mitsos wrote:Mακαρι να μπορεσει να γινει!
Πολυ θα ηθελα να δω κορδελες στο βουνο εστω για ενα μικρο κομματι 3-5χλμ.
Θα ηταν πολυ καλυτερα απο το να σπαμε τα αμαξια μας σε ενα "χωραφι"!!!
Στο μυαλό μου έχω τεσσάρων κατηγόριων διαδρομές.
1.Οι ειδικές τύπου Enduro. Δηλαδή πίστας που έχει ως πλεονεκτήματα την εύκολη πρόσβαση θεατών και πιο ελεγχόμενο περιβάλλον. Αλλά δεν συνάδει με τον τίτλο αντοχής και πραγματικά σπάμε τα αυτοκίνητα χωρίς να το ευχαριστιόμαστε εξίσου.
2.Οι κλειστές στην κυκλοφορία (χωρίς όρια ταχύτητας και ΜΩΤ, ή πολύ υψηλή, για την Ζ1), ειδικές πάνω στο βουνό που σαφώς και μας αρέσουν πιό πολύ αλλά μάλλον οργανωτικά είναι πολύ απαιτητικές για να έχουν εκτεταμένη εφαρμογή αλλά και αναφέρονται στα αυτοκίνητα με μέτρα ασφαλείας.
3. Οι ανοιχτές στην κυκλοφορία ειδικές (με όρια ταχύτητας για όλους) με στόχο τον ιδανικό χρόνο που όμως δεν έρχεται εύκολα και οποιοδήποτε λάθος δύσκολα το μαζεύεις (με τα όρια θα είναι λίγα τα σημεία που θα μπορείς μαζέψεις)
και τέλος
4. Οι απλές, που εγώ τις εννοώ και τις θέλω πραγματικά απλές. Όπως αυτές οι τελευταίες που λές και εσυ!
Το ιδανικό για εμένα είναι οι διαδρομές του 2ου τύπου, μετά έρχονται του 3ου και τέλος του 1ου.
Για τους δύο πρώτους τύπους θεωρώ οτι θα πρέπει να έχουν κοινό τρόπο κοινολόγησης 1:1 και τον τρίτο να μετράει το ιδανικό λεπτό(όπως τώρα).
Για τις απλές (αν είναι πράγματι απλές ) θα μπορούσε να μετράει το 1'' σαν 10'' είτε προπορίας είτε αργοπορίας.
ΑΛΛΑ πλέον με την ηλεκτρονική παρακολούθηση δεν νομίζω οτι η προπορεία θα πρέπει να τιμωρείτε πιο αυστηρά απο την αργοπορία.
Αυτό γινόταν για να μην τρέχουμε αλλα τώρα το διασφαλίζουμε πολύ καλύτερα
