοι τουλάχιστον πριν τον τελευταίο αγώνα της σαιζόν
(τουλάχιστον οι προτάσεις προς έγκριση)

περί Road Book

-Να υπάρχει ξεκάθαρος και κοινός τρόπος απεικόνισης των ορίων πάνω στα RB.

-Καλό θα ήταν να υπαρχει μία ομοιομορφία στη σύνταξη των RB's , δηλαδή να υπαρχουν γενικοί κανόνες για την απεικόνιση χαρακτηριστικών στοιχείων ( ασφαλτος , χωματόδρομος, μονοπατι , εικονοστασι , εκκλησία , σπίτι , φρακτης κ.λ.π. ) . Αν υπαρχει κατι άλλο , π.χ. ερείπιο φορτηγό , να αναγραφεται στο κείμενο. Τα RB's , πρέπει να είναι αναγνώσιμα ακόμη και από άπειρους!

-Στα RB’s να σημειώνονται τα πιθανά προβληματικά σημεία όπως, " Στα 350 πηδάει", " Στα 200 προσοχή χτυπάει" ,"Στα 250 βαθύ νεροφάγωμα" " Στα 400 γεφυράκι, στενεύει, χάσιμο " "Στο τέλος της ευθείας ποταμι" κτλ.
Αναφερόμαστε πάντα σε προβληματικά κομμάτια και μόνο. Εκεί δηλαδή που άν πάς με πολλά μπορεί να υπάρχει κίνδυνος και όχι να μας κάνουν γραπτά rally.

Περι Πλοήγησης


- Οσο για την πλοηγηση κ τις τουλιπες (δεν ειναι θεμα κανονισμου αλλα οργανωτων) το παιχνιδι γινεται ποιο ενδιαφέρον οταν ξεφευγουμε απο τους πατημένους χωματόδρομους!
Ειναι ωραιο να υπαρχουνε κομματια τελειως off road που να ενωνουνε αυτους τους δρομους! Ειναι καλυτερα να ψάξουν οσοι γραφουνε διαδρομες να βρίσκουνε και "περιεργα" κομμάτια τελείως εκτος δρομου!

Περι Ορίων

Για όλες τις κατηγορίες:
- Οπου υπαρχει ασφαλτος να ισχυει το οριο του ΚΟΚ. (Τωρα αν αυτο ειναι "παραλογο" ε τι να κανουμε ειναι, αλλα ολοι οδηγουμε βαση ΚΟΚ οποτε....)
ΣΗΜ1 : Οταν βγαινουμε απο χωμα σε ασφαλτο πολλες φορες δεν ξερουμε το οριο του ΚΟΚ και πρεπει να το "υποθετουμε". ΟΧΙ. Να σημειωνεται πανω στο RB Καθε φορα. Τουλάχιστον το κομμάτι που πρωτοβγαίνουμε στην άσφαλτο απο εκεί και έπειτα μπορούμε να παρακολουθούμε τις διακιμάνσης που υπαγορεύουν οι πινακίδες.
ΣΗΜ2 : Να μην βαζουνε οι οργανωτες στην ασφαλτο ορια μικροτερα απο του ΚΟΚ. Ειναι κ αυτο επικηνδυνο.

- Στο χώμα στα επικίνδυνα σημεία συχνής κυκλοφορίας, στάνες κτλ
- Αυστηρά όρια όπου υπάρχουν κατοικίες είτε χώμα είτε άσφαλτο

Για τις κατηγορίες Ζ2,Ζ3, Ζ0
- Στο χωμα σε επικύνδινα σημεία (γκρέμια κτλ) όρια. (παράκλση τα όρια να είναι όσο το δυνατόν πιο μικρα σε μήκος. Μία ,δύο τουλίπες ή όπως στο Καρπενήσι μέρος τουλίπας .)

Για την Ζ1
-Όριο σε extreme περιπτώσεις (τύπου Αγράφων) αλλά να υπάρχουν επισημάνσεις στα υπόλοιπα (μια λύση θα ήταν ίσως να είναι κοινό το RB με τις Ζ2 απλά με μία extra σημείωση οτι τα συγκεκριμένα όρια αφορούν μόνο τη Z2).


περί Προβολής

- Ικανοποιητική προβολή τουλάχιστον 2 μήνες πρίν τον εκάστοτε αγώνα
a. Σε όλα τα site και forum όλων των οργανωτών (απαραίτητο να έχουν τουλάχιστον site που θα το ενημερώνουν). Όλοι τους θα πρέπει να στηρίζουν το θεσμό στο σύνολό του και όχι μόνο τον αγώνα τους.
b. Στα δύο περιοδικά του χώρου (ως χορηγοί)
c. Με επαφές με τις λέσχες με αφισοκολλήσεις στα γραφεία τους όπου είναι δυνατό και με τακτικές υπενθυμίσεις/ενημερώσεις μέσω φαξ, κινητών κα.
d. Με αφισοκολλήσεις στα μεγάλα κέντρα κοντά στις περιοχές οπου θα διεξαχθεί ο αγώνας
e. Εννοείτε και μέσα απο ότι άλλο μέσο μπορούν αλλά να υπάρχουν τουλάχιστον τα παραπάνω που δεν έχουν και μεγάλο κόστος (γενικά προτείνετε εκτεταμένη χρήση του Internet καθότι φτηνό και καλό)

- Χώροι εκκίνησης και τερματισμού που να συμβάλουν στην βελτίωση της εικόνας των αγώνων.

- Κομμάτι του αγώνα να είναι σχετικά ευκολοπροσβάσιμο για να έρθουν θεατές και να μπορούν να μας δουν (όχι ένα απλό πέρασμα αλλά ούτε χρονομετρημένη κλειστή διαδρομή του χιλιομέτρου απαραίτητα, ίσως πχ ειδική 15 χλμ που να έχει και ένα κυκλικό πέρασμα 1 χιλιομέτρου όπου θα μπορούν να έρθουν φίλοι και θεατές να μας δουν)


Επιπλέον δεν έχουμε καταλήξει για:
-Όλοι οι οδηγοί και οι συνοδηγοί να κάνουμε υποχρεωτικά(?) σεμινάρια πρώτων βοηθειών, χρήσης των ασυρμάτων, χρήσης του terratrip και του gps. Ας μας βοηθήσουν οι οργανωτές στο παρελθόν είχαν κάνει αντίστοιχες κινήσεις κάποιοι.
-Ανεφοδιασμός και ελεγχόμενα σημεία αυτού.
-Κράνος
Δημητριάδης Σταύρος
DINIE
Posts: 204
Joined: Fri Nov 20, 2009 15:41
Location: Αγία Παρασκευή

Re: Αγώνες Αντοχής προτάσεις/προβληματισμοί/απορείες

Post by DINIE »

stavrosd wrote:Τα ξαναβάζω με τις αλλαγές σημειωμένες με κόκκινο

περί Ασφάλειας

- Λίστα τηλεφώνων επαφής με τη οργάνωση πάνω στα RB

- Παρατηρητής από την ΕΘΕΑ που θα παραβρίσκεται κατα τη διάρκεια του αγώνα με την οργάνωση για να επιβλέπει οτι όλα δουλεύουν βάση σχεδιασμού και με τις προδιαγραφές που έχουν συμφωνηθεί αλλά και θα αποκτά ιδία άποψη για την αρτιότητα του εκάστοτε αγώνα και οργανωτή.

- Σήμανση σε όλες τις κεντρικές εισόδους στα τμήματα της διαδρομής

- Ενημέρωση όλων των χωριών, συνοικισμών κτλ που βρίσκονται σε ακτίνα 10 χλμ από τη διαδρομή του αγώνα για το ωράριο διεξαγωγής αυτού.

-Κράνος??
«Φορατε ΠΑΝΤΑ κράνος στο Rally Raid και ας μήν είναι υποχρεωτικό. Είναι η ελαχιστη και φτηνότερη προφύλαξη !!

Νομίζω οτι θα πρέπει να είναι στην ευχέρεια του οργανωτή να το απαιτήσει ή όχι.
Ειδικά στη Ζ0 και Ζ3 το θεωρώ περιττό αφού οι κατηγορίες παίζουν ποιό πολύ με την πλοήγηση και όχι με την ταχύτητα.
Για την Ζ2 θεωρώ οτι είναι πολύ καλό και μακάρι όλοι να φοράγανε συνέχεια αλλά σε κάποιες περιπτώσεις μπορεί να κάνουν περισσότερο κακό απο ότι καλό.
Πχ στον 24ωρο ή και ακόμη σε έναν 350 αν δεν είναι σωστό κράνος και δεν έχει και κάποια υποστήριξη λαιμού θα κουράσει σε επικίνδυνο βαθμό!
Πόσοι απο αυτούς που θα συμμετάσχουν σε αυτή την κατηγορία θα μπορούσαν να έχουν το σωστό εξοπλισμό και δεν θα έσκαγαν μύτη με το Fullface (ορατότητα??)της μηχανής?»
περί διαδρομών & μετρήσεων

Θεωρούμε τεσσάρων κατηγόριων διαδρομές.
1.Οι ειδικές τύπου Enduro. Δηλαδή πίστας που έχει ως πλεονεκτήματα την εύκολη πρόσβαση θεατών και πιο ελεγχόμενο περιβάλλον. Αλλά δεν συνάδει με τον τίτλο αντοχής και πραγματικά σπάμε τα αυτοκίνητα χωρίς να το ευχαριστιόμαστε εξίσου.
2.Οι κλειστές στην κυκλοφορία (χωρίς όρια ταχύτητας και ΜΩΤ, ή πολύ υψηλή, για την Ζ1), ειδικές πάνω στο βουνό που σαφώς και μας αρέσουν πιό πολύ αλλά μάλλον οργανωτικά είναι πολύ απαιτητικές για να έχουν εκτεταμένη εφαρμογή αλλά και αναφέρονται στα αυτοκίνητα με μέτρα ασφαλείας.
3. Οι ανοιχτές στην κυκλοφορία ειδικές (με όρια ταχύτητας για όλους) με στόχο τον ιδανικό χρόνο που όμως δεν έρχεται εύκολα και οποιοδήποτε λάθος δύσκολα το μαζεύεις (με τα όρια θα είναι λίγα τα σημεία που θα μπορείς μαζέψεις)
και τέλος
4. Οι απλές, που εγώ τις εννοώ και τις θέλω πραγματικά απλές. Όπως αυτές οι τελευταίες που λές και εσυ!

Με σειρά προτίμησης οι διαδρομές του 2ου τύπου, μετά έρχονται του 3ου και τέλος του 1ου.

-Οι δύο πρώτοι τύποι διαδρομών θα πρέπει να έχουν κοινό τρόπο κοινολόγησης 1:1 και ο τρίτος να μετράει το ιδανικό λεπτό(όπως τώρα).

-Για τις απλές (αν είναι πράγματι απλές ) θα μπορούσε να μετράει το 1' σαν 10'' είτε προπορίας είτε αργοπορίας.
ΑΛΛΑ πλέον με την ηλεκτρονική παρακολούθηση δεν νομίζω οτι η προπορεία θα πρέπει να τιμωρείτε πιο αυστηρά απο την αργοπορία.
Αυτό γινόταν για να μην τρέχουμε αλλα τώρα το διασφαλίζουμε πολύ καλύτερα

-Το πνευμα των αγώνων στην Ελλαδα εχει καθιερώσει' την αλληλοβοήθεια μεταξύ των αγωνιζομένων στη διαρκεια του αγώνα. Πολλες φορές αυτή η βοήθεια άλλαξε και την τελική καταταξη. Παρόλα αυτά , όλοι είναι πρόθυμοι να βοηθήσουν καποιον ( π.χ. να τον τραβήξουν από καποιο κόλλημα , ωστε να μπορέσει να συνεχίσει ).
Με την εισαγωγή των πομπών στίγματος μπορεί πλεον ο διοργανωτής να δεί και να υπολογίσει πόσο χρόνο έκατσε το πλήρωμα σε ενα περιστατικό και να προσαρμόσει το αποτέλεσμα.

- Οι κυφές μετρήσεις regularity με τις παρούσες συνθήκες κάνουν κακό.
Οι regularity με μετρήσεις απο τουλίπα σε τουλίπα έχουν θεσμοθετηθεί για να μπορεί ο οργανωτής να διασφαλίζει την ΜΩΤ και την ασφάλεια, αλλά στην δικιά μας περίπτωση και άσκοπο είναι και επικίνδυνο.
Ασκοπο γιατι έχουμε την ηλεκτρονική παρακολούθηση, αλλά και επικίνδυνο γιατι πρέπει παντου και πάντα να πηγαίνεις με τον ίδιο ρυθμό και αν σου τύχη τίποτα (χάσιμο ή λάστιχο) μετα πρέπει να πηγαίνεις υπερβολικά γρήγορα αφου θεωρητικά άμεσα θα πρέπει να ξαναπιάσεις την ΜΩΤ σου.

-Στα ΣΕΧ να σημειώνετε ακριβώς ο χρόνος που γράφει και το χρονόμετρο.

-Συντελεστής για τον κάθε αγώνα με γνώμονα τα χιλιόμετρα και τις μέρες.

Περί Γενικών και Τεχνικών Κανονισμών

-Κοινοί για όλους τους αγώνες (όπως και το 2009)

- Έγκαιρα ανακοινωμένοι
a. Το «πνεύμα» τους τουλάχιστον 3 αγώνες πρίν το τέλος της σαιζόν
b. Οι επίσημοι τουλάχιστον πριν τον τελευταίο αγώνα της σαιζόν
(τουλάχιστον οι προτάσεις προς έγκριση)

περί Road Book

-Να υπάρχει ξεκάθαρος και κοινός τρόπος απεικόνισης των ορίων πάνω στα RB.

-Καλό θα ήταν να υπαρχει μία ομοιομορφία στη σύνταξη των RB's , δηλαδή να υπαρχουν γενικοί κανόνες για την απεικόνιση χαρακτηριστικών στοιχείων ( ασφαλτος , χωματόδρομος, μονοπατι , εικονοστασι , εκκλησία , σπίτι , φρακτης κ.λ.π. ) . Αν υπαρχει κατι άλλο , π.χ. ερείπιο φορτηγό , να αναγραφεται στο κείμενο. Τα RB's , πρέπει να είναι αναγνώσιμα ακόμη και από άπειρους!

-Στα RB’s να σημειώνονται τα πιθανά προβληματικά σημεία όπως, " Στα 350 πηδάει", " Στα 200 προσοχή χτυπάει" ,"Στα 250 βαθύ νεροφάγωμα" " Στα 400 γεφυράκι, στενεύει, χάσιμο " "Στο τέλος της ευθείας ποταμι" κτλ.
Αναφερόμαστε πάντα σε προβληματικά κομμάτια και μόνο. Εκεί δηλαδή που άν πάς με πολλά μπορεί να υπάρχει κίνδυνος και όχι να μας κάνουν γραπτά rally.

Περι Πλοήγησης


- Οσο για την πλοηγηση κ τις τουλιπες (δεν ειναι θεμα κανονισμου αλλα οργανωτων) το παιχνιδι γινεται ποιο ενδιαφέρον οταν ξεφευγουμε απο τους πατημένους χωματόδρομους!
Ειναι ωραιο να υπαρχουνε κομματια τελειως off road που να ενωνουνε αυτους τους δρομους! Ειναι καλυτερα να ψάξουν οσοι γραφουνε διαδρομες να βρίσκουνε και "περιεργα" κομμάτια τελείως εκτος δρομου!

Περι Ορίων

Για όλες τις κατηγορίες:
- Οπου υπαρχει ασφαλτος να ισχυει το οριο του ΚΟΚ. (Τωρα αν αυτο ειναι "παραλογο" ε τι να κανουμε ειναι, αλλα ολοι οδηγουμε βαση ΚΟΚ οποτε....)
ΣΗΜ1 : Οταν βγαινουμε απο χωμα σε ασφαλτο πολλες φορες δεν ξερουμε το οριο του ΚΟΚ και πρεπει να το "υποθετουμε". ΟΧΙ. Να σημειωνεται πανω στο RB Καθε φορα. Τουλάχιστον το κομμάτι που πρωτοβγαίνουμε στην άσφαλτο απο εκεί και έπειτα μπορούμε να παρακολουθούμε τις διακιμάνσης που υπαγορεύουν οι πινακίδες.
ΣΗΜ2 : Να μην βαζουνε οι οργανωτες στην ασφαλτο ορια μικροτερα απο του ΚΟΚ. Ειναι κ αυτο επικηνδυνο.

- Στο χώμα στα επικίνδυνα σημεία συχνής κυκλοφορίας, στάνες κτλ
- Αυστηρά όρια όπου υπάρχουν κατοικίες είτε χώμα είτε άσφαλτο

Για τις κατηγορίες Ζ2,Ζ3, Ζ0
- Στο χωμα σε επικύνδινα σημεία (γκρέμια κτλ) όρια. (παράκλση τα όρια να είναι όσο το δυνατόν πιο μικρα σε μήκος. Μία ,δύο τουλίπες ή όπως στο Καρπενήσι μέρος τουλίπας .)

Για την Ζ1
-Όριο σε extreme περιπτώσεις (τύπου Αγράφων) αλλά να υπάρχουν επισημάνσεις στα υπόλοιπα (μια λύση θα ήταν ίσως να είναι κοινό το RB με τις Ζ2 απλά με μία extra σημείωση οτι τα συγκεκριμένα όρια αφορούν μόνο τη Z2).


περί Προβολής

- Ικανοποιητική προβολή τουλάχιστον 2 μήνες πρίν τον εκάστοτε αγώνα
a. Σε όλα τα site και forum όλων των οργανωτών (απαραίτητο να έχουν τουλάχιστον site που θα το ενημερώνουν). Όλοι τους θα πρέπει να στηρίζουν το θεσμό στο σύνολό του και όχι μόνο τον αγώνα τους.
b. Στα δύο περιοδικά του χώρου (ως χορηγοί)
c. Με επαφές με τις λέσχες με αφισοκολλήσεις στα γραφεία τους όπου είναι δυνατό και με τακτικές υπενθυμίσεις/ενημερώσεις μέσω φαξ, κινητών κα.
d. Με αφισοκολλήσεις στα μεγάλα κέντρα κοντά στις περιοχές οπου θα διεξαχθεί ο αγώνας
e. Εννοείτε και μέσα απο ότι άλλο μέσο μπορούν αλλά να υπάρχουν τουλάχιστον τα παραπάνω που δεν έχουν και μεγάλο κόστος (γενικά προτείνετε εκτεταμένη χρήση του Internet καθότι φτηνό και καλό)

- Χώροι εκκίνησης και τερματισμού που να συμβάλουν στην βελτίωση της εικόνας των αγώνων.

- Κομμάτι του αγώνα να είναι σχετικά ευκολοπροσβάσιμο για να έρθουν θεατές και να μπορούν να μας δουν (όχι ένα απλό πέρασμα αλλά ούτε χρονομετρημένη κλειστή διαδρομή του χιλιομέτρου απαραίτητα, ίσως πχ ειδική 15 χλμ που να έχει και ένα κυκλικό πέρασμα 1 χιλιομέτρου όπου θα μπορούν να έρθουν φίλοι και θεατές να μας δουν)


Επιπλέον δεν έχουμε καταλήξει για:
-Όλοι οι οδηγοί και οι συνοδηγοί να κάνουμε υποχρεωτικά(?) σεμινάρια πρώτων βοηθειών, χρήσης των ασυρμάτων, χρήσης του terratrip και του gps. Ας μας βοηθήσουν οι οργανωτές στο παρελθόν είχαν κάνει αντίστοιχες κινήσεις κάποιοι.
-Ανεφοδιασμός και ελεγχόμενα σημεία αυτού.
-Κράνος
+ 1
Για τα σεμινάρια πρώτων βοηθειών , gps , ασυρμάτων .ΟΚ . Για το terratrip το συζητάμε.
Για κράνος δε νομίζω ότι πρέπει να γίνει υποχρεωτικό. (αν και εγώ πλέων φοράω.) Θέλει συζήτηση και συμμετοχή από πολλούς αγωνιζόμενους για να πιάσουμε το σγυγμό. Μην ξεχνάμε ένα κράνος στοιχίζει. (Πρωσωπικά επειδή οδηγώ μηχανή , χρόνια τώρα έχει γίνει ένα με το κεφάλι μου).
ΚΩΝ/ΝΟΣ ΣΤΑΜΑΤΑΚΗΣ
http://www.laskari.gr/
User avatar
apnea
Posts: 49
Joined: Tue Jun 16, 2009 19:20
Location: athens - kalamaki
Contact:

Re: Αγώνες Αντοχής προτάσεις/προβληματισμοί/απορείες

Post by apnea »

Παράκληση: καλό είναι να αφήσουμε τη θεωρία και να περάσουμε στην πράξη, γιατί λίγο πολύ αυτά που όλοι θέλουμε έχουν ήδη γραφτεί και συμφωνούμε όλοι. Άντε να κάνουμε τη συνάντηση πριν το Πευκί για να δουμε τι μέλει γενέσθαι...

ΥΓ1: Εγώ την πρότασή μου την έχω κάνει..
ΥΓ2: Σταύρο, έχεις κάνει πολύ καλή δουλειά που έχεις συνοψίσει όλες τις προτάσεις μας.
Δεν υπαρχει μεγαλυτερη ικανοποιηση απο το συναισθημα που προσφερει η πραγματοποιηση καποιας μεγαλης επιθυμιας
meletis

Re: Αγώνες Αντοχής προτάσεις/προβληματισμοί/απορείες

Post by meletis »

apnea wrote:Παράκληση: καλό είναι να αφήσουμε τη θεωρία και να περάσουμε στην πράξη, γιατί λίγο πολύ αυτά που όλοι θέλουμε έχουν ήδη γραφτεί και συμφωνούμε όλοι. Άντε να κάνουμε τη συνάντηση πριν το Πευκί για να δουμε τι μέλει γενέσθαι...

ΥΓ1: Εγώ την πρότασή μου την έχω κάνει..
ΥΓ2: Σταύρο, έχεις κάνει πολύ καλή δουλειά που έχεις συνοψίσει όλες τις προτάσεις μας.
Κερνάω σφηνάκια την Παρασκευή, το Σάββατο θα έχει alcohol test (θα πληρώσω και λιγότερα).
Στις 21 έχω γενέθλια, το νού σας.
Post Reply

Return to “Αγώνες 4Χ4”