Χαιρετω ολη την παρεα.
Ειμαστε σε δειλημα στο θεμα βοηθητικο......το αυτοκινητο ειναι jimny 05 με 1,3 vvt με αξονες TOYOTA 235/85/16 λαστιχα CROSS.Βασικα το αυτοκινητο εχει στηθει μονο για κυνηγι και οχι για αγωνες οποτε θελουμε δυναμη στα γρηγορα,στα αργα μεχρι στιγμης ειμαστε ευχαριστημενοι.Η λυση ειναι βοηθητικο SJ413 με γραναζια calmini αλλα ποια ομως?
4,16 η 5,14?Και η αλλη λυση που μου προτεινε ενας φιλος ειναι το μαμα Jimny στο οποιο αλλαζει ενα γραναζι και γινεται αρκετα κοντο.
Τελος θα ηθελα να τονισω οτι το αυτοκινητο κανει γυρω στα 8,000 χλμ την σεζον.
Αν ξερει καποιος που γινεται αυτη η μετατροπη στο μαμα ας μας πει.
Οποιος μπορει να μας δωσει τα φωτα του.
Μαριος
ΒΟΗΘΗΤΙΚΟ ΑΠΟ SAMURAI H ΜΑΜΑ JIMNY?
ΒΟΗΘΗΤΙΚΟ ΑΠΟ SAMURAI H ΜΑΜΑ JIMNY?
ΜΑΡΙΟΣ ΛΑΣΚΟΣ
ΛΕΣΧΗ 4Χ4 ΚΟΜΟΤΗΝΗΣ
ΛΕΣΧΗ 4Χ4 ΚΟΜΟΤΗΝΗΣ
Re: ΒΟΗΘΗΤΙΚΟ ΑΠΟ SAMURAI H ΜΑΜΑ JIMNY?
Καλά αδερφέ ούτε συνεννοημένοι να ήμασταν ... το αυτό θέμα σκεπτόμουν να ανοίξω και εγώ για να συλλέξω απόψεις ...
Ας ξεκινήσουμε λοιπόν ...
Πρώτα απ' όλα μου κάνει εντύπωση που λές ότι είστε ευχαριστημένοι από τα αργά του αυτοκινήτου μέ τόσο παραπανίσιο βάρος ... ακόμη και για το vvt που έχει και πιο κοντές σχέσεις απ ότι το παλιό. Στο δικό μου (προ vvt) άλλαξα απλώς το ελαστικό με 205/75/15 (διαφορά από τον συνήθη ύποπτο 195/80/15 ένα πόντο μικρότερο σε ύψος και ένα μεγαλύτερο σε φάρδος) σε πέλμα κάιμαν και το αυτοκίνητο δείχνει να δυσκολεύεται
Και τώρα τρομάρα μου θέλω να φορέσω το 29/7,5/15 σιμεξ μπάς και σηκωθούν λίγο τα διαφορικά
Για διάφορους λόγους προσωπικά δεν θέλω την αλλαγή του τρανσφερ με αυτό του σάμι ... αν και ο περισσότερος κόσμος αυτό προτείνει ... έτσι κατέληξα στην έρευνα εναλλακτικών όπου και παίζουν 3 λύσεις ...
Η πρώτη είναι αλλαγή γραναζιού από trailJimny η οποία μειώνει 24% αργά και γρήγορα ... υποστηρίζει και το παλιό και το καινούριο ... τιμή (για το πρό vvt, αλλά φαντάζομαι και για το vvt) 650 ευρώ + 35 ευρώ μεταφορικά με δύο χρόνια εγγύηση.
Η δεύτερη είναι by Crazy Dagas αλλά δεν ξέρω αν υποστηρίζει το vvt ... αλλαγή γραναζιού και μάκρυμα της αλυσίδας με μείωση 28% σε αργά και γρήγορα ... τιμή 400-450 ευρώ (αναλόγως συμφωνίας και τρόπου πραγματοποίησης μετατροπής) με το κλειδι στο χέρι.
Και η τρίτη για την οποία το μόνο που ξέρω είναι ότι μειώνει πολύ τα αργά και λίγο τα γρήγορα η λύση ενός ιαπωνικού οίκου (μάλλον Rakuten λέγεται) αλλά σε αρκετά τσουχτερή τιμή ... κάπου στο ενάμησι χιλιάρικο.
Το μόνο που έχω δεί από τα τρία να δουλεύει είναι η λύση του Daga σε ένα τζιμνάκι με 225/r15 (υψος ελαστικού 74cm) και το οποίο πραγματικά με εντυπωσίασε με τις δυνατότητες του. Στα εκτός και σε αρκετά εξτρίμ κομμάτια δεν έδειχνε να δυσκολεύεται πουθενά για τα μέτρα των δυνατοτήτων του. Ταξίδι άσφαλτο χαλαρός με 100 και χωρίς οι στροφές να φεύγουν από τις 4300 (4100 περίπου έχει το τράνσφερ του σαμι με 4,16 και 30αρι ελαστικό). Απ ότι συζητήσαμε και με το παιδί που το έχει δεν αντιμετωπίζει κανένα πρόβλημα μέχρι στιγμής (το φοράει κανά χρόνο αν θυμάμαι καλά). Γενικά με έψησε πολύ και αυτός και κυρίως αυτό που είδα! Σα μόνο αρνητικό βρίσκω το γεγονός ότι αν κάποια στιγμή θέλεις να ανέβεις διάσταση απλά δεν μπορείς
εν αντίθεσει με το τράνσφερ του σάμι το οποίο σου δίνει τη δυνατότητα για ένα δύο νούμερα ή και παραπάνω με αλλαγή γραναζιών.
Αυτά από μένα
Ας ξεκινήσουμε λοιπόν ...
Πρώτα απ' όλα μου κάνει εντύπωση που λές ότι είστε ευχαριστημένοι από τα αργά του αυτοκινήτου μέ τόσο παραπανίσιο βάρος ... ακόμη και για το vvt που έχει και πιο κοντές σχέσεις απ ότι το παλιό. Στο δικό μου (προ vvt) άλλαξα απλώς το ελαστικό με 205/75/15 (διαφορά από τον συνήθη ύποπτο 195/80/15 ένα πόντο μικρότερο σε ύψος και ένα μεγαλύτερο σε φάρδος) σε πέλμα κάιμαν και το αυτοκίνητο δείχνει να δυσκολεύεται


Για διάφορους λόγους προσωπικά δεν θέλω την αλλαγή του τρανσφερ με αυτό του σάμι ... αν και ο περισσότερος κόσμος αυτό προτείνει ... έτσι κατέληξα στην έρευνα εναλλακτικών όπου και παίζουν 3 λύσεις ...
Η πρώτη είναι αλλαγή γραναζιού από trailJimny η οποία μειώνει 24% αργά και γρήγορα ... υποστηρίζει και το παλιό και το καινούριο ... τιμή (για το πρό vvt, αλλά φαντάζομαι και για το vvt) 650 ευρώ + 35 ευρώ μεταφορικά με δύο χρόνια εγγύηση.
Η δεύτερη είναι by Crazy Dagas αλλά δεν ξέρω αν υποστηρίζει το vvt ... αλλαγή γραναζιού και μάκρυμα της αλυσίδας με μείωση 28% σε αργά και γρήγορα ... τιμή 400-450 ευρώ (αναλόγως συμφωνίας και τρόπου πραγματοποίησης μετατροπής) με το κλειδι στο χέρι.
Και η τρίτη για την οποία το μόνο που ξέρω είναι ότι μειώνει πολύ τα αργά και λίγο τα γρήγορα η λύση ενός ιαπωνικού οίκου (μάλλον Rakuten λέγεται) αλλά σε αρκετά τσουχτερή τιμή ... κάπου στο ενάμησι χιλιάρικο.
Το μόνο που έχω δεί από τα τρία να δουλεύει είναι η λύση του Daga σε ένα τζιμνάκι με 225/r15 (υψος ελαστικού 74cm) και το οποίο πραγματικά με εντυπωσίασε με τις δυνατότητες του. Στα εκτός και σε αρκετά εξτρίμ κομμάτια δεν έδειχνε να δυσκολεύεται πουθενά για τα μέτρα των δυνατοτήτων του. Ταξίδι άσφαλτο χαλαρός με 100 και χωρίς οι στροφές να φεύγουν από τις 4300 (4100 περίπου έχει το τράνσφερ του σαμι με 4,16 και 30αρι ελαστικό). Απ ότι συζητήσαμε και με το παιδί που το έχει δεν αντιμετωπίζει κανένα πρόβλημα μέχρι στιγμής (το φοράει κανά χρόνο αν θυμάμαι καλά). Γενικά με έψησε πολύ και αυτός και κυρίως αυτό που είδα! Σα μόνο αρνητικό βρίσκω το γεγονός ότι αν κάποια στιγμή θέλεις να ανέβεις διάσταση απλά δεν μπορείς

Αυτά από μένα

Last edited by lker on Sun Mar 28, 2010 17:01, edited 1 time in total.
Είμαι και εγώ από το Τζιτζικόνι ...
B.R.A.T. ... the original ...
Always groovin 4WD moving
http://www.youtube.com/watch?v=TpqueuIiWZk
B.R.A.T. ... the original ...
Always groovin 4WD moving
http://www.youtube.com/watch?v=TpqueuIiWZk
Re: ΒΟΗΘΗΤΙΚΟ ΑΠΟ SAMURAI H ΜΑΜΑ JIMNY?
Κανείς ? 

Είμαι και εγώ από το Τζιτζικόνι ...
B.R.A.T. ... the original ...
Always groovin 4WD moving
http://www.youtube.com/watch?v=TpqueuIiWZk
B.R.A.T. ... the original ...
Always groovin 4WD moving
http://www.youtube.com/watch?v=TpqueuIiWZk
Re: ΒΟΗΘΗΤΙΚΟ ΑΠΟ SAMURAI H ΜΑΜΑ JIMNY?
KAMIA ΒΟΗΘΕΙΑ...............................ΘΑ ΠΝΙΓΟΥΜΕ..........ΣΤΑ ΧΡΕΗ.......................
ΜΑΡΙΟΣ ΛΑΣΚΟΣ
ΛΕΣΧΗ 4Χ4 ΚΟΜΟΤΗΝΗΣ
ΛΕΣΧΗ 4Χ4 ΚΟΜΟΤΗΝΗΣ
-
- Posts: 110
- Joined: Tue Jun 16, 2009 23:10
- Location: ΧΙΟΣ
Re: ΒΟΗΘΗΤΙΚΟ ΑΠΟ SAMURAI H ΜΑΜΑ JIMNY?
[quote="INDIANOS"]Χαιρετω ολη την παρεα.
Ειμαστε σε δειλημα στο θεμα βοηθητικο......το αυτοκινητο ειναι jimny 05 με 1,3 vvt με αξονες TOYOTA 235/85/16 λαστιχα CROSS.Βασικα το αυτοκινητο εχει στηθει μονο για κυνηγι και οχι για αγωνες οποτε θελουμε δυναμη στα γρηγορα,στα αργα μεχρι στιγμης ειμαστε ευχαριστημενοι.Η λυση ειναι βοηθητικο SJ413 με γραναζια calmini αλλα ποια ομως?
4,16 η 5,14?Και η αλλη λυση που μου προτεινε ενας φιλος ειναι το μαμα Jimny στο οποιο αλλαζει ενα γραναζι και γινεται αρκετα κοντο.
Τελος θα ηθελα να τονισω οτι το αυτοκινητο κανει γυρω στα 8,000 χλμ την σεζον.
Αν ξερει καποιος που γινεται αυτη η μετατροπη στο μαμα ας μας πει.
Οποιος μπορει να μας δωσει τα φωτα του.
εχω κανει στο δικο μου μετατροπη εχω βοηθητικο σαμουραι με 6.5 μειωση 22% στα γρηγορα και 190% στα αργα με κεντρικους τουοτα και αξονες μαμισιους με λαστιχο 31,10,5 χ15 ειναι πολυ κοντο στα αργα και στα γρηγορα με το 33 ,12,5 που φορουσα ηταν πολυ καλο στα γρηγορα
εσυ φορας αξονες οποτε με 6,5 θα ναι καλο και 33 αρι cross
το 5,14 ειναι λιγο ποιο γρηγορο .
για το μαμα δεν γνωριζω ποσο ικανοποιητικο ειναι αλλα γνωριζω οτι ποιο αξιοπιστη λυση ειναι τρανσφερ απο σαμι
Ειμαστε σε δειλημα στο θεμα βοηθητικο......το αυτοκινητο ειναι jimny 05 με 1,3 vvt με αξονες TOYOTA 235/85/16 λαστιχα CROSS.Βασικα το αυτοκινητο εχει στηθει μονο για κυνηγι και οχι για αγωνες οποτε θελουμε δυναμη στα γρηγορα,στα αργα μεχρι στιγμης ειμαστε ευχαριστημενοι.Η λυση ειναι βοηθητικο SJ413 με γραναζια calmini αλλα ποια ομως?
4,16 η 5,14?Και η αλλη λυση που μου προτεινε ενας φιλος ειναι το μαμα Jimny στο οποιο αλλαζει ενα γραναζι και γινεται αρκετα κοντο.
Τελος θα ηθελα να τονισω οτι το αυτοκινητο κανει γυρω στα 8,000 χλμ την σεζον.
Αν ξερει καποιος που γινεται αυτη η μετατροπη στο μαμα ας μας πει.
Οποιος μπορει να μας δωσει τα φωτα του.
εχω κανει στο δικο μου μετατροπη εχω βοηθητικο σαμουραι με 6.5 μειωση 22% στα γρηγορα και 190% στα αργα με κεντρικους τουοτα και αξονες μαμισιους με λαστιχο 31,10,5 χ15 ειναι πολυ κοντο στα αργα και στα γρηγορα με το 33 ,12,5 που φορουσα ηταν πολυ καλο στα γρηγορα
εσυ φορας αξονες οποτε με 6,5 θα ναι καλο και 33 αρι cross
το 5,14 ειναι λιγο ποιο γρηγορο .
για το μαμα δεν γνωριζω ποσο ικανοποιητικο ειναι αλλα γνωριζω οτι ποιο αξιοπιστη λυση ειναι τρανσφερ απο σαμι

UNIMOG 404 ,MODEL 1958 ,8 SPEED CRAWLER GEAR BOX.TIRES 42/12,5/20 .ENGINE M 130 -2800 115HP
Re: ΒΟΗΘΗΤΙΚΟ ΑΠΟ SAMURAI H ΜΑΜΑ JIMNY?
Αν θελετε μια σοβαρη λυση το 5.14 σας παρεχει τις σωστες επιλογες στα αργα, αν και το 4,16 εχει τη φημη του πιο ανθεκτικού. Αν δουλευετε μεγαλο λάστιχο και εχετε πολλες μετακινησεις στην ασφαλτο, τα γρηγορα είναι ισως ενα προβλημα. Ισως η μετατροπη με το μαμα βοηθητικό να ικανποιούσε. Επειδή όλα ειναι θεμα σχεσεων και βήματος από εμπειρία προτείνω
μοτερ 1.3 με 4.88 toyata 33' λαστιχο, 28% απο νταγκα (καλυτερο στα γρηγορα) η 5.14 (καλύτερο στα αργα). Υπαρχει και η πατεντα αλλαγης της 5ης ταχυτητας από το σασμάν με αντικατασταση γραναζιου από G.vitara για να βγαζεις τελικες.
μοτερ 1.3 διαφορικά vvt 28% μεχρι 31'
μοτερ 1.3 διαφορικά μαμά 24% μεχρι 30' (μοτερ 1.6 μεχρι 31')
μοτερ 1.3 διαφορικά μαμά 28% μεχρι 31' (μοτερ 1.6 μεχρι 32')
μοτερ 1.3 διαφορικά μαμά 5.14 μεχρι 30' (μοτερ 1.6 μεχρι 31')
το προβλημα με το 4.16 είναι οτι στα αργα η 2α 'κρεμαει και η 1η είναι πολυ κοντη και δεν δινει φορα. εκτος εάν
μοτερ 1.6 διαφορικά μαμά 4.16 μεχρι 30'
εκτος απο trial jimny οπου αλλάζουν και τα 2 γραναζια, γινεται να Κουρεψεις το μεγαλο και να το μεγαλωσεις προσθετοντας 3 κομμάτια αλυσίδας ωστε να εχεις 24%. Υποθέτω οτι o dagas κατι παρομοιο κανει αλλά δινει σχεση 28%.
Ο ιταλος trial jimny μου ειχε πει οτι το ειχε κανει και 33% αλλά λογω γωνίας 'πηδουσε ' καδενα. Τωρα το 28% μαλλον δεν εχει τετοιο προβλημα.
Ελπιζω να ειμουνα κατατοπιστικός
μοτερ 1.3 με 4.88 toyata 33' λαστιχο, 28% απο νταγκα (καλυτερο στα γρηγορα) η 5.14 (καλύτερο στα αργα). Υπαρχει και η πατεντα αλλαγης της 5ης ταχυτητας από το σασμάν με αντικατασταση γραναζιου από G.vitara για να βγαζεις τελικες.
μοτερ 1.3 διαφορικά vvt 28% μεχρι 31'
μοτερ 1.3 διαφορικά μαμά 24% μεχρι 30' (μοτερ 1.6 μεχρι 31')
μοτερ 1.3 διαφορικά μαμά 28% μεχρι 31' (μοτερ 1.6 μεχρι 32')
μοτερ 1.3 διαφορικά μαμά 5.14 μεχρι 30' (μοτερ 1.6 μεχρι 31')
το προβλημα με το 4.16 είναι οτι στα αργα η 2α 'κρεμαει και η 1η είναι πολυ κοντη και δεν δινει φορα. εκτος εάν
μοτερ 1.6 διαφορικά μαμά 4.16 μεχρι 30'
εκτος απο trial jimny οπου αλλάζουν και τα 2 γραναζια, γινεται να Κουρεψεις το μεγαλο και να το μεγαλωσεις προσθετοντας 3 κομμάτια αλυσίδας ωστε να εχεις 24%. Υποθέτω οτι o dagas κατι παρομοιο κανει αλλά δινει σχεση 28%.
Ο ιταλος trial jimny μου ειχε πει οτι το ειχε κανει και 33% αλλά λογω γωνίας 'πηδουσε ' καδενα. Τωρα το 28% μαλλον δεν εχει τετοιο προβλημα.
Ελπιζω να ειμουνα κατατοπιστικός
Re: ΒΟΗΘΗΤΙΚΟ ΑΠΟ SAMURAI H ΜΑΜΑ JIMNY?
Αφού έχεις άξονες ΤΟΥΟΤΑ γιατί δεν βάζεις πιο κοντά r&p 5,29:1 ή 5,71:1;
KIA SPORTAGE 2.0 '99 FRONT/REAR PROTRACK LOCKER, R&P 5,29:1 T-MAX6500LBS
Re: ΒΟΗΘΗΤΙΚΟ ΑΠΟ SAMURAI H ΜΑΜΑ JIMNY?
σωστος ο manos77, μια επισημανση περι αξιοπιστιας και αντοχων, το βοηθητικό jimny η samurai αντεχει μεχρι 33', επισης οσο πιο κοντη η σχεση r&p τοσο πιο 'ευαισθητο' είναι, τουλαχιστον ετσι λεει ο προεδρος.
-
- Posts: 162
- Joined: Tue Sep 29, 2009 14:15
Re: ΒΟΗΘΗΤΙΚΟ ΑΠΟ SAMURAI H ΜΑΜΑ JIMNY?
Στα ΤΟΥΟΤΑ το 5.29 και 5.71 στα διαφορικα ειναι πολυ πιο ευαισθητα απο οτι τα μαμα νουμερ 4.11 κτλπ. Καλητερα να πειραξει μονο τρανσφερ αλλιως θα παρη στα χερια του αρκετα κορωπηνια. Ασε που γλυτωνεις πιο πολλα λεφτα σε εργασια και αλλαγες απλα πειραζοντας το transferl.
Re: ΒΟΗΘΗΤΙΚΟ ΑΠΟ SAMURAI H ΜΑΜΑ JIMNY?
Επιστροφη στο θεμα μιας και πηραμε transfer sj413...χειμωνιαζει κιολας!!!!!!!
Ξερει καποιος να μας πει τι βημα εχει το βοηθητικο αυτο σε σχεση με ενα transfer απο jimny,με λιγα λογια θα δουμε καποια διαφορα,πριν βαλουμε γραναζια calmini....και μαλιστα 5,14 η 6.25?
Ξερει καποιος να μας πει τι βημα εχει το βοηθητικο αυτο σε σχεση με ενα transfer απο jimny,με λιγα λογια θα δουμε καποια διαφορα,πριν βαλουμε γραναζια calmini....και μαλιστα 5,14 η 6.25?
ΜΑΡΙΟΣ ΛΑΣΚΟΣ
ΛΕΣΧΗ 4Χ4 ΚΟΜΟΤΗΝΗΣ
ΛΕΣΧΗ 4Χ4 ΚΟΜΟΤΗΝΗΣ