- Οπου υπαρχει ασφαλτος να ισχυει το οριο του ΚΟΚ. (Τωρα αν αυτο ειναι "παραλογο" ε τι να κανουμε ειναι, αλλα ολοι οδηγουμε βαση ΚΟΚ οποτε....)
ΣΗΜ1 : Οταν βγαινουμε απο χωμα σε ασφαλτο πολλες φορες δεν ξερουμε το οριο του ΚΟΚ κ πρεπει να το "υποθετουμε". ΟΧΙ. Να σημειωνεται πανω στο RB Καθε φορα.
ΣΗΜ2 : Να μην βαζουνε οι οργανωτες στην ασφαλτο ορια μικροτερα απο του ΚΟΚ. Ειναι κ αυτο επικηνδυνο.
- Στο χωμα για την Ζ1 που πληρωσανε ενα σκασμο εξοπλισμο να μπορουνε να κανουνε την πλακα τους κ ναι να τρεχουνε. Δεν εχει νοημα η Ζ1 να πηγαινει με την ιδια η με 5χλμ διαφορα ΜΩΤ απο τις αλλες κατηγοριες γιατι γι αυτους ειναι ξενερωτο. Επελεξαν να ειναι σε αυτη την κατηγορια γι αυτο το λογο.
ΣΗΜ1 : Αν συντρεχει ιδιαιτερος λογος σε καποιο σημειο ας μπει ενα οριο αλλα μονο για ενα συγκεκριμενο σημειο....
Επισης ολα τα επικινδυνα σημεια να σημειωνονται στο RB (για ολες τις κατηγοριες εννοειται) πχ: "χαντακι στα 500μετρα" "στενο περασμα στα 200μετρα" κλπ. Προσωπικα ενα τετοιο RB συναντησα κ ηταν εξυπηρετικοτατο!
- Για τις αλλες κατηγοριες Ζ2 Ζ3 Ζ0 ας υπαρχει ενα ανωτατο οριο να περιοριζει καποιον στα πλαισια της λογικης.
Αν θελετε την προσωπικη μου αποψη τα 70 ειναι λιγα. Τα 100 ισως να ηταν καλυτερα......γιατι σε εναν πατημενο δρομο με ορατοτητα τα 70 τα ξεπερνας ευκολα ενω πανω απο 100 σε καμπυλη δρομου με χαλικι δεν λεμε κι ολας οτι στριβεις ε???
Για τα επικυνδυνα σημεια πρεπει να υπαρχουνε ορια γιατι αν φυγει ενα μαμα απο αποψη εξοπλισμου, αμαξι σε πλαγια κ φερει 3 τουμπες δεν θα μεινουνε κ πολλα..... Οχι ομως ορια ιδια με την Ζ1.
- Οσο για την πλοηγηση κ τις τουλιπες (δεν ειναι θεμα κανονισμου αλλα οργανωτων) το παιχνιδι γινεται ποιο ενδιαφερον οταν ξεφευγουμε απο τους πατημενους χωματοδρομους!
Ειναι ωραιο να υπαρχουνε κομματια τελειως off road που να ενωνουνε αυτους τους δρομους!
Οσο για τα αλλα με πυξιδες μοιρες κλπ εγω που δεν εχω παει φανταρος κ δεν προβλεπεται κι ολας τα βλεπω λιγο επιφυλακτικα.... μπορει το παιχνιδι να γινει ποιο ωραιο κ χωρις αυτα!
Εδω θελω να πω το εξης:
Στους τελευταιους αγωνες βγαζαμε (λογο προβληματος) το 90% των διαδρομων με πισω κινηση.
Γιατι? Γιατι ηταν πατημενο χωμα! Δεν νομιζω να ειναι αυτη η λογικη ενος αγωνα 4χ4! (προσωπικη αποψη)
Ε καπου πρεπει να ζοριστεις κ για να περασεις..... κι αυτο δεν γινεται μεσω πατημενου δρομου.....
Οποτε ειναι καλυτερα να ψαξουνε οσοι γραφουνε διαδρομες να βρισκουνε και "περιεργα" κομματια τελειως εκτος δρομου!
- Για τις κλειστες ειδικες:Θα ηταν πολυ καλο καποιος να μπορουσε να κορδελιασει καποιο τμημα στο βουνο ωστε να γινει παιχνιδι σε πραγματικες συνθηκες κ οχι σε πιστα. Θα ηταν πολυ ωραιο για ολους!
Απο την αλλη καταλαβαινω οτι αυτο λογο κοστους κυριως ισως να μην ειναι εφικτο.
Αν λοιπον αυτες οι διαδομες γινονται αναγκαστικα σε πιστα ας μην εινα ρε παιδια η πιστα τοσο σπαστηρι!
Οτι δεν παθαινουνε τα αμαξια μας στο βουνο το παθαινουνε σε 1χλμ πιστας. Κυριολεκτικα τα σπαμε γιατι πλεον το παιχνιδι γινεται μονο εκει......
Ας το δουνε λιγο οι υπευθυνοι αυτο......
Αυτα (νομιζω
