Οι θέσεις της Επιτροπής για τους αγώνες 4Χ4
Re: Οι θέσεις της Επιτροπής για τους αγώνες 4Χ4
Πετρο καλημέρα. Οπως σου είχα πει και στην συνάντησή μας στην Αττική Λέσχή το ίδιο εχω υποστηρίξει παντού και το λέω μεχρι και σήμερα.
< Πως θα διασφαλισουμε την ασφάλεια των αγωνιζομένων την νυκτα>
Και να στο εξηγήσω:
Δεν φοβαμαι οτι θα γίνη καποιο ατυχημα με αλλο αυτοκίνητο . Αυτο μπορει και να συμβή και την μέρα σε οποιονδήποτε αγώνα.
Εμείς οι οργανωτές επιλέγουμε παντα διαδρομές που θα σας δυσκολέψουν και το ξερεις πολύ καλά , για να πέσουν ποινές είτε μιλαμε για απλές ή ειδικές κλειστές!!!!!!!!!!! ή ανοικτές στην κυκλοφορία. Και δεν το συζητώ δεν υπάρχει καμμία περίπτωση να συναντήσης αυτοκίνητο στις διαδρομές της Ευβοιας αντιθετα την μέρα ποσο μάλιστα την νύκτα.
Η διάσωσις σε περίπτωση που αυτοκίνητο βγή από τον δρόμο και υπάρξει τυχόν τραυματισμός είναι παρα μα παρο πολυ δύσκολη.
Ασχετα αν σήμερα ξέρουμε το σημείο του τυχόν ατυχήματος απο το i-track ο εντοπισμός απο το κοντινότερο συνεργείο διασωστών ειναι σε βεβαιώνω πολυ δυσκολος και χρονοβόρος.
Πιστευεις οτι τα αυτοκίνητα της ΕΜΑΚ μπορουν να μπουν στις διδρομές που επιλέγουμε την νύκτα. Νομίζεις οτι οι διασωστες του ΕΕΣ είναι πιό αποτελεσματικοί. ΕΕΕ οχι.
Θα σου αναφέρω ορισμένα προσωπικά παραδείγματα ατυχημάτων και αλλων προβληματων που ίσως ωρισμένοι τα γνωρίζουν. Ο Γιάννης εχει ιδία γνώμη.
Σε διεθνή αγώνα πανω απο την Στυλίδα. Ο Γ.Σιδέρης - Ρουμελιώτης βγήκαν απο τον δρόμο απο πρόβλημα στα φρένα και επεσε 5-6 μετρα πιο κατω σε ελαιώνα . Υπήρξε τραυματισμός του Σιδέρη εσπασε το σαγόνι του και ειχε και αιμοραγία. Σε αποσταση 5-10 χλμ υπήρχε ασθενοφόρο και ελικόπτερο με γιατρό τον Θ.Κιτσο. Αγωνιζόμενος ειδοποίησε τον επόμενο ενδιάμεσο και συγχρόνως ενημερώθηκε το ελικόπτερο με τον γιατρό και σε λιγότερο απο 45 λεπτα εντοπίστηκαν απο αέρος. Ελα ομως που δεν υπήρχε χωρος για να κατεβάσουμε τον γιατρό. Καθυστερήσαμε και τελικά ολα πήγαν καλά
Αλλο. Σε αγώνα στη Υπάτη ο Αναστασάκος εφυγε σε δεξιά στροφή στο μοναδικό επικύνδυνο σημείο ειδικής 50 χιλιομέτρων και επεσε 200-300 μετρα σε γκρεμό. Οταν ο ουραγός εφτασε στο κοντρόλ τοτε διαπιστώσαμε οτι ο Αναστασάτος ελειπε. Γνωρίζοντας οτι η μοναδική επικυνδυνη στροφή της ειδικής ηταν η συγκεκριμένη ολοι πηγαν εκεί.
Ο Γιώργος Οκ ο συνοδηγός απο το σοκ καο τα g ειχε προσορινή τύφλωση. Η ΕΜΑΚ χρειάστηκε ΄4 ωρες περίπου να τον ανεβάση στον δρόμο Ολα καλά.
Δουκέρης σε ελεγχο διαδρομής στην Ευβοια κοντά στη Κερασία κόλλησε σε λακούβα μέρα με το Jimny. Ειδοποίησε την ΕΜΑΚ στο Μαντουδι. Το Unimog της ΕΜΑΚ πλαγιασε πρίν τους βρή. Οι ωρες περνουσαν. Με ειδοποίησε στην Λίμνη Πλαστήρα βου βρισκόμουν και με πληροφορίες που μπορούσα να δώσω σαν γνώστης της περιοχής στον Κοινοτάρχη της Κερασιάς που είχε Lada τους βρήκαν μετά από 6 περίπου ωρες
Και σου αναφέρω τρία παραδείγματα για να καταλάβεις τον προβληματισμό μου δηλ. Την διασφάλιση της ασφάλειας.
Σε οσους 24ωρους εχω οργανώσει και εχεις συμμετασχη μηπως θυμάσαι πόσες φορές με συναντουσες. Γιατί ??? Γιατί φοβάμαι Πετρο. Και δεν νομίζω οτι αυτό είναι κακό.
Δεν θυμάμαι πιός εχει γράψει πιο πάνω νομίζω ο Σταυρος οτι τα Ορια στο Ναυπλιο είναι ήταν τραβηγμένα. Δεν είναι ευκολο φίλοι μου να πης ο τι επικυνδυνη στροφή ή σημείο ειναι επικυνδυνο αρα βαζεις ενα μαγαλύτεςρο κομματι για σιγουριά.
Εγω οταν κατάλαβα και συνηδειτοποίησα τους κατα την κρίση μου κινδύνους σταματησα την νύκτα.
< Πως θα διασφαλισουμε την ασφάλεια των αγωνιζομένων την νυκτα>
Και να στο εξηγήσω:
Δεν φοβαμαι οτι θα γίνη καποιο ατυχημα με αλλο αυτοκίνητο . Αυτο μπορει και να συμβή και την μέρα σε οποιονδήποτε αγώνα.
Εμείς οι οργανωτές επιλέγουμε παντα διαδρομές που θα σας δυσκολέψουν και το ξερεις πολύ καλά , για να πέσουν ποινές είτε μιλαμε για απλές ή ειδικές κλειστές!!!!!!!!!!! ή ανοικτές στην κυκλοφορία. Και δεν το συζητώ δεν υπάρχει καμμία περίπτωση να συναντήσης αυτοκίνητο στις διαδρομές της Ευβοιας αντιθετα την μέρα ποσο μάλιστα την νύκτα.
Η διάσωσις σε περίπτωση που αυτοκίνητο βγή από τον δρόμο και υπάρξει τυχόν τραυματισμός είναι παρα μα παρο πολυ δύσκολη.
Ασχετα αν σήμερα ξέρουμε το σημείο του τυχόν ατυχήματος απο το i-track ο εντοπισμός απο το κοντινότερο συνεργείο διασωστών ειναι σε βεβαιώνω πολυ δυσκολος και χρονοβόρος.
Πιστευεις οτι τα αυτοκίνητα της ΕΜΑΚ μπορουν να μπουν στις διδρομές που επιλέγουμε την νύκτα. Νομίζεις οτι οι διασωστες του ΕΕΣ είναι πιό αποτελεσματικοί. ΕΕΕ οχι.
Θα σου αναφέρω ορισμένα προσωπικά παραδείγματα ατυχημάτων και αλλων προβληματων που ίσως ωρισμένοι τα γνωρίζουν. Ο Γιάννης εχει ιδία γνώμη.
Σε διεθνή αγώνα πανω απο την Στυλίδα. Ο Γ.Σιδέρης - Ρουμελιώτης βγήκαν απο τον δρόμο απο πρόβλημα στα φρένα και επεσε 5-6 μετρα πιο κατω σε ελαιώνα . Υπήρξε τραυματισμός του Σιδέρη εσπασε το σαγόνι του και ειχε και αιμοραγία. Σε αποσταση 5-10 χλμ υπήρχε ασθενοφόρο και ελικόπτερο με γιατρό τον Θ.Κιτσο. Αγωνιζόμενος ειδοποίησε τον επόμενο ενδιάμεσο και συγχρόνως ενημερώθηκε το ελικόπτερο με τον γιατρό και σε λιγότερο απο 45 λεπτα εντοπίστηκαν απο αέρος. Ελα ομως που δεν υπήρχε χωρος για να κατεβάσουμε τον γιατρό. Καθυστερήσαμε και τελικά ολα πήγαν καλά
Αλλο. Σε αγώνα στη Υπάτη ο Αναστασάκος εφυγε σε δεξιά στροφή στο μοναδικό επικύνδυνο σημείο ειδικής 50 χιλιομέτρων και επεσε 200-300 μετρα σε γκρεμό. Οταν ο ουραγός εφτασε στο κοντρόλ τοτε διαπιστώσαμε οτι ο Αναστασάτος ελειπε. Γνωρίζοντας οτι η μοναδική επικυνδυνη στροφή της ειδικής ηταν η συγκεκριμένη ολοι πηγαν εκεί.
Ο Γιώργος Οκ ο συνοδηγός απο το σοκ καο τα g ειχε προσορινή τύφλωση. Η ΕΜΑΚ χρειάστηκε ΄4 ωρες περίπου να τον ανεβάση στον δρόμο Ολα καλά.
Δουκέρης σε ελεγχο διαδρομής στην Ευβοια κοντά στη Κερασία κόλλησε σε λακούβα μέρα με το Jimny. Ειδοποίησε την ΕΜΑΚ στο Μαντουδι. Το Unimog της ΕΜΑΚ πλαγιασε πρίν τους βρή. Οι ωρες περνουσαν. Με ειδοποίησε στην Λίμνη Πλαστήρα βου βρισκόμουν και με πληροφορίες που μπορούσα να δώσω σαν γνώστης της περιοχής στον Κοινοτάρχη της Κερασιάς που είχε Lada τους βρήκαν μετά από 6 περίπου ωρες
Και σου αναφέρω τρία παραδείγματα για να καταλάβεις τον προβληματισμό μου δηλ. Την διασφάλιση της ασφάλειας.
Σε οσους 24ωρους εχω οργανώσει και εχεις συμμετασχη μηπως θυμάσαι πόσες φορές με συναντουσες. Γιατί ??? Γιατί φοβάμαι Πετρο. Και δεν νομίζω οτι αυτό είναι κακό.
Δεν θυμάμαι πιός εχει γράψει πιο πάνω νομίζω ο Σταυρος οτι τα Ορια στο Ναυπλιο είναι ήταν τραβηγμένα. Δεν είναι ευκολο φίλοι μου να πης ο τι επικυνδυνη στροφή ή σημείο ειναι επικυνδυνο αρα βαζεις ενα μαγαλύτεςρο κομματι για σιγουριά.
Εγω οταν κατάλαβα και συνηδειτοποίησα τους κατα την κρίση μου κινδύνους σταματησα την νύκτα.
Re: Οι θέσεις της Επιτροπής για τους αγώνες 4Χ4
Εγω θα συμφωνησω με τον Πετρο.Το στοιχειο του 24ωρου ειναι η κουραση.Ειναι ο αγωνας που δεν κερδιζει το γρηγορο αυτοκινητο,αλλα το αξιοπιστο.Σταση 6-8ωρες τον κανουν 2ημερο.Αγαπαμε τον αγωνα αυτο γιατι δοκιμαζει στα ορια πληρωμα και αυτοκινητο.Με τους ηλεκτρονικους ρουφιανους που εχουν υιοθετηθει απο τους διοργανοτες, χαμηλωσαν την μεση ωριαια τον ιπταμενων πληρωματων και ετσι μειωνεται η περιπτωση του τρελου μπαμ.
Να το παω ενα βημα πιο κατω?
Ποσο θα ηθελα ενα ραλλυ 4χ4 24ωρο!!!!ΜΕ ΝΥΧΤΑ ΜΕΣΑ!!!
Οχι τιποτα αλλο να πιανουν και οι καταρες για εγκαταλλειψη που ριχνουμε στα καλλυτερα πληρωματα μπας και δουμε κανα κυπελλακι και εμεις....
Να το παω ενα βημα πιο κατω?
Ποσο θα ηθελα ενα ραλλυ 4χ4 24ωρο!!!!ΜΕ ΝΥΧΤΑ ΜΕΣΑ!!!
Οχι τιποτα αλλο να πιανουν και οι καταρες για εγκαταλλειψη που ριχνουμε στα καλλυτερα πληρωματα μπας και δουμε κανα κυπελλακι και εμεις....
Re: Οι θέσεις της Επιτροπής για τους αγώνες 4Χ4
Κύριε Αποστολίδηaapo wrote:< Πως θα διασφαλισουμε την ασφάλεια των αγωνιζομένων την νυκτα>
πάψτε να ανησυχείτε. Ο 24ωρος ΔΕΝ ΘΑ ΞΑΝΑΓΙΝΕΙ, μετά από χθεσινή απόφαση της οργανωτικής επιτροπής. Και θα αναπαύεται στις δάφνες των 110 συμμετοχών που εσείς δε θα δείτε ούτε στο ονειρό σας.
Βαυκαλιστείτε λοιπόν ότι με 10 και 15 συμμετοχές κάνετε αγώνες 4Χ4, σε επίπεδο που θα ντρεπόταν και η Ζιμπάμπουε να κάνει.
Re: Οι θέσεις της Επιτροπής για τους αγώνες 4Χ4
Αυτή την συζήτηση πραγματικά δεν θυμάμαι καθόλου πως την είχαμε κάνει. Σε αυτήν την περίπτωση οφείλω μια συγνώμη στον Αθανασίου. Γιάννη απολογούμαι, τελικά έχω κενό μνήμης από εκείνο το βράδυ…aapo wrote:Πετρο καλημέρα. Οπως σου είχα πει και στην συνάντησή μας στην Αττική Λέσχή το ίδιο εχω υποστηρίξει παντού και το λέω μεχρι και σήμερα.
< Πως θα διασφαλισουμε την ασφάλεια των αγωνιζομένων την νυκτα>



Αλέκο μου καταρχήν σε ευχαριστώ που τεκμηρίωσες τις απόψεις σου, έτσι επιτέλους γίνεται διάλογος, κάτι που είχε πολλές σελίδες να γίνει.aapo wrote: Η διάσωσης σε περίπτωση που αυτοκίνητο βγει από τον δρόμο και υπάρξει τυχόν τραυματισμός είναι πάρα μα πάρα πολύ δύσκολη.
Άσχετα αν σήμερα ξέρουμε το σημείο του τυχόν ατυχήματος από το i-track ο εντοπισμός από το κοντινότερο συνεργείο διασωστών είναι σε βεβαιώνω πολύ δύσκολος και χρονοβόρος.
Πιστευεις οτι τα αυτοκίνητα της ΕΜΑΚ μπορουν να μπουν στις διδρομές που επιλέγουμε την νύκτα. Νομίζεις οτι οι διασωστες του ΕΕΣ είναι πιό αποτελεσματικοί. ΕΕΕ οχι.

Η διάσωση σε περίπτωση εξόδου και τραυματισμού είναι όντως πολύ δύσκολη υπόθεση, συμφωνούμε. Κανένα συνεργείο διάσωσης όμως, και ειδικά η ΕΜΑΚ δεν πρόκειται να ψάξει να βρει με το στίγμα που ακριβός είναι το αυτοκίνητο. Αυτό θα το έχει κάνει η οργάνωση (σοβαρά το λέω…) ΩΡΕΣ πριν έρθει η ΕΜΑΚ. Όχημα της οργάνωσης θα πρέπει να τους περιμένει σε γνωστό και από αυτούς σημείο και να τους οδηγήσει στον συμβάν. Οπότε το θέμα εντοπισμού είναι χρέος της οργάνωσης, κάτι που φαντάζομαι δεν είναι και κάτι το ιδιαίτερο από την στιγμή που έχεις στίγμα και ξέρεις τους δρόμους για να φτάσεις εκεί.
Στο θέμα της ΕΜΑΚ τώρα που ανέφερες. Η ΕΜΑΚ έχει οχήματα για να πάει οπουδήποτε μπορούμε να πάμε και εμείς αλλά και οπουδήποτε δεν μπορούμε! Το θέμα δεν είναι εκεί όμως. Το θέμα είναι πώς η ΕΜΑΚ καλείται μόνο όταν υπάρχει επιβεβαιωμένο συμβάν! Ποτέ σαν ασφάλεια σε αγώνα. Ξέρεις πόσες ώρες είναι μακριά η ΕΜΑΚ από την Βόρεια Εύβοια ας πούμε? Τουλάχιστον 3 ώρες από την στιγμή που θα πάρει το σήμα. Ο λόγος είναι πως η ΕΜΑΚ, ανήκει μεν στην Πυροσβεστική αλλά αποτελεί ξεχωριστή μονάδα, με δικά της οχήματα, δικά της εργαλεία κτλ. Για την Αθήνα και την Εύβοια αυτή η μονάδα βρίσκεται στα Μέγαρα. Η ίδια μονάδα καλύπτει και τα νησιά μας, και την Πελοπόννησο κ.α. Οπότε για ποια ΕΜΑΚ μιλάς πως περιμένεις να μας σώσει? Για την ιστορία και μόνο σου θυμίζω πως οι μονάδες αυτές είναι μόλις 3!!!


Κάπου εδώ μπαίνουν στο θέμα τα οχήματα FIV και Rescue. Τα Rescue είναι οχήματα που κουβαλούν ιατρικό εξοπλισμό πρώτον βοηθειών όπως απινιδωτή, μικρή φιάλη οξυγόνου κ.α. καθώς και το ποιο σημαντικό… γιατρό! Αυτό το όχημα λοιπόν είναι το πρώτο που μπαίνει μέσα στις ειδικές μετά από ατύχημα, ακολουθούμενο από το FIV, ασθενοφόρο και τέλος πυροσβεστικό. Αυτή είναι η σειρά που «στήνονται» τα οχήματα στις κοπάνες των ειδικών στο Acropolis με εξαίρεση το FIV που είναι πάντα στην αφετηρία της ειδικής. Στους δικούς μας αγώνες βέβαια, υποτίθεται πως κινούνται παράλληλα με τον αγώνα.

Το FIV τώρα! Είναι το όχημα που καλείται να κάνει την μισή δουλειά της EMAK. Είναι όχημα λοιπόν που κουβαλάει φορητούς πυροσβεστήρες αλλά και εργαλεία διάσωσης. Έχει λοιπόν μια διασωστική σειρά (της κακιάς ώρας!) καθώς και διάφορα εργαλεία που μπορεί να χρειαστούν κατά τον απεγκλωβισμό. Αυτό όμως που δεν έχει είναι εκπαιδευμένο προσωπικό για να την χρησιμοποιήσει!

Εδώ μπαίνει στο παιχνίδι και η Πυροσβεστική! Η Πυροσβεστική στους αγώνες δεν στέλνει ποτέ διασωστικά οχήματα (οχήματα με πλήρη διασωστική σειρά) καθώς αυτά είναι πολύ λίγα και ένα τέτοιο όχημα καλύπτει συνήθως πάνω από 3 πόλεις. Για να σας δώσω μία εικόνα, η Παιανία, το Κορωπί, τα Σπάτα, το Κίτσι, η Αγία Μαρίνα, και το Λαγονήσι έως τα όρια με την Σαρωνίδα, καλύπτεται από ένα μόνο όχημα αυτού του τύπου. Οπότε δεν μπορεί να το δεσμεύσει να ακολουθεί έναν αγώνα από πίσω και να αφήσει τους πολίτες στην μοίρα τους. Όλο το προσωπικό όμως είναι εκπαιδευμένο για δουλεύει και σε αυτό το όχημα.
Η οργάνωση λοιπόν κάνει μία αίτηση πυρασφάλειας, και λαμβάνει στις υπηρεσίες της ένα, δύο τρία κτλ. πυροσβεστικό όχημα. Το προσωπικό λοιπόν αυτού του οχήματος είναι αυτοί που θα διενεργήσουν τον απεγκλωβισμό, με τα εργαλεία που θα έχει μεταφέρει το FIV.
Έτσι δουλεύει το Acropolis Αλέκο μου και αυτό γιατί γνωρίζουν την ανικανότητα (καθυστέρηση) της ΕΜΑΚ να επέμβει σε τέτοια περίπτωση! Αυτά όμως είμαι σίγουρος πως τα ξέρεις πολύ καλύτερα από μένα… γιατί αναφέρεις την ΕΜΑΚ?

Για τους δικούς μας αγώνες λοιπόν σαν άμεση επέμβαση, (υποτίθεται πως…) υπάρχουν Rescue, FIV, οι Σαμαρείτες του ΕΣ, αλλά και η Ελληνική Ομάδα Διάσωσης που υπήρχε στον 24ώρο με προσωπικό εκπαιδευμένο σε τέτοιου τύπου διασώσεις! Φυσικά θα κληθεί και η ΕΜΑΚ αν χρειάζεται, αλλά μέχρι να έρθει το συμβάν θα έχουν επιλυφθεί ένα σωρός κόσμος ο οποίος πραγματικά δεν βλέπω τι πρόβλημα θα του δημιουργήσει η νύχτα για να κάνει αυτό που ξέρει. Για τον εντοπισμό είπαμε… είναι ευθύνη του εκάστοτε οργανωτή,είτε είναι μέρα, είτε είναι νύχτα. Η νύχτα πάντος δεν θα του κόψει ούτε το στίγμα του GPS, ούτε και θα χαθεί στους δρόμους που ξέρει καλά υποτίθεται.

.
aapo wrote: Θα σου αναφέρω ορισμένα προσωπικά παραδείγματα ατυχημάτων και αλλων προβληματων που ίσως ωρισμένοι τα γνωρίζουν. Ο Γιάννης εχει ιδία γνώμη.
Σε διεθνή αγώνα πανω απο την Στυλίδα. Ο Γ.Σιδέρης - Ρουμελιώτης βγήκαν απο τον δρόμο απο πρόβλημα στα φρένα και επεσε 5-6 μετρα πιο κατω σε ελαιώνα . Υπήρξε τραυματισμός του Σιδέρη εσπασε το σαγόνι του και ειχε και αιμοραγία. Σε αποσταση 5-10 χλμ υπήρχε ασθενοφόρο και ελικόπτερο με γιατρό τον Θ.Κιτσο. Αγωνιζόμενος ειδοποίησε τον επόμενο ενδιάμεσο και συγχρόνως ενημερώθηκε το ελικόπτερο με τον γιατρό και σε λιγότερο απο 45 λεπτα εντοπίστηκαν απο αέρος. Ελα ομως που δεν υπήρχε χωρος για να κατεβάσουμε τον γιατρό. Καθυστερήσαμε και τελικά ολα πήγαν καλά
Αλλο. Σε αγώνα στη Υπάτη ο Αναστασάκος εφυγε σε δεξιά στροφή στο μοναδικό επικύνδυνο σημείο ειδικής 50 χιλιομέτρων και επεσε 200-300 μετρα σε γκρεμό. Οταν ο ουραγός εφτασε στο κοντρόλ τοτε διαπιστώσαμε οτι ο Αναστασάτος ελειπε. Γνωρίζοντας οτι η μοναδική επικυνδυνη στροφή της ειδικής ηταν η συγκεκριμένη ολοι πηγαν εκεί.
Ο Γιώργος Οκ ο συνοδηγός απο το σοκ καο τα g ειχε προσορινή τύφλωση. Η ΕΜΑΚ χρειάστηκε ΄4 ωρες περίπου να τον ανεβάση στον δρόμο Ολα καλά.
Δουκέρης σε ελεγχο διαδρομής στην Ευβοια κοντά στη Κερασία κόλλησε σε λακούβα μέρα με το Jimny. Ειδοποίησε την ΕΜΑΚ στο Μαντουδι. Το Unimog της ΕΜΑΚ πλαγιασε πρίν τους βρή. Οι ωρες περνουσαν. Με ειδοποίησε στην Λίμνη Πλαστήρα βου βρισκόμουν και με πληροφορίες που μπορούσα να δώσω σαν γνώστης της περιοχής στον Κοινοτάρχη της Κερασιάς που είχε Lada τους βρήκαν μετά από 6 περίπου ωρες.
Το παράδειγμα του Σιδέρη είναι άτοπο καθώς στους δικούς μας αγώνες, ούτε είχαμε, ούτε έχουμε ελικόπτερο για να εντοπίσει κανέναν από αέρος, οπότε αφού δεν έχουμε, δεν θα χρειαστεί να πετάξει και νύχτα!


Και η περίπτωση του Σπύρου απλά επιβεβαιώνει όσα σου έλεγα παραπάνω για την ΕΜΑΚ.

Για τα σημερινά δεδομένα, και τα 3 παραδείγματα είναι ατυχή Αλέκο μου!

Μπορώ όμως να σου πω και εγώ ένα παράδειγμα… Όταν πήραμε (Εγώ, Ταξιάρχης, Βουλγαράκης) τηλέφωνο τον Αθανασίου, νύχτα, και του είπαμε πως έχει πέσει δέντρο μέσα στο ρέμα που πέρναγε η ειδική και πως δέν υπάρχει τρόπος παράκαμψης, σε 3 λεπτά (στην κυριολεξία!) τον είδαμε να έρχεται από την πίσω μεριά του δέντρου με το Patrol! Σύμπτωση? Μπορεί…. Δεν ξέρω… Πάντως σίγουρα κινείται παράλληλα!
Καθόλου κακό δεν είναι! Ίσα – ίσα… είναι απαραίτητο! Όσα δορυφορικά και ηλεκτρονικά συστήματα διαχείρισης στόλου και αν υπάρχουνε ο οργανωτής πρέπει να είναι μέσα στον αγώνα, σε επαφή με τους αγωνιζόμενους και πάντα έτοιμος για όλα. Εσύ έτσι ήσουνα! Ποτέ απ'όσο θυμάμαι δέν τέθηκε θέμα ασφαλείας στους αγώνες σου.aapo wrote: Σε οσους 24ωρους εχω οργανώσει και εχεις συμμετασχη μηπως θυμάσαι πόσες φορές με συναντουσες. Γιατί ??? Γιατί φοβάμαι Πετρο. Και δεν νομίζω οτι αυτό είναι κακό.

Υ.Γ. Συγνώμη για το μακροσκελές… σας κούρασα το ξέρω!

Re: Οι θέσεις της Επιτροπής για τους αγώνες 4Χ4
JOHNVOR wrote: Ποσο θα ηθελα ενα ραλλυ 4χ4 24ωρο!!!!ΜΕ ΝΥΧΤΑ ΜΕΣΑ!!!
Οχι τιποτα αλλο να πιανουν και οι καταρες για εγκαταλλειψη που ριχνουμε στα καλλυτερα πληρωματα μπας και δουμε κανα κυπελλακι και εμεις....












Re: Οι θέσεις της Επιτροπής για τους αγώνες 4Χ4
Παραδινονται μαθηματα ιδιαιτερως!!!!(Παντως εγω εχω προμηθευτει ηδη τα βασικα....Μπολικες φωτογραφιες σας,αιμα κοκκορα,μπολικα καρφια ....τα βασικα )Pet4x4 wrote:JOHNVOR wrote: Ποσο θα ηθελα ενα ραλλυ 4χ4 24ωρο!!!!ΜΕ ΝΥΧΤΑ ΜΕΣΑ!!!
Οχι τιποτα αλλο να πιανουν και οι καταρες για εγκαταλλειψη που ριχνουμε στα καλλυτερα πληρωματα μπας και δουμε κανα κυπελλακι και εμεις....
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Αυτή την στρατηγηκή ομωλογό πως δέν την είχα σκεφτεί ποτέ.... την επόμενη φορά! Μέχρι τότε θα κάνω μαθήματα βουντού!
![]()
![]()
![]()
![]()
Re: Οι θέσεις της Επιτροπής για τους αγώνες 4Χ4
Κύριε Αποστολίδη
μιλάτε για ασφάλεια. Τί είναι πιό ασφαλές; Να κινείται κανείς με 200 χ.α.ω. στην Αττική Οδό μέρα μεσημέρι ή με 140 χ.α.ω. το βράδυ; Η αντιστοιχία; Ανάμεσα στο HRR με 50 χ.α.ω. απαιτούμενη μέση και τον 24ωρο με 35!
Κάτι ακόμη. Στον 24ωρο με 87 συμμετοχές και μήκος 750 χιλιόμετρα, για το 2009, είχαμε τέσσερεις εξόδους από το δρόμο. Μία για κάθε 16.312 χιλιόμετρα, που έκαναν τα αυτοκίνητα για την ακρίβεια. Στο enduro στην Κόρινθο είχαμε τρεις εξόδους για 22 συμμετοχές, με μήκος 190 χιλιόμετρα. Δηλαδή μία έξοδο κάθε 1456 χιλιόμετρα. Μήπως αυτό σημαίνει πώς το enduro ήταν 10 φορές πιό επικίνδυνο από τον 24ωρο; Λέω μήπως... Γι΄αυτό δε σας άκουσα να έχετε καμία αντίρρηση!
Στο δικό σας αγώνα δεν είχατε έξοδο, αν δεν κάνω λάθος, αλλά για μόλις 5850 χιλιόμετρα! Άρα ούτε αυτός έφτασε στο επίπεδο ασφαλείας του 24ωρου!
Έτσι για να μιλάμε με νούμερα...
μιλάτε για ασφάλεια. Τί είναι πιό ασφαλές; Να κινείται κανείς με 200 χ.α.ω. στην Αττική Οδό μέρα μεσημέρι ή με 140 χ.α.ω. το βράδυ; Η αντιστοιχία; Ανάμεσα στο HRR με 50 χ.α.ω. απαιτούμενη μέση και τον 24ωρο με 35!
Κάτι ακόμη. Στον 24ωρο με 87 συμμετοχές και μήκος 750 χιλιόμετρα, για το 2009, είχαμε τέσσερεις εξόδους από το δρόμο. Μία για κάθε 16.312 χιλιόμετρα, που έκαναν τα αυτοκίνητα για την ακρίβεια. Στο enduro στην Κόρινθο είχαμε τρεις εξόδους για 22 συμμετοχές, με μήκος 190 χιλιόμετρα. Δηλαδή μία έξοδο κάθε 1456 χιλιόμετρα. Μήπως αυτό σημαίνει πώς το enduro ήταν 10 φορές πιό επικίνδυνο από τον 24ωρο; Λέω μήπως... Γι΄αυτό δε σας άκουσα να έχετε καμία αντίρρηση!
Στο δικό σας αγώνα δεν είχατε έξοδο, αν δεν κάνω λάθος, αλλά για μόλις 5850 χιλιόμετρα! Άρα ούτε αυτός έφτασε στο επίπεδο ασφαλείας του 24ωρου!
Έτσι για να μιλάμε με νούμερα...
- superspiounos
- Posts: 168
- Joined: Tue Nov 10, 2009 15:16
Re: Οι θέσεις της Επιτροπής για τους αγώνες 4Χ4
Γιάννης Αθανασίου wrote:Κύριε Αποστολίδη
μιλάτε για ασφάλεια. Τί είναι πιό ασφαλές; Να κινείται κανείς με 200 χ.α.ω. στην Αττική Οδό μέρα μεσημέρι ή με 140 χ.α.ω. το βράδυ; Η αντιστοιχία; Ανάμεσα στο HRR με 50 χ.α.ω. απαιτούμενη μέση και τον 24ωρο με 35!
Κάτι ακόμη. Στον 24ωρο με 87 συμμετοχές και μήκος 750 χιλιόμετρα, για το 2009, είχαμε τέσσερεις εξόδους από το δρόμο. Μία για κάθε 16.312 χιλιόμετρα, που έκαναν τα αυτοκίνητα για την ακρίβεια. Στο enduro στην Κόρινθο είχαμε τρεις εξόδους για 22 συμμετοχές, με μήκος 190 χιλιόμετρα. Δηλαδή μία έξοδο κάθε 1456 χιλιόμετρα. Μήπως αυτό σημαίνει πώς το enduro ήταν 10 φορές πιό επικίνδυνο από τον 24ωρο; Λέω μήπως... Γι΄αυτό δε σας άκουσα να έχετε καμία αντίρρηση!
Στο δικό σας αγώνα δεν είχατε έξοδο, αν δεν κάνω λάθος, αλλά για μόλις 5850 χιλιόμετρα! Άρα ούτε αυτός έφτασε στο επίπεδο ασφαλείας του 24ωρου!
Έτσι για να μιλάμε με νούμερα...
Η αντιστοιχία με τα χλμ στην Αττική Οδό είναι από τις συνηθισμένες σου.

Ωραία αυτά που γράφεις αλλά είναι για να γίνεται συζήτηση σε forum κοντράκιδων μόνο. Γιατί δεν τα λες στην ΕΘΕΑ; Μήπως γιατί εκεί γνωρίζουν κάτι παραπάνω;
Οι αριθμοί λένε ότι «θέλεις» να τους πεις. Πολύ περισσότερο αν τους προσαρμόζεις στις απαιτήσεις σου

Στο HRR δεν υπήρχε ΜΩΤ 50χλμ. Επίσης απ’ ότι φαίνεται μέχρι τώρα ήταν το πιο αυστηρό στις παραβάσεις. Άσε που δεν ήσουν και εκεί

Οι έξοδοι στην Κόρινθο στον αγώνα της Εκάλης που το πνεύμα του αγώνα ήταν οι πιο χαλαρές απλές (μέχρι τοτε) και ειδικές μέσα σε πίστα (που είχαμε τις τούμπες), έχουν την ίδια επικινδυνότητα με ένα ατύχημα στο πουθενά;
Η επικινδυνότητα επίσης δεν αφορά μόνο αυτό καθ΄αυτό το ατύχημα αλλά και πως θα το αντιμετωπίσεις στη συνέχεια. Αν δηλαδή "νομίζεις" ότι κάτι είναι ασφαλές και δεν έχεις προβλέψει στο πως θα αντιμετωπίσεις ένα ατύχημα... Αυτό δε χρειάζεται και πολύ σκέψη. Άσε που σε κάποιο αγώνα φαίνεται ότι κάποιος θα μπορούσε να «πνιγεί» κατά τη διάρκεια του και η οργάνωση να τον έχει στα αποτελέσματα. Αυτό που το πάς;
Μιλάς στον Αλέκο για ασφάλεια; (μην πω για τους υπόλοιπους μας

Με συγχωρείς αλλά κάπου κάνεις λάθος... (αλλά τι λεω τώρα

Υ.Γ.
ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΜΕ....
Ο σκοπός αγιάζει τα μέσα; Πρέπει να καταστρέψεις εντελώς το χώρο για να μείνει το πεδίο ελεύθερο για την προς ίδρυση ομοσπονδία;
Παρασύρεις σε αυτό το παιχνίδι μαζί σου τα πάντα ΚΑΙ τις λέσχες που πιθανόν να στηρίζουν την ομοσπονδία. Ντροπή. Συγκρατήσου. Δεν μπορεί όλο το σύμπαν να συνωμοτεί εναντίον σου.
Re: Οι θέσεις της Επιτροπής για τους αγώνες 4Χ4
Γιατί διαφέρει? Τί παραπάνω γνωρίζουν? γιατί κανένας απο τους αγωνιζόμενους δε φαίνεται να το γνωρίζει!superspy wrote: Η αντιστοιχία με τα χλμ στην Αττική Οδό είναι από τις συνηθισμένες σου.![]()
Ωραία αυτά που γράφεις αλλά είναι για να γίνεται συζήτηση σε forum κοντράκιδων μόνο. Γιατί δεν τα λες στην ΕΘΕΑ; Μήπως γιατί εκεί γνωρίζουν κάτι παραπάνω;
Οι αριθμοί λένε ότι «θέλεις» να τους πεις. Πολύ περισσότερο αν τους προσαρμόζεις στις απαιτήσεις σου![]()
Στο HRR δεν υπήρχε ΜΩΤ 50χλμ. Επίσης απ’ ότι φαίνεται μέχρι τώρα ήταν το πιο αυστηρό στις παραβάσεις. Άσε που δεν ήσουν και εκεί![]()
Πώς αλλιώς μπορείς να προσαρμόσεις τα νούμερα?
Τα υπόλοιπα δεν έχουν σχέση με το θεσμό του 24ωρου.
Αν βγώ εγώ και πώ "ξέρετε κάτι..τερμα οι αγώνες την ημέρα σε ανοιχτούς δρομους γιατι ο κίνδυνος προς τρίτους είναι μεγαλύτερος απο οτι τη νύχτα" τι έχω πεί λάθος?
Κίνδυνοι υπάρχουν σε όλους τους τύπους αγώνων, σε άλλους περισσότερο ίσως για τα ίδια τα πληρώματα σε άλλους περισσότερο προς τρίτους...διαλιέχτε...
Αλλιώς ας το γυρίσουμε σε πίστας
Δημητριάδης Σταύρος