Σταύρο
συμφωνία σε όλα, εκτός από δύο σημεία:
1. Ο αγωνιζόμενος πρέπει να έχει μόνο ένα τηλέφωνο της οργάνωσης. Δε μπορεί να αποσχολεί τα υπόλοιπα για κανένα λόγο. Η οργάνωση μόνο μπορεί να κρίνει τη σοβαρότητα ενός συμβάντος, σε σχέση με πιθανά παράλληλα και να κατευθύνει και μοιράζει τις δυνατότητές τους.
2. Οι "σημειώσεις" για δύσκολα σημεία. Μόνο για "επικίνδυνα" επιβάλλεται. Οτιδήποτε παραπάνω αλλάζει τη μορφή των αγώνων αντοχής. Το πλήρωμα πρέπει να κανονίζει ρυθμό και ταχύτητα και αυτό είναι από τα απαιτούμενα και αυτά που κάνουν τη διαφορά σε έναν τέτοιο αγώνα.
Αγώνες Αντοχής προτάσεις/προβληματισμοί/απορείες
Re: Αγώνες Αντοχής προτάσεις/προβληματισμοί/απορείες
1. Ορθον! Το διορθώνω άμεσα 
2.Μιλάμε για τα χοντρά

2.Μιλάμε για τα χοντρά
Pet4x4 wrote:Αν θές την γνώμη μου, όχι. Σε τέτεια κομμάτια δέν υπάρχει λόγος να υπάρχει όριο. Ένα καλογραμμένο RB που στις σημειώσεις θα ενυμερώνει για πιθανά προβληματικα σημεία όπως, " Στα 350 πηδάει", " Στα 200 προσοχή χτυπάει" ,"Στα 250 βαθύ νεροφάγωμα" " Στα 400 γεφυράκι, στενεύει, χάσιμο " "Στο τέλος της ευθείας ποταμι" κτλ. αρκούν για να είναι αυτα τα κομμάτια ασφαλή. Είναι προτιμότερο να πρσπαθείς να μαζέψεις στον κάμπο που μια έξοδος θα είναι ανόδυνη λόγο μορφολογίας, παρά στο βουνό που η πλαγιά και τα δέντρα καραδοκούν. Αποψή μου πάντα...Dista wrote:
Εγώ σε καταλαβαίνω και το ξέρεις καλύτερα από οποιονδήποτε άλλο. Γι' αυτό ρωτάω. Ποιο πρέπει να είναι αυτό το γ@.. το όριο? Να μην υπάρχει? Τι κάνουμε, το αφήνουμε στη κρίση του καθενός?
Βέβαια αυτό προυποθέτει σοβαρότητα και περισσότερη δουλειά απο την μεριά του οργανωτή.
Pet4x4 wrote:Αναφέρομαι πάντα σε προβληματικά κομμάτια και μόνο. Εκεί δηλαδι που άν πάς με πολλά μπορεί να υπάρχει κίνδυνος και όχι να μας κάνουν γραπτά rally (μακάρι να μας έκαναν δηλαδι, αλλά λέμε..). Πολλές φορές θυμάμαι σε RB να έχω δεί τέτειες σημειώσεις. Σε άλλους οργανωτές πιο εμπιμελός και σε άλλους όχι τόσο. Δεν βλέπω τον λόγο να μήν μπορούν να το κάνουν και τώρα όταν γράφουν την διαδρομή αν τους νοιάζει η ασφαλειά. Αν τους το ζητήσουμε είμαι σίγουρος πως θα δώσουν περισσότερη προσοχή σε αυτά τα σημεία και θα τα περάσουν στο RB. Δέν χρειάζεται να ευνουχιστεί η ταχύτητα πιστεύω σε όλο τον κάμπο π.χ. για ένα-δύο πιθανά σημεία που μπορεί να θέλουν απλά επισύμανση. Αυτές οι σημειώσεις απο μόνες τους θα κόψουν την ταχύτητα στα πληρώματα που θα ψάχνουν να εντοπίσουν το προβληματικό σημείο!stavrosd wrote: Με αρέσει. Με αρέσει πολύ αλλά γίνεται?
Δημητριάδης Σταύρος
Re: Αγώνες Αντοχής προτάσεις/προβληματισμοί/απορείες
Σταύρο συμφωνούμε μέχρι τώρα σε όλα. Σε θέματα προβολής επιμένω ότι πρέπει να γίνεται και σε περιοδικά ή site περιοδικών αυτοκινήτου και όχι μόνο σε αυτά που ασχολούνται με το χώρο μας. Με την προβολή πετυχαίνεις όχι μόνο τη έλευση θεατών αλλά ίσως και μελλοντικών συμμετοχών. Έχουμε την πιό οικονομική μορφή αγώνων.
ΚΩΝ/ΝΟΣ ΣΤΑΜΑΤΑΚΗΣ
http://www.laskari.gr/
http://www.laskari.gr/
Re: Αγώνες Αντοχής προτάσεις/προβληματισμοί/απορείες
Ok να το προτείνουμε αλλά δεν ξέρω απο κόστος τι γίνεταιDINIE wrote:Σταύρο συμφωνούμε μέχρι τώρα σε όλα. Σε θέματα προβολής επιμένω ότι πρέπει να γίνεται και σε περιοδικά ή site περιοδικών αυτοκινήτου και όχι μόνο σε αυτά που ασχολούνται με το χώρο μας. Με την προβολή πετυχαίνεις όχι μόνο τη έλευση θεατών αλλά ίσως και μελλοντικών συμμετοχών. Έχουμε την πιό οικονομική μορφή αγώνων.

Νομίζω οτι πρέπει να επιμείνουμε στα "φτηνά" μέσα και να τα απαιτούμε, εννοείται ότι επιπλέον καλοδεχούμενο είτε περιοδικά είτε ακόμη και τηλεόραση (e)!
Δημητριάδης Σταύρος
Re: Αγώνες Αντοχής προτάσεις/προβληματισμοί/απορείες
Το κόστος γιά τα site νομίζω ότι είναι ελάχιστο.stavrosd wrote:Ok να το προτείνουμε αλλά δεν ξέρω απο κόστος τι γίνεταιDINIE wrote:Σταύρο συμφωνούμε μέχρι τώρα σε όλα. Σε θέματα προβολής επιμένω ότι πρέπει να γίνεται και σε περιοδικά ή site περιοδικών αυτοκινήτου και όχι μόνο σε αυτά που ασχολούνται με το χώρο μας. Με την προβολή πετυχαίνεις όχι μόνο τη έλευση θεατών αλλά ίσως και μελλοντικών συμμετοχών. Έχουμε την πιό οικονομική μορφή αγώνων.![]()
Νομίζω οτι πρέπει να επιμείνουμε στα "φτηνά" μέσα και να τα απαιτούμε, εννοείται ότι επιπλέον καλοδεχούμενο είτε περιοδικά είτε ακόμη και τηλεόραση (e)!
ΚΩΝ/ΝΟΣ ΣΤΑΜΑΤΑΚΗΣ
http://www.laskari.gr/
http://www.laskari.gr/
Re: Αγώνες Αντοχής προτάσεις/προβληματισμοί/απορείες
Για τα όρια πάντως στη Ζ1 θα μπορούσε να μην υπάρχουν και τα δύσκολα σημεία να γραφόντουσαν σαν σημείωση πάνω στο roadbook. Για την Ζ2 ώς έχουν είναι εντάξει με την μόνη διαφορά να ήταν πιό συγκεκριμένα σε μία ,δύο τουλίπες. Ενοείται ότι αναφέρομαι στο χώμα !!!
ΚΩΝ/ΝΟΣ ΣΤΑΜΑΤΑΚΗΣ
http://www.laskari.gr/
http://www.laskari.gr/
Re: Αγώνες Αντοχής προτάσεις/προβληματισμοί/απορείες
Γιαννη, αυτές τις σημειώσεις που συζητάμε εδώ , τις έχουμε δει και σε δικά σου RB παρά πολλές φορές παλιότερα! Μόλις βρώ χρόνο θα σου γράψω εδώ σελίδες και αριθμό τουλιπας από καποια δικά σου παλαιότερα RB, καθώς και τις σημειώσεις που είχαν δίπλα. Προσωπικά θεωρώ πως συμβάλουν τα μέγιστα στην ασφάλεια! Ο οδηγός γνωρίζει τον κινδυνο νωρίτερα, κόβει ταχύτητα και ψάχνει για να εντοπίσει την δυσκολία! Αντιλαμβάνομαι πως ίσως αυτό σας προσθέτει φόρτο εργασίας και σας προσθέτει ευθύνες, όμως... αφού όλοι κάναμε σημαία μας την ασφάλεια, τότε θα πρεπει και εσείς να κάνετε το κάτι παραπάνω για να μην θυσιαστει και η οδηγική απόλαυση με διάφορα χαζά όρια ταχύτητας! Σου ξεκαθαρίσω ξανά πως δεν μιλάμε για γραπτά τύπου ραλλύ αλλά για σημειώσεις που αφορούν σημεία που μπορούν να γίνουν επικινδηνα αν πηγαίνουμε με πολλά. Αντί να μπεί ένα γενικό όριο που θα καταστρέψει την οποία ευχαρίστηση, ας τα επισυμανεται στο RB! Σύντομα με παραδείγματα από δικά σου RB!
Re: Αγώνες Αντοχής προτάσεις/προβληματισμοί/απορείες
Πέτρο, αν μιλάς γι΄αυτό ΟΚ! Κατάλαβα για κάτι παραπάνω... και το παραπάνω είναι επικίνδυνο, αφού "γνωρίζοντας" το δρόμο πας πιό γρήγορα.
10-20 σημειώσεις επικίνδυνων σημείων ΟΚ!
Αυτό που ζητήθηκε απο πλήρωμα πέρσι "...γιατί δεν είχε την κατηφόρα..." όχι.
Αυτή είναι η άποψή μου.
10-20 σημειώσεις επικίνδυνων σημείων ΟΚ!
Αυτό που ζητήθηκε απο πλήρωμα πέρσι "...γιατί δεν είχε την κατηφόρα..." όχι.
Αυτή είναι η άποψή μου.
Re: Αγώνες Αντοχής προτάσεις/προβληματισμοί/απορείες
ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ
αντε να γυρίσουμε πάλι στα δικα μας.
Ο Σταυρος εκανε τον κοπο και συνόψισε τις διάφορες προτασεις που παρουσιάστηκαν σε αυτή την ενότητα. Νομίζω ότι δεν απέχουμε πολύ απο την τρέχουσα κατασταση , γιατι οι διοργανωτές ( που είναι επαγγελματιες στους αγώνες αντοχής , εκτός από τη Λεσχη Ναυπλίου ) βελτιώνουν συνεχώς το προιόν τους.
Οσο αφορά στα όρια ταχύτητας , εγινε στο forum του Offroadteam μεγάλη κουβέντα ,πριν από τα Ψαχνα. Λιγο-πολύ από τους αυτοκινητάδες πήραν μερος οι ίδιοι που εγραψαν και σε αυτή την ενότητα. Νομίζω ότι και ο Doc αλλα και οι υπόλοιποι διοργανωτές 'επιασαν το σφυγμό' του λαού.
Κατα τη γνώμη μου, η πολλη συζήτηση πανω σε αυτό το θεμα βλαπτει τους αγώνες αντοχής και προσανατολισμου. Οι διοργανωτές ερχονται σε δύσκολη θέση ( οι αγωνιζόμενοι γκρινιαζουν ) , οι πολέμιοι των αγώνων αυτών μας αξισώνουν περίπου με το WRC.
Σιγα τις μεγαλες ταχύτητες που πιάνουν τα αναιμικά μας τετρακίνητα !!
Ας μείνουμε στα όρια εντός οικισμών και πυκνής κυκλοφορίας ( 30 - 50 χλμ/ώρα ) και να γίνεται ελευθερος αγώνας στα υπολοιπα κομματια. Ετσι θα ξεχωρίζει και το ικανότερο πληρωμα , στην οδήγηση, στη πλοήγηση και στη διαχείριση του χρόνου ( προπορείες ).
αντε να γυρίσουμε πάλι στα δικα μας.
Ο Σταυρος εκανε τον κοπο και συνόψισε τις διάφορες προτασεις που παρουσιάστηκαν σε αυτή την ενότητα. Νομίζω ότι δεν απέχουμε πολύ απο την τρέχουσα κατασταση , γιατι οι διοργανωτές ( που είναι επαγγελματιες στους αγώνες αντοχής , εκτός από τη Λεσχη Ναυπλίου ) βελτιώνουν συνεχώς το προιόν τους.
Οσο αφορά στα όρια ταχύτητας , εγινε στο forum του Offroadteam μεγάλη κουβέντα ,πριν από τα Ψαχνα. Λιγο-πολύ από τους αυτοκινητάδες πήραν μερος οι ίδιοι που εγραψαν και σε αυτή την ενότητα. Νομίζω ότι και ο Doc αλλα και οι υπόλοιποι διοργανωτές 'επιασαν το σφυγμό' του λαού.
Κατα τη γνώμη μου, η πολλη συζήτηση πανω σε αυτό το θεμα βλαπτει τους αγώνες αντοχής και προσανατολισμου. Οι διοργανωτές ερχονται σε δύσκολη θέση ( οι αγωνιζόμενοι γκρινιαζουν ) , οι πολέμιοι των αγώνων αυτών μας αξισώνουν περίπου με το WRC.
Σιγα τις μεγαλες ταχύτητες που πιάνουν τα αναιμικά μας τετρακίνητα !!
Ας μείνουμε στα όρια εντός οικισμών και πυκνής κυκλοφορίας ( 30 - 50 χλμ/ώρα ) και να γίνεται ελευθερος αγώνας στα υπολοιπα κομματια. Ετσι θα ξεχωρίζει και το ικανότερο πληρωμα , στην οδήγηση, στη πλοήγηση και στη διαχείριση του χρόνου ( προπορείες ).
Re: Αγώνες Αντοχής προτάσεις/προβληματισμοί/απορείες
Οκ... ας το αλλάξουμεmanos wrote:...
Οσο αφορά στα όρια ταχύτητας , ...
Σιγα τις μεγαλες ταχύτητες που πιάνουν τα αναιμικά μας τετρακίνητα !!
Ας μείνουμε στα όρια εντός οικισμών και πυκνής κυκλοφορίας ( 30 - 50 χλμ/ώρα ) και να γίνεται ελευθερος αγώνας στα υπολοιπα κομματια. Ετσι θα ξεχωρίζει και το ικανότερο πληρωμα , στην οδήγηση, στη πλοήγηση και στη διαχείριση του χρόνου ( προπορείες ).
Προτείνεις όρια μόνο σε κατοικημένες περιοχές και περιοχές υψηλού κινδύνου (προς τρίτους).
Να προσθέσω οτι και στην άσφαλτο γενικότερα δεν θα πρέπει να ξεπερνάμε τα όρια του ΚΟΚ(αυτονόητο) αλλά οτι κυρίως οτι αυτό θα πρέπει να μετριέται και παρακολουθείτε στενά(δεν είναι δικαιο να μαζεύεις χρόνο εκεί)?
Επίσης οτι σε πολύ επικίνδυνα γκρέμια αμη τι άλλο για τις Ζ2,Ζ3 και Ζ0 να μπορούν να κάποια όρια αφού δεν έχουν τα αντίστοιχα μέτρα παθητικής ασφάλειας?
Δημητριάδης Σταύρος