Μωρε καλά το έλεγα εγώ πως κυνήγι θυσαυρού θα γίνει στο τέλος....Dista wrote:
Μια τουλίπα στην οποία πρέπει να κατέβει ο πλοηγός και να ψάξει να βρεί που θα σε πάει. Μια τουλίπα που θέλει πυξίδα και περπάτημα για να βρείς την έξοδο. Μια τουλίπα που πας ψάχνοντας μέχρι να βρείς το δρόμο. Μια τουλίπα που σου λέει: η επόμενη είναι στις 275 μοίρες και σε 550 μέτρα, αλλά στις 275 μοίρες δεν περνάει οπότε πρέπει να κάνεις το γύρο και να το βρείς. Μπορώ να σκεφτώ μερικές ακόμα.
Αγώνες Αντοχής προτάσεις/προβληματισμοί/απορείες
Re: Αγώνες Αντοχής προτάσεις/προβληματισμοί/απορείες
Re: Αγώνες Αντοχής προτάσεις/προβληματισμοί/απορείες
Παιδιά πάω για ύπνο. Έχει δουλειά αύριο. Συνεχίστε εσείς, καλά το πάτε 
Re: Αγώνες Αντοχής προτάσεις/προβληματισμοί/απορείες
Προσωπικά τα κανονικά ragularity δε μου αρέσουν!Dista wrote:Και συνεχίζω...
Αυτό προσπαθούσα να τους εξηγήσω, ότι για τις κατηγορίες χωρίς μέτρα ασφαλείας, θα πρέπει οι αγώνες να βασίζονται κυρίως στη πλοήγηση και τη δύσκολη διαδρομή και όχι στη ταχύτητα. Οι δε ειδικές να είναι τύπου αληθινού regularity για να βγάζουν και ποινές.
Δεν βρίσκω άλλο τρόπο, ούτε έχω ακούσει άλλη πρόταση (μιλάω πάντα για αυτοκίνητα χωρίς μέτρα ασφαλείας). Όποιος έχει ας την καταθέσει να τη συζητήσουμε.
Δεν μου αρέσουν γιατί και ξενέρωτο παιχνίδι είναι αλλά και άδικο.
Ξενέρωτο γιατί δεν αποκτάς καποιο ρυθμο να γουστάρεις αλλά πρέπει να κόβεις συνέχεια για να είσαι σύνομος, αλλα και άδικο γιατί αν σου τύχει κάποια μικρή αβαρία δεν έχεις χρόνο να την μαζέψεις (μπορεί και να έχεις και να μην το ξέρεις και να πηγαίνεις με τη ταυτότητα αφού πρέπει στη θεωρία να τη μαζέψεις το συντομότερο δυνατο).
Επιπλέον το δικό μας είδος αγώνων με τα τόσο διαφορετικά ήδη τεραίν δεν είναι όπως στα ασφάλτινα ή πατημένα ακροπολικα, με αποτέλεσμα μια ΜΩΤ 40 χλμ μπορει σε κάποια κομμάτια να είναι για τσιγάρο και σε άλλο να είναι για χάπια
Πρότασή μου είναι να είναι χωρισμένη σε πολλά κομμάτια η ειδικές με ΣΕΧ καλύτερα αλλά και με μετρήσεις όπως στο Ναύπλιο για μείωση κόστους, αλλά σε φανερά σημεία!
Οι κρυφές μετρήσεις είχαν νόημα για να μας διασφαλίζουν απο τον Πύρκαυλο, τώρα δεν χρειάζεται
Αλήθεια στο Ναύπλιο πώς έγιναν οι ενδιάμεσες μέσω itrack ή υπήρχε άνθρωπος κρυμμένος?
Δημητριάδης Σταύρος
Re: Αγώνες Αντοχής προτάσεις/προβληματισμοί/απορείες
Αν θές την γνώμη μου, όχι. Σε τέτεια κομμάτια δέν υπάρχει λόγος να υπάρχει όριο. Ένα καλογραμμένο RB που στις σημειώσεις θα ενυμερώνει για πιθανά προβληματικα σημεία όπως, " Στα 350 πηδάει", " Στα 200 προσοχή χτυπάει" ,"Στα 250 βαθύ νεροφάγωμα" " Στα 400 γεφυράκι, στενεύει, χάσιμο " "Στο τέλος της ευθείας ποταμι" κτλ. αρκούν για να είναι αυτα τα κομμάτια ασφαλή. Είναι προτιμότερο να πρσπαθείς να μαζέψεις στον κάμπο που μια έξοδος θα είναι ανόδυνη λόγο μορφολογίας, παρά στο βουνό που η πλαγιά και τα δέντρα καραδοκούν. Αποψή μου πάντα...Dista wrote:
Εγώ σε καταλαβαίνω και το ξέρεις καλύτερα από οποιονδήποτε άλλο. Γι' αυτό ρωτάω. Ποιο πρέπει να είναι αυτό το γ@.. το όριο? Να μην υπάρχει? Τι κάνουμε, το αφήνουμε στη κρίση του καθενός?
Βέβαια αυτό προυποθέτει σοβαρότητα και περισσότερη δουλειά απο την μεριά του οργανωτή.
Last edited by Pet4x4 on Mon Mar 29, 2010 02:35, edited 1 time in total.
Re: Αγώνες Αντοχής προτάσεις/προβληματισμοί/απορείες
Στα παραδείγματα που βάζεις βλέπω αρχικά δύο προβλήματα.Dista wrote:Μια τουλίπα στην οποία πρέπει να κατέβει ο πλοηγός και να ψάξει να βρεί που θα σε πάει. Μια τουλίπα που θέλει πυξίδα και περπάτημα για να βρείς την έξοδο. Μια τουλίπα που πας ψάχνοντας μέχρι να βρείς το δρόμο. Μια τουλίπα που σου λέει: η επόμενη είναι στις 275 μοίρες και σε 550 μέτρα, αλλά στις 275 μοίρες δεν περνάει οπότε πρέπει να κάνεις το γύρο και να το βρείς. Μπορώ να σκεφτώ μερικές ακόμα.stavrosd wrote: Τί είναι η δύσκολη τουλίπα?
Πρώτον καταδικάζεις τα πρώτα πληρώματα να χάσουν πολύ χρόνο και τα υπόλοιπα απο πίσω να βρούν έτοιμη διαδρομή και
δεύτερον πολλά αλλόφρονα πληρώματα που να τρέχουν πάνω κάτω.
Εγώ δεν πιστέυω οτι υπάρχουν δύσκολες τουλίπες.
Για να χαθούν πολλά πληρώματα κάπου θα πρέπει ή να έχει γίνει λάθος η τουλίπα ή να είναι τελείως off τα ίχνη να είναι δυσδιάκριτα!
Άρα δύσκολες τουλίπες σε χαραγμένους δρόμους δε βλέπω!
Η πλοήγηση είναι και θα πρέπει να έιναι απαιτητική αλλά ότι και να κάνεις σε χαραγμένους δρόμους, οι συνοδηγοί που θα μπορούν να διαβάζουν σωστά και να κρατάν την αυτοσυγκέντρωση τους σε όλη τη διάρκεια του αγώνα δεν θα χάνονται.
Last edited by stavrosd on Mon Mar 29, 2010 02:30, edited 1 time in total.
Δημητριάδης Σταύρος
Re: Αγώνες Αντοχής προτάσεις/προβληματισμοί/απορείες
Με αρέσειPet4x4 wrote:Αν θές την γνώμη μου, όχι. Σε τέτεια κομμάτια δέν υπάρχει λόγος να υπάρχει όριο. Ένα καλογραμμένο RB που στις σημειώσεις θα ενυμερώνει για πιθανά προβληματικα σημεία όπως, " Στα 350 πηδάει", " Στα 200 προσοχή χτυπάει" ,"Στα 250 βαθύ νεροφάγωμα" " Στα 400 γεφυράκι, στενεύει, χάσιμο " "Στο τέλος της ευθείας ποταμι" κτλ. αρκούν για να είναι αυτα τα κομμάτια ασφαλή. Είναι προτιμότερο να πρσπαθείς να μαζέψεις στον κάμπο που μια έξοδος θα είναι ανόδυνη λόγο μορφολογίας, παρά στο βουνό που η πλαγιά και τα δέντρα καραδοκούν. Αποψή μου πάντα...Dista wrote:
Εγώ σε καταλαβαίνω και το ξέρεις καλύτερα από οποιονδήποτε άλλο. Γι' αυτό ρωτάω. Ποιο πρέπει να είναι αυτό το γ@.. το όριο? Να μην υπάρχει? Τι κάνουμε, το αφήνουμε στη κρίση του καθενός?
Δημητριάδης Σταύρος
Re: Αγώνες Αντοχής προτάσεις/προβληματισμοί/απορείες
Αναφέρομαι πάντα σε προβληματικά κομμάτια και μόνο. Εκεί δηλαδι που άν πάς με πολλά μπορεί να υπάρχει κίνδυνος και όχι να μας κάνουν γραπτά rally (μακάρι να μας έκαναν δηλαδι, αλλά λέμε..). Πολλές φορές θυμάμαι σε RB να έχω δεί τέτειες σημειώσεις. Σε άλλους οργανωτές πιο εμπιμελός και σε άλλους όχι τόσο. Δεν βλέπω τον λόγο να μήν μπορούν να το κάνουν και τώρα όταν γράφουν την διαδρομή αν τους νοιάζει η ασφαλειά. Αν τους το ζητήσουμε είμαι σίγουρος πως θα δώσουν περισσότερη προσοχή σε αυτά τα σημεία και θα τα περάσουν στο RB. Δέν χρειάζεται να ευνουχιστεί η ταχύτητα πιστεύω σε όλο τον κάμπο π.χ. για ένα-δύο πιθανά σημεία που μπορεί να θέλουν απλά επισύμανση. Αυτές οι σημειώσεις απο μόνες τους θα κόψουν την ταχύτητα στα πληρώματα που θα ψάχνουν να εντοπίσουν το προβληματικό σημείο!stavrosd wrote: Με αρέσει. Με αρέσει πολύ αλλά γίνεται?
Re: Αγώνες Αντοχής προτάσεις/προβληματισμοί/απορείες
Ok εγώ είμαι μέσα αλλά για τη Ζ1 μόνο?
Δημητριάδης Σταύρος
Re: Αγώνες Αντοχής προτάσεις/προβληματισμοί/απορείες
Εγώ είχα στο μυαλό μου τα αυτοκίνητα χωρίς μέτρα ασφαλείας, τώρα δέν ξέρω τι έχετε στο μυαλό σας και πόσο θα σκληρήνουν οι κανονισμοι! Τα αυτοκίνητα με μέτρα ασφαλείας, δέν βλέπω τον λόγο γιατί θα πρέπει να έχουν όρια εκτός απο χωριά, οικισμούς, γκρέμια και λογικά όρια στην άσφαλτο? Στο χώμα να πάνε όπως θέλουνε, γιατί έβαλαν όλα αυτά τότε? Για να πηγαίνουν πιό αργά απ'ότι πήγαιναν? (... που πάνε ήδη, όντας τουλάχιστον 50 κιλά βαρύτερα!)
Re: Αγώνες Αντοχής προτάσεις/προβληματισμοί/απορείες
Τι έγινε ρε παιδιά?? Μην πάει κανείς νωρίς για ύπνο. 4-5 σελίδες σε ένα βράδι? Ενδιαφέρον αυτά που γράψατε. Όρια πρέπει να υπάρχουν και στο χώμα ειδικά για τις κατηγορίες χωρίς μέτρα ασφαλείας. Μία απλή τούμπα μπορεί να προβεί μοιραία!!
ΚΩΝ/ΝΟΣ ΣΤΑΜΑΤΑΚΗΣ
http://www.laskari.gr/
http://www.laskari.gr/